İhale No | 2345977 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 22 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 24 Kasım 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
HHHr) |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 22/11/2021 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOĞAN (Satmalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
SOĞUK IŞIK KAYNAĞI ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 24/11/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Muhtfesjn ( Satınalm |
)ZDOGAN a. Memufu |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma ServisHarafındaıydoldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
F.23.002.01
/ |
T.C. |
s V /o/ * 'v w |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
î -V <5 /*•/ ; |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
't V /?/ İr i |
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
V ★ V" |
|
|
</
SOĞUK IŞIK KAYNAĞI CİHAZI ONARIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
Konu: SBÜ Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina KBB
ameliyatlarında kullanılan K.Storz marka, Xenon Nova 175(20131520) model (SN:
AC0627188) soğuk ışık kaynağı cihazı onarım işi teknik şartnamesidir.
1. Cihazın devre kartlarının arızası giderilerek cihaz aktif hale getirilecektir.
2. Cihaz tüm fonksiyonları ile eksiksiz çalışır vaziyette hastaneye teslim edilecektir.
3. İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.
4. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.
5. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
6. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
7. Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. îlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
8. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
9. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim edilecektir.
|