İhale No | 2175364 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Ocak 2021 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2021 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Sovadı |
: Nagihan ADİGUZEL (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalma(2>gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın...............................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR.
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ | : |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir, Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet ahmlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emnivet Cad. Yıldınm/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/01/2021 tarihi, saat İTîOOlOO kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ ! : |
|
NOT ! : |
__________ [__ *_________________________________________________________________________________________________ LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
____________________ Teknik Şartname Ektedir! TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!
|
NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)M kaydı bulunması zorunludur.
h.23.002.01
ÇAMAŞIR SUYU TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Çamaşır şuyu %5 ‘ten fazla tercihen % 5.25 (50.000 ppm) sodyum hipoklorit (NaClO) olmalıdır. Ürün tercih durumunda kalındığında 1:1000 sulandırmada =52.5-61.5 ppm 50-60 ppm 1:100 sulandırmada =525-615 ppm 500-600 ppm 1:10 sulandırmada =5250-6150 ppm 5000-6000ppm değerler arasında olan ürün tercih edilecektir.
2. Ph (direkt): 10-14 etkin ağartma için uygun aralık olmalıdır. Ph düşük olan ürün tercih edilecektir.
3. Çamaşır suyu sıvı kıvamda, berrak ve san renkte olmalıdır. Kokusu ağır ve rahatsız edici olmamalıdır.
4. Kullanıcıya toksik ve allerjen olmamalıdır.
5. Avrupa Konseyi 99/45/EC direktifinin son haline göre düzenlenmiş olan 16 maddelik Ürün Güvenlik bilgi Formu ve hazırlayana ait TSE’den ya da TÜRKAK onaylı akredite kuruluşlardan alınmış güvenlik bilgi formu hazırlayıcı sertifikası bulunmalıdır, MSDS raporu sertifika sahibince kaşelenip imzalanmalı, sertifika sahibinin imza beyanı olmalı ve isteklinin bu belgeleri ihale dosyasında sunması zorunludur.
6. Ürünün Sağlık Bakanlığı üretim izni olmalıdır. (Sodyum hipoklorit Cas No: 7681-52- 9 olmalıdır.)
7. Sodyum hipoklorit hastane temizliğinde genel dezenfektan olarak ve çamaşır makinelerinde kullanılmalı tekstillere yıkama esnasında zarar vermemelidir.
8. Üretici firma ISO 9001, ISO 14001 ve Çevre bakanlığından ÇED Raporu belgelerine sahip olacaktır.
9. Ürün 5 litrelik PE ambalaj içinde olmalıdır. Ambalajlar orjinal kilitli, kapaklı olup üzerinde ürünün kullanımı, yan ve toksik etkilerine ilişkin uyarılar (Türkçe olarak), üretim ve son kullanma tarihi, seri numarası ve içeriğini gösteren ürün bilgileri ambalaj üzerindeki etikette net ve açıklayıcı olmalıdır.
10. Ürünün raf ömrü depo teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl olmalıdır.
11. Son kullanma tarihine 3 ay kala kullanılmayan ürün yeni ürün ile değiştirilmelidir.
12. Hastane yönetimi ihtiyaç halinde hastanenin belirlediği laboratuarda inceleme yaptırılacaktır. Ürün temini yapan firma ilgili inceleme tahlil tetkik v.s ücreti endirmesini karşılamahdır.
13. İhtiyaç durumunda firma ürünün kullanımı ile ilgili olarak eğitim verebilmeli ve 500- 600 ppm ve 5000-6000 ppm sulandırmayı anlatan görseller ürün ile beraber hastanenin her birimine yetecek sayıda verilmelidir.
14. İthal ürünlerde teslim edilen serideki ürünlere ait Sağlık Bakanlığı onaylı ithal izin belgesi olmalıdır.
15. Ürünlerin orjinal ambalajında ürün numunesi teslim edilmelidir.