İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/391656 - Sistem Odası Malzemesi, Sanallaştırma Yazılımı Ve Depolama Sunucusu Satın Alınacaktır

İhale No 2018/391656
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare SEFERHİSAR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 8 Ağustos 2018
İhale Tarihi 6 Eylül 2018 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SİSTEM ODASI MALZEMESİ, SANALLAŞTIRMA YAZILIMI VE DEPOLAMA SUNUCUSU SATIN ALINACAKTIR

SEFERİHİSAR BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

Sistem Odası Kapasite Arttırımı, İkili Sistem Odası Mimarisi Oluşturma, Sanallaştırma Yazılımı ve Depolama Sunucusu Teknik Mal Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/391656
1-İdarenin
a) Adresi : Camikebir mahallesi 52/1 sokak 14 35460 SEFERİHİSAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2327433960 - 2327432075
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@seferihisar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 29 Kalem Sistem Odası Kapasite arttırımı, ikili sistem odası mimarisi oluşturma,sanallaştırma yazılımı ve depolama sunucusu teknik mal ve malzeme alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Seferihisar Belediyesi
c) Teslim tarihi : Tüm ürünler idare tarafından gösterilecek yerlere 30 gün içerisinde teslimi ve montajları ile birlikte tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Camikebir Mah.52/1 Sok.No:14 Seferihisar/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 06.09.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunugösteren belgeler.
İdare tarafından isteklinin imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edeceği belirtilecektir. İdarenin yukarıdaki belgeleri birlikte istemesi ( Alım konusu mal gıda, fidan, çiçek, tohum veya tıbbi cihaz, silah ve mühimmat değil ise (d), (e), (f) ve (g) alt bentlerinde yer alan belgelerin belirtilmesi gerekmemektedir.); isteklinin ise bu belgelerden birini sunması yeterlidir. Ancak kontrole tabi liste kapsamında bulunan harp araç ve gereçleri, silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşça verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgesinin sunulmak zorunda olduğu ayrıca belirtilecektir
 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Satış sonrası yüklenici,1 yıl süre ile telefon veya yerinde müdahaleyi sayı sınırı olmaksızın vermelidir.

Destek firmasına sorun bildiriminden sonra uzaktan ya da gerekmesi durumunda yerinde 6 saat içinde müdahale gerçekleşmelidir.

Destek verecek firma kuruma  Sistem Destek Uzmanı atayacak, ilgili kişi ayda bir defadan az olmamak koşulu ile “Yerinde Ziyaret” yapmalı; üç ayda bir den az olmamak koşulu ile kurumun oluşturduğu şablon kapsamında “Mevcut Durum Analiz” raporu paylaşmalıdır. Bu rapor Kurum bünyesinde bulunan bilişim sisteminin güvenlik, güvenirlilik, yedekleme, donanım ve işletim sistemi kontrolleri maddelerini kapsamalıdır. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.İstekli, Tedarik edilecek malların  katalogları, teklif zarfı içerisinde sunacaktır.

2. İstekli, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanı, teklif zarfının içerisinde idareye teslim edecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Seferihisar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Seferihisar Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
1.Firma sorun çözümünde gerekli ve yetkin kaynakları sağlamak ile yükümlüdür. Firma, kurum bünyesinde bulunan ve aşağıda sıralanan bileşenlerden destek veremeyeceği sistemleri teklifinde açıkça belirtmelidir. 2.Firmalar kurulum işlemlerini nasıl yapacaklarını ve öngördükleri proje takvimini detaylı bir şekilde teklifinde sunacaktır 3.Firmalar kurulum senaryolarında olası kesinti ve riskleri ve bu risklere karşı alacakları önlemleri tekliflerinde sunacaktır. 4.Firmalar sanallaştırma yazılımının eğitim ve yetki belgesi sertifikasyonuna sahip olacak ve bunu teklifinde sunacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
6 İŞLEMCİLİ 3 FİZİKSEL SUNUCU İÇİN SANALLAŞTIRMA YAZILIMI 1 adet
20U 600*1000 KABİNNET 1 adet
24 PORT GİGABİT 2SFP SWİCHT 1 adet
48 PORT GİGABİT 4SFP + EL SWİCHT 1 adet
CAT 6 UTP PACHT PANEL 24 PORT BOŞ 1 adet
400 METRE CAT 6 UTP DATA KABLOSU 1 adet
CAT 6 UTP PACHT CORD 1M 10 adet
CAT 6 KEYSTONE JAK 2 20 adet
CAT 6 UTP PACHT CORD 3M 4 adet
CAT 6 UTP PACHT CORD 10M 2 adet
18’ Lİ DİKEY GRUP PRİZ 2 adet
UTP SONLANDIRMA BEDELİ ÇİFT TARAFLI 10 adet
TEST TETİKLEME 150 adet
120 METRE 8 CORE MM F/O KABLO 50/125 1 adet
PİGTAİL 50/125 MM 1 METRE 16 adet
SC-LC MM FİBER PACHT CORD 2 adet
24 PORT F/O PACHT PANEL SC MODÜL DAHİL 2 adet
F/O EK KASETİ 2 adet
COUPLER DUBLEX MM 8 adet
24 PORT GİGABİT 2SFP SWİCHT UYUMLU 1 GİGABİT SFP LC SX TRANSCEİVER 1 adet
48 PORT GİGABİT 4SFP + EL SWİCHT UYUMLU 1 GİGABİT SFP LC SX TRANSCEİVER 1 adet
FUSİON SPLİCE + OTDR TEST 16 adet
DİSK ÜNİTESİ 1 adet
DİSKÜNİTESİNDE KULLANILACAK HARRDİSK 7 adet
FİBER PACHT KABLO 1M LC-LC OM3 MMF Cable 4 adet
HOST BUS ADAPTÖR 16 Gb FC Single- port HBA 4 adet
LENOVO X3650 M5 SERVER UYUMLU RAM 16GB DDR4 2400 MHZ RDIMM 8 adet
IBM X3650 M4 SERVER UYUMLU RAM 16GB DDR3 1600 MHZ RDIMM 8 adet
LENOVO X3650 M5 SERVER UYUMLU POWER SUPPLY System x 750W High Efficiency Platinum AC Power Supply 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)