İhale No | 2019/231792 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri |
İdare | TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI TAŞIMACILIK ANONİM ŞİRKETİ |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 21 Haziran 2019 |
İhale Tarihi | 22 Temmuz 2019 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI TAŞIMACILIK ANONİM ŞİRKETİ
Şirketimiz YHT ve Anahat Trenlerinin Yemekli vagonların işletilmesi ile YHT vagonlarında seyahat eden yolculara verilecek olan Business ikram, Business Plus, Ekonomi Plus, Yemek paketi ve Kahvaltı Paketlerinin 3(üç) yıl süre ile temini. hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/231792 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ANAFARTALAR MAHALLESİ TALATPAŞA BULVARI 12 06050 GAR ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3123090515 - 3123091365 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalmadairesi@tcddtasimacilik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 910.000 ad. Paket Yemek (Kırmızı Etli) 250.000 ad. Paket Yemek (Beyaz Etli) 620.000 ad. Paket Plus Kahvaltı 470.000 ad. Paket Kahvaltı İkram Seti 350.000 ad. Bisküvi İkram Paketi 1.300.000 ad.Sandviç İkram Paketi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ankara, Eskişehir, Pendik, Söğütlüçeşme, Halkalı ve Konya Garları |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 03.09.2019, işin bitiş tarihi 03.09.2022 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TCDD Taşımacılık A.Ş Genel Müdürlüğü Anafartalar Mah. Hipodrom Cad. No:3 Gar-ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 22.07.2019 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
Sözleşme kapsamında verilecek yemek paketleri; Yüksek Hızlı Trenlerin hizmet verdiği illerden en az birinde günlük minimum en az 1.750 adet yemek paketi üretimi kapasitesine sahip tesislerden temin edilecek olup, istekli bunu Kapasite raporu ile belgeleyecektir. a-Yemek üretim tesislerinin isteklinin kendi adına olması halinde kapasite raporları ile b-Yemek üretim tesislerini isteklinin kendi adına olmaması halinde sözleşme süresince geçerli kiralama sözleşmeleri ve tesislere ait kapasite raporları ile, c-Yemek paketinin üreticilerden temin edilmesi halinde üreticiler ile yapılan sözleşme süresince geçerli sözleşme ve kapasite raporları ile, İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilecektir. - İstekliler: Yüksek Hızlı Trenlerin hizmet verdiği İllerden en az birinde kendisine ait yemek üretilmesi ile ilgili; -İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş "TS 13075 İşyerleri-Gıda Maddeleri Taşıma Hizmetleri Genel Kurullara Standardına Uygunluk Belgesi -İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş"TS 8985 Hizmet Yeterlilik Belgesinin aslı veya onaylı sureti. -İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş "TS 6914 Gıda Maddeleri İmal Eden, Hazırlayan, Depolayan ve Satan Yerlere ait Belgenin aslı veya onaylı sureti -İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş " ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Sistem" belgesinin aslı veya onaylı sureti -İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş "OHSAS 18001 : 2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesinin aslı veya onaylı sureti --İhale tarihi itibariyle geçerliliğini yitirmemiş ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya onaylı suretini teklifleri ile birlikte verecektir. - İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. - İstekliler, Yüksek Hızlı Trenlerin hizmet verdiği İllerden en az birinde il sınırları içerisinde yeterli üretim kapasitesini karşılayacak makine techizat ve ekipmana sahip kendi tesisine ait “ İşletme Kayıt Belgesini “ teklifi ile birlikte verecektir.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Uçak, Gemi ve Trenler ile havalimanları için hazırlanan her türlü yemek paketi (kahvaltı paketi dahil) temini işi |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TCDD Taşımacılık A.Ş Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı İhale Komisyonu Bürosu(oda no:1056) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Paket Yemek Tabağı(Kırmızı etli) | 910.000 | adet |
Paket Yemek Tabağı ( Beyaz etli) | 250.000 | adet |
Paket Plus Kahvaltı Tabağı | 620.000 | adet |
Paket Kahvaltı ikram seti | 470.000 | adet |
Bisküvi ikram paketi | 350.000 | adet |
Sandviç ikram paketi | 1.300.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)