İhale No | 703315 |
Sektör | Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı |
İdare | Ankara 4. Kolordu Komutanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 7 Mayıs 2014 |
İhale Tarihi | 12 Mayıs 2014 14:30 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |||||||||||||||
İŞİN ADI : | SİMULTANE ICP OPTİK EMİSYON SPEKTROFOMETRESİ BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI | ||||||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | ||||||||||||||
İDARE ADI: | 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI | ||||||||||||||
ADRESİ: | ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA | ||||||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +903123695710-2977 - +903123699376 | ||||||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | |||||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | HİZMET ALIMI | ||||||||||||||
MİKTARI: | 1 Kalem | ||||||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | 4'üncü Kolordu Komutanlığı Mamak/ANKARA | ||||||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | Yüklenici, karar pulu bedelinin yatırılmasını müteakip bu ihale kapsamındaki hizmet alımı 20 takvim gününde tamamlayacaktır. | ||||||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | 4'üncü Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Mamak/ANKARA | ||||||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 12/5/2014-14:30 | ||||||||||||||
İHALE İLANI METNİ | |||||||||||||||
“SİMULTANE ICP OPTİK EMİSYON SPEKTROFOMETRESİ BAKIM VE ONARIMI” HİZMET ALIMI İDARİ ŞARTNAMESİ 1. Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecek, kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır 2. . Yüklenici, karar pulu bedelinin yatırılmasını müteakip bu ihale kapsamındaki hizmet alımı 20 takvim gününde tamamlayacaktır. Hizmetin son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. 3. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır. 4. Yüklenicinin bu sözleşme gereği teslim ettiği mallarda, malzemenin hileli olmasından veya malın teknik gereklerine uygun imal edilmemiş olmasından dolayı zarar ve kayıplar oluştuğu takdirde bu zarar ve kayıplar, Yükleniciye tamamlattırılır veya ödettirilir. 5. Bakım ve onarım hizmeti kapsamında değiştirilen malzemenin ve yapılan işçiliğin garanti süresi iki yıldır. Malzemede kullanım süresi içerisinde bozulma ve kullanmama sorunu oluştuğunca yüklenici tarafından bedelsiz olarak değiştirilecektir. 6. Yapılacak iş; 19.12.2002 tarih ve 24968 R.G.Nu.lı: Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği ile MSY 331-3 TSK Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına göre Hizmet İşleri Kontrol Teşkilatı tarafından kontrol edilecektir. 7. Yapılacak iş; 19.12.2002 tarih ve 24968 R.G.Nu.lı: Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği ile MSY 331-3 TSK Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi esaslarına göre Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından muayene ve kabul edilecektir. 8. 4'üncü Kor.K.lığı Mly.Büt.Ş.Md.lüğünce Hizmet İşleri Kontrol Teşkilatı ve Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Komisyonunun hazırlayacağı evraklara istinaden gider gerçekleştirilerek (tahakkuka bağlanarak), Maliye Bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dahilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre Maliye Bakanlığı 4'üncü Kor.K.lığı Saymanlık Md.lüğünce ödeme yapılacaktır. 9. Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir. 10. Yapılan işçilik için 2 yıl garanti verilecektir. Bu kapsamda eksikliği tespit edilen hususu garanti kapsamında değiştirilecektir. 11. Ödeme işlemleri, Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletme gelirlerinden yapılacaktır. 12. İstenen özellikler bu madde ile beraber 12 (oniki) maddeden ibarettir İHTİYAÇ LİSTESİ S. NU. STOK NU. MALZEMENİN CİNSİ MİK. BİRİMİ 1 Simultane ICP Optik Emisyon Spektrofometresi Cihazının Bakım ve Onarım Hizmeti 1 ADET |
|||||||||||||||
|
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)