İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Seyyar Röntgen Ve Usg Cihazları

İhale No 2353557
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Beytepe Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 6 Aralık 2021
İhale Tarihi 8 Aralık 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

ANKARA VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

 

 

Sayı       : 65804141-940-E.

Konu     : Doğrudan Temin - Seyyar Röntgen ve USG Cihazları Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti (2022)

 

 

İLGİLİ FİRMALARA

 

 

Hastanemiz envanterinde bulunan Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı ve Siemens Marka Acuson S2000 Model Ultrasonografi Cihazı için 2022 yılında parça hariç bakım onarım hizmeti işi, 4734 Sayılı Kanun’un 22nci maddesinin (d) bendi hükmü gereğince Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Ekli İDARİ ŞARTLAR ve TEKNİK ŞARTNAME doğrultusunda, teklifinizin en geç 8 Aralık 2021 Çarşamba günü saat 10.00’a kadar Hastanemiz Satın Alma Birimine (beytepedhsa@gmail.com elektronik posta adresine) gönderilmesi hususunda;

Gereğini rica ederim.

 

 

Murat Güler

Satın Alma Birim Sorumlusu

 

 

 

 

 

 

 

 

Ekler:

1. Teknik Şartname (4 Sayfa).

2. Sözleşme Tasarısı (8 Sayfa).

3. İdari Şartlar (1 Sayfa).

4. Birim Fiyat Teklif Şablonu (1 Sayfa Excel dosyası).

SEYYAR RÖNTGEN VE USG CİHAZLARI PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIM
HİZMETİ (2022) ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI

Doğrudan Temin (EKAP) Kayıt Numarası: 21DT814085 Madde 1 - Sözleşmenin tarafları

Bu Sözleşme, bir tarafta Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi (bundan

sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta .........

(bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.

Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler

2.1.      İdarenin

a)       Adı......................... : Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi

Eker Devlet Hastanesi

b)       Adresi...................... : Ahlatlıbel Mh. 1746. Sk. 06640

Beytepe-Çankaya/ANKARA

c)       Telefon numarası............ : 3129060670

ç) Faks numarası.............. : 3129060816

d)      Elektronik posta adresi(varsa)     :    beytepedhsa@gmail.com

e)       Elektronik tebligat adresi.. : beytepedhsa@gmail.com

2.2.      Yüklenicinin

a)       Adı ve soyadı/Ticaret unvanı : .....................

b)       T.C. Kimlik No.............. : .....................

c)       Vergi Kimlik No............. : ....................

ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi................. :    

d)      Telefon numarası............ : .....................

e)       Bildirime esas faks numarası : .....................

f)        Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) . : .

g)       Elektronik tebligat adresi.. : .....................

2.3.      Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4.      Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

Madde 3 - Sözleşmenin dili

3.1.      Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.

Madde 4 - Tanımlar

4.1.       Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır.) ve temin dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde 5- İş tanımı

5.1.Sözleşme konusu iş; Hastanemizde kullanılan 1 (Bir) adet Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı ve 1 (Bir) adet Siemens Marka Acuson S2000 Model Ultrasonografi Cihazı’nın sözleşme süresi boyunca faal tutulması için parça hariç bakım onarım hizmetidir.

İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve Doğrudan Temin dokümanını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir.

Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli

6.1.      Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların

çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan       (rakam ve yazıyla)

.........  bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde,

birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar ile varsa, sonradan Genel Şartnamenin 37 nci maddesine göre tespit edilen yeni birim fiyatlar esas alınır.

Sıra

No

Hizmetin Adı

Miktarı

Ölçü

Birimi

Birim Fiyat (TL)

Tutar (TL)

1

Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti

4

bakım

 

 

2

Siemens Marka Acuson S2000

Model Ultrasonografi Cihazı Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti

4

bakım

 

 

SÖZLEŞME TUTARI

 

 


 

Madde 7 - Sözleşme bedeline dâhil olan giderler

7.1.      Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dâhil) yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, KDV hariç vergiler, resim ve harç giderlerinin tamamı ve ayrıca idari şartname 25 inci maddesinde düzenlenen teklif fiyata dâhil olan giderler ile işçilik ücret giderleri sözleşme bedeline dâhildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir. Madde 8 - Sözleşmenin ekleri

8.1.      Doğrudan Temin dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile Doğrudan Temin dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, Doğrudan Temin dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

8.2.      İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:

1)      Hizmet İşleri Genel Şartnamesi,

2)       Sözleşme Tasarısı,

3)       Teknik Şartname,

4)       Standart Formlar.

8.3.      Zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.

Madde 9 - İşin süresi

9.1.      İşe başlama tarihi;01.01.2021; işi bitirme tarihi 31.12.2022.

9.2.      Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.

Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi

10.1.      İşin yapılacağı yer/yerler: Ankara Beytepe Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi Radyoloji Bölümü.

10.2.      İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: Yükleniciye işyeri teslimi yapılarak 9.1. maddesinde belirtilen tarihte işe başlanır. Yüklenici veya vekili ile İdare yetkilisi/yetkilileri arasında düzenlenen işyeri teslim tutanağının imzalanmasıyla yükleniciye işyeri teslimi yapılmış olur. Ancak, işyeri teslim tutanağında, işyeri tesliminin, tutanağın onaylanması halinde gerçekleşmiş olacağının belirtilmesi halinde, tutanağın onaylandığının yükleniciye tebliğ edildiği tarihte işyeri teslimi yapılmış sayılır.

Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler

11.1.    Bu işe ait Kesin teminat alınmayacaktır.

Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları

12.1.    Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dâhil) Ankara Defterdarlığı Çankaya Mal Müdürlüğü Muhasebe Birimi tarafından ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:

Sözleşmesi yapılan hizmetin Teknik Şartnamesi'nde aksine bir düzenleme bulunmaması durumunda; Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dâhil) idarenin bağlı bulunduğu Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Batı Döner Sermaye Muhasebe Müdürlüğü tarafından ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir: Ödeme planı ve şartları, Hizmet işleri Genel Şartnamesi’nin “Hakedişler ve Ödeme” başlıklı Yedinci Bölümünde birim fiyat sözleşmeler için öngörülen usul ve esaslar çerçevesinde işin niteliğine göre İdaremizce belirlenip, faturalar hakedişin muayene ve kabul işlemleri tamamlandıktan sonra 30 (Otuz) iş günü içinde ödenecektir.

12.2.    Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkân bulduğu takdirde öder.

12.3.    Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı

13.1.    Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları

14.1.    Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

14.2.    Bu sözleşme kapsamında yapılacak işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.

14.3.    Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumluluklar

15.1.    Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

Madde 16 - Cezalar ve sözleşmenin feshi

16.1.    İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:

16.1.1.    İşin tekrar eden kısımlarının sözleşmeye uygun olarak gerçekleştirilmemesi halinde, her bir aykırılık için ayrı ayrı uygulanmak üzere sözleşme bedelinin Yüzde 1 tutarında ceza kesilecektir. Bu aykırılıkların 3’ten fazla olması halinde ayrıca 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilebilecektir. Ancak sunulan hizmetin kısmen veya tamamen durdurulması gibi ağır aykırılık hallerinde, aykırılık bir defa gerçekleşmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilebilecektir.

16.1.2.      16.1.1 nci maddede belirtilen haller dışında kalan ilgili hizmetin teknik şartnamesine aykırı davranma durumlarda en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin Yüzde 1 tutarında ceza uygulanacaktır. Ancak söz konusu aykırılığın işin niteliği gereği giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme idarece feshedilebilecektir. Sözleşmenin feshedilmemesi halinde ise sözleşme bedeli üzerinden yukarıda belirtilen oranda ceza uygulanacaktır.

16.1.3.     Kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçemez. Toplam ceza tutarının, sözleşme bedelinin % 30'unu geçmesi durumunda, bu orana kadar uygulanacak cezanın yanı sıra 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecektir.

16.2.       Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.

16.3.       İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

16.4.       Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 17 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları

17.1.       Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.

17.1.1.     Mücbir sebepler:

a)      Doğal afetler.

b)      Kanuni grev.

c)      Genel salgın hastalık.

ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.

d)     Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.

17.1.2.     Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;

a)      Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,

b)      Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,

c)      Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,

ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,

d)      Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi, zorunludur.

17.1.3.      Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.

17.2.       İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:

17.2.1.     İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.

17.2.2.    İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.

17.3.    Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Genel Şartnamenin ilgili hükümleri uygulanır.

Madde 18 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri

18.1.    İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.

Madde 19 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar

19.1.    İş Yeri Teslim Tutanağı, Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi (KİK 056.0/H), Hizmet İşleri Kabul Tutanağı (KİK 057.0/H).

Madde 20 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar

20.1.    Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır.

20.2.    Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere Ankara Beytepe Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi Başhekimliği, (Ahlatlıbel Mh. 1746. Sk. Beytepe-Çankaya/ANKARA) adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 3 (Üç) iş günü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. Kontrol Teşkilatı ile Yüklenicinin, işin yapılmasına ilişkin olarak hizmetin ifa edildiği dönemler itibariyle birlikte tutacakları kayıtlar, işin o dönem içerisinde yapılan kısmının teslimi anlamına gelir. Ancak Yüklenici kayıt tutmaktan ve/veya tutulan kayıtları imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatının kayıtları esas alınır ve bu kayıtların doğruluğu Yüklenici tarafından kabul edilmiş sayılır."

20.3.    Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 10 (On) iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.

Madde 21 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması

21.1.    İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dâhilinde yükleniciye aittir.

21.2.    Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:

21.2.1.    Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 22 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları

22.1.           Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.

22.2.    Yüklenici, tüm giderleri kendisine ait olmak üzere çalışanların işle ilgili sağlık ve güvenliğini sağlamakla yükümlüdür. Bu çerçevede; çalışanların iş güvenliği uzmanı, iş yeri hekimi ve zorunlu olması halinde diğer sağlık personeli tarafından sunulan hizmetlerden yararlanması, çalışanların sağlık gözetiminin yapılması, mesleki risklerin önlenmesi, eğitim ve bilgi verilmesi dâhil her türlü tedbirin alınması, organizasyonun yapılması, gerekli araç ve gereçlerin sağlanması, sağlık ve güvenlik tedbirlerinin değişen şartlara uygun hâle getirilmesi ve mevcut durumun iyileştirilmesi, işyerinde alınan iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerine uyulup uyulmadığının izlenmesi, denetlenmesi ve uygunsuzlukların giderilmesi gibi iş sağlığı ve güvenliği mevzuatı kapsamında iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin alınması zorunlu tedbirler yüklenicinin sorumluluğundadır.

Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması

23.1.     Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,

a)      İşin yapılma veya teslim yeri,

b)      İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.

23.2.     Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 24 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkûmiyeti

24.1.     Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûmiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.

24.2.     Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkûmiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.

Madde 25 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi

25.1.      Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 26 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi

26.1.     Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:

a)      Yüklenicinin taahhüdünü doğrudan temin dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,

b)      Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,

hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 27 - Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih

27.1.      Yüklenicinin, temin sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

27.2.     Taahhüdün en az % 80'inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;

a)      İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden temin edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,

b)      Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,

c)       Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin

Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.

27.3.    Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir.

Madde 28 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi

28.1.    Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.

Madde 29 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi

29.1.    Öngörülemeyen durumlar nedeniyle iş artışının zorunlu olması halinde, işin;

a)     Sözleşmeye konu hizmet içinde kalması,

b)     İdareyi külfete sokmaksızın asıl işten ayrılmasının teknik veya ekonomik olarak mümkün olmaması,

şartlarıyla, sözleşme bedelinin % 20'sine kadar oran dahilinde, süre hariç sözleşme ve doğrudan Temin dokümanındaki hükümler çerçevesinde ilave iş aynı yükleniciye yaptırılabilir.

İşin bu şartlar dahilinde tamamlanamayacağının anlaşılması durumunda ise artış yapılmaksızın hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Bu durumda, yüklenicinin sözleşme bedeli tamamlanıncaya kadar işi Doğrudan Temin dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmesi zorunludur.

Bu Doğrudan Temin 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 24 üncü maddesi çevresinde iş eksilişi yapılabilir. Doğrudan Temin konusu işin sözleşme bedelinin % 80'inden daha düşük bedelle tamamlanacağının anlaşılması halinde ise, yükleniciye, yapmış olduğu gerçek giderler ve yüklenici kârına karşılık olarak, sözleşme bedelinin % 80'i ile sözleşme fiyatlarıyla yaptığı işin tutarı arasındaki bedel farkının % 5'i ödenir.

Madde 30 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu

30.1.    İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.

Madde 31 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu

31.1.    Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.

Madde 32 - Fikri ve sınaî mülkiyete konu olan hususlar

32.1.    Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 33 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar

33.1.    Teknik şartname hükümlerine göre işlem tesis edilecektir.

Madde 34 - Garanti ile ilgili şartlar

34.1.      Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 35 - Hüküm bulunmayan haller

35.1.      Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

Madde 36 - Diğer hususlar

36.1.      Bu madde boş bırakılmıştır.

36.2.      Sözleşme yapılacak hizmet ile ilgili Teknik Şartname'de belirtilen bilgi ve/veya belgeler sözleşme aşamasında İdare'ye sunulacaktır.

36.3.      Hizmet ile ilgili ulaşılabilecek bir Yüklenici personelinin iletişim bilgileri İdare'ye verilecektir.

36.4.      T.C. Sağlık Bakanlığı veya diğer üst idareler tarafından, hastanemizde hizmet değişikliği yapılması durumunda sözleşme feshedilecektir. Bu durumda Yüklenici herhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz.

Madde 37 - Anlaşmazlıkların çözümü

37.1.      Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Ankara mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Madde 38 - Yürürlük

38.1.      Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.

Madde 39 - Sözleşmenin imzalanması

39.1.      Bu sözleşme 39 (OtuzDokuz) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ** Aralık 2021 tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.

Metin Kutusu: İDAREYÜKLENİCİ

 

BİRİM FİYAT TEKLİFİ

Doğrudan Temin Kayıt Numarası

21DT814085

idarenin Adı

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

işin Adı

Seyyar Röntgen ve USG Cihazları Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti (2022)

Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı

 

Uyruğu

 

T.C. Kimlik Numarası (gerçek kişi ise)

 

Vergi Kimlik Numarası

 

Adresi

 

Telefon ve Faks Numarası

 

Teklif Tarihi

6.12.2021

 


 

SIRA

HİZMET AÇIKLAMASI

MİKTARI

ÖLÇÜ

BİRİMİ

BİRİM FİYAT

TUTAR

1

Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti

4

bakım

 

0,00

2

Siemens Marka Acuson S2000 Model Ultrasonografi Cihazı Parça Hariç Bakım Onarım Hizmeti

4

bakım

 

0,00

TOPLAM TEKLİF TUTARI

0,00

 


 

1.        Yukarıda EKAP kayıt numarası ve adı yer alan doğrudan temin alımına ilişkin dokümanı oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ve dokümanda yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.

2.        Alım konusu işin yukarıda teklif verilen kısmını her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.

Adı - SOYADI/Ticaret Unvanı
Kaşe ve İmza

1/1

 

T.C

ANKARA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

SEYYAR RÖNTGEN VE USG CİHAZLARI

PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

A.      AMAÇ

Bu teknik şartnamenin amacı; Hastanemizde kullanılan 1 (Bir) adet Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı ve 1 (Bir) adet Siemens Marka Acuson S2000 Model Ultrasonografi Cihazı’nın sözleşme süresi boyunca faal tutulması için parça hariç bakım onarım hizmetinin esas ve usullerini belirlemektir.

B.       KAPSAM

Bu teknik şartname, Hastanemizde kullanılan 1 (Bir) adet Stephanix Marka R72 DHHS Model Röntgen Cihazı ve 1 (Bir) adet Siemens Marka Acuson S2000 Model Ultrasonografi Cihazı’nm sözleşme süresi boyunca faal tutulması için parça hariç bakım onarım hizmetinin esas ve usullerini kapsar.

C.      TANIMLAR

Hastane İdare

Yüklenici Bölüm Cihaz/Sistem Koruyucu Bakım

Onarım

Normal Çalışma Zamanları

 
   


ifade eder.

 

T.C

ANKARA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

D.      PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ

1.        Periyodik Bakım onarım hizmeti 3 (Üç) aylık periyotlarla yapılacaktır. Cihazın arızalanması veya zamanından önce bakım onarım gerektirmesi durumlarında da Hastane Biyomedikal Teknik Servisi’nin davetiyle periyodik bakım onarım yapılacaktır.

2.        Yüklenici teknik personeli, bakım ya da arızaya Hastane Biyomedikal Teknik Servis Personelinin nezaretinde müdahale edecektir. Biyomedikal Teknik Servis Personeli bilgisi dışında yapılan bakımlar geçersiz sayılacaktır.

3.        Yüklenici; cihazın ilk bakımlarını, sözleşme imza tarihinden itibaren en geç 15 (OnBeş) gün içinde yapacaktır. Hastane Biyomedikal Teknik Servisi bu tarihi erteleyebilir.

4.        Yüklenici, cihaza müdahale etmeye yetkili personel isim listesini ve bakım planım sözleşme aşamasında İdare’ye sunacaktır.

5.        Yüklenici, periyodik bakım planındaki tarihten bir hafta önce Hastane Biyomedikal Teknik Servisi’ne bakıma geleceği bilgisini verecektir.

6.        Normal çalışma zamanları içerisinde koruyucu bakımın bitmemesi halinde, îdare’nin onayı alınarak Hastane Nöbetçi Teknisyeni ve/veya Nöbetçi Memuru denetiminde işe devam edilecektir.

7.        Cihazın/Sistemin ve ekipmanlarının bakım onarım ve kalibrasyon ayarları üretici firmanın talimatlarına uygun yapılacaktır.

8.        Yüklenici, yaptığı periyodik bakım onaranların sonucu ile ilgili 3’er (Üçer) nüsha Türkçe yazılmış SERVİS FORMU ve KONTROL FORMU düzenleyecek olup bu formların l’er (Birer) nüshasını Bölüm Sorumlusu’na ve/veya Hastane Biyomedikal Teknik Servisi’ne teslim edecektir. Servis formlarına mutlaka Cihaz Künye Numaraları yazılacaktır.

9.        Yapılan bakım neticesinde cihaz/sistem işlevini yapamaz duruma gelirse, cihazın/sistemin sorumluluğu Yüklenici’ye ait olacaktır. Bu durumda, cihazm/Sistemin tekrar çalışır duruma getirilmesi için İdare’den herhangi bir ad altında ek ücret talep edilmeyecektir.

10.    Cihaz/Sistem bakım onarım için Hastane dışına çıkarılmayacaktır. Ancak Hastane içinde arızası giderilemeyen cihaz, Hastane Biyomedikal Teknik Servisi Personelinin bilgisi dâhilinde çıkışı yapılarak teslim edilecektir. Bu durumlar için ulaşım, nakliye, sigorta ve benzeri ücretler Yüklenici’ye aittir.

11.    Yüklenici, öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, parça değişimi gerektiren arızalar için cihaza uygun ve orjinal (istisnai olmayan) yedek parçayı İdare temin edecek olup demontaj, montaj ve kurulum için İdare’den ücret talep etmeyecektir.

12.    Değişmesi gereken parça için Yüklenici mühendislik hizmeti (arıza tespiti gibi) sağlayacaktır. Yüklenici İdare’nin temin ettiği parçaların demontaj ve montajını yapacak olup bu hizmet için İdare’den ayrıca ek ücret talep etmeyecektir.

13.    İdarenin bilgisi dâhilinde, herhangi bir sebeple (Kullanım Dışı, Devir, HEK gibi) bakım yapılmayan cihaz için ücret ödenmeyecektir.

14.    Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler İdare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanları Hastane Biyomedikal Teknik Servisi’ne tutanakla teslim edilecektir.

 

 

 

T.C

ANKARA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

15.    Cihaz/Sistem ve ekipmanlarında oluşan arızaya Yüklenici, 24 (YirmiDört) saat içinde (resmi tatil ve bayram tatilleri dâhil) müdahale etmekle yükümlüdür. Parça değişimi gerektirmeyen arızalar 24 (YirmiDört) saat içinde sonuçlandırılacaktır. Parça değişimi gerektiren durumlarda ise 48 (KırkSekiz) saat içinde cihaz/sistem çalışır teslim edilecektir. Parça yurtdışından temin edilecekse bu süre 30 (Otuz) gündür.

16.    Cihazın/Sistemin, 7 gün 24 saat esasına göre aktif çalışma süresi (Up-Time) yıllık % 95’ten az olamayacaktır. Bu süre tutturulamaz ise aradaki fark hakediş üzerinden saat olarak hesaplanarak kesinti yapılacaktır. Up-Time hesaplamrken Yüklenici’ye yapılan bildirim (telefon, faks, e-posta) tarihi/saati ile Servis Formu’nun tarihi/saati arasındaki zaman dilimi dikkate alınacaktır.

17.    Yüklenici, periyodik bakıma başlamadan önce cihazın genel durumu hakkında düzenleyeceği servis formu ile İdare’ye bilgi verecektir.

18.    Yüklenici, hiçbir ihtara veya ikaza gerek kalmaksızın, çalışma amnda gerekli olan tüm emniyet tedbirlerini almak, kazalardan korunma usul ve esaslarını İdare personeline öğretmek ve uygulamakla yükümlüdür.

19.    Yüklenici, işin bitiminde firmaya tahsis edilmiş/verilmiş bulunan yerlerin ve malzemenin her türlü bakım ve temizliğini yaparak iş yerini sağlam ve temiz bırakmak zorundadır.

E.      GÜVENLİK TEDBİRLERİ

1.        Bakım, onarım ve arıza giderme faaliyetleri yürütülürken gerekli iş sağlığı ve güvenliği tedbirleri 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda Yüklenici tarafından alınacaktır.

2.        Güvenlik önlemleri alınmadan iş yapılması sonucu oluşabilecek kazalar sonucunda meydana gelecek hasar Hastane Teknik Servis Birimi tarafından tespit edilecek ve oluşan zarar Yüklenici tarafından tazmin edilecektir.

3.        Bakım esnasında, bakım işlerinden kaynaklı nedenlerle gerek bakım personelinin gerekse bakımla ilgisi bulunmayan kişilerin yaralanmasına veya ölümüne neden olabilecek ihmallere dair sorumluluk Yüklenici’ye aittir.

F.       DİĞER HUSUSLAR

1.        Hakediş ödemeleri bakım üzerinden yapılacaktır. Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dâhil) idarenin bağlı bulunduğu Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Batı Döner Sermaye Muhasebe Müdürlüğü veya Ankara Defterdarlığı Çankaya Mal Müdürlüğü Muhasebe Birimi tarafından ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir: Ödeme planı ve şartları, Hizmet işleri Genel Şartnamesi’nin “Hakedişler ve Ödeme” başlıklı Yedinci Bölümünde birim fiyat sözleşmeler için öngörülen usul ve esaslar çerçevesinde işin niteliğine göre İdaremizce belirlenip, faturalar hakedişin muayene ve kabul işlemleri tamamlandıktan sonra 30 (Otuz) iş günü içinde ödenecektir.

2.        Hizmetin (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin ilgili mevzuatı gereğince ödenecek vergi (KDV hariç), resim, harç, eğitim,

 

 

T.C

ANKARA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

nakliye, ulaşım, her türlü sigorta ve yükleniciye yapılacak ödemeler için kesilebilecek havale giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.

3.        İşin tekrar eden kısımlarının şartnameye uygun olarak gerçekleştirilmemesi ve/veya teknik şartname hükümlerine aykırı hareket edilmesi halinde, İdare tarafından her bir aykırılık için kesilecek ceza miktarı, sözleşme bedelinin % 1 (YüzdeBir)’idir. Ayrıca, bu aykırılıkların ardı ardına veya aralıklı olarak 3 (Üç) defa gerçekleştirilmesi durumunda, yukarıda öngörülen ceza uygulanmakla birlikte 4735 Sayılı Kanunun 20nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecektir. Ancak ağır aykırılık hallerinde (sunulan hizmetin tamamen veya kısmen durdurulması), aykırılık 2 (İki) defa gerçekleşmiş olsa dahi yukarıda öngörülen şekilde sözleşme feshedilecektir. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçmeyecektir. Kesin teminata ilişkin olarak 4735 Sayılı Kanun’a göre işlem tesis edilecektir.

4.        Çalışanların yemek, yol ve giyim bedelleri ve SGK kapsamındaki ödeme ve işlemleri Yüklenici’ye aittir.

G.      SÖZLEŞME AŞAMASINDA SUNULACAK BELGELER

1.        Yüklenici sözleşme aşamasında aşağıda belirtilen belgeleri İdare’ye sunacaktır:

a.         Cihaza/Sisteme bakımla ilgili Eğitim Sertifikası,

b.        Acil durumlarda ulaşılabilmesi için Yüklenici’nin yetkili kıldığı bir personeline ait iletişim bilgileri.

 

 

 

T.C.

ANKARA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Ankara Beytepe Şehit Murat Erdi Eker Devlet Hastanesi

İDARİ ŞARTLAR

1.        Teklifler Türk Lirası (TRY) üzerinden verilecektir.

2.        Sözleşme imzalanacaktır.

3.        Teminat alınmayacaktır.

4.        Adı geçen hizmet alımı işi için; ilgili mevzuatı gereğince ödenecek vergi (KDV hariç), resim, harçlar gibi diğer mali yükümlülükler ile nakliye, kargo, montaj ve yükleniciye yapılacak ödemeler için kesilebilecek havale giderleri teklif fiyata dâhil edilecektir.

5.        Fatura bedeli, muayene komisyonu raporları düzenlendikten sonra Ankara Defterdarlığı Çankaya Mal Müdürlüğü Muhasebe Birimi tarafından 2022 mali yılı GENEL BÜTÇE imkânları doğrultusunda en geç 30 (Otuz) gün içerisinde ödenecektir.

6.        Bu doğrudan temin alımı kapsamında, teklifler kalem bazında değerlendirilecektir.

7.        Denetim, muayene ve kabul işlemleri; alım tarihi itibariyle yürürlükte bulunan Hizmet Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik'te belirtilen hükümler doğrultusunda muayene ve kabul işlemleri yapılacaktır.

 

1/1

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)