İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ses Kayıt Cihazı Alımı

İhale No 1178634
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 5 Ekim 2016
İhale Tarihi 5 Ekim 2016 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

Temin Tarih Aralığı: 04.10.2016 12:00 - 05.10.2016 15:00

 

T.C

Metin Kutusu: Kayıt No: 168513SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELER KURUMU Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

 

 

 

Metin Kutusu: 04.10.2016Sayı : 56761182 / 932-99/ Konu : Teklif Formu

Sayın İLGİLİ

Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem SES KAYIT CİHAZI ALİMİ işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun Doğrudan Temin 22/d (parasal limitler kapsamında) maddesine göre satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 05.10.2016 tarih ve saat 15:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.

İdarbve-Mali-J^f Müdür Yrd.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

SES KAYIT CİHAZI

3

ADET

 

 

Toplam

 

 

İdari şartlar,

1-             4734  Sayılı Kanun gereğince 'teklif mektubunun istekliler tarafından imzalanması, teklif edilen fiyatın rakam ve yazıyla açık olarak yazılması zorunludur. Tarihi, saat, kaşe ve imzası olmayan, istenilen ürünlerin marka, katalog numarası ve teslimat belirtilmeyen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.

2-                   Ödeme,   faturaya müteakip 120 takvim günü içinde yapılacaktır.

3-  Tıbbi Sarf Malzemelerde TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve isteklilerin bu durumu tekliflerinde belgelendirmesi zorunludur. Ürün (Barkod) numarası, SUT kodları, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.

4-              Tıbbi Sarf Malzemelerde Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesiyle ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir.

5-               Varsa,    teklif ekinde tek yetki belgesinin de sunulması rica olunur.

6-                 Teknik    şartnamede numune isteniyor ise teklifler numune ile birlikte son teklif verme saatine kadar getirilecektir. Numune getirmeyen firmalar değerlendirme alınmayacaktır.

7-                    Teklillcr     TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır. Teklif edilen fiyat KDV hariç olmalıdır.

Kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.

8-          Söz   konusu alını ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

9-                 Teklifi   kabul edilen firma sipariş yazısına müteakip aksi durum bildirilmedikçe 7 gün içerisinde ilgili deponun içerisine kadar istenen belgeler ile birlikte fatura ve malzemeleri teslim edecektir.

10-              Teklif             veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

İlgili depolar ve dahili numaralan:

Hastane Tel:0222 211 95 95 Tıbbi Sarf Malzeme Deposu:6351-5505 Taşınır Malzeme Deposu:6028-5017 Laboratuar Malzeme Deposu:4401 Eczane Depo:6053-3515

Uluönder Malı. Salih Bozok Cad. No:23 Tepcbaşı ESKİŞEHİR

Metin Kutusu: ı/ıTelefon: (0222) 211 95 95 - (0222) 330 99 99 Faks: (0222) 335 72 58 - (0222) 335 91 68 e-posta: yunusemresatinalma(3îhotmaiI.conı Elektronik ağ: yunusemredh.saglik.gov.tr

 

 

Seçilebilir font boyutu ile geniş ekran Bilgisayara USB bağlantısı Yüksek ses kalitesi:WMA dosya formatı Kayıt Senaryoları

Dosya saklama için 5 klasör, her klasörde 200 mesaj 3 kayıt kalitesi (HQ/SP/LP)

Çoklu dil seçeneği özelliği Türkçe Kullanım kılavuzu Ses ile harekete geçen kayıt (VCVA) özelliği

10)  Uzun pil ömrü

11)  Ses Filtresi

12)  24 ay garanti süresi olmalıdır.


-n , 768"'3


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: Sayfa l/lMetin Kutusu: Revizyon Tarihi:Yayın Tarihi: 23.06.2006 Revizyon No:

 

 

 

Yunus Emre Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi - Teknik Şartname Arşivi - SN: 0001

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)