SERVİS İÇİ KAFES ARABASI (ÜSTÜ AÇIK YARIM BOY) SATIN ALINACAKTIR
T.C.POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
Servis İçi Kafes Arabası (Üstü Açık Yarım Boy) alımı Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Prosedürünün 5.12 maddesine göre ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2020/295566 |
1-İdarenin |
|
|
a) Adresi |
: |
Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
3125095401 - 3123095085 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
sarf@ptt.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
www.ptt.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
500 adet servis içi kafes arabası (üstü açık yarım boy)
Ayrıntılı bilgiye idaremizde yer alan ihale dokümanından ulaşılabilir.
|
b) Teslim yeri |
: |
Satınalma Daire Başkanlığı Ana Depo Şube Müdürlüğü Oğulbey/Gölbaşı/ANKARA |
c) Teslim tarihi |
: |
Yüklenici bir adet seri üretime esas kafes arabası numunesi ile imalata esas perspektif ve ölçülü teknik resimlerini elektronik ortamda (çizim yapılan programdaki dosyasıyla örnek: “.dvg" uzantılı gibi) ve basılı olarak sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 20 takvim günü içerisinde PTT'nin onayına sunacaktır. Numunenin teslimi için belirtilen sürenin aşılması halinde aşılan her takvim günü işin süresi olan 120 (yüzyirmi) takvim gününden düşülecektir. Numune, Ankara PTT Başmüdürlüğü Kargo İşleme Merkez Müdürlüğüne teslim edilecek olup, yapılan numune PTT tarafından Kargo İşleme Merkezlerinde bir hafta süreyle denemeye tabi tutulacaktır.
PTT numune üzerinde kullanış ve sağlamlığı artırmak amacıyla, ana ölçüleri değiştirmemek kaydıyla gerek gördüğü değişikliği yapabilecek ve gerektiğinde değişiklik imalat çizimlerinde belirtilecektir. Yüklenici yapılacak değişikliklerden dolayı hiçbir ek süre ve ücret talep etmeyecektir.
Kafes arabaları, seri üretime esas numune için olumlu kabul raporunun yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren 120 takvim günü içerisinde parti veya en fazla 4 parti halinde PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Ana Depo Şube Müdürlüğü (Oğulbey-ANKARA) adresine teslim edilecektir.
Kafes arabalarının teslimat sırasında birbirine veya araç içerisinde herhangi bir yere çarparak zarar görmesini engelleyecek önlemler yüklenici tarafından alınacaktır.
Teslim yerine kadar her türlü yükleme, boşaltma, nakliye vb. tüm masraflar yükleniciye aittir.
|
d) Cezalar ve kesintiler |
: |
Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus / ANKARA |
b) Tarihi ve saati |
: |
29/06/2020 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir:
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İsteklilerin bu belgelerden herhangi birisini sunması yeterlidir."
|
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihale, yeterlik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500,00 TRY(BeşYüz Türk Lirası) karşılığı PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Sarf Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Sarf Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT serbest olup bu nedenle isteklilerce PTT'den herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.