İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Şefika Durdu

İhale No 1480837
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 20 Kasım 2017
İhale Tarihi 20 Kasım 2017 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELER! KURUMU

 
Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
 
sayı: 75990205-869-1562 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı
 
Hasta Adı : ŞEFİKA DURDU (27406-17)
 
TEKLİF MEKTUBUDUR
 
Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Has t. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
 
Tahir KULAKSIZ idarî ve Mali İşler Müdür Yrd.
 
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
 
NOT:Teklif mektupları en /2017-Saat: | O ^ Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
Kırşehir
 
20.11.2017
BİRİM' _ TOPLAM
SIRA NO: U.B.B. KODU MALZEMENİN CİNSİ Sut Kodu MİKTARI FİYAT FİYAT
1 102.720 SERVİKAL İNTERBODY KAFES, RİGİD, PEEK, TİTANYUM BIÇAKLI 102.720 1 ADET
2 AG2980 DBM, JEUPUTTY/PASTE, 0,5-1 cc AG2980 1 ADET
TOPLAM
 
EKİ :TEKNİK ŞARTNAME
 
NOT: Amclivatla vukandukj malzemelerin knllnnılmnsı daiUnülmcktcdlr.
 
Ancak ameliyat esnasında vakanın darnmun» göre kullanılacak malzeme yada şavılanpda değişiklik olabilir, Mfllztmc suyılnnma »rlnniM Jtımmunıla en avantajlı firail vvren tirmunılı, fnzln knIlmİML. toılcm kin başlangıçta teklif eltisi flvamn fazla kullanılan m a keme ade! çarpımını fatura cdcccktir.
 
Not 2 :1 ve 2. kalem malzemeler baflımsız tek basına deaertendirileblllr. DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
 
1- Teklif Birim Fiyattan KDV Hariç olarak verilecektir.
 
2-Tekllf verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı İle tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
 
3-Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerienirmeye alınmayacaktır.
 
4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede sabnalma birimine gönderilecektir.
 
5-Tekllf Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.08.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/48 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirlr» alt onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.
 
8-Ustedekl bütün kalemler bütünlük arz ettiğinden toplam fiyat üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
 
7-Sözkonusu alımla İlgili tüm vergl-reslm ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri İstekliye aittir.
 
8-Flrmalann sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.
 
94daremiz mal/hlzmetl alıp almamakta serbesttir. Değerlendirmemiz En Düşük Toplam Fiyat Üzerinden Yapılacaktır
 
10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden İtibaren en az 1 yıl olacaktır.
 
11-S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.FIyatian dikkate alınacaktır.
 
Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
 
12-Alımlar Acil Ihttyaçlanmıza yönelik olduğu İçin kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler İçin gerekli yasal İşlemler yapılacaktır.
 
13- Mal Teslimi yada ameliyat sonrası faturalar en geç bir hafta İçersinde barkodları İle birlikte eksiksiz olarak iademize teslim edilmelidir.
 
14-Uhteslnde Kalan Firma Faturasında ürünün Son Kullanma Tarihileri Numarası.Lot Numaraa.Partl Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.FIrma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.
 
15-Bakanlıgımtz T.K.H.K. Bakanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 «yılı yazılan gerefclnce , firmaların teklif edilen ürünJarin satınalma tarihimiz İtibariyle Safchk Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması , hastaya kullanıldığı tarihte be MEDULA ■istemine kayıtlı olman gerekmektedir. Bu nedenle «arınılma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup, Özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barknd numarasından farklı bir barkod numarasına sahip OrflnOn kullanılması sunucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde t malzeme bedelleri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek Ugili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.
 
16-Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası üe SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile UgOl olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadıguıdan , hastanemiz idaresi bu kayıdan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette m «keme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hülunO kabul etmiş sayılır.
 
17-Ameliyat »ona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura Ugili firma tarafından mudaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön taratma hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı ,SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullandan malzemelere ait barkodları eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatmda boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslın s iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içeninde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, Ugili firmaya resmi yazı üe İade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGKya fatura cdUemcz ise söz konusu fatura bedeli UgUi firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedUecektir. Firma iş bu alım Içbı teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere alt faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo, posta v.b. dağıtımda kaybolur be bu durumla İdaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedeUeri Ue UgUide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmsyacaguuda iş bu alıma İştirak etmekle kabul etmiş sayıhr.
«TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
GREFTLER , ORGANİK , ALLOGREFT , DBM , PASTE PUTTY, DÜZ , CC 1 TEKNİK ŞARTNAMESİ
1-DBM injecktable putty insan kaynaklı olmalı ve hiçbir şekilde hayvan veya sentetik karışım içermemelidir.
 
2- DBM in alındığı donorü işleyen doku bankasının FDA izini ve AATB kaydı olmalıdır,ayrıca DBM başka firma tarafından putty ye çevrilmişse o firmanmda FDA izin belgesi bulunmalıdır.
 
3- Ürün kolay uygulanabilir olması için herhangi bir ön hazırlık gerektirmemeli uygulamaya hazır şekilde ucu kesik enjektör içinde macun kıvamında olmalıdır.
 
4- Ürün üzerinde FDA şartlarının gerektirdiği testler yapılmış olmalıdır.Ve bu testler ürün içinden çıkıcak bir prospektüste gösterilmelidir.
 
5- Ürün osteoconductive testlerden geçirilmiş olmalı ve osteoconductiviteyi bozmayacak şekilde Gamma irridasyon yöntemiyle steril edilmiş olmalıdır.
 
6- Ürün ezilmeye„nemlenmeye dayanıklı kaıton dış ambalaj içinde olmalı,ameliyathanenin sterilizasyon şartlarına uygun çift steril paket içinde tek kullanımlık olmalıdır.
 
7- DBM putty lcc olmalıdır ve ucu kesik enjektör içerisinde olmalı,enjektörün uç yapısı gereği basıldığında silindir şeklinde çıkmalıdır,gerekirse uygulanacak bölgenin anatomik yapısına uygun olarak cerrah tarafından şekillendirilebilmelidir.
 
8- Ürünün raf ömrü teslim tarihi itibari ile en az 18 ay olmalıdır.
 
9- Ürün oda sıcaklığında muhafaza edilebilmelidir.
 
10- Ürünün içinden bir hasta takip kartı çıkmalı ve uygulandığı hastanın takip edilebilmesi için donor numaralarını gösterir en az 5 adet sticker çıkmalıdır.
BIÇAKLI SERVİKAL PEEK CAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ
 
1. Anterıor disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için vücut uyumlu termoplastik bir çözüm olan,hiçbir artefact yaratmayan,MR uyumlu, PEEK materyalden yapılmış olmalıdır.
 
2. Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
 
3. Superior ve İnferior yüzeylere birebir tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıda olmalıdır.
 
4. İmplantasyondan sonra sabitleme için servikal plak gibi, ne anteriordan ne de posteriordan ikinci bir implantasyona gerek olmamalıdır.
 
5. Kolay tanımlayabilmek ve pozisyonunu tayin edebilmek için titanyum veya tantalum işaret çubukları olmalıdır.
 
6. 4mm"den 8mm"ye kadar yükseklik ve 16 mm"ye kadar uzunluk alternatifi olmalıdır.
 
7. Tek el aleti ile yerleştirme ve sabitleme işlemleri yapılabilmelidir.
 
8. Set içerisinde ihtiyaç olan boyuta karar verebilmek için en az 4 çeşit deneme implantları olmalıdır.
 
9. CE onayı olmalıdır, idare tarafından istendiğinde gösterilebilmelidir.
 
10. Superior ve inferior yüzeylere tutunumu sağlamak için sivri titanyum pimler olmalıdır. Superior yüzeyin daha iyi tutulum sağlayabilmesi için anatomik açıya sahip olmalıdır.
 
11. Anatomik yapıya uygun olarak eğimli olmalıdır.
 
12. Geniş greft alanına sahip olmalıdır.
 
13. Süperior ve inferior yüzeylere sabitlemek için bıçak sistemli kilitleme özelliğine sahip olmalıdır.
Sut Kodu Sut Adı
102.720 SERVİKAL İNTERBODY KAFES, RİGİD, PEEK, TİTANYUM BIÇAKLI

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)