İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/633227 - Sason İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı Okullarda Kullanılmak üzere Temizlik Malzemesi Ve Maske Alımı İşi

İhale No 2021/633227
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Sason İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Temel Eğitim Okulları
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Batman
İşin İli Batman
Yayın Tarihi 11 Ekim 2021
İhale Tarihi 20 Ekim 2021 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SASON İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI OKULLARDA KULLANILMAK ÜZERE TEMİZLİK MALZEMESİ VE MASKE ALIMI İŞİ

SASON -İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ-TEMEL EĞİTİM OKULLARI MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Sason İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı okullarda kullanılmak üzere temizlik malzemesi ve Maske alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/633227
1-İdarenin
a) Adresi : AŞAĞI MAH. HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ 3. KAT 72500 SASON SASON/BATMAN
b) Telefon ve faks numarası : 4884612495 - 4884613543
c) Elektronik Posta Adresi : sason72@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ VE MASKE ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sason İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ambarına teslim alma komisyonunun gözetiminde yüklenici firma personelleri tarafından teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren Kurumumuzca sunulacak olan teslimat programına göre alım yapılacak olup, 10 gün içinde ürünler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Devlet Hastanesi Yanı Yeni Halk Eğitim Merkezi Binası 3.Kat Toplantı Salonu Sason/BATMAN
b) Tarihi ve saati : 20.10.2021 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Yüklenici, teknik şartnamedeki taahhüt ettiği ürünlerin her birinden birer adet numuneler ihalede En avantajlı 1.nci ve 2.nci teklif sahipleri ihale tarihinden sonra 3 (Üç) gün içerisinde eksiksiz idareye teslim edilecektir.  İstekliler numunelerin üzerine iş kalemi sıra numaralarını ve firma isminin açıkça yazıldığı bir etiket yapıştıracaklardır. Herbir kaleme ayrı ayrı numune vereceklerdir. Numuneler kutu içerisinde teslim edilecek ve ihale sıra numarasına göre sıralanacaktır.  Malzeme, orjinal ambalajında teslim edilecektir. Ambalajlar üzerinde son kullanma tarihi ve teknik özellikler belirtilmelidir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.

b) Numunelerin görüldüğüne ilişkin tutanak idare yetkilisi ve istekli temsilcisi tarafından imzalanacaktır. Numune görüldü tutanağı olmayan ve numenesi eksik olan firmaların teklifi geçersiz sayılacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Devlet Hastanesi Yanı Yeni Halk Eğitim Merkezi Binası 3.Kat Toplantı Salonu Sason/BATMAN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
sıvı sabunluk aparatı 150 adet
ıslak mop aparatı (saplı) 500 adet
mop yedek bezi (60 cm lik) 1.000 adet
çöp poşeti büyük boy (10’lu ) 500 rulo
çöp poşeti battal boy (10’lu) 500 rulo
çöp poşeti (10’lu ) ebatı 80*110 1 rulo (400gr) 500 rulo
oto tipi yıkama fırçası ( gürgen saplı ) 300 adet
çek - pas (ahşap saplı) 300 adet
temizlik bezi (mikrofiber) (yaklaşık 40x40 (+-3) cm ebadında ) 300 adet
plastik geri dönüşüm kutusu (4) dörtlü takım 60 takım
100 litre çöp kovası tekerlekli kapaklı köşeli büyük çöp kovası 48 adet
tıbbi atık kovası (pedallı) 50 lt 45 adet
çöp kovası (pedallı ) 40lt 47 adet
çocuk maskesi (50’li pakette) 1.800 paket
yetişkin maskesi ( 50’li pakette) 800 paket
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)