İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/255402 - Sarf Karşılığı Cihaz Alım İşi (2021)

İhale No 2021/255402
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Ankara Ulucanlar Göz Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 4 Mayıs 2021
İhale Tarihi 28 Mayıs 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

SARF KARŞILIĞI CİHAZI SATIN ALINACAKTIR

ULUCANLAR G?Z HASTANESİ-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

SARF KARŞILIĞI CİHAZ ALIM İŞİ (2021) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/255402
1-İdarenin
a) Adresi : Ulucanlar Caddesi No:59 06240 Ulucanlar ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123126261 - 3123124159
c) Elektronik Posta Adresi : ulucanlargoz@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 KALEM SARF KARŞILIĞI CİHAZ ALIM İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Tıbbi Sarf Deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Tıbbi Sarflar hastanemiz siparişlerinin yüklenici firmaya tebliğinden sonra 10 gün içerisinde peyder pey teslim edilecektir. İhale kapsamındaki Etlik Şehir Hastanelerine taşınma olasılığı göz önünde bulundurularak ihtiyacı 1 yıllık olarak planlanmış olup, taşınma süresinin uzaması ve iptali halinde sözleşme hükümleri doğrultusunda bahse konu iş, sözleşme sonuna kadar devam edebilecektir.Ayrıca taşınma gerçekleşirse sözleşme idare tarafından devam edilir veya tek taraflı iptal edilebilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi 5. Kat Toplantı Salonu (Ulucanlar Cad. No:59 Altındağ/ANKARA)
b) Tarihi ve saati : 28.05.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1) Yönetmelik kapsamında istekliler TITUBB'a kayıtlı olmalı, Yönetmelik kapsamında yer alan malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı  T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı ve T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından onaylı olması gerekmektedir.Onaylı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyasında vermek zorunludur. Ayrıca istekliler teklif ettikleri malzemelerin kalem sıra numaralarını TITUBB belgeleri üzerine yazacaklardır.

2) Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı'nın "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına Ürünlerin Eşleştirilmesi" konulu duyurularına  istinaden firmalarca verilen  ürün UBB'lerinin, SUT Kodları ile eşleşmesi gerekmektedir. Aksi takdirde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

     Sözleşme sonrasında meydana gelecek SUT-UBB uyumsuzluğunun oluşması durumunda kurum zararı yüklenici firmaya rücu edilecektir.

3) İstekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankasına üretici veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların  adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir.TİTUB kapsamı dışında olan ürünler için ise üretici firma tarafından düzenlenmiş beyanı teklif dosyasında ibraz edeceklerdir.Yerli malı teklif eden istekliler lehine uygulanacak %15 fiyat avantajından yararlanmak için TOBB veya TESK tarafından düzenlenen yerli malı belgesini teklif dosyasına sunmak zorunludur. 

4) Sağlık Bakanlığı 2017/1 Genelgesi 2.3 Maddesi Gereği “Satış Merkezi Yetki Belgesi”

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-) İstekliler teklif ettikleri ürünler için teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre Türkçe cevap vereceklerdir. Bu cevaplar Teknik şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmaların antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnameye uygunluk belgesinde  te emek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog,resim vs. tanıtım materyallerini sunacaklardır.Teklif edilen ürün sunulan belge üzerinde işaretlenecektir.

3-) Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen tıbbi cihazın ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla 10 (on) gün içinde cihazlar için demonstrasyon yapmalarını isteyebilir. (Demonstrasyon tarih ve zamanı İdare tarafından isteklilere üst yazı ile bilahare bildirilecektir.) Demonstrasyon  idarenin ve isteklinin mutabık olduğu yerde yapılacaktır. Teknik şartname  ve  diğer  dokümanların göz önünde bulundurularak yapılacak olan Demonstrasyon için gerekli olan teçhizat ve masraflar İstekli tarafından karşılanacaktır.

4-) Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen tıbbi sarf malzemelerinin de ihale dokumanlarında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla 10 (no) gün içinde numune isteyebilir. (Numune isteme tarih ve zamanı İdare tarafından isteklilere üst yazı ile bilahare bildirilecektir.) Teknik şartname  ve  diğer  dokümanların göz önünde bulundurularak yapılacak olan numune değerlendirmesi için gerekli olan teçhizat ve masraflar İstekli tarafından karşılanacaktır.

Teklif edilen ürünün marka, menşei ve modeli  belirtilmelidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi (Ulucanlar Cad. No:59 Altındağ/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
KASET (IOP Sistem) 2.000 adet
TİP (IOP Sistem) 2.000 adet
SLEEVE (IOP Sistem) 2.000 adet
IOP SİSTEM VİTREKTOMİ PROBU 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)