İhale No | 2021/572870 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | Ankara Büyükşehir Belediyesi SAĞLIK İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 15 Ekim 2021 |
İhale Tarihi | 10 Kasım 2021 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
SAĞLIK İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞINA BAĞLI SOKAK HAYVANLARI BAKIM, TEDAVİ, KISIRLAŞTIRMA VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE KEDİ KAFESİ VE KÖPEK YIKAMA KÜVETİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/572870 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Mevlana Bulvarı Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No:16 Kat:8 Daire:25 Hayat Plaza - ÇANKAYA / ANKARA ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125074744 - 3125072261 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | saglikisleri@ankara.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 160 ADET TEK BÖLMELİ ÜÇLÜ KAFES 100 ADET ÇİFT BÖLMELİ ÜÇLÜ KAFES 2 ADET KÖPEK YIKAMA KÜVETİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Malzemeler İdarenin Ahi Evran Mh. 225. Cd. No: 96 Sincan/ANKARA adresindeki Sincan Sokak Hayvanları Geçici Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi’ ne teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | İşbu alım kapsamında kısmi teslimat ve kısmi kabul yapılacaktır. Teknik şartnamenin 8.3 maddesindeki malzemeler işe başlama tarihinden itibaren en geç 40 gün içinde teslim edilecektir. Teknik şartnamenin 8.1 ve 8.2 maddesindeki malzemeler 4 eşit parti halinde teslim edilecektir. 1. Parti: İşe başlama tarihinden itibaren en geç 40 (kırk) gün içinde her kalemin 25% (yüzde yirmibeş) oranında teslimat yapılacaktır. 2. Parti: İşe başlama tarihinden itibaren en geç 70 (yetmiş) gün içinde her kalemin 25% (yüzde yirmibeş) oranında teslimat yapılacaktır. 3. Parti: İşe başlama tarihinden itibaren en geç 100 (yüz) gün içinde her kalemin 25% (yüzde yirmibeş) oranında teslimat yapılacaktır. 4. Parti: İşe başlama tarihinden itibaren en geç 130 (yüzotuz) gün içinde her kalemin 25% (yüzde yirmibeş) oranında teslimat yapılacaktır. Yüklenici işin süresi içerisinde sözleşmesinde yer alan tüm malzemeleri eksiksiz şekilde teslim edecektir. Malzemeler İdarenin Ahi Evran Mh. 225. Cd. No: 96 Sincan/ANKARA adresindeki Sincan Sokak Hayvanları Geçici Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi’ ne teslim edilecektir. Malzemelerin tamamı zarar görmemiş şekilde teslim edilecek olup nakliye, boşaltma ve tesis içerisindeki her bir odaya kadar taşınması yükleniciye aittir. Nakliye ve boşaltma esnasında oluşabilecek her türlü kaza vb. maddi zararlardan yüklenici sorumlu olacaktır. Kafesler, üzerinde yer alan koruyucu folyo sökülmemiş şekilde teslim edilecektir. Malzemelerin kurulumu ve montajı yükleniciye aittir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Mevlana Bulvarı Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No:16 Kat:8 Daire:25 Hayat Plaza Çankaya/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 10.11.2021 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Yüklenici, teslim ettiği ürün veya ürünlere ait 304 kalite paslanmaz çelik malzemeyi tevsik edecek EN, ISO, TSE vb. belgeyi sözleşme esnasında sunacaklardır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Mevlana Bulvarı Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No:16 Kat:8 Daire:25 Hayat Plaza Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
TEK BÖLMELİ ÜÇLÜ KAFES BLOĞU | 160 | adet |
ÇİFT BÖLMELİ ÜÇLÜ KAFES BLOĞU | 100 | adet |
KÖPEK YIKAMA KÜVETİ | 2 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)