İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2013/15007 - Sağlık Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2013/15007
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 26 Ağustos 2015
İhale Tarihi 12 Mart 2013 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


SAĞLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
İST ANB UL B ÜYÜK Ş EH İR B ELED İY ESİ - SA Ğ LIK V E SO SYA L H İ ZM ET L ER DAİR E B AŞK ANL I ĞI
SAĞ LIK V E H IF ZI S SIH H A M ÜDÜR LÜĞÜ
2013 yılı İstanbul Aile Danışmanlık ve Eğitim Merkezleri Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/15007
1-İda re nin
İstanbul Büyükşehir Belediyesi- Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire
a) Adresi : Başkanlığı Sağlık ve Hıfzıssıhha Müdürlüğü-Atatürk Bulvarı, No:16
Hıfzıssıhha Binası Vefa-Eminönü / İstanbul Fatih/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0212 513 24 62 - 0212 519 08 92
c) Elektronik Posta Adresi : saglik@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul İli Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü Mehmet Nezih
Özmen Mah. Kasım Sk. No:62 Kat:4 Merter - İstanbul
b) Tarihi ve saati : 12.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50‟den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın
belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede, sabit ve mobil (seyyar) sağlık hizmetleri ve sağlık alanında eğitim hizmetleri benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 117 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık ve Hıfzıssıha
Müdürlüğü Atatürk Bulvarı, No:16 Hıfzıssıhha Binası Vefa-Eminönü-Fatih / İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü Mehmet Nezih Özmen Mah. Kasım Sk. No:62 Kat:4 Merter - İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
SOSYALKAYIT ELEMANI 4 9 Kişi*Ay
TESPİTELEMANI 9 9 Kişi*Ay
SAĞLIKDANIŞMANI 4 9 Kişi*Ay
PSİKOLOG 4 9 Kişi*Ay
ÇOCUKGELİŞİMCİSİ 3 9 Kişi*Ay
ŞÖFÖR 5 9 Kişi*Ay
SOSYALHİZMET UZMANI 2 9 Kişi*Ay
TATLI/TUZLU,KURABİYE VE SÜT 4.000 Paket
TATLI/TUZLU,KURABİYE VE MEYVE SUYU 47.800 Paket
PATLAMIŞMISIR, GAZSIZ İÇECEK 900 Paket
PATLAMIŞMISIR, GAZLI İÇECEK 450 Paket
YAŞPASTA (6 KİŞİLİK) 1.488 Adet
KUKLAGÖSTERİSİ 20 Seans
BLOKNOT 41.400 Adet
KALEM 41.400 Adet
BUKETÇİÇEK 372 Adet
YAPIŞKANLINOT 5.000 Adet
POŞET(KÜÇÜK BOY) 41.400 Adet
YERMİNDERİ 24 Adet
KAMPET 6 Adet
ETKİNLİKPANOSU 6 Adet
OYUNHALISI 4 Adet
YERZEMİNİ 100 Adet
OYUNCAKMUTFAK KÖŞESİ 2 Adet
OYUNCAKTAMİR KÖŞESİ 2 Adet
KUKLAKÖŞESİ 2 Adet
TAHTEREVALLİ 2 Adet
PARMAKKUKLA SETİ 4 Adet
OYUNCAKBLOKLAR 2 Adet
TRAFİKİŞARETLERİ SETİ 2 Adet
DİŞMAKETİ 30 Adet
TABU 2 Adet
JENGA 2 Adet
MİMİKVE SES OYUNU 2 Adet
SÖZELİLETİŞİM OYUNU 2 Adet
İŞİTSELDİKKAT OYUNU-HAYVANLAR 2 Adet
İŞİTSELDİKKAT OYUNU-ARAÇLAR 2 Aaet
DUYGUEYLEM KARTLARI 2 Adet
AHŞAPTREN SETİ 2 Adet
UZAKLIKKAVRAMA 2 Adet
İPCAMBAZI OYUNU 2 Adet
KADEMELİBONCUKLAR 2 Adet
AHŞAPKÜÇÜK BONCUKLAR 2 Adet
AHŞAPSAAT OYUNCAK 2 Adet
AHŞAPDÜĞMELİ EL 8 Adet
ELBECERİ GELİŞTİRME TABLASI 2 Adet
AHŞAPOTO MESLEKLER 4 Adet
PİRAMİT10’LU YAPBOZ 2 Adet
AHŞAPGEOMETRİK DOMİNO 2 Adet
YOLBULMA KÜRELERİ 2 Adet
DOKUNSALDİSKLER 2 Adet
AHŞAPKOORDİNASYON OYUNU 2 Adet
KADEMELİŞEKİL OYUNU(4’LÜ) 2 Adet
AHŞAPSAĞ SOL EĞİTİCİ OYUNCAK 2 Adet
AHŞAPUZUN KISA EĞİTİCİ OYUNCAK 2 Adet
AHŞAPALTINDA ÜSTÜNDE EĞİTİCİ OYUNCAK 2 Adet
VUCUDUMUZUTANIYALIM 2 Adet
ZITKAVRAMLAR EŞLEŞTİRME OYUNU 2 Adet
SİHİRLİMIKNATISLAR 2 Adet
SABİTPROJEKSİYON PERDESİ 4 Adet
PORTATİFPROJEKSİYON PERDESİ 6 Adet
BİNEKARAÇ (9 AY) 4 Adet
MOTORİNYAKIT BEDELİ 9.000 Litre
ELEKTRONİKKALEM(9 AY) 9 Adet
PROJEKSİYON(9 AY) 10 Adet
EVRAKİMHA MAKİNESİ (9 AY) 1 Adet
NOTEBOOK (9 AY) 11 Adet
TABLETPC (9 AY) 4 Adet
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR (9 AY) 26 Adet
BİNAKİRA HİZMETİ (9 AY) 2 Adet
FIRIN(9 AY) 2 Adet
BUZDOLABI(9 AY) 2 Adet
KLİMA(9 AY) 16 Adet
LCDTV (9 AY) 4 Adet
OFİSÇALIŞMA TAKIMI (9 AY) 12 Adet
OFİSDOLABI (9 AY) 6 Adet
TOPLANTIMASASI (9 AY) 2 Adet
ÇALIŞMAKOLTUĞU (9 AY) 12 Adet
UTİPİ EĞİTİM MASASI (9 AY) 2 Adet
EĞİTİMSANDALYESİ (9 AY) 42 Adet
TEKLİKOLTUK (9 AY) 118 Adet
TAKIMI(9 AY)KOLTUK 10 Adet
ORTASEHPA (9 AY) 10 Adet
ZİGONSEHPA (9 AY) 4 Adet
MASA(9 AY) 8 Adet
SANDALYE(9 AY) 28 Adet
ASKI(9 AY) 14 Adet
BROŞÜRSTANDI (9 AY 2 Adet
YAZITAHTASI (9 AY) 4 Adet
ÇOCUKMASASI (9 AY) 2 Adet
ÇOCUKSANDALYESİ (9 AY) 20 Adet
OYUNCAKDOLABI (9 AY) 4 Adet
ÇOCUKAYAKKABILIĞI (9 AY) 2 Adet
ÇAYMAKİNESİ (9 AY) 4 Adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)