İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Saf Su Cihazı Bakım Ve Kalibrasyon Hizmet Alımı

İhale No 2262350
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 6 Ağustos 2021
İhale Tarihi 10 Haziran 2021 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

Konu: Teklif İstemi

 

İl Sağlık Müdürlüğümüze bağlı Halk Sağlığı Kimya Laboratuvarında kullanılan MES MP MINIPERE Marka SUPER MUP model ultra saf su cihazının periyodik bakım ve kalibrasyonu yapılması gerekmektedir. Ekte yer alan teknik şartname hususları çerçevesinde 10/08/2021 tarihi saat 12:00’ye kadar fiyat vermenizi rica ederiz.

 

1.  Fiyatlar KDV Hariç olacaktır.

2. Değerlendirme toplam değer üzerinden yapılacaktır.

3. Şartname Var mı: Evet

4. Sözleşme Yapılacak mı: Hayır

5. Teminat Alınacak mı: Hayır

6. Fiyat Farkı Ödenecek mi: Hayır

 

TEKLİF MEKTUBUDUR.

İdarenizin ihtiyacı ve talebi olan, aşağıda yazılı malı/hizmeti yukarıda belirtilen şartlara göre aşağıda gösterdiğimiz fiyattan satmayı kabul ve taahhüt ederiz.

 

S.NO

MALIN/HİZMETİN ADI/CİNSİ

BİRİM

MİKTAR

BİRİM FİYAT (TL)

TOPLAM FİYAT

(TL)

 

1

MES MP MINIPERE Marka SUPER MUP model Ultra Saf Su Cihazı Periyodik Bakım ve Kalibrasyon Hizmet Alımı

 

ADET

 

1

 

 

TOPLAM

 

 

 

** Para Birimi “Türk Lirası” cinsinden olacaktır.

*** Tekliflerin değerlendirilmesi için tekliflerin imzalı ve kaşeli bir şekilde yukarıda belirtilen adrese elden teslim edilmesi, faks numaralarına yollanması veya e-mail olarak gönderilmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı

Satınalma Birimi                                                              

UZMAN ERTUĞRUL BAŞAR

Tel: 0 224 295 0000-6142                                                                                                             Kaşe-İmza

1.     
KONU:

Halk Sağlığı Laboratuvarımızın Kimya Biriminde kullanılmakta olan MES MP Minipure marka SÜPER MUP model, Ultra Saf/Saf Su (SN: 10161252) cihazı için yetkili firmadan yedek parça dahil (bir defaya mahsus) koruyucu genel bakım hizmeti alınacaktır.

2.      KORUYUCU GENEL BAKIM HİZMETİ ALINACAK CİHAZLAR

SIRA NO .

CİHAZIN ADI

MARKA/MODEL

SERİ NO

İSTENİLEN HİZMET

1

ULTRA SAF/SAF SU

MES MP Minipure/ SÜPER MUP

(SN: 10161252)

Koruyucu Genel

Bakım, Kalibrasyon

 


 

3.                GENEL ŞARTLAR:

3.1.       Yukarıda belirtilen cihaz/sistemler için imalatçı firmanın garanti koşullarında, aşağıda belirtilen yedek parçalar dahil (bir defaya mahsus) olmak üzere koruyucu genel bakını/kalibrasyon hizmeti verilecektir.

PARÇA ADI

PARÇA NO

MİKTAR

YUMUŞATICI REÇİNE

MP050/10

4 PAKET

MB REÇİNE

MP400/5

4 PAKET

ULTRA SAF TOC REÇİNE

MP062/5

3 PAKET

KOMBİNE 10 " AK KARTUŞU

MP030

15 ADET

RO MEMBRANI

MP281

1 ADET

UY AMPÜL

MP060

1 ADET

 



 

3.2.     

 
   

Yüklenici firma tarafından, sözleşme süresi içinde, cihaza/sisteme cihazın teknik spesifikasyonlarma uygun ekonomik ömürlerini uzatacak nitelikte, yıl içerisinde 2 defa olmak üzere koruyucu genel bakım/kalibrasyon hizmeti verilecektir. Bu bakım kapsamında cihazın elektronik mekanik birimlerinin temizliği yapılacak ve fonksiyonlarının kontrolü ile teknik özelliklerine uygun çalışması sağlanacaktır. Koruyucu bakım sırasında, çalışma süresini dolduran veya bozulan yedek parçalar bedeli mukabilinde yüklenici tarafından karşılanacaktır. Gerekli yedek parçaların, cihazda bulunan elektronik kartların gerektiğinde elektronik ayarları yapılarak, tüm program kriterleri düzenlenerek kullanıcıya teslim edecektir.

3.3.      Yüklenici firma, söz konusu cihazların koruyucu genel bakım hizmeti testlerini Birim Sorumlusu/Cihaz Sorumlusunun belirteceği tarihlerde yapacak ve her bakım sonrası teknik servis raporları ile yapılan işlemler düzgün ve anlaşılır şekilde dökümante edilerek, Birim Sorumlusu/Cihaz Sorumlusuna teslim edilecektir.

3.4.      Yüklenici firma, cihazın üretici firmasının Türkiye’deki yetkili temsilcisi olduğuna dair belgeyi sözleşme ile birlikte teslim etmelidir.

3.5.      Bakım, yedek parça/montaj/tamir, bakım/kalibrasyon işlemleri Birim Sorumlusu/Cihaz Snnıminsıı eşliğinde yapılacaktır.

3.6.      Cihazın genel bakım/kalibrasyon işlemleri yerinde yapılacak ve laboratuvarın çalışması aksatılmayacak şekilde planlama yapılacaktır.

3.7.      Bakımı yapılan cihaz/sistemler için, sözleşme başlangıç tarihinden bitim tarihine kadar meydana gelebilecek olası tüm armalarda yedek parça hariç, herhangi bir servis ücreti talep etmeyecektir.

3.8.      Yüklenici firma, koruyucu bakım/kalibrasyon sırasında ortaya çıkan her türlü kusur, hata, gecikme ve armanın neden olduğu doğrudan zarar, ziyan, kaza ve yaralanmalardan sorumlu olacaktır.

3.9.      Yüklenici firma, bakımı yapılacak olan cihazm/sistemin bir bütün olarak çalışmasını sağlayan her türlü alt ünitenin tümünün bakımım yapmaktan sorumludur.

b Y-

3.10.     

 
   

Bakım sırasmda gerekli yedek parça değişimi hariç, ihtiyaç duyulan diğer gerekli malzemeler (temizlik ve yağlama spreyleri, yağ, alkol, optik malzeme temizleyicileri, vb.) firma tarafından temin edilir ve ayrıca ücret talep edilemez.

3.11.      Bakım sırasında cihazda değişimi gerçekleşmiş yedek parça, imalat ve montaj hatalarına karşı 1 (Bir) yıl garantili olacaktır (Kullanım ömürlü parçalar bu kapsama dahil değildir.).

3.12.      Bakım sonrası 15(on beş) gün içinde cihaz/sistemde herhangi bir arıza olması durumunda firma uygunsuzlukları 15 (on beş) gün içinde giderecek ve ayrıca ücret talep etmeyecektir.

3.13.       Bakım/Onarım işlemleri sonrası Birim Sorumlusu/Cihaz Sorumlusuna cihazın son durumu hakkında bilgi verilecektir.

3.14.      Yüklenici firma, bildirimi takiben 3 (üç) iş günü içinde arızaya müdahale edecek olup bu müdahale için herhangi bir ücret talep etmeyecektir.

3.15.      Arıza bildirimleri telefon/e-posta ile yapılacak olup, yüklenici firma teknik servis elemanlarına haftanın tüm günleri 09:00-18:00 saatleri arasında ulaşılabilmelidir.

3.16.      Yüklenicinin arızaya müdahalesinde meydana gelebilecek gecikmeler, her iş günü için toplam bedelin % 1 oranında ceza kesilerek, bu ceza bedeli Yüklenicinin tahakkuk edilecek ilk hak edişinden, hak edişinin olmaması durumunda ise teminatından tahsil edilir.

İş bu şartname 3 (üç) ana başlık altında 3 (üç) sayfadan ibarettir.


 



 

 

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)