İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

S.b.ü. Bursa Yüksek İhtisas E.a.h Dörtçelik Ruh Sağlığı Ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası Kantin Kiralama İhalesi

İhale No 1238465
Sektör Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri
İdare BURSA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 26 Aralık 2016
İhale Tarihi 5 Ocak 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 
İşin Adı S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas E.A.H Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası Kantin Kiralama İhalesi
İhale/KİK no 1
İhale Tarihi 05.01.2017 10:30
İhale Tipi/Durumu Ihale
İhale Tipi Açıklama 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45'inci maddesine göre Açık Teklif Usulü yapılacaktır.İhale Tarihi / Saati / Yeri: 05.01.2017 Perşembe günü saat 10:30'da Bursa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu.İlk İlan: 24.12.2016 Kent Gazetesi.İkinci İlan: 26.12.2016 Olay Gazetesi.NOT: YIL SONU İŞLEMLERİ SEBEBİYLE SAĞLIK TESİSİ VEZNELERİNE PARA YATIRMA İŞLEMLERİ YAPILAMAYACAKTIR. NAKİT BEDELLERİN İLANDA BELİRTİLEN HESABA YATIRILMASI ÖNEMLE RİCA OLUNUR.
Son Başvuru Tarihi 05.01.2017 10:30
Görevli Personel Erdal ŞAHİN
İletişim 0(224) 600 33 00 / 1516

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

İŞLETME HAKKI VERİLEN BÜFE, KANTİN, ÇAY OCAĞI GİBİ YERLERE AİT

İŞLETME HAKKI ŞARTNAMESİ


 


I- GENEL ŞARTLAR

Madde 1- Kiraya verilecek taşınmazın;

İli

Bursa

İlçesi

Nilüfer

Mahalle/Köyü

Kurtuluş Mah. Halide Adıvar Cad. No: 18

Mevkii

-

Pafta No/Cilt No

H22d07ald / 2

Ada N./Sayfa No

822/....

Parsel No/Sıra No

1 /....

Yüzölçümü

34379,49

Hazine Payı

Tam

Cinsi

Hastane

Sınırları

-

İmar Durumu

-

Niteliği

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim

 

Metin Kutusu: ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası içerisinde bulunan 96,00 m2’lik (14,50 m2’lik alan Poliklinik kısmında) kapalı alan.
: Kantin-Büfe-Kafeterya Olarak Kullanılmak Üzere.
Kiralama Amacı

Madde 2- Yukarıda tapu kaydı, niteliği ve diğer özellikleri belirtilen taşınmazlar Bursa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği hizmet binasında toplantı salonundaQ£j Qjj2fbi:3" günü saat 10:30’dayapılacak ihale ile kiraya verilecektir.

Madde 3- İhale Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği hizmet binası toplantı salonunda 08/09/1983 tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri çerçevesinde Açık Teklif usulü ile yapılacaktır.

Madde 4- Kira süresi 1 (bir) yıldır. Kantin alanının kira süresi, S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası içerisinde bulunan toplamda 96,00 m2’lik kapalı büfe-kantin-kafeterya alanının yer teslimini takiben 1 (bir) yıldır.

Madde 5- Taşınmazın tahmin edilen bedeli (yıllık kira bedeli) 40.000,00- TL (kırkbintürklirası) ve geçici teminat miktarı (yıllık kira bedelinin %30’u oranında) 12.000,00TL (onikibintürklirası)dır.

Madde 6- Kesin teminat, ihale bedeli üzerinden alınır. Oranı %6 (yüzde altı), tutarı ....... TL (........................ ) dır.

Madde 7- Kira bedelinin dörtte biri sözleşmenin düzenlenmesinden önce, kalanı üçer aylık dönemler hâlinde üç eşit taksitle, peşin olarak ödenir.

Vadesinde ödenmeyen kira bedellerine, 21/7/1953 tarihli ve 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 51. maddesi gereğince belirlenen oranda gecikme faizi uygulanır.

Madde 8- İhaleye katılabilmek için; 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelikte belirtilen nitelikleri haiz olmak, anılan Kanun ve Yönetmelikte açıklanan biçimde teklifte bulunmak ve geçici teminatı yatırmak şarttır.

Madde 9- İhale komisyonu, gerekçesini kararda belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Komisyonların ihaleyi yapmama kararma itiraz edilemez.

Madde 10- İhale komisyonları tarafından alman ihale kararları ita amirlerince, karar tarihinden itibaren en geç on beş iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir. İta amirlerince karar iptal edilirse ihale hükümsüz sayılır.

İta amirlerince onaylanan ihale kararları, onaylandığı günden itibaren en geç beş iş günü içinde, müşteriye veya vekiline imzası alınmak suretiyle elden veya iadeli taahhütlü mektupla tebliğ edilir.

2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 31. veya 76. maddelerine göre onaylanan ihale kararlarının yukarıda açıklanan şekilde tebliğinden itibaren onbeş gün içinde müşteri; kesin teminatı yatırmak, sözleşmeyi düzenlemek, sözleşmenin notere tescili gereken hâllerde notere tescil ettirmek ve ihaleyle ilgili vergi, resim, harç ve diğer giderleri ödemek zorundadır. Bu zorunluluklara uyulmadığı takdirde protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın ihale bozulur, geçici teminat Hâzineye gelir kaydedilir ve ayrıca, müşteri hakkında 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 84 üncü maddesi uyarınca işlem yapılır. Kantin İşletmeciliğinin gerektirdiği her türlü ruhsatı almak ve vergi mükellefiyeti açtırmak zorunludur.

İdare de aynı süre içerisinde taşınmazı müşteriye mahallinde düzenlenecek tutanakla şartnamede belirtilen sınır ve niteliğe göre teslim eder. Tutanakta, taşınmaz bina ise müştemilatı, değilse üzerindeki muhdesat ve dikili şeyler değerleri itibariyle gösterilir, teslim tutanağı ilgili memur ve kiracı tarafından imzalanır.

İhaleye katılacak istekliler, taşınmazı görme ve teklifi taşınmazın yerine göre verme sorumluluğundadır. Ayrıca, Sağlık Tesisi herhangi bir sebeple taşınır ise taşınılan yerde rayiç bedel tekrar sağlık tesisi tarafından kurulacak komisyonca belirlenir.

Kira sözleşmesinin süresi, mahallinde yapılan yer teslimi tarihinde başlar.

Madde 11- Kiracı, sözleşmenin devamı süresince, mücbir ve kamudan kaynaklanan sebepler haricinde, sözleşme süresinin uzatılması, kira bedelinin indirilmesi, ödeme tarihi ve miktarlarının, kiralanan alanın yüzölçümünün değiştirilmesi talebinde bulunamaz.

Kiraya verilen alanın Hastane İdaresince uzun süreli veya belli bir müddet işletme faaliyetini engelleyici bir onanma tabi tutulması halinde; İşletmeci, Hastane İdaresinin belirlediği alanda faaliyetini sürdürecektir. Bu konuda Kiracı tarafından herhangi bir itirazda ve tazminat talebinde bulunulmayacaktır.

Madde 12- İşletme hakkı verilen İşletmeci, temizlik ve sağlık koşullarına uygun faaliyette bulunur. Kiraya verilen yer; bina ise kiracı sabotaj, yangın, su baskını gibi tehlikelere karşı her türlü tedbirleri almak, gerektiği takdirde binanın genel görünüm ve ahengine uygun biçimde boya, badana gibi onarımını yapmak, arsa veya arazi ise değerini düşürmeyecek, özelliğini, verim gücünü bozmayacak önlemleri almak, tedbirsizlik, dikkatsizlik, ihmal, kusur gibi nedenlerle vuku bulacak zarar ve ziyanı Hastane İdaresine ödemek zorundadır.

Ayrıca Kiracı, taşınmazı teslim aldığı tarihten, teslim ettiği güne kadar çevreye veya üçüncü kişilere vereceği her türlü zarar ve ziyandan (kaza dâhil) sorumlu olacaktır.

Madde 13- Kiracı, İdarenin izni olmadan sözleşmenin bir kısmını veya tamamını devredemez, sözleşmeye ortak alamaz (kiracmm şirket olması halinde hisse devirleri hariç), kiraya verilen yeri genişletemez, değiştiremez ve amacı dışında kullanamaz. Kiraya verilecek taşınmazlar üzerinde sabit tesis yapılamaz. Ancak, kiralama süresi sonunda kaldırılmak ve kiralama amacına uygun olmak kaydıyla takılıp sökülebilir malzemelerle kapalı alan oluşturulabilir. Bu yapılar açık alanları taşamaz ve hastanenin fonksiyonunu engelleyici, sağlık koruma bandını, yangın, deprem önlemlerini ve mimari estetiği bozucu nitelik taşıyamaz. Taşınmaz üzerine takılabilir, sökülebilir tesis, Hastane İdaresinin belirleyeceği ölçü ve standartlarda yapılacaktır. Taşınmaz üzerinde herhangi bir yapı teslim almayan kiracı, tekliflerini taşınmaz üzerinde bulunan/bulunmayan yapıya göre verecektir. Kira Sözleşmesi bittiği zaman kiralanan taşınmaz üzerinde yapılmış olan bina vb. muhtesatlar kira dönemi bitiminde her hangi bir hak ve tazminat talebinde bulunulmadan tutanakla Hastaneye bırakılacaktır.

İşletme hakkı verilen yerin tanzimi, tefrişi düzenlemesi Hastanenin genel dekorasyon renk ve malzemesi ile uyumlu olacaktır. İşletme hakkı sahibi Hastane İdaresinin konuyla alakalı uyarılarını 10 (on) iş günü içinde uygulamaya geçirmek ile yükümlüdür.

Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmeliğin 73/A maddesi uyarınca kendilerine alt kiracılık hakkı tanınan gerçek ve tüzel kişiler bu haklarını kısmen veya tamamen devredemez ve sözleşmelerine ortak alamaz.

İşçi çalıştırılabilmesi büfe, kantin, çay ocağı gibi yerlerin bulunduğu daire amirinin yazılı muvafakatine bağlıdır. Bu durumda çalıştıracağı işçilerin isim ve adreslerini Hastane İdaresine yazılı olarak bildirir.

Madde 14- İşletme hakkı verilen yere Bakanlığımızca ya da kamu kurum ve kuruluşlarınca ihtiyaç duyulması veya taşınmazın satışı halinde sözleşme tek taraflı olarak feshedilecek, Kiracı kurumdan hiçbir hak ve tazminat talebinde bulunmadan, yapılacak tebligatı takip eden 15 (onbeş) gün içerisin de taşınmazı tahliye edecektir. İdarece tahliyesine lüzum görülen hallerde tebligatı müteakip 15 (onbeş) gün içinde tahliye edilir.

Ayrıca Sağlık Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı arasında 15.06.2011 tarihinde Mülkiyeti Hâzineye ait/Hazine ile hisseli/ üst yapı Hâzineye ait ya da zemini Hâzineye ait olup, Sağlık Bakanlığına tahsisli olan yerler ile Sağlık Bakanlığınca kiralanmış ve kira bedelleri merkezi yönetim bütçesinden karşılanan hastane ve birinci basamak sağlık kumrularındaki ticari amaçla kullanılması mümkün olan bölümlerinin (söz konusu taşınmazların Aile Hekimlerine kiralanması dâhil olmak üzere) Sağlık Bakanlığı tarafından Döner Sermaye İşletmeleri eliyle işlettirilmesine ilişkin esas ve usullerin belirlenmesi amacıyla imzalanan protokolün herhangi bir gerekçe ile sona ermesi halinde Kira Sözleşmesi tek taraflı olarak feshedilecek, Kiracı hastaneden hiçbir hak ve tazminat talebinde bulunmadan, yapılacak tebligatı takip eden on beş gün içerisinde taşınmazı tahliye edecektir.

Madde 15- Kiracının; fesih talebinde bulunması, kira dönemi sona ermeden faaliyetini durdurması, kiralananı amacı dışında kullanması, taahhüdünü sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi, işletme ruhsatı alamaması, her ne sebeple olursa olsun işletme ruhsatının iptal edilmesi veya üst üste iki taksitin vadesinde ödenmemesi hâllerinde Kira Sözleşmesi, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 62’ nci maddesine göre tebligat yapmaya gerek kalmaksızın idarece feshedilerek, kesin teminatı gelir kaydedilir ve cari yıl kira bedelinin yüzde yirmi beşi tazminat olarak tahsil edilir. Sözleşmenin feshedildiği tarihten sonraki döneme ilişkin varsa ödenmiş kira bedeli öncelikle Kiracıdan alınacak tazminata mahsup edilir.

' jf

Madde 16- İşletme hakkı verilecek yer, büfe, kantin, çay ocağı gibi yerlerin bulunduğu daire ve işletme hakkını kiraya veren S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası mahallinde tanzim edilecek tutanakla teslim edilir. Tutanakla teslim edilen yerdeki kapı, pencere, dolap, musluk lavabo gibi levazımın tam ve sağlam olup olmadığı, işletme hakkı verilecek taşınmaz mal içerisinde malzeme (ocak, masa, sandalye vb.) bulunuyorsa bunlar da çeşitleri ve değerleri itibariyle ayrı ayrı belirtilir.

Teslim tutanağı, yukarıda adı geçen daire yetkilileri ile işletme hakkı verilen kuruluş veya şahıs tarafından imzalanır. İşletme hakkı müddeti, işletme hakkına konu yerin yukarıda açıklanan şekilde bu yeri işletecek kuruluş veya şahsa mahallinde yapılan yer teslimi tarihinde başlar. Madde 17- Kira Sözleşmesi sona erdiğinde kiraya verilen yer, Kiracı tarafından herhangi bir tebligata gerek kalmadan taşınmazı kiraya veren İdare yetkililerine bir tutanakla teslim edilir. Bu tutanakta; kiraya verilen yer teslim edilirken bu yerlerle birlikte kiracının tasarrufuna bırakılan ve teslim tutanağında belirlenen müştemilat veya üzerindeki muhdesat ile dikili şeylerin de tam ve sağlam olup olmadığı yazılır. Noksan olan, kırılan veya kaybolan malzeme ve muhdesat Kiracı tarafından aynen temin edilir veya bedeli muhasebe birimine (Hastane İdaresi) yatırılır. Madde 18- Kira süresinin sona ermesi veya sözleşmenin feshi hâlinde taşınmaz idareye teslim edilmezse, geçen her gün için cari yıl kira bedelinin binde beşi oranında ceza itirazsız olarak ödenir ve bunlardan ayrıca ecrimisil alınmaz.

Ancak, Kiracı tarafından kira süresinin sona ermesinden en az üç ay önce taşınmazın yeniden kiralanmasının talep edilmesine rağmen, bu talebin İdarece uygun görülmemesi halinde; kira süresinin sona erdiği tarih ile taşınmazın kiraya verilmesinin uygun görülmediğinin bildirildiği tarih arasında kalan sürede cezai şart alınmaz, bu süre için kullanım bedeli tahsil edilir. Ceza ödenmesi taşınmazın kullanılmasına ve tahliyenin geciktirilmesine neden olamaz.

Kira Şartnamesi genel ve özel hükümlere ve Kira Sözleşmesine ait tüm maddeler önceden okunmuş ve kabul edilmiş sayılır. Sonradan sözleşme ve şartnamede yazılı hususlara yapılan itirazlar kabul edilmez.

Madde 19- Kiracı kira süresinin bitiminde derhâl, sözleşmenin feshi hâlinde ise, tebligatı müteakip 15 (onbeş) gün içinde taşınmazı tahliye etmek zorundadır. Kiracının kiralananı rızaen tahliye etmemesi hâlinde, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 75 inci maddesine göre Kiracı tahliye edilir.

Madde 20- Bu şartnamede yer alan, kiraya veren İdarece belirlenen ve Kira Sözleşmesine konulan kurallara Kiracı tarafından riayet edilmediği takdirde, bu şartnamenin 15 inci maddesine göre işlem yapılır

Madde 21- Bu şartname, belirlenecek özel şartlarla birlikte Kira Sözleşmesinin ekini teşkil eder.

Madde 22- Bu şartnamede hüküm bulunmayan hâllerde, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik hükümleri ile diğer mevzuat hükümleri uygulanır.

Madde 23- Gerektiğinde ihtilafların hal mercii BURSA İcra Daireleri ve Mahkemeleridir.

II.ÖZEL ŞARTLAR

Madde 24- İhaleye katılabilmek için gereken belgeler:

a)      İstekliler ilanda belirtilen ihale tarih ve saatine kadar Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Gelir Gerçekleştirme Birimine ihale evrak dosyasını teslim edecekler veya 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 37. Madde hükümlerine uygun olarak düzenleyecekleri evraklannı iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderebileceklerdir. Teklif sahibi komisyonda hazır bulunmadığı takdirde ihale dosyasının içinde teklif mektubunu da sunacaktır. Bu durumda posta ile gönderilen teklif son ve kesin teklif olarak kabul edilir. Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez. Gelir Gerçekleştirme birimi dışında dosya teslimi olmayacaktır. Belirtilen saatten sonra ihale dosyası teslim alınmayacaktır.

b)      Geçici Teminat; Kantin için tahmini bedelin en az % 30’u oranında 12.000,00 TL (onikibintürklirası), Bursa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğinin Türkiye Halk Bankası Bursa şubesi IBAN: TR02 0001 2009 2780 0005 0000 98 nolu hesabına yatırılan makbuz/dekont veya 2886 sayılı Kanunun 26’ıncı ve 27’inci maddelerine göre düzenlenmiş süresiz geçici teminat mektubu. (Teminat mektubu üzerinde İdarenin adı, İşin adı, Mektup sahibi fırma/kişi adı, ihalenin tabi olduğu yasa ve süresiz olduğu ibareleri ve beraberinde Banka Teyit yazısı mutlaka bulunmalıdır.) “Kanun, kararname, tüzük ve yönetmeliklere aykırı olarak düzenlenmiş banka teminat mektupları kabul edilemez.”

e) Banka Referans Mektubu. İhale ilan tarihinden sonra temin edilmiş, tahmin edilen ihale bedelin % 50’sinden az olmayan, kullanılmamış nakit veya teminat mektubu kredisini gösteren banka referans mektubu. (Referans mektubu; tarih, sayı ve banka kaşesini ihtiva eden, çift imzalı ve genel müdürlükten teyitli olmalıdır. Referans Mektubuna ait Teyit Belgesi mutlaka bulunmalıdır.)

d)      Dokümanın Alındığına Dair Makbuz. İhaleye iştirak eden kira şartnamesi genel ve özel hükümlere ait tüm maddelerini önceden okumuş ve kabullenmiş sayılır. İstekliler kira şartnamesinin ve doküman makbuzunun bir nüshası ilgili alanı imzalayarak ihale dosyasına ekleyecektir.

e)      Yer Gördü Belgesi. İhaleye katılan her istekli, kiralanacak taşınmazı yerinde gördüğüne ve özelliklerini öğrendiğine dair Hastane İdaresince düzenlenecek belgeyi imzalı şekilde ihale dosyasına ekleyecektir.

f)       Gerçek kişi olması halinde Nüfus Cüzdanı Sureti ve Fotokopisi, tüzel kişi olması halinde ise Vergi Kimlik Numarasını Gösterir Belge.

g)      Tebligat için son 3 (üç) ay içerisinde alınmış İkametgâh Belgesi (Nüfus Müdürlüğü veya Muhtarlıktan alınacak)

h)      Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası Belgesi;

1.     Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2.      Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

i)        Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren îmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

1.     Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2.      Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri

j) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı Vekaletname ile Vekilin Noter Tasdikli İmza Beyannamesi, k) Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından alınmış kararın aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere yetkilendirilen kişinin noter tasdikli imza sirküleri Demeklerden; ihaleye katılmak üzere yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter tasdikli sureti ve yetkilinin noter tasdikli imza beyannamesi, Demek tüzüğünün noter tasdikli sureti, Temsil durumunda; Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait İmza Beyannamesi,

1) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmadığına [Özel Hukuk Tüzel Kişilerde tüm ortaklar dahil (halka açık kısmı hariç)] dair savcılıktan son altı ay içinde alınmış Adli Sicil Kayıt Örneği, e-devlet üzerinden yapılan sorgulama belgesi de kabul edilecektir, m) Gerçek kişilerden; resmi kurumlardan alınmış kantin alanı kiralama işi için Kantin İşletmeciliği Ustalık Belgesi veya Diploması. Bu belge olmadığı durumda Kantin İşletmeciliği İş yeri Açma Belgesi n) Özel hukuk tüzel kişilerinin kiralama konusu işin faaliyetleri arasında yer aldığına dair ana sözleşmesinin yayınlandığı Ticaret Sicil Gazetesi veya ilgili evrak,

o)   Ticaret/Sanayi ve / veya İlgili Meslek Odasından ya da Kantin Odasından ihalenin ilk ilan tarihinden sonra alınmış Mesleki Faaliyetten Men Olmadığını veya Mesleki Faaliyetinin Devam Ettiğini Gösteren Belge, p) İlk ilan tarihi itibarı ile Vergi Dairesine Borcunun Bulunmadığına Dair Belge.(İlk ilan tarihi ile ihale günü arasındaki ilk ilan ve ihale günü dahil olmak üzere herhangi bir gün Vergi daireleri veya Resmi İnternet Sitesinden alınabilir.) q) İlk ilan tarihi itibarı ile SGK Borcunun Bulunmadığına Dair Belge.(llk ilan tarihi ile ihale günü arasındaki ilk ilan ve ihale günü dahil olmak üzere herhangi bir gün SGK veya Resmi İnternet Sitesinden alınabilir, r) 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 6. maddesinde belirtilenler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar.

s) İhaleye katılacak isteklilerin kamu ihalelerinden yasaklı olup olmadığı sorgulanacaktır.

Yasaklı olan isteklinin şartları tam bile olsa ihale dışı bırakılacaktır, t) Ortak girişim olarak ihaleye teklif verilemez.

u) İhale konusu kira bedeli üzerinden alınacak vergi, resim, harç vb. ihaleyi kazanacak yüklenici tarafından ödenecektir.

v) İhale dokümanı, idare web sitesinde (http://bursa.khb.saglik.gov.tr) ve idarenin adresinde görülebilir ve 100,00 TL (yüztürklirası) karşılığı, şartname bedeli Bursa Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Türkiye Halk Bankası Bursa şubesi IBAN: TR02 0001 2009 2780 0005 0000 98 nolu hesaba yatırılarak, Genel Sekreterlikten ya da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satmalma Biriminden doküman temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın alması zorunludur.

w) İhale komisyonu, gerekçesini kararda belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Komisyonların ihaleyi yapmama kararma itiraz edilemez.

Madde 25- Poliklinikler kısmında bulunan 14,50 m2’Iik kapalı büfe alanının açık olan kısmı, İdare tarafından onaylanacak sökülüp takılabilir malzemeden olmak koşuluyla otomatik açılır-kapanır panjur veya kepenk sistemi ile kapatılacaktır. Bu sistemin masrafları Kiracıya ait olup, Hizmet sözleşmesi sona erdiğinde hastaneye bağışlanacaktır.

İdarenin yazılı onayı alınmadan, kiralanan alanla ilgili hiçbir değişime gidilmeyecektir. Kiracının taleplerinin değerlendirilmesi ve Şartnamede yazan hükümlerin uygulanmasında birinci derecede sorumlu ve muhatap Hastane İdaresidir.

Madde 26- İşletme hakkı verilen yerdeki her türlü bakım, onarım, tadilat, yenileme ve diğer gereksinimler kiracı tarafından karşılanacak, sözleşmenin süresi içerisinde veya süresinin dolması veya feshedilmesi halinde Kiracı tarafından yapılan bütün bu harcamalar için idareden herhangi bir hak, bedel ve tazminat talep edilemeyecektir. Bu malzemeler veya müştemilat bedelsiz olarak kuruma kalacaktır.

Madde 27- Kantin ile teslim edilen demirbaş eşyada kullanılmadan dolayı medyana gelen aşınmalar dışındaki zararların bedelleri kiracı tarafından ödenecektir.

Madde 28- Kantinin çalışma saatleri S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yöneticiliği tarafından belirlenecek ve işletmeci belirlenen bu saatler içinde kantini açık bulunduracaktır.

Madde 29- Hastane bahçesi ve bina içinde, kiralanan mekânlar dışında; poliklinik birimleri, servisler veya koridorlarda seyyar araba veya kişiler aracılığı ile satış, Hastane İdaresinin izni ve onayı olmadan kesinlikle yapılmayacaktır.

Madde 30- İdarenin istemesi halinde uygun göreceği alanlara yiyecek içecek otomatları konulacaktır.

Madde 31- Kantinin, acil durumlarda müdahale edilebilmesi için yedek anahtarları hastanemizin de güvenliği için Hastane İdaresinin ulaşabileceği yerde bulundurulacaktır.

Madde 32- Acil durumlarda işletmeciye en kısa sürede ulaşılacak telefon numaraları (cep, ev vs...) Hastane İdaresine bildirilecektir.

Madde 33- İşletmeci, o işletmede hizmet yürüttüğü sürece işyeri ve hastanenin güvenliğini koruyacak fiziki ve insani tedbirler ile her türlü güvenlik önlemini almak zorundadır. Yeterli güvenlik önlemlerinin alınmaması sebebiyle doğabilecek kazalardan meydana gelecek hasar ve zararın giderilmesinden maddi ve manevi olarak sorumludur.

Madde 34- Kiracı, Hastanenin huzuru, güvenliği ve gizliliği konularında Hastanesi İdaresinin koyacağı kurallara tam anlamıyla riayet edilecektir. Ürünlerin taşınacağı güzergâh, ürünleri indireceği bölge ve saat idare tarafından belirlenecektir. İşletme hakkı verilen yerlere malzeme transferi, atık tahliyesi, v.b. işler, personel, hasta ve hasta yakınlarını rahatsız etmeyecek ve hastanenin işleyişini aksatmayacak şekilde yapılacaktır.

Madde 35- Hastane bünyesindeki hizmetin gerektirdiği malzeme dışında tehlike doğurabilecek nitelikteki malzemeler depolanmayacaktır. (tüp- gaz vs...)

Madde 36- S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi tarafından hazırlanan yangın önleme ve söndürme yönergesi hükümlerine aynen uyulacaktır. Elektrikli aletlerin kullanımına dikkat edilecek ve yanıcı, patlayıcı maddeleri kontrol altında bulundurup, patlayıcı maddeler kantine sokulmayacaktır (depolanmayacaktır). İşletme sahibi yangın söndürme araçlarını bizzat temin ederek personeline kullanımını öğretecektir.

Madde 37- Kantinde kullanılan makine, teçhizat ve ekipman mutlaka işletmecinin malı olacaktır. Kantinde kullanılan elektrikli cihazlar, hastane elektrik tesisatına göre çalışabilecek cihazlar olacaktır.

Madde 38- Kiraya verilen alanı bünyesinde bulunduran S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binasında yapılacak tadilat, tamirat, yenilemeler ve sağlık tesisinde kısmen hizmet sunumunun yapılamaması gibi durumlarda, kira bedelinden indirim talep edilemeyecektir.

Madde 39- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2011/2 nolu genelgesine istinaden, hastane içerisinde satılması veya kullanılması yasaklanmış olan ürünler (4207 Sayılı Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve Kontrolü Hakkında Kanun kapsamındaki ürünler) satılmayacaktır.

Madde 40- İşletme hakkı verilen yerde düşük dereceli de olsa bira dâhil alkollü içkiler bulundurulamaz ve satışı yapılamaz. İşletme hakkı verilen yerde hizmetin gerektirdiği malzeme veya eşya dışında devlet güvenliği, örf, adet ve genel ahlaki değerlere aykırı ve idarece sakıncalı bulunacak her türlü ürün, alet, kitap, broşür gibi eşya bulundurulması ve satılması yasaktır. Reçeteye bağlı ürünler, oyuncak, tıbbi sarf, vb. ürünler bulundurulamaz ve satılamaz. Hasta, hasta yakını ve çalışanların ihtiyaç duydukları, gıda niteliği taşımayan ürünler ancak Hastane İdaresinin onayı ile satılabilir.

Madde 41- Kiralanan yerlerde her türlü şans oyunları, kumar ve kumarı andıran tüm oyunlar, siyasi ve ideolojik içerikli, genel ahlaka aykırı afiş, broşür, cd, film vb. yasak olup aksi halde Şartnamenin 64’üncü maddesi uygulanacaktır.

Madde 42- Kiralanan yerler hizmet amacı dışında (misafirhane, internet kafe vb) kullanılmayacaktık olup kiralanan yerlerde İdarenin izni olmadan hiçbir değişiklik yapılmayacaktır. Aksi takdirde Şartnamenin 64’ünü maddesi uygulanacaktır.

Madde 43- Kantinde satılacak ürünler; hasta, hasta yakını ve hastane çalışanlarının hastanede bulunduğu sürece ihtiyacını karşılayacak türden olmalıdır. Ayrıca kantin olarak kullanılacak alanda Hastane İdaresinin onayı olmadan KOKU ve DUMAN YAYICI her türlü yiyecek maddelerini hazırlamak ve satışını yapmak yasaktır. İdarenin izni dahilinde satışı yapılan ürünlerden oluşacak koku ve dumanın hiçbir şekilde hasta ve çalışanları rahatsız etmemesi için gerekli bütün tedbirleri almak Kiracmm sorumluluğundadır. Hastane İdaresi, kiralanan yerde kullanılan ve satışı yapılan ürünleri denetler, haklı bir sebeple ( sağlık, konfor vb.) kullanılmasını ve satılmasını uygun görmediği ürünlerin (yiyecek, içecek, malzeme vb.) satıştan kaldırılmasını yazılı olarak isteyebilir. Kiracmm bu kararı uygulama zorunluluğu olup, İdarenin kararma karşı kiracmm itiraz hakkı yoktur.

Madde 44- İşletme hakkı verilen yerde satılacak ve kullanılacak ürünler TSE standartlarına uygun olacak ve ürünlerin tümü saklama, paketleme, ambalaj ve teşhir dahil her ürün için ilgili mevzuatça belirlenmiş sağlık ve hijyen hükümlerine uygun nitelikte olacaktır.

•         Kullanılan ve satışa sunulan tüm gıda maddelerinin ilgili mevzuat uyarınca T.C. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı üretim veya ithalat izni olacaktır ve tümü TSE ve/veya ISO standartlarına ve Türk Gıda Kodeksine uygun olacaktır. İşletme hakkı sahibi,

^ • jr

Umumi Hıfzıssıhha Kanunu, 2872 Sayılı Çevre Kanunu, Gıdaların Üretimi, Tüketimi ve Denetlenmesine Dair Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulü Hakkında Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine uymak zorundadır.

•         Gıdaların ambalajsız ve açıkta satışı yapılmayacak, satış ve servis sırasında gazete kâğıdı kullanılmayacak, uygun gıda ambalajı kullanılacak, ambalajlı gıda maddesinin ambalajının yırtılmış, kırılmış, paslanmış olmayacaktır. Ürünler istiflenirken palet üzerine istiflenecektir.

•         Ambalajlı ve soğuk ortamda saklanması gereken gıdaların (süt, ayran, yoğurt vb) muhafazası için ayrı bir buzdolabı bulundurulacaktır.

•         Çiğ et ve ürünleri hiçbir şekilde bulundurulmayacaktır.

•         Hazır ve yarı hazır işlenmiş et ve et ürünlerinin (kırmızı ve beyaz etten imal edilmiş döner, köfte, şnitzel, hamburger köftesi, tavuk burger, sucuk vb) Tarım ve Köy işleri Bakanlığından üretim veya ithalat izni bulunacak, etiketinde üretim ve son kullanım tarihi bilgilerine yer verilecek ve uygun koşullarda ve sıcaklıkta muhafaza edilecektir. Ayrıca bu ürünler sebze, ekmek vs. gibi gıdalardan ayrı bir soğutucuda ve özelliğine uygun ısıda saklanacaktır, bunlar çizelgeler ile takip edilecek, idarenin yapılacağı kontrollerde çizelgeler istenecektir.

•         Her türlü içeceğin servisinde tek kullanımlık kağıt bardak kullanılacaktır.

•         Kantinde tıbbi malzeme ve ilaç gibi ürünler bulundurulmayacaktır.

Madde 45- Kantin ve çevresi ile buralarda kullanılan tüm materyallerin fiziki temizliği ve hijyeni işletmeci tarafından aksatılmadan sağlanacaktır.

•         Tost makinesi, bıçak, spatula gibi araçların ve gıdalar ile temas eden diğer malzemeler paslanmaz çelikten yapılmış olacak, düzenli olarak temizlenecek, bakımları periyodik olarak yapılacaktır.

•         Çöp ve her türlü atıkların konulacağı yeterli sayıda ve büyüklükte, ağzı kapalı, paslanmaz metal veya plastik malzemeden yapılmış, silindirik, kolay yıkanabilir, ayak pedallı çöp kutusu olacak ve çöp kutusunun içerisinde uygun renk ve nitelikte çöp torbası bulundurulacaktır. Çöpler atık yönetimine uygun olarak ayrıştırılmak ve bertaraf edilmelidir.

•         İlgili mevzuat gereğince haşere ve kemirgenlere karşı gerekli önlemlerin alınmış olacak, periyodik olarak gıda güvenliğini tehlikeye atmayacak şekilde kantin içerisinde aylık ve gerektiğinde ilaçlama yaptırılarak, ilgili belgeler idareye düzenli biçimde ibraz edilecektir.

•         Gıda ile temas eden tezgâh ve/veya doğrama tahtaları, araç ve gereçlerin temizliğinde uygun dezenfektanlı maddeler kullanılacak, kullanılan deterjan ve dezenfektanlar ilgili mevzuat uyarınca Sağlık Bakanlığından izinli/ruhsatlı olacaktır.

•         El ile temas etme zorunluluğu olan gıda maddelerinin satış ve servisinin uygun malzeme ve alet/donanım ile yapılacak, hazırlama ve ambalajsız ürünlerin servisi sırasında tek kullanımlık eldiven kullanılacaktır.

•         Gıdalar ile temas eden madde ve malzemeler, temizlik malzemeleriyle aynı yerde bulundurulmayacaktır.

Madde 46- Hastane İdaresi tarafından oluşturulan kontrol teşkilatı veya İdarece görevlendirilen kantin sorumlusu kantini ayda en az bir kez olmak üzere istediği zaman denetleyecektir. Bu denetlemelerde Ek-1 de sunulan “Denetleme Formu” kullanılacak olup, bu form gerek kontrol teşkilatı, gerekse İşletmeci tarafından imzalanacaktır. Denetleme esnasında tespit edilen aksaklıklar forma yazılacak ve İşletmeci tarafından aksaklıkların giderilmesi hususu takip edilecektir. İşletmeci tarafından giderilmeyen aksaklıklar ile ilgili olarak ilgili mevzuatlar çerçevesinde cezai müeyyidelere gidilecektir. İşletmeci bu şartnamede yazılı kurallara uymak zorundadır. Kantin denetlenmesi yapılırken veya İdare tarafından görülen eksik ve aksaklıklar veya şartnameye uymayan usulsüzlüklerde 64’üncü maddede belirtilen cezalar uygulanır. Personel, hasta ve hasta yakınlarınca yapılan şikâyetler, İdare tarafından değerlendirilecek, değerlendirme sonucu tespit edilen ve düzeltilmesi öngörülen işlemler Kiracıya iletilecektir. Kiracı, varsa İdarenin öngördüğü süreler içerisinde; yoksa 10 (on) iş günü içerisinde gerekli önlemleri almak zorundadır.

Hastane Enfeksiyon Kontrol Komitesi her zaman Kantini denetleyebilecektir. Komite yapmış olduğu denetimlerde konusu ile ilgili gerekli uyarılarda bulunma ve müdahale etme hakkına sahiptir.

Madde 47- Kantin içerisinde görünür bir yerde ve içerisinde gerekli tüm malzemelerin bulunduğu bir İlk Yardım Kutusu bulunacaktır.

Madde 48- İşletme hakkı verilen İşletmeci, kantinde çalıştırdığı personelin tüm haklarını 4857 Sayılı İş Kanunu ve 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununa göre düzenleyecektir. Bununla ilgili her türlü hukuki sorumluluk, İşletmecidedir.

Madde 49- İşletme hakkı verilen firma veya şahıs, bir kişiyi işletme sorumlusu olarak tam gün çalışacak şekilde istihdam edecektir. Hizmetin aksamadan yürütülmesi için, hafta sonu tatil günlerinde, resmi ve dini bayram günlerinde işletme sorumlusu olarak bir kişi mutlaka işletmede bulunacaktır. İşletmeci hizmeti aksatmadan yapabilmek için gerekli personeli sağlamakla mükelleftir. Vatandaşa verilen hizmet, masa ve kantin içi temizlik aksatılmadan yapılmalıdır.

İşletme hakkı verilen şahıs veya firma sorumlusu, sözleşme, şartname maddelerini eksiksiz olarak yürütülmesinden sorumludur. Haftanın en az 6 günü mesai saatleri içerisinde sürekli hastanede bulunacak olup, ayrıca resmi tatil ve dini bayramlar vb. dahil tüm günlerde hizmetin tam ve eksiksiz olarak, aksatılmadan yürütülmesini sağlayacaktır.

Madde 50- İşletme hakkı verilen İşletmeci, çalışan personelini Hastane İdaresinin uygun gördüğü kıyafet (tek tip ve aynı renkte standart kıyafet) ile çalıştıracak ve yaka kartı düzenleyecek, bu kartları onaylayacaktır. Yaka kartları, çalışma saatleri içerisinde işletme çalışanlarının yakalarında takılı olacaktır. Kantinde çalıştırılan personelin Adı - Soyadı, Görevi (üretici, kasiyer, garson, bulaşıkçı vb. yaptıkları iş) belirtilip yaka kartlarında kolayca okunabilecek şekilde yazacaktır.

Madde 51- İşletmeci ve çalışanlarının adli ve idari yönden her hangi bir sakıncalı durumunun olmaması gerekmektedir. Çalıştırılacak her personel için bir dosya tutulacak, nüfus cüzdanı örneği, ikametgâh örneği, sağlık raporu (gaita, burun, boğaz kültürü, HBC ve akciğer grafısi verem savaştan alınan rapor), sabıka kaydı belgesi, SGK işe giriş bildirgesi ve diğer gerekli görülen belgeler her zaman personel sicil dosyasında hazır bulundurulacaktır. Hastane İdaresine personel sicil dosyasının bir örneği sunulacaktır.

İşletmeci, hangi personelin hangi görevde çalıştığını gösterir belgeyi işe başladığında ve her değişiklik olduğunda 3(üç) iş günü içerisinde Hastane İdaresine vermek zorundadır. Personelin onaylı iş ve ücret sözleşmesi iki nüsha olarak düzenlenip, bir nüshası personel dosyasında bulundurulacak olup, diğer nüsha işçinin kendisine verilecektir. İşletme hakkı verilen yerde istihdam edilen personellerin ilgili SGK bildirimi işletmeci tarafından yapılacak, primleri her ay düzenli olarak yatırılacak ve her dört ayda bir prim borçlarının yatırıldığını belgeleyen dört aylık icmal bordroları Hastane İdaresine ibraz edilecektir. Bildirimsiz işçi asla çalıştırılmayacaktır.

Madde 52- İşletmeci, işe başlamadan önce çalıştıracağı tüm elemanlarının portör olmadıklarını her türlü bulaşıcı hastalık, cilt hastalığı bulunmadığını ilgili kuruluşlardan alacakları sağlık kurulu raporu ile belgelemek ve Hastane İdaresine vermek zorundadır. Hekim gerekli görürse tetkik isteyebilir.

Zorunlu olan tetkikler aşağıda belirtilmiştir:

Gaita kültürü (salmonella ve shigella yönünden) en az yılda bir

Gaitanın mikroskobik incelenmesi (Entamoeba, histolytica kistleri, giardialamblia kistleri ve helmint yumurtaları yönünden) en az 6 ayda bir

Boğaz ve burun kültürü (staphylococcusaureus yönünden) en az yılda bir

Akciğer grafısi (tüberküloz yönünde) en az yılda bir

Seroloji testleri en az 6 ayda bir

Giderleri İşletmeci tarafından karşılanmak suretiyle yaptırılacak ve sonuçları personel dosyasında bulundurulacaktır. İlgili döneme ait raporlar Hastane İdaresi ve Enfeksiyon Komitesine ibraz edilecektir. İşletmeci, çalışan personelin sonuçlarına göre tedavilerinin uygulanmasıyla yükümlüdür. Bu kontroller İdarece gerektiği zaman ayrıca tekrarlattırılabilir. Ayrıca işe başlayan personele hijyen eğitimi İşletmeci tarafından verilmeli ve eğitim tutanakları Hastane İdaresine sunulmalıdır.

Madde 53- İşletme Hakkı verilen yerde sıvı sabun, kağıt havlu gibi kişisel hijyen ürünleri işletme hakkı sahibince istihdam edilen personellere temin edilecek ve kullanılmasını sağlayacaktır. Çalışan personelin tırnakları kesilmiş, saç ve sakal tıraşı resmi dairede çalışmaya uygun olacaktır.

Madde 54- İşletme hakkı verilen işletmenin çalışanları; hasta, hasta yakını veya hastane personeline karşı davranışlarında nezaket ve ciddiyet kurallarına uygun olarak hareket edecektir. Hastane İdaresi, hal ve davranışları itibari ile hijyen, ahlak, çalışma vs. kurallarına uymadığı saptanan işçilerin değiştirilmesini isteyebilecektir. İşletmede çalışan personelin yapmış olduğu kusur ve hatalar işletmenin kusuru olarak kabul edilecek ve personel kaynaklı kusurlar için işletmeye ceza kesilebilecektir. Hasta, hasta yakını ve sağlık tesisi personelinin şikâyetleri İdare tarafından dikkate alınacaktır. 4857 sayılı İş Kanunu hükümleri ihlal edilmesinden kaynaklı tazminat ve sorumluluklar işletme hakkı verilen işletmeciye aittir.

Madde 55- İşletme personeli aşağıda belirtilen kurallara uymak zorundadır:

a)   Hastane koridorlarında yüksek sesle konuşulmayacak ve hastaları rahatsız edecek davranışlardan kaçınılacaktır.

b)   Hastane içerisinde sigara içilmeyecektir.

c)   Hastane içinde iş takibi yapılmayacaktır.

d)   Kişisel temizliğine azami özen gösterilecektir.

e)  Çalışırken hijyen için gerekli malzemeleri (eldiven, bone, maske, kolluk, galoş vb.) kullanmak zorunludur.

f) Çalışanlar ahlaka ve kanuna aykırı, nezaket ve ciddiyetten uzak fiil ve davranışlarda bulunamaz. Tüm bu fiil ve davranışlardan birinci derecede sorumlu İşletmecidir.

Madde 56- Hastane çalışanları ve hastalar için çıkarılan yemekten İşletmeci ve personellerinin ücretsiz yararlanmaları mümkün değildir.

Madde 57- Kiracı kira dönemi boyunca yapılacak imalat ve satış faaliyetleri dolayısıyla 213 sayılı Vergi Usul Kanunu’nda öngörülen belge düzenine uymak zorundadır. Kira dönemi boyunca çeşitli tarihlerde üç kez bu zorunluluğa uyulmadığının tespit edilmesi halinde, sözleşme İdarece tek taraflı olarak feshedilecektir.

Ayrıca, Vergi Usul Kanunu’nun 359. maddesinde sayılan fiillerden biriyle, Kaçakçılık suçu işlediği kesinleşen kiracıların, kira kontratı hüküm alınmaya gerek kalmaksızın feshedilecektir. (Teminatı gelir kaydedilir) Kiracı buna karşılık hiçbir hak ve tazminat istemeyecektir. İdarenin inisiyatifi dışındaki hukuki ve yasal fiilî durumlarda söz konusu durumun Kurum tarafından yazılı olarak kiracıya bildirilmesini müteakip, sözleşme feshedilmiş kabul edilecek ve Kiracı tarafından, hiçbir şekilde geçmiş ve gelecek dönemler için bir hak talebinde bulunulmayacaktır.

Madde 58- Satışa sunulan ürünlerin tavan fiyatları, Bursa Kantinciler Odasının belirlediği ürün bedellerinin %80’ini aşmayacaktır. Yüklenici tarafından belirtilen oranın üzerinde satış yapıldığının tespiti halinde her bir ürün için 3 aylık kira bedelinin % 0,1 ( binde bir) oranında cezai işlem uygulanacak ve cari ay dönemine ait kira bedeline ilave edilecektir. Bahse konu ihlallerin tespitinde yukarıda sözü edilen ceza ürün başına uygulanacaktır.

Ayrıca Kantinciler Odasının fiyatlarını belirlediği ürünler dışındaki satışı yapılan ürünlerin mal ve hizmet bedelleri, piyasa rayicinin üzerinde veya fahiş oranda kar marjı ile satılmayacak, piyasa koşullarına uygun olarak belirlenecek fiyat tarifesi için Hastane İdaresinin onayı alınacaktır. İdarece bir fiyat tarifesinin önerilmesi halinde önerilen fiyat tarifesine uygun satış yapılacaktır. Hastane İdaresinin, çay vb. sıcak içecek fiyatlarının hastane personeline indirimli uygulanması yönünde talebi bulunması halinde bu husus da dikkate alınacaktır. İdarenin oluşturacağı bir komisyon tarafından, belirli aralıklarla fiyat kontrolü yapılacak olup; üzerinde anlaşma sağlanan fiyatlar üzerinde bir bedelden satış yapılmayacaktır. Tespit edilen her ihlal için yukarıdaki ürün başı cezai müeyyide uygulanacaktır.

Madde 59- Kantinin görünür bir yerine uygulanan fiyat tarifesi bulundurulacak ve fiyatlar okunur, anlaşılır biçimde yazılacaktır.

Madde 60- Elektrik-Su-Doğalgaz vb. abonelikler Kiracı tarafından Hastaneden ayrı olarak kendi adına yaptırılacaktır. Buna imkan yok ise; karşılanması mümkün olan hizmetler, her türlü giderin Kiracı tarafından karşılanması şartıyla Hastane tarafından verilip, elektrik-su ve ısınma tüketim bedelleri süzme sayaçlar veya İdarenin belirleyeceği komisyon aracılığıyla tahmin edilen değerler üzerinden hesap edilecek, Kiracı tarafından bu bedeller her ay düzenli olarak Sağlık Tesisinin banka hesabına veya veznesine, İdarenin tebliğinden itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde yatırılacaktır. Yeni abonelikler ve diğer her türlü arıza/değişim/bakım onarım masrafları Kiracıya aittir.

Madde 61- Kantinde kullanılacak masa, sandalye, tablo, tuzluk, peçetelik, kitaplık vb. tüm malzemeler idarenin onayından geçecek ve gerektiğinde değiştirilecektir. İşletme hakkı verilen yerin oturma alanındaki masa ve sandalyelerden, personel, hasta ve hasta yakınları herhangi bir kısıtlamaya tabi olmadan yararlanabilecektir.

Madde 62- Mülkiyeti üçüncü şahıslara ait olmakla birlikte belli bir süre ile kullanım hakkı protokol ile Bakanlığımıza veya Valiliğe bırakılan taşınmazlardaki ticari alanların kiraya verilmesinde Strateji Geliştirme Başkanlığı 2011/43 ve 2012/49 sayılı genelge hükümleri uygulanacaktır.

Madde 63- İşletme hakkı sahibi, Hastane İdaresinin hizmet kalitesinin standardının yükseltilmesi yönündeki çalışmalara ve bu yönde alınacak kararlara uymakla yükümlüdür.

Madde 64- Bu şartname ve eklerinin eksik uygulanmasından kaynaklanan durumların idarece tespitinden sonra işletmeciye aşağıdaki ceza müeyyideleri uygulanır. Bu şartname ve eklerinin her bir maddesinin yapılmaması veya eksik yapılmasının tespiti halinde; İdare tarafından en az

beş gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için 3 aylık kira bedelinin % 0,1 (binde bir) oranında ceza kesilecektir. Bu cezaların uygulanmasına rağmen, aynı veya farklı bir kusurun 3 (üç) defa gerçekleşmesi halinde bu şartnamenin 15. maddesi uygulanır.

İşbu şartname 64 maddeden ve 3 sayfa Ek-1 Denetleme Forumundan oluşmaktadır. Bu şartnamenin özel ve genel eklerinde öngörülemeyen, hizmetin yürütülmesi sırasında ihtiyaç duyulan ve oluşabilecek değişiklikler olduğunda idarenin onayı alınacaktır.

“ Bu şartnamedeki yazılı hususları olduğu gibi kabul ve taahhüt ederim. Her çeşit tebligatın, aşağıdaki adresime yapılmasını kabul ediyorum.”

Müşterinin (Tüzel kişiliklerde yetkili temsilcinin ) Adı - Soyadı

 

Tebligata Esas Adresi

 

İmza Tarihi

 

İmzası

 

 

Sevil Ş/ANCAK Hasta Hizmy^Sağlık Otel. ^Müdürü

İDARE


BURSA KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

                                           HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ

KANTİN DENETLEME FORMU

Ek:l

A)Fiziki Koşullar, Araç-Gereçler

Uygun

Uygun

Değil

1

Kiralanan alanın kullanımının şartname ölçülerine uygun olması

 

 

2

ZeminT tavan ve duvarların temiz ve bakımlı olması

 

 

3

Zeminde kirli suların, yiyecek kırıntılarının kolay tahliyesini sağlayan gider bulunması

 

 

4

Havalandırma ve baca düzeninin, her türlü kokuyu önleyecek şekilde olması

 

 

5

Ortamın aydınlanmasının ve ısınmasının yeterli ve sağlıklı olması

 

 

6

Gıdaların hazırlandığı çalışma tezgâhlarının mermer, paslanmaz çelik veva benzeri malzemeden vapılmıs olması

 

 

7

Gıdaların hazırlandığı çalışma tezgahlarının, doğrama tahtalarının ve diğer arac-eerecin temiz olması

 

 

8

Tost makinesi, bıçak, spatula gibi araçların ve gıdalar ile temas eden diğer malzemelerin paslanmaz çelikten vapılmış olması, düzenli olarak temizlenmesi ve bakımlarının yapılması

 

 

9

Bulaşık yıkama lavabosunun olması ve bulaşık yıkama alanının temiz olması

 

 

10

Ambalajsız gıda satışı varsa (tost, sandviç, simit vb) ayrı bir el yıkama lavabosunun bulunması ve burada el yıkama amaçlı dezenfektanlı sıvı el sabunu İle kağıt havlunun bulunması

 

 

11

Tezgâh ve lavabonun bulunduğu verdeki duvarm en az 2 metre vüksekli£e kadar acık renkli fayans, mermer veya benzeri kolav temizlenebilir malzeme ile kaplı olması

 

 

 

12

Tuvaletlerin kantinlerdeki gıda üretim, satış ve tüketim yapılan yerlerden uygun uzaklıkta bulunması

 

 

13

Çöp ve her türlü atıkların konulacağı yeterli sayıda ve büyüklükte, ağzı kapalı, paslanmaz metal veva plastik malzemeden vapılmış. silindirik. kolav yıkanabilir, ayak pedallı cöp kutusu olması ve cöd kutusunun içerisinde cöd torbası bulunması

 

 

14

İlgili mevzuat gereğince haşere ve kemirgenlere karşı gerekli önlemlerin alınmış olması

 

 

15

Temizlik amaçlı kullanılan bezlerin temiz olması ve rutin aralıklarla dezenfeksiyonunun sağlanması (mümkünse tek kullanımlık temizlik bezlerinin tercihi önerilmektedir)

 

 

16

Kiralanan alan içerisinde, satışı yapılan gıdaların tüketimi için alan oluşturulmuş ise, bu alanın hijyenik ve güvenilir bir tüketim alanı olması

 

 

17

Kantin salonu bulunan kantinlerde masa ve sandalyelerin temiz ve sağlam olması

 

 

18

Depo veya satış alanında hiçbir gıdanın yer ile direkt temasının olmaması

 

 

B.Gıd

la Hijyeni

 

 

19

Gıda ile temas eden tezgah ve/veya doğrama tahtaları, araç ve gereçlerin temizliğinde uygun dezenfektanlı maddelerin kullanılması, kullanılan deterjan ve dezenfektanların ilgili mevzuat uyarınca Sağlık Bakanlığından izinli/ruhsatlı olması

 

 

20

Kullanılan ve satışa sunulan tüm gıda maddelerinin İlgili mevzuat uyarınca Tarım ve Köy işleri Bakanlığından üretim veya ithalat izinli olması,

 

 

 


21

Son kullanım tarihi geçmiş gıda maddelerinin tüketime sunulmaması, kirlenmiş, kokuşmuş, nitelikleri ve görünümü bozulmuş, bomba) yapmış, kurtlu ve küflü olmaması

 

 

22

Gıdaların ambalajsız ve açıkta satışının yapılmaması, satış ve servis sırasında gazete kağıdı kullanılmaması, uvgun gıda ambalajı kullanılması ambalajlı gıda maddesinin ambalajının yırtılmış, kırılmış, paslanmıs olmaması

 

 

23

Ambalajlı ve soğuk ortamda saklanması gereken gıdaların (süt, ayran, yoğurt vb) muhafazası için bir buzdolabı bulunması

 

 

24

Hazır ve yarı hazır işlenmiş et ve et ürünlerinin (kırmızı ve beyaz etten imal edilmiş döner, köfte, nııgget, şnitzel, hamburger köftesi, tavuk burger, sucuk vb) Tarım ve Köyişleri Bakanlığından üretim veya ithalat izni almış, etiketinde üretim ve son kullanım tarihi bulunmuş olması ve uygun koşullarda ve sıcaklıkta muhafaza ediliyor olması,

 

 

25

Çiğ olarak servis edilecek olan gıdaların (salata, meyve vb) bol su ile iyice yıkanarak hazırlanması, hazırlandıktan sonra üzeri streç-fılm ile kapatılarak servise kadar buzdolabında muhafaza edilmesi

 

 

26

Satışı yapılıyor ise sebzeler ile et ürünlerinin hazırlanacağı ekipmanların (bıçak, tezgah, doğrama tahtası vb) ayrı olması

 

 

27

Kiralanan alandan reklam, promosyon ve tanıtım amaçlı afiş, poster, broşür vb. doküman bulundurmak için İdareden izin alınması

 

 

28

Yetersiz ve dengesiz beslenmeye neden olabilecek gıda maddelerinin tüketimini özendirici her türlü reklam, promosyon ve tanıtım amaçlı afiş, poster, broşür vb. bulunmaması

 

 

29

El ile temas etme zorunluluğu olan gıda maddelerinin satış ve servisinin uygun malzeme ve alet/donanım ile yapılması, hazırlama ve ambalajsız ürünlerin servisi sırasında tek kullanımlık eldiven kullanılması

 

 

30

Gıdalar ile temas eden madde ve malzemelerin, temizlik malzemeleriyle aynı yerde bulundurulmaması

 

 

31

Satışa sunulan gıda maddelerinin uygun koşullarda (Sıcaklık, nem vb.) saklanması; döner, pizza vb sıcak servis yapılacak gıdaların 65 °C üzerindeki sıcaklıklarda bekletilmesi; oda sıcaklığında 2 saatten fazla bekletilmemesi, süt, yoğurt, ayran, puding vb gıdaların 5 °C ve altındaki sıcaklıklarda uygun koşullarda bekletilmesi, kullanılıyor İse dondurulmuş ürünlerin — 18 C 'de iken teslim alınması ve son kullanma tarihine kadar -18 C de saklanması

 

 

32

Servise sunulan gıdaların tüketimi için tek kullanımlık araç-gereçlerin (bardak, çatal, tabak, kaşık vs) kullanılması, bu araç ve gereçlerin tekrar kullanılmaması

 

 

33

Çöplerin biriktirilmemesi ve kantin içerisinde birikmiş çöp bulundurulmaması

 

 

34

Kantinde çalışan personelin Hijyen Eğitim Belgesinin olması

 

 

35

Kantinde çalışan personelin sağlık karneleri ve portör muayenelerinin olması

 

 

36

Portör muayenelerinin ilgili mevzuat çerçevesinde zamanında yapılıyor olması

 

 

37

Personelin kantinde çalışmayı engelleyecek hastalığının olmaması

 

 

38

Çalışanların tırnaklarının kısa kesilmiş ve temiz olması, sakalsız olunması, ellerde açıkta yara ve keşi bulunmaması, eğer var İse su geçirmez bandaj ile iyice kapatılmış olması

 

 

39

İş kıyafetlerinin bulunması

 

 

40

iş kıyafetlerinin temiz ve yedekli bulunması

 

 

41

Personelin tüm hizmet aşamalarında eldiven, maske ve bone kullanması

 

 

42

Personelin soyunma dolabının olması

 

 

43

Kantin personelinin yaka kartı bulunması

 

 

 

------------------------------------------------------ 7^----- ;----------------------- 1-------------------------------------------

 

-


 

 

 

 

 

 

 

 

D) İş Güvenliği

 

 

44

Her çalışanın SGK girişinin bulunması

 

 

45

Yeni işe başlayanlar dahil bütün personelin isim ve adres bilgilerinin İdareye bildirilmiş olması

 

 

46

15 Mayıs 2013 tarih ve 28648 sayılı Çalışanların İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimlerinin Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği, eğitimlerin verilmiş olması

 

 

47

İlk yardım malzeme dolabının olması, ilk yardım malzemelerinin eksiksiz bulunması

 

 

48

Tüp gaz kullanıyor ise emniyetinin bulunması

 

 

49

Yangın söndürücünün bulunması

 

 

50

Kantinin görünür bir yerinde uygulanan fiyat tarifesi bulunması

 

 

51

İşletmeci belirtilen yerde yazar kasa bulundurmak ve yaptığı her bir satış için kasa fişi vermekle yükümlüdür.

 

 

52

Satışa sunulan raf ömürlü gıda maddelerinin, raf ömürlerinin satışa uygun olması

 

 

53

İlgili mevzuat ile çocuklar ve gençler için satışı yasak olan (enerji içecekleri, alkol, tütün ve tütün mamulleri) ürünlerin satışının olmaması

 

 

54

Kapalı Oturma Alanı bulunan alanlarda “Sigara İçilmez” uyarısı bulunması

 

 

55

Kantinin, İdarenin uygun gördüğü saatlerde çalışıyor olması

 

 

 

 

 

 

F)

Görülen Di£er Eksiklikler. Düşünceler:

 

 

 

•Bu hükümler sadece ambalajlı gıda (bisküvi, UHT süt. kraker vb.) satışı yapan yerler için zorunlu değildir.

DENETLEME TARİHİ

.... /.... /201..

Denetleyenin Denetleyenin Denetleyenin Kiracının

Adı Soyadı / Ünvanı Adı Soyadı / Ünvanı Adı Soyadı / Ünvanı 4

. . . Adı Soyadı / imzası /imzası /imzası /imzası

/I / .

 



T. C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

S.B.Ü.BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI EK HİZMET BİNASI KANTİN KİRALAMA İHALE İLANI

1)                   İhale      konusu iş: Mülkiyeti Hazîneye ait olup, kullanım hakkı T.C. Sağlık Bakanlığı!na S.B.Ü. Bursa Yüksek

İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Hizmet Binası içerisinde bulunan

96,00 m2 kapalı (14,50 m2'lik alan Poliklinik kısmında) kantin alanın l(bir) yıl süre ile büfe-kantin-kafeterya ticari

alam olarak kiralanması işi.

2)    İhale Usulü: Söz konusu kantin ihalesi 08/09/1993 tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45.

maddesi gereğince açık teklif usulü ile yapılacaktır.

3)   Kantin-Kafeterya ve Büfe Kiralama İhalesi:

a-İhalenin Yapılacağı Tarih/Saat: 05/01/2017 Perşembe günü saat 10:30

b- Kira Tespit Komisyonunca Kantin için belirlenen

-1 yıllık Muhammen Bedel : 40.000,00 TL (kırkbintürklirası)

-Geçici Teminat Bedeli                    : 12.000,00 TL (onikibintürklirası)

c-Kantin Alam                                     : 96,00 m2

d- Tekliflerin Sunulacağı Yer : Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Gelir Gerçekleştirme Birimi e- İhalelerin Yapılacağı Yer : Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Toplantı Salonu

4)   İhalelere katılma şartları ve istenilen belgeler:

a) İstekliler ilanda belirtilen ihale tarih ve saatine kadar Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Gelir Gerçekleştirme Birimine ihale evrak dosyasını teslim edecekler veya 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 37. Madde hükümlerine uygun olarak düzenleyecekleri evraklarını iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderebileceklerdir. Teklif sahibi komisyonda hazır bulunmadığı takdirde ihale dosyasımn içinde teklif mektubunu da sunacaktır. Bu durumda posta ile gönderilen teklif son ve kesin teklif olarak kabul edilir. Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez. Gelir Gerçekleştirme birimi dışında dosya teslimi olmayacaktır. Belirtilen saatten sonra ihale dosyası teslim alınmayacaktır.

b)      Geçici Teminat; Kantin için tahmini bedelin en az % 30’u oranında 12.000,00 TL (onikibintürklirası), Bursa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğinin Türkiye Halk Bankası Bursa şubesi IBAN: TR02 0001 2009 2780

0005 0000 98 nolu hesabına yatırılan makbuz/dekont veya 2886 sayılı Kanunun 26’ıncı ve 27’inci maddelerine göre düzenlenmiş süresiz geçici teminat mektubu. (Teminat mektubu üzerinde İdarenin adı, İşin adı, Mektup sahibi firma/kişi adı, ihalenin tabi olduğu yasa ve süresiz olduğu ibareleri ve beraberinde Banka Teyit yazısı mutlaka bulunmalıdır.) “Kanun, kararname, tüzük ve yönetmeliklere aykırı olarak düzenlenmiş banka teminat mektupları kabul edilemez.”

c)       Banka Referans Mektubu. İhale ilan tarihinden sonra temin edilmiş, tahmin edilen ihale bedelin % 50’sinden az olmayan, kullanılmamış nakit veya teminat mektubu kredisini gösteren banka referans mektubu. (Referans mektubu; tarih, sayı ve banka kaşesini ihtiva eden, çift imzalı ve genel müdürlükten teyitli olmalıdır. Referans Mektubuna ait Teyit Belgesi mutlaka bulunmalıdır.)

d)      Dokümanın Alındığına Dair Makbuz. İhaleye iştirak eden kira şartnamesi genel ve özel hükümlere ait tüm maddelerini önceden okumuş ve kabullenmiş sayılır. İstekliler kira şartnamesinin ve doküman makbuzunun bir nüshası ilgili alanı imzalayarak ihale dosyasına ekleyecektir.

e)       Yer Gördü Belgesi. İhaleye katılan her istekli, kiralanacak taşınmazı yerinde gördüğüne ve özelliklerini öğrendiğine dair Hastane İdaresince düzenlenecek belgeyi imzalı şekilde ihale dosyasına ekleyecektir.

f)       Gerçek kişi olması halinde Nüfus Cüzdanı Sureti ve Fotokopisi, tüzel kişi olması halinde ise Vergi Kimlik Numarasını Gösterir Belge.

g)      Tebligat için son 3 (üç) ay içerisinde alınmış İkametgâh Belgesi (Nüfus Müdürlüğü veya Muhtarlıktan alınacak)

h)      Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası Belgesi;

1.      Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2.       Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından^ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.

i)        Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

1.      Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2.      Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortaklan, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususlan gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri

j) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı Vekaletname ile Vekilin Noter Tasdikli İmza Beyannamesi, k) Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafmdan alınmış karann aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere yetkilendirilen kişinin noter tasdikli imza sirküleri

Demeklerden; ihaleye katılmak üzere yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter tasdikli sureti ve yetkilinin noter tasdikli imza beyannamesi, Demek tüzüğünün noter tasdikli sureti, Temsil durumunda; Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait İmza Beyannamesi,

1)      Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlanna karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandıncılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat kanştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlanndan mahkum olmadığına [Özel Hukuk Tüzel Kişilerde tüm ortaklar dahil (halka açık kısmı hariç)| dair savcılıktan son altı ay içinde alınmış Adli Sicil Kayıt Örneği, e-devlet üzerinden yapılan sorgulama belgesi de kabul edilecektir.

m) Gerçek kişilerden; resmi kurumlardan alınmış kantin alanı kiralama işi için Kantin İşletmeciliği Ustalık Belgesi veya Diploması. Bu belge olmadığı durumda Kantin İşletmeciliği İş yeri Açma Belgesi n) Özel hukuk tüzel kişilerinin kiralama konusu işin faaliyetleri arasında yer aldığına dair ana sözleşmesinin yayınlandığı Ticaret Sicil Gazetesi veya ilgili evrak, o) Ticaret/Sanayi ve / veya İlgili Meslek Odasından ya da Kantin Odasından ihalenin ilk ilan tarihinden sonra alınmış Mesleki Faaliyetten Men Olmadığını veya Mesleki Faaliyetinin Devam Ettiğini Gösteren Belge, p) İlk ilan tarihi itibarı ile Vergi Dairesine Borcunun Bulunmadığına Dair Belge.(İlk ilan tarihi ile ihale günü arasındaki ilk ilan ve ihale günü dahil olmak üzere herhangi bir gün Vergi daireleri veya Resmi İnternet Sitesinden alınabilir.)

q) İlk ilan tarihi itiban ile SGK Borcunun Bulunmadığına Dair Belge.(İlk ilan tarihi ile ihale günü arasındaki ilk ilan ve ihale günü dahil olmak üzere herhangi bir gün SGK veya Resmi İnternet Sitesinden alınabilir, r) 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 6. maddesinde belirtilenler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar, s) İhaleye katılacak isteklilerin kamu ihalelerinden yasaklı olup olmadığı sorgulanacaktır. Yasaklı olan isteklinin şartlan tam bile olsa ihale dışı bırakılacaktır, t) Ortak girişim olarak ihaleye teklif verilemez.

u)    İhale konusu kira bedeli üzerinden alınacak vergi, resim, harç vb. ihaleyi kazanacak yüklenici tarafmdan ödenecektir.

v) İhale dokümanı, idare web sitesinde (http://bursa.khb.saglik.gov.tr) ve idarenin adresinde görülebilir ve 100,00 TL (yüztürklirası) karşılığı, şartname bedeli Bursa Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Türkiye Halk Bankası Bursa şubesi IBAN: TR02 0001 2009 2780 0005 0000 98 nolu hesaba yatırılarak, Genel Sekreterlikten ya da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Biriminden doküman temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanlann ihale dokümanını satın alması zorunludur.


 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)