İhale No | 2015/172330 |
Sektör | Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri |
İdare | Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Danışmanlık Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Belirli İstekliler Arasında |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 15 Aralık 2015 |
İhale Tarihi | 30 Aralık 2015 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI
GİRİŞİMCİLİK VE YENİLİK İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMA PROJESİ danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/172330 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HOROZLUHAN MAH. ANKARA CAD. 201 42110 SELÇUKLU/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3322802800 - 3322802900 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bilgi@kop.gov.tr |
ç) Ön yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Bölgenin mevcut potansiyeli ile kalkınmasına yönelik başta sanayi alanı olmak üzere girişimcilik, yenilik, AR-GE, inovasyon, üniversite-sanayi işbirliği konularında araştırma, analiz, inceleme çalışmalarının yaptırılması amacıyla danışmanlık hizmeti Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | KOP Bölgesi (Aksaray, Karaman, Konya ve Niğde) İlleri |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 400 takvim günüdür |
3- Ön yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer | : | KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HİZMET BİNASI |
b) Tarihi ve saati | : | 30.12.2015 14:00 |
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler: |
150.000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir. |
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait; a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir. Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde ; a) Toplam ciro için en az 450.000 TRY (Türk Lirası) b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 300.000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir. |
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 500.000 TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler: |
a) Anahtar Teknik Personel: |
Proje Yöneticisi (Takım Lideri) (1 Kişi) Takım lideri proje bileşenlerinin tamamının yerine getirilmesi, İdare ve 3. taraflarla iletişimin yürütülmesi, çıktıların bu şartname ile tanımlanan kalite standartlarına uygun olarak yapılmasından sorumludur. Ayrıca Proje Yöneticisi olarak belirlenen kişi projenin genel koordinasyonundan sorumlu olacaktır. İdare adına veya İdarece istenen proje ile ilgili her türlü bilgilendirme ve sunumlar bu kişi tarafından gerçekleştirilecektir. Kalifikasyonları ve Deneyimi Mühendislik veya İktisadi ve İdari Fakültelerinin herhangi bir bölümünden mezun olmak En az 10 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak Benzer iş konularında 5 yıl çalışmış olmak Benzer iş konularında en az iki projede proje yöneticisi olarak görev yapmış olmak İngilizce lisanını biliyor olmak (özgeçmişte belirtilecektir) Yukarıda belirtilenlere ek olarak aşağıdaki özellikler avantaj olarak değerlendirilecektir. (teknik teklif aşamasında kanıtlayıcı belge sunulacaktır) Yüksek Lisans / Doktora eğitim durumu Konu ile ilgili sertifika veya sertifikalar |
b) Teknik Personel: |
Danışman Firmanın çalışma süresince aşağıdaki özellikleri belirtilen anahtar teknik personel, teknik personel ve yardımcı personeli tam zamanlı olarak bünyesinde çalıştırması zorunludur. Ayrıca Danışman Firma anahtar teknik personel, teknik personel ve yardımcı personel dışında işin gerekliliklerine göre yarı zamanlı veya belirli süreli personel çalıştırabilecek olup bu durumdan doğacak bütün yasal sorumluluklar Danışman Firmaya ait olacaktır. Anahtar Teknik Personele İlişkin Bilgiler; Proje Yöneticisi Danışman Firma tarafından çalışma süresince proje yöneticisi olarak istihdam edilecek kişinin asgari aşağıdaki şartları sağlaması zorunludur. Mühendislik veya İktisadi ve İdari Fakültelerinin herhangi bir bölümünden mezun olmak, En az 10 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, Benzer iş konularında 5 yıl çalışmış olmak, Benzer iş konularında en az iki projede proje yöneticisi olarak görev yapmış olmak, İngilizce lisanını biliyor olmak (özgeçmişte belirtilecektir), Proje yöneticisi olarak belirlenen kişi projenin genel koordinasyonundan sorumlu olacaktır. İdare adına veya İdarece istenen proje ile ilgili her türlü bilgilendirme ve sunumlar bu kişi tarafından gerçekleştirilecektir. Teknik Personel (3 kişi) Danışman Firma proje süresince Kalkınma Uzmanı, Veri Analisti ve Süreç Yönetimi Uzmanı olmak üzere aşağıda özellikleri verilen personelleri tam zamanlı istihdam edecektir.Projede yer alacak teknik personelin özgeçmişi işe başlamadan önce kontrol teşkilatına sunulacaktır. Kalkınma Uzmanı Üniversitelerin Mühendislik veya İktisadi ve İdari Fakültelerinin ilgili bölümlerinin birinden mezun olmak, En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, Asgari 3 yıl sanayi, girişimcilik ve AR-GE alanlarında çalışmış olmak (özgeçmişte belirtilecek olup idare gerekli görmesi halinde kanıtlayıcı belge isteyebilir), Benzer iş konularında en az iki projede görev almış olmak. Veri Analisti Üniversitelerin Ekonometri, Matematik, İstatistik ve Mühendislik Fakültelerinin ilgili bölümlerinin birinden mezun olmak, En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, En az 3 yıl veri analisti olarak görev yapmış olmak, Benzer iş konularında en az iki projede görev almış olmak, Süreç Yönetimi Uzmanı Üniversitelerin İktisadi ve İdari veya Mühendislik Fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun olmak, En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, En az 3 yıl süreç yönetimi konusunda görev yapmış olmak, Süreç Yönetimi konusunda tecrübeli olmak (öz geçmiş ile belirtilecek olup idare gerekli görürse kanıtlayıcı belge isteyebilecektir).
Yardımcı Personel ve Yarı Zamanlı Uzmanlara İlişkin Bilgiler; Yardımcı Personel (1 kişi) Proje süresince yardımcı personel olarak tam zamanlı proje asistanı çalıştırılacak olup proje asistanı asgari aşağıda belirtilen niteliklerde olacaktır. Proje Asistanı Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler veya Mühendislik Fakültelerinin ilgili bölümlerinin birinden mezun olmak, En az 3 mesleki yıllık tecrübeye sahip olmak, Proje asistanı idare binasında çalışacak olup gerekli ofis ortamı idare tarafından sağlanacaktır. Proje asistanı maaşı en az ilgili odanın belirlediği brüt maaş miktarı tutarında olacaktır. Yarı Zamanlı Uzmanlar Yarı zamanlı personeller konusunda uzman kişiler olacak olup asgari aşağıdaki niteliklere sahip olacaktır. En az lisans mezunu olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) Asgari 3 yıl mesleki deneyime sahip olmak Yarı zamanlı personellerin nitelikleri özgeçmiş ile kontrol teşkilatına sunulacaktır. Danışman Firmanın çalışma ekibinde yer alan tam zamanlı çalışacak personelin sözleşme boyunca görevine devam edeceğine dair taahhütte bulunması gerekmektedir. Sürekli iş göremezlik, tutukluluk vb. gibi çeşitli sebeplerden dolayı görevine devam edemeyecek veya etmek istemeyen çalışanın yerine 10 (on) gün içerisinde aynı niteliklerde ve İdare’nin uygun bulduğu bir çalışanın göreve getirilmesi gerekmektedir. Bu değişiklikler nedeniyle Danışman Firma ek süre ve ücret talep edemeyecektir. Danışman Firma yarı zamanlı uzman değişikliği yapması durumunda idareye yazılı olarak bildirecek ve yeni gelen uzmanın özgeçmişini kontrol teşkilatına sunacaktır. İdare gerekli görmesi halinde proje kapsamında çalıştırılan yarı zamanlı uzmanlarda değişiklik talep edebilir. Değişiklik talep edilmesi halinde Danışman Firma söz konusu personelin yerine en geç 20 (yirmi) gün içerisinde aynı nitelikte yeni bir personel getirecektir. Çalışacak yarı zamanlı personellerin yapacağı faaliyetin içeriği ile ilgili olarak tecrübe sahibi olması istenecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.Girişimcilik, Yenilikçi Girişimciliğe Yönelik Analiz, Etüd, Araştırma Projeleri veya Kümelenme Analiz, Araştırma, Fizibilite ve Strateji Çalışmaları veya ABİGEM, İŞGEM, Teknoloji Geliştirme Bölgeleri, Teknopark, Teknokent, Endüstri Bölgeleri, Organize Sanayi Bölgeleri, Küçük Sanayi Siteleri vb. Alanlarına Yönelik Analiz, Araştırma, Fizibilite ve Strateji Çalışmaları veya Üniversite-Sanayi, Ar-Ge Projeleri, Sanayide İnovasyon ve Rekabet Edebilirliğin Artırılmasına Yönelik Analiz, Araştırma, Strateji ve Fizibilite Çalışmalarını İçeren İşler veya Diğer Danışmanlık ve Müşavirlik Hizmetleri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 9 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HİZMET BİNASI adresinden satın alınabilir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanını satın almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Büsan Organize Sanayi Şubesindeki TR91 0001 5001 5800 7300 3261 68 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanı satın almak isteyenler, Ön yeterlik doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile Ön yeterlik dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği Ön yeterlik dokümanı talep başvurularını son başvuru tarihinden en az beş gün önce yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. Ön yeterlik dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HİZMET BİNASI adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)