İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/385885 - Prof Dr Cemil Taşçıoğlu Şehir Hastanesi İçin 2 Kısım Tabela Alımı

İhale No 2020/385885
Sektör Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
İdare İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 27 Temmuz 2020
İhale Tarihi 20 Ağustos 2020 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TABELA SATIN ALINACAKTIR

İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI -4

PROF DR CEMİL TAŞÇIOĞLU ŞEHİR HASTANESİ İÇİN 2 KISIM TABELA ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/385885
1-İdarenin
a) Adresi : Kadımehmet Mahallesi, Bahriye Hastanesi Ykş Beyoğlu/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0212 386 13 30 - 2123812945
c) Elektronik Posta Adresi : khbistanbulsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : PROF.DR. CEMİL TAŞÇIOĞLU ŞEHİR HASTANESİ İÇİN 2 KISIM TABELA ALIMI (65 KALEM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : PROF.DR. CEMİL TAŞÇIOĞLU ŞEHİR HASTANESİ ve hastane binasında idarenin belirlemiş olduğu alanlar
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra takip eden 30 (otuz) gün içerisinde montaj işlemleri tamamlanarak teslim edilecektir. Nakliye ve montaj işlemleri yüklenici tarafından gerçekleştirilecektir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kullanım sırasında üretimden kaynaklanan bozulma meydana gelmesi durumunda yükleniciye bildirildikten sonra takip eden 3 (üç) iş günü içerisinde yenisi ile değiştirilecektir. Teslim edilmeyen kısım/kısımlar için sözleşmedeki yazılı cezalar uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kadımehmet Mahallesi, Bahriye Hastanesi Ykş, 34440 Beyoğlu/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 20.08.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) 1.Kısım İç Ortam için 7, 16, 19, 20, 23. 24, 29, 31, 40, 41 ve 52. kalemler için idare personeline numune teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde İstekli bilgileri ve ihtiyaç listesi sıra numarası belirtilecektir. Numunelerin teslim edildiğine dair istekli tarafından tutanak tutulacak ve ihale dosyası içerisinde sunulacaktır. Diğer kalemler için gerekli görüldüğü takdirde ihale komisyonu tarafından numune istenebilir. Teslim edilen numuneler üzerinde isteklinin unvanı, ihtiyaç listesi (ihale kalemi sıra numarası) sıra numarası yazılacaktır. Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. Numune değerlendirme teknik şartname hükümleri doğrultusunda yapılacak olup; İhale Komisyonu, numunelerin teknik özellikleri ve performansına ilişkin testler ve değerlendirme isteyebilir. Test ve değerlendirme kamu kurum ve kuruluşlarında yapılacaktır. Test ve analiz için herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. Numuneler denenmek için kullanılacağından numune getiren firmaya geri iadesi yapılmayacaktır.

b) İstekliler, teknik şartnameye uyduklarına dair düzenleyecekleri Taahhütnameyi ya da Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-4 Mali Hizmetler Birimi 2. Kat Satınalma adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
GENEL KAT YERLEŞİM PANOSU 2Lİ DUVARA MONTE 150*215 8 adet
GENEL KAT YERLEŞİM PANOSU 5Lİ DUVARA MONTE 4 adet
ARA KAT 6 MODÜLLÜ YERLEŞİM PANOSU 61*65 28 adet
ARA KAT 9 MODÜLLÜ YERLEŞİM PANOSU 61*98 16 adet
ARA KAT 15 MODÜLLÜ YERLEŞİM PANOSU 61*164 1 adet
TAVANDAN ASKILI TEK YÜZLÜ TANIMLAMA/YÖNLENDİRME TABELASI(TEK DİLİMLİ) 90*20 52 adet
TAVANDAN ASKILI ÇİFT YÜZLÜ TANIMLAMA/YÖNLENDİRME TABELASI(TEK DİLİMLİ) 90*15 85 adet
TAVANDAN ASKILI ÇİFT YÜZLÜ TANIMLAMA/YÖNLENDİRME TABELASI( İKİ DİLİMLİ) 90*(15+15) 6 adet
BİNA İÇİ SERVİS TANIMLAMA PANOSU-1 150*30 30 adet
BİNA İÇİ SERVİS TANIMLAMA PANOSU-2 300*25 3 adet
TAVANDAN ASKILI ÇİFT YÜZLÜ YÖNLENDİRME TABELASI 120*15 14 adet
TAVANDAN ASKILI ÇİFT YÜZLÜ YÖNLENDİRME TABELASI 90*20 16 adet
KAT YERLEŞİM KROKİSİ 70*100 22 adet
KAPAKLI KİLİTLİ ÇOKLU ANAHTAR DOLABI 70*100 2 adet
KAPAKLI KİLİTLİ ÇOKLU ANAHTAR DOLABI 40*60 25 adet
HASTA / ÇALIŞAN ÖNERİ KUTUSU 65*100 60 adet
CAMLI KAYAR KAPI BAKANLIK LOGOSU 50*50 600 adet
CAMLI KAYAR KAPI UYARI BANTLARI (20 CM ENİNDE) 500 metre
İSİMLİKLİ UV BASKILI ve BRAİLLE ALFABELİ MIKNATISLI BİRİM LEVHASI 35*16 75 adet
UV BASKILI ve BRAİLLE ALFABELİ MIKNATISLI BİRİM LEVHASI 35*12,5 280 adet
UV BASKILI ve BRAİLLE ALFABELİ MIKNATISLI BİRİM LEVHA ZEMİNİ 10*27 50 adet
ASETATLI İKAZ YAZISI 15*20 200 adet
PLEKSİ UV BASKILI ve BRAİLLE ALFABELİ WC PANOSU 12,5*20 150 adet
MAGNET PLEKSİ UV BASKILI WC PANOSU 15*35 75 adet
ARA KAT SERVİSLER TANIMLAMA PANOSU 60*43 3 adet
ARA KAT SERVİSLER TANIMLAMA PANOSU 60*32 3 adet
YOĞUN BAKIM ODA MAHAL ETİKETİ (STİCER YAPIŞTIRMA) 10*15 25 adet
BİNA İÇİ KRİTİK ODA TANIMLAMA TABELASI 120*50 6 adet
SOĞUK ODA/DEPO TANIMLAMA TABELASI 30*15 93 adet
ODA TANIMLAMA TABELASI 30*14 94 adet
TAVANDAN ASKILI AÇIK ÇALIŞMA ALANI TANIMLAMA TABELASI 40*20 13 adet
ACİL SERVİS YATAKBAŞI ÜNİTESİ NUMARALANDIRMA ÜNİTESİ 10*10 140 adet
AYAKLI ACİL DURUM TOPLANMA YERİ TABELASI 50*50 h200 2 adet
UYARI PANOSU 30*15 20 adet
UV BASKILI ve BRAİLLE ALFABELİ İKAZ PANOSU 18*35 200 adet
HASTA HAKLARI PANOSU 80*120 60 adet
ACİL SERVİS KIRMIZI SARI YEŞİL ALAN CAM KAPILARINA YAPIŞIRILACAK SERVİS TANIMLAMA PANOSU (206 cm boyunda) 150 metrekare
YANGIN MERDİVENİ TANIMLAMA ETİKETİ 20*25 170 adet
YERDEN YÖNLENDİRME İÇİN AYAK İZİ 17*25 500 adet
TEKERLEKLİ SANDALYE BEKLEME ALANI BELİRLEME TABELASI 40*25 7 adet
HASTA BAŞI İZALASYON FİGÜRÜ PANOSU 20*25 33 adet
MASA ÜSTÜ BROŞÜRLÜK (A4 BOYUTUNDA) 50 adet
AÇMAK İÇİN İTİNİZ STİCER 30*20 100 adet
AYAKLI A3 YÖNLENDİRME PANOSU 5 adet
AÇILIR KAPANIR ÇERÇEVE A4 300 adet
AÇILIR KAPANIR ÇERÇEVE A3 40 adet
GÖRME ENGELLİLER İÇİN TAKİP YÜZEYİ 40 CM 40 metre
GÖRME ENGELLİLER İÇİN UYARI YÜZEYİ 40 CM 20 metre
AYAKLI AMBULANS PARK YERİ TABLASI 50*50 200h 5 adet
YAŞLI VE ENGELLİLER İÇİN AYRILMIŞTIR TABELASI 35*12,5 10 adet
GÖRME ENGELLİLER İÇİN KABARTMA TRABZAN BASAMAK UYARI TABELASI 20*5 208 çift
HASTA BAŞI İZOLASYON FİGÜRÜ VE KUTUSU (100 ADET ÇİFTLİ KUTU+300 ADET FİGÜR BASKILI GEÇME KAPAK 10*20 400 adet
TAVANDAN ASKILI TANIMLAMA/YÖNLENDİRME TABELASI İÇİN İSİMLİK VE OK MODÜLÜ 16 adet
BİNA İÇİ AYAKLI BAKANLIK LOGOLU YÖNLENDİRME PANOSU 10 adet
TAVANDAN ASKILI TEK YÜZLÜ YÖNLENDİRME TABELASI (İKİ DİLİMLİ) 120*(15+15) 2 adet
IŞIKLI KUTU HARF FİLELİ ALÜMİNYUM ‘ACİL SERVİS AYAKTAN HASTA GİRİŞİ’ YAZISI 1 takım
IŞIKLI KUTU HARF FİLELİ ALÜMİNYUM ‘ACİL SERVİS AMBULANS GİRİŞİ’ YAZISI 1 takım
OTOPARK GİRİŞİ YAZISI 1 adet
KLİNİK GİRİŞİ YAZISI 2 adet
BİNA DIŞI AYAKLI ÇİFT TARAFLI IŞIKLI YÖNLENDİRME PANOSU 3 adet
BİNA DIŞI AYAKLI TEK TARAFLI IŞIKLI YÖNLENDİRME PANOSU 2 adet
BİNA DIŞI BİRİM TABELASI 180*40 3 adet
BİNA DIŞI BİRİM TABELASI 125*25 3 adet
IŞIKLI BİNA DIŞI BİRİM TABELASI 180*50 1 adet
IŞIKLI BİNA DIŞI BİRİM TABELASI 350*100 2 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)