İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/214461 - Polislikte Güncel Gelişmeler: Eğitim, Strateji, Ve İş Birliği Uluslararası Sempozyumu

İhale No 2025/214461
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Polis Akademisi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 20 Şubat 2025
İhale Tarihi 13 Mart 2025 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI

POLİSLİKTE GÜNCEL GELİŞMELER: EĞİTİM, STRATEJİ, VE İŞ BİRLİĞİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/214461
1-İdarenin
a) Adı : EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : POLIS AKADEMISI BASKANLIGI GÖLBAŞI KAMPÜSÜ 06834 GÖLBAŞI/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3124628548 - 3124997061
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : POLİSLİKTE GÜNCEL GELİŞMELER: EĞİTİM, STRATEJİ, VE İŞ BİRLİĞİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU
b) Niteliği, türü ve miktarı :
POLİSLİKTE GÜNCEL GELİŞMELER: EĞİTİM, STRATEJİ VE İŞ BİRLİĞİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU İŞİ İLE İLGİLİ 53 KALEM HİZMET ALIMI İŞİ.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İZMİR/SEFERİHİSAR
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihi 11.04.2025, işin bitiş tarihi 12.04.2025
d) İşe başlama tarihi : 11.04.2025


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 13.03.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Polis Akademisi Başkanlığı Gölbaşı Yerleşkesi İdari Mali İşler Şube Müdürlüğü A Girişi İhale Salonu-Gölbaşı / ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Otel Konfirme Belgesi
Seyahat Acentası İşletme İzin Belgesi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya özel sektörde yapılan tek sözleşmeye dayalı Konferans, kongre, çalıştay, seminer, sempozyum, projelerin açılış ve/veya kapanış tören işleri ayrı ayrı ve/veya birlikte benzer işler olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Konaklama (Tek kişilik oda Herşey Dahil) 265 adet
Suit Oda (Tek kişilik oda Herşey Dahil) 45 adet
Çay, Kahve, Kurabiye, Meyve, Kuruyemiş vb. İkramlar 240 kişi
Sabah Kahvaltısı 240 kişi
Öğle Yemeği 140 kişi
Akşam Yemeği 240 kişi
Dış Katılımcı (Öğle Yemeği) 40 kişi
Dış Katılımcı (Akşam Yemeği) 40 kişi
Sempozyum Salonu Hizmetleri (120 kişilik) (Teknik Şartname Hükümlere Göre) 2 gün
Ses Sistemi 1 adet
Basın Mikseri 1 adet
Tek Kişilik Koltuk (Davos Düzenine Göre, Aralarda Sehpa Olacak) 6 adet
Telsiz Mikrofonu 6 adet
Yaka Mikrofonu 2 adet
Simultane Sistemi (Sempozyum Salonu) 1 adet
Simultane Kulaklık 120 adet
Kablosuz UHF Mikrofon 2 adet
50 İnç Boyutunda Ekran 1 adet
Toplantı Odası (Teknik Şartname Hükümlere Göre) 2 gün
Sunum Kontrol Odası Hizmetleri 2 gün
Bilgisayar 1 adet
Teknik Personel 3 kişi
Sekreterya Odası Hizmetleri 2 gün
Bilgisayar 2 adet
Renkli Yazıcı 1 adet
Renkli Fotokopi Makinesi 1 adet
Simültane Çeviri Deşifre (Sempozyum Bitiminden Sonra 10 Gün İçerisinde Teslim Edilecek) 1 adet
Tercüman (Türkçe-İngilizce) (Türkçe-Rusça) Bilen 2 adet
Kayıt Masası Hizmetleri (Teknik Şartname Hükümlerine Göre) 1 adet
Teknik Personel 2 kişi
Adet Banko 2 adet
Dijital Ekran 1 adet
SMS Uyguluması 1 adet
Bilgisayar 4 adet
Yazıcı 4 adet
Roll-Up (Sempozyum Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere) 2 adet
Sempozyum Bannerı 1 adet
Program Kitapçığı (Ortalama 15 Sayfa Türkçe-İngilizce-Rusça Olarak) 150 adet
Yaka Kartı ve Yaka Kartı İpi 120 adet
Masaüstü İsimlik 120 adet
Sertifika ve Sertifika Kabı 120 adet
Gala Yemeği (Teknik Şartname Hükümlerine Göre) 120 kişi
Dekorasyon (Teknik Şartname Hükümlerine Göre) 1 adet
Video Kayıt ve Kamera Çekimleri (Sempozyum Bitiminden 20 Gün içinde Teknik şartname hükümlerine göre teslim edilecek.) 1 adet
Havaalanı/Otogar Karşılama ve Havaalanı/Otogar/Otel/Havaalanı/Otogar Transfer 59 sefer
Koordinayson Görevlisi 1 kişi
Transfer Personeli (hava alanı-otogar- otel için-24 saat esasına göre organizasyon boyunca) 3 kişi
3 Adet 6 Kişilik Vip Araç (Makam Hizmetlerinde kullanılmak üzere şoförlü) 4 gün
1 Adet C Segment Araç 5 gün
3 Adet Minibüs/Midibüs 2 gün
Kültürel Etkinlikler (Teknik Şartname Hükümlerine Göre) 1 gün
Kültürel Etkinlikler (Öğle Yemeği) 100 kişi
Ulaşım Giderleri (2.000.000,00-TL) (Ödemeler uçak biletleri için belge karşılığında, otobüs,tren biletleri için belge karşılığı veya rayiç bedel üzerinden yapılacaktır) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)