İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Plastik Cerrahi Servisi Malz Alımı

İhale No 1166546
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Konya
İşin İli Konya
Yayın Tarihi 9 Eylül 2016
İhale Tarihi 21 Eylül 2016 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

LogoT.C.

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği

 

KONYA  

 

Teklif Numarası:16/1844

Tarihi                 : 06.09.2016

 

 

TEKLİF İSTEME YAZISI – İDARİ ŞARTLAR

 

 

          Ekli listede cins yazılı Plastik Cerrahi Servisi Tıbbi Malzemeleri, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22. Maddesi (f) fıkrası (Doğrudan Temin) uyarınca, İdari Şartname düzenlenerek, teminat alınmaksızın Sözleşme yapılarak aşağıda yazılı İdari Şartlarda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak, satın alınması kararlaştırılmıştır. İstenen mal firmanızca belirtilen şartlarla karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektuplarının “Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Satın Alma Doğrudan Temin Birimi”ne aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar makbuz karşılığında verilmesi gerekmektedir.

 

                                                                             

                              

                                                                                                                                Prof. Dr. Ahmet TEKİN

                                                                                                                                  Hastane Başhekimi

                                                                                                                                   (Harcama Yetkilisi)

 

                                                                             

 

Malzemenin Cinsi                                                         :            

Plastik Cerrahi Servisi  Malzeme Alımı                         : 87 Kalem Tıbbi Malzeme    

Teklif No                                                                          : 16/1844

Son Teklif Verme Tarihi ve Saati                                  : 21/ 09 /2016   Saat: 15:00 

Bölümü                                                                              : Plastik Cerrahi Servisi

Doğrudan Temin Alımı Dökümanı Kapsamı               : İdari Şartname

   Teknik Şartname

                                                                                            Sözleşme Tasarısı

                                                                                             Alım Listesi

 

Alıma ait dokümanının görülmesi ve temini : Alıma ait dokümanı Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Satın Alma Doğrudan Temin Birimi adresinde ve ilan panosunda bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, teklif verecek olanların, alıma ait dokümanı satın alması zorunludur. Dokümanını satın almak isteyenler, dokümanı oluşturan belgelerin aslına uygunluğunu ve belgelerin tamam olup olmadığını kontrol eder. Bu incelemeden sonra,  dokümanı oluşturan belgelerin tamamının aslına uygun olarak teslim alındığına dair standart form biri satın alana verilmek üzere iki nüsha olarak imzalanır. Doküman satış bedeli 30,00 TL’dir. Döküman satın alındığına dair belge ayrıca satınalma birimine teslim edilir.

 
İDARİ ŞARTLAR:

Madde 1. İsteklilerin aşağıda sayılan belgeleri sunmaları gerekir:

1) Teklif mektubu,

 

Madde 2. Malzeme teslim ve kabullerinde mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

     Yetkili Kurum ve Kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler

a)İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) Bilgi Kayıt Sistemi kapsamında teklif ettikleri tüm malzemelerin, TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri malzeme teslimi sırasında sunacaklardır. TİTUBB kayıt / bildirim işlemi tamamlanmış SUT kapsamında geri ödemeye konu tıbbi malzemelerin Sağlık Bakanlığı ve SGK onayı almış olması birlikte aranacaktır.

 

b)TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeler de malzeme teslimi sırasında sunulacaktır.

 TİTUB internet sayfasında bayilik ve Tıbbi Cihaz Durum menüsünde alımın yapıldığı tarihe ilişkin bayilik kaydı aranmakla birlikte, alıma konu her bir ürün için ana firma tarafından bayi firmaya verilmiş, satış yetkisinin olmadığı SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) tarafından yapılan incelemede tespit edilmesi ve kesinti yapılması halinde ilgili fatura tutarı yükleniciye ödenmeyecektir.

 

c)TİTUBB Bilgi Kayıt Sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup, beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.

    

Madde 3. Alımın Kapsamı, Teklifin Türü ve Teslim Şekli

a)        Alımın kapsamı idarenin ihtiyacı olan ve ekli listedeki birim, tip, özellik ve sair detayları bulunan   Plastik Cerrahi Servisi Tıbbi Malzemelerinin idari şartname ve sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde Yüklenici tarafından sağlanması işidir. (Kanunun 22 nci maddesinin (f) bendinde yer alan hüküm çerçevesinde; özelliğinden ve belli süre içinde kullanılma zorunluluğundan dolayı stoklanması ekonomik olmayan veya acil durumlarda kullanılacak olan uygulama esnasında hastaya göre belirlenebilen ve hastaya özgü tıbbî sarf malzemelerinin alımlarının doğrudan temin yoluyla karşılanması mümkün bulunmaktadır. Anılan Kanun maddesinin gerekçesinde; özellikle hayati önemi haiz olan ve acil müdahale gerektiren ortopedi ameliyatlarında kullanılan ilaç ve malzemelerin özellikleri, boyutları ve nitelikleri kullanılacak hastaya göre değiştiğinden ya da belli bir kullanım süresi bulunmasından dolayı bu süre içinde kullanılmaları zorunlu olduğundan; hem idarenin yararı, hem de hastaların mağdur edilmemesi açısından bu gibi ilaç ve malzemelerin önceden temin edilip stoklanması yerine, ihtiyaç duyulduğunda doğrudan temin edilmesinin öngörüldüğü belirtilmektedir. Buna göre, hastaya özgü olup özelliğinden dolayı stoklama imkanı bulunmayan mal ve malzemelerin de bu madde çerçevesinde temini mümkün bulunmaktadır.)

b)        Sözleşme imzalanmış olması, idareye alım yapma yükümlülüğü getirmez.

c)        Sözleşme ve eklerinde belirtilen tahmini miktarların, sözleşme süresi sonunda daha az miktarda alınması ve sözleşme bedelinin daha düşük bedelle tamamlanması durumunda yüklenicinin yapmış olduğu gerçek giderlere ilişkin ve yüklenici kârına karşılık olarak yükleniciye bir bedel ödenmeyecektir.

d)    İstekliler tekliflerini, sunarken her bir iş kalemi için fiyat vereceklerdir. Ancak isteklilerin uhdesinde kalan malzemelerin sipariş miktarları 30/06/2017 tarihine kadar ilgili birimin ihtiyacı olan miktar kadar verilecektir. Ancak toplamda belirlenen tahmini miktarları geçmeyecektir. Bunun nedeni malzemelerin yıl içerisinde meydana gelecek acil vak’alarda hangi hastalara ne kadar kullanılacağına ilişkin miktarın ancak vak’a esnasında belirlenmesi, adetlerin tam olarak bilinmesinin ve dolayısıyla stoklama yapılmasının mümkün olmamasıdır. Sözleşme ve eklerinde belirtilen tahmini miktarların sözleşme süresi bitmeden tamamının alınması durumunda iş artışı yapılmayacaktır.

 e)   Temin edilecek mal, tüm şartname ve eklerinde belirtilmiş bulunan her türlü ayrıntıya uygun şekilde teslim edilecektir. Malzemeler, ilgili birimin ihtiyacı olan miktar kadar verilecek olup, hastanemizin talebi doğrultusunda hasta vak’a durumuna göre 30/06/2017 tarihine kadar teslim edilecektir.

 

Sözleşmenin Süresi

Madde 4-  Sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlayıp, 30/06/2017 tarihinde sona erecektir.

 

Madde 5-  Malın/İşin Teslim Alma Şekil ve Şartları ile Teslim Programı

5.1.İşin yapılma / Malın Teslim Edilme Yeri

Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Meram/KONYA

5.2.İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanması idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama (sipariş yazısı) talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecektir.

5.3.Teslim Şekli: Teslimat aşağıda detayları belirtilen şekilde olacaktır. Bu durum proforma faturada belirtilecektir.

5.4.Yüklenicinin Teslimat Programı: Alım konusu malzemelerin siparişi, sözleşmenin bağıtlanmasını takiben 30/06/2017 tarihine kadar hastanemiz ilgili bölümünden gelen istekler doğrultusunda verilecektir. Ayrıca Sözleşme kapsamındaki mallar idare tarafından ihtiyaç oldukça telefon/faks/yazı ile talep edilecektir.

     5.5.İdarenin siparişinin yükleniciye bildirilmesini müteakip Acil Ameliyatlarda 2 (iki) saat içinde teknik eleman, malzeme ile birlikte hazır olacaktır.

 

Madde 6-Teklif mektubunun şekli ve içeriği

     6.1 Teklif Mektubunda;

Teklif mektubunda malzemenin liste sıra numarası, UBB kodu, varsa güncel SUT Kodu, alıma çıkılan adı ve markası belirtilmeli, yetkili kişilerce imzalanmalıdır.

 

Madde 7. Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunu’nun 10. maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, alımı yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ıspat edilen) İdaremizin sonraki alımlarında değerlendirme dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

 

Madde 8.  İmalatı veya ithalatı Sağlık Bakanlığının iznine tabi malzemelerin üzerindeki etikette aşağıdaki bilgiler bulunacaktır:

a)Sözleşme süresince yürürlükte olan Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği ürünlerinizin onaylanmış ürün numaraları, markaları ve firma tanımlayıcı numarası yazılacaktır.

b)İmal ve ruhsat tarihi ile lot/ref numarası,

c)Seri Kontrol numarası ve son kullanım tarihi,

d)Disposable malzemelerde (a) ve (b) ‘ ye ek olarak sterilizasyon metodu ile sterilizasyon tarihi.

Teslim edilen malzemelere ilişkin orjinal üretim barkodları olacaktır. 

 

Madde 9-Kısmi teklif verilmesi

9.1.Bu ihalede kısmi teklif verilebilir.

9.2.Kısmi teklif verme şekli: Yapılacak vak’alarda malzemeler ile uyum ve bütünlüğün sağlanması, aynı zamanda standartların korunması için ekli listede belirtildiği gibi her grubun tamamına teklif verilecek şekilde grup grup teklif verilecek olup, gruplar kendi aralarında kısmi teklife açıktır.

 

Madde 10-Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi

10.1. Bu alımda ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanıdır.

10.2. Birden fazla istekli tarafından teklif edilen fiyatın en düşük fiyat olması ve bu fiyatlarında birbirine eşit olması durumunda ekonomik açıdan en avantajlı teklif, alım konusu iş veya benzer işe ilişkin olarak istekli tarafından sunulan iş deneyimini gösteren belgedeki belge tutarına göre belirlenecektir.

 

Madde 11 - Sözleşme yapılmasında isteklinin görev ve sorumluluğu

11.1. Teklifi uygun görülen istekli, sözleşmeye davet yazısının bildirim tarihinden sonra 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığına dair belgeler ile diğer yasal yükümlülüklerini yerine getirerek sözleşmeyi imzalamak zorundadır.

11.2. Mücbir sebep halleri dışında alım üzerinde bırakılan isteklinin, sözleşmeyi imzalamaması durumunda, iş bu şartnamenin 8. madde hükümleri uygulanarak, idaremizin gerçekleştireceği bundan sonraki alımlarda bu fiili durum göz önünde bulundurulacaktır.

 

Madde 12-Cezalar

12.1.Yüklenici işi süresinde bitirmediği veya zamanında uygun mal teslim etmediği takdirde İdarece taahhüdün yerine getirilmediği her bir sipariş için sözleşme tutarı üzerinden % 0,05 (onbinde beş) oranında gecikme cezası kesilecektir. Gecikme cezası yükleniciye ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın ödemelerden kesilir. Bu cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.

12.2. Yukarıda belirtilen ihtiyaç listesinde yer alan her kalem için listelenen şartlar yerine getirilmediği takdirde, durum her seferinde bir tutanak ile tespit edilecektir. Eğer bir sözleşme süresi içinde bu aykırılıklar nedeni ile beş defa tutanak tutulması halinde, bu alım iptal edilerek sözleşme feshedilecektir. İdaremizin sonraki alımlarda gerçekleşen bu olumsuz durum ise göz önünde bulundurulacaktır.

12.3.Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunu’nun 10. maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, alımı yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) İdaremizin sonraki alımlarında değerlendirme dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

 

Madde 13. Ödemeler İşletmemiz gelir durumuna göre Döner Sermaye Saymanlığınca yapılmakta olup, peşin ödeme yapılması ve gecikme cezası ödenmesi, söz konusu değildir.

 

Madde 14. Söz konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

 

Madde 15. İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, sipariş miktarlarını ihtiyaca göre belirlemekte ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

 

Madde. 16- Diğer Hususlar

a) Teklif edilecek ürünlerin markası, teklif tarihindeki yayınlanmış güncel SUT kodu, UBB kodları teklif mektubunda belirtilecektir. 

b) Onaylanmış ürün (barkot) UBB numaraları ve SUT kodları Teklif mektubunda teklif edilen ve isteklinin uhdesinde alım kalması durumunda vaka’da kullanılan her malzeme için kesilen her faturada belirtilecektir. Teslim edilen malzemelere ilişkin orijinal üretim barkotları olacaktır. 

c) T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (UBB) Bilgi Kayıt sistemine kayıtlı olmayan veya kodu doğru verilmeyen barkot numaraları nedeniyle, Ulusal Bilgi Bankası internet sitesi üzerinden yapılacak kontrollerde kullanılan malzemelere ilişkin alım tarihi/ameliyat tarihi/fatura tarihinde UBB kaydı, Sağlık Bakanlığı onayı, SGK onayı, üretici/ithalatçı ile bayilik kaydı, EC/CE sertifika geçerliliği olmadığı için SGK tarafından hastanemize kesinti uygulanması halinde, oluşacak kurum zararına konu malzeme faturası yükleniciye ödenmeyecek olup, faturanın kesintiden önce ödenmesi halinde ise yüklenicinin diğer alacaklarından tahsil edilecektir.

d) TİTUBB internet sayfasında, bayilik ve Tıbbi Cihaz Durum menüsünde alımın yapıldığı tarihe ilişkin bayilik kaydı aranmakla birlikte, alıma konu her bir ürün için ana firma tarafından bayi firmaya verilmiş, satış yetkisinin olmadığı SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) tarafından yapılan incelemede tespit edilmesi ve kesinti yapılması halinde ilgili fatura tutarı yükleniciye ödenmeyecektir.

e) SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) tarafından yayınlanan SUT (Sağlık Uygulama Tebliği) kapsamındaki malzeme listelerinde her bir ürün için belirlenen SUT koduyla yüklenicinin teklif etmiş olduğu malzemenin UBB (Ulusal Bilgi Bankası) kodunun eşleştirme işleminin yüklenici firma tarafından yanlış yapılması nedeniyle SGK tarafından hastanemize kesinti uygulanması halinde ilgili fatura tutarı yükleniciye ödenmeyecektir.

f) SGK tarafından yayınlanan duyurulara istinaden, geri ödeme kapsamında bulunan tıbbi malzemelerin TİTUBB sisteminde Sağlık Bakanlığı (SB) uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması, tanımlı sut koduyla eşleştirilmiş olması gerekmektedir. Bu nedenle MEDULA ve TİTUBB sisteminde uygun olmayan ve tanımlama işlemi yapılmayan tıbbi malzeme faturaları kabul edilmeyecektir. Alım / ihale / işlem tarihinde tanımlı olduğu halde sonraki dönemlerde tanımlanan liste dışında kalması ve Sosyal Güvenlik Kurumuna fatura edilememesi durumunda ilgili malzemelere ait fatura bedeli yükleniciye / firmaya ödenmeyecektir. Fatura bedeli ödenmiş olsa bile alacaklarından tahsil edilecektir.

g) Teklifler, yürürlükteki Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği’nde yer alan tıbbi malzeme temin ve ödeme koşulları kapsamındaki belgelendirme işlemlerine uygun olarak verilecektir. Bu yasal düzenlemelere uygun olarak verilmeyen teklifler nedeniyle kurumun zarara uğraması durumunda, bu zarar ilgili yükleniciden tahsil edilecektir.

 

  TEL: 0332 – 223 60 70 – 60 10                                    FAX: 0332- 223 63 84 – 77 86

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

N.E.Ü. Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği’ne

                                                                                                                        .. /.. /....

Teklif No

16/1844

Alımın adı

 

Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı

 

Uyruğu

 

TC Kimlik Numarası1

(gerçek kişi ise)

  

   

Vergi Kimlik Numarası

 

Tebligat adresi

 

Telefon ve faks numarası

 

Elektronik posta adresi (varsa)

                                       

       1) Yukarıda teklif numarası ve adı yer alan alıma ilişkin dokümanı oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar da dahil olmak üzere dokümanda yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.

        2) Alım tarihinde, 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e), (g) ve (i) bentlerinde belirtilen durumlarda olmadığımızı ve olmayacağımızı, anılan maddenin dördüncü fıkrasının (c) ve (d)  bentleri hariç, bu hususlara ilişkin olarak durumumuzda değişiklik olması halinde buna ilişkin belgeleri derhal vereceğimizi; ihalenin üzerimizde kalması halinde ise sözleşme imzalanmadan önce alım tarihinde anılan maddenin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde belirtilen durumlarda olmadığımıza ilişkin belgeleri anılan Kanun ve ilgili mevzuat ile dokümanda yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz.               

      3) İdari şartnamede alternatif teklif verilmesine izin verilmesi halleri dışında, 4734 sayılı Kanunun 17 nci maddesinin (d) bendi gereğince ihale konusu işe kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten ya da vekaleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.

      4) 4734 sayılı Kanunun 4 üncü maddesindeki “yerli istekli” tanımı gereğince [yerli/yabancı] istekli durumundayız.2

      5) Yukarıda yer alan [ elektronik posta adresime tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını  kabul etmiyorum.]3 

      6) İhale konusu işin [tamamını/ ek cetvelde yer alan kısmını/ ek cetvelde yer alan kısımlarını]4 her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden  Katma Değer Vergisi hariç [ Teklif edilen toplam bedel para birimi belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.5

                                                    

                                                                                                              Adı - SOYADI/Ticaret Unvanı

                                                                                                                     Kaşe ve İmza6

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)