TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz PLASTİK CERRAHİ B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 15/12/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 14:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
7104310 PROTOKOL NO’LU HASTAYA KULLANILMAK ÜZERE
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. MEME İMPLANTI 1 ADET
ANATOMİK MEME İMPLANTLARI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Meme implantı tıbbi silikondan üretilmiş olmalıdır.
2. Meme implantını içerisi akskan olmayan siilikon jel ile doldurulmus olmalıdır.
3. İmplan 7 katman silikon tabakadan olusmalıdır.
4. İmplantın bir katmanı jel difüzyonunu ve implantın rotasyonunu engelleyen bariyer tabakadan olusmalıdır.
5. Pürtüklü yüzeyli olmalı doku entegrasyonunu hızlı olması için derin gözeneklerden olusmalıdır.
6. Meme implantını içerisinde iki farklı sertlikte jelden olusan ve gögüs duvarına oturacak sekilde konik tabanın maximum yükseklik sağlayacak modeli de bulunmalıdır.
7. İmplantın tabanı dokuya zarar vermeyecek sekilde kuvvetlendirilmiş olarak dizayn edilmiş olmalıdır.
8. İstenildiği taktirde firmalara ürünün bu mzelliklerde oldugunu belgelendirebilmelidir.
9. Ürün steril olarak orjinal ambalajında teslim edilmelidir.
10. Ambalajı içerisinde malzemenin tipini boyunu son kullanma tarihini ve seri numarasını belirleyen etiketler olmalıdır. (enaz 2 adet)
11. Memede sürekli kalabilen yapıda olmalıdır.
12. Yüklenici firma istenildiginde ürünün son kullanma tarihinin dolmasına 6 ay kalan malzemeleri en az 2 yıl miadlı ürünle değiştirecektir.
13. Ambaljlar üzrinde son kullanma tarihi markası özellikleri ve seri ve lot numaraları T.C SAĞLIK BAKANLIGI’ndan onaylıanmıs UBB kodu belirtilmelidir.
14. Ürünün son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl olmalıdır.
15. Teklif veren firmalar ürüne ait TC SAĞLIK BANALIGI ULUSAL BİLGİ BANKASI’ndan alınmıs firma tanımlayıcı kodlarını sahip olmalıdırlar.
16. Yüklenici firma bozuk ya da hatalı ürünleri yenisiyle değiştirmelidir.
17. Kullanım hzına gmre istenildiğinde farklı ölçüler ve tipler arasında değiştirme yapılacaktır.
18. Yüklenici firma bozuk ya da hatalı ürünleri yenisiyle değiştirmelidir.
19. Ölçüler arasında değişirme yapılacagından ürün listesinde belirtilen kalemlerinin tamamına teklif verilmelidir.
20. Hekimin isteği dogrultusunda asagıda belirtilen ölçüler denemeleri ile birlikte eksiksiz temin edilmelidir.
Malzeme
|
Hacim
|
Genişlik
|
Yükseklik
|
Projeksiyon
|
Lvc
|
Adet
|
MEME İMPLANTI
|
640 GR
|
15,5CM
|
13,9CM
|
6,2CM
|
10,8
|
1TANE
|
MEME İMPLANTI
|
685 GR
|
15,5 CM
|
13,9 CM
|
7,1CM
|
11,3
|
1 TANE
|
MEME İMPLANTI
|
765 GR
|
16,0 CM
|
14,3 CM
|
7,2 CM
|
11,6
|
1 TANE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|