İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1495252 - Pısa 59. Yönetim Kurulu Toplantısı İçin İhtiyaç Duyulan Organizasyon Hizmeti

İhale No 2024/1495252
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Ölçme,Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 8 Kasım 2024
İhale Tarihi 29 Kasım 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÖLÇME, DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MD. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

PISA 59. Yönetim Kurulu Toplantısı için ihtiyaç duyulan organizasyon hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1495252
1-İdarenin
a) Adı : ÖLÇME, DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MD. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : EMNİYET MAHALLESİ MEVLANA BULVARI (Konya Yolu) 21 06500 TEKNİKOLULLAR YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3124133271-3260 - 3122969488
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : PISA 59. Yönetim Kurulu Toplantısı için ihtiyaç duyulan organizasyon hizmeti
b) Niteliği, türü ve miktarı : 59. PISA Yönetim Kurulu Toplantısı için İhtiyaç Duyulan Organizasyon Hizmetinin Satın Alınması İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : İstanbul/Bahçelievler
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 05.05.2025, işin bitiş tarihi 09.05.2025
d) İşe başlama tarihi : 05.05.2025


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.11.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : MEB, Ölçme Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
A Grubu Seyehat Acentası İşletme Belgesi
Kalite Yönetim Sistemi Belgesi
Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Belgesi

Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarından birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir.
4.3.4. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Konfirme Belgesi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü ulusal veya uluslararası kongre, toplantı, çalıştay ve seminer organizasyonları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Konaklama (50 kişi için 50 adet tek kişilik oda-4 Gün) 200 adet
220 Kişilik Toplantı Salonu -1 Adet-3 Gün 3 adet
50 Kişilik Toplantı Salonu -2 Adet-1 Gün 2 adet
35 Kişilik Toplantı Salonu -2 Adet-4 Gün 8 adet
50 Kişilik Ek Çalışma Toplantı Salonu 2 Adet-3 Gün 6 adet
50 Kişilik Açık Büfe Kahvaltı (4 Gün) 200 adet
50 Kişilik Açık Büfe Öğle Yemeği (1 Gün) 50 adet
220 Kişilik Açık Büfe Öğle Yemeği (4 Gün) 880 adet
50 Kişilik Açık Büfe Akşam Yemeği (4 Gün) 200 adet
Gala Yemeği 220 Kişilik (1 Gün) 1 adet
Açılış Kokteyli 220 Kişilik (1 Gün) 1 adet
Boğaz Turu Gezisi 220 Kişilik (1 Gün) 1 adet
Tarihi Yarımada Şehir Turu 220 Kişilik (1 Gün) 1 adet
Ara İkram (110 Kişilik-Günde 2 Defa-1 Gün) 220 adet
Ara İkram (220 Kişilik-Günde 2 Defa-2 Gün) 880 adet
Ara İkram (220 Kişilik-Günde 1 Defa-1 Gün) 220 adet
Karşılama Masası (Havalimanı ve Otel) 2 adet
Kayıt Masası(Toplantı Salonu Önü) 1 adet
Back Drop (Taşınabilir Arka Fon Standı) 3 adet
Yaka Kartı 220 adet
Bez Çanta 220 adet
Bloknot Defter 220 adet
Tükenmez Kalem 220 adet
Kırlangıç Bayrak 50 adet
Yelken Bayrak 25 adet
Roll-up 20 adet
Hediye Paketi (Yabancı Konuklara Verilecek) 220 adet
Fotoğraf Çekimi ve Kamera Kaydı( 1 Adet 4 Gün ) 4 adet
Fotoğraf ve Fotoğraf Saklama Kabı 220 adet
Fotoğraf Çekim Standı/Alanı 1 adet
Köpük Proje Logosu 1 adet
Video Kaydı 1 adet
Billboard Kiralanması (50 Adet 7 Gün) 350 adet
Havaalanı Alan Kiralama Hizmeti ve Karşılama Boardı 8 adet
Dizüstü Bilgisayar (4 Gün) 8 adet
Sunum (El) Kumandası (4 Gün) 3 adet
Network Lazer Yazıcı (3 Gün) 4 adet
Fotokopi Makinesi (4 Gün) 2 adet
LED Ekran (3 Gün) 1 adet
LED Yönlendirme (4 Gün) 8 adet
Sahne (Podyum) (3 Gün) 1 adet
Ana Salon için Ses Sistemi (3 Gün) 1 adet
Delege Mikrofonu (Masa Mikrofonu) (3 Gün) 220 adet
Delege Mikrofonu (Masa Mikrofonu) (1 Gün) 100 adet
El Mikrofonu (3 Gün) 4 adet
Dijital Kürsü (3 Gün) 1 adet
Kürsü Mikrofonu (3 Gün) 1 adet
Simultane Sistem (2 Kabinli) (3 Gün) 1 adet
Simultane Kulaklık (3 Gün) 220 adet
Sahne Monitörü (3 Gün) 8 adet
Ana Salon için Truss, Işık Sistemi (3 Gün) 1 adet
Yan Salonlar için Ses Sistemi (1 Gün) 2 adet
Ana Salon için Reji + 2 Kamera (3 Gün) 1 adet
Yan Salonlar için Kamera (1 Gün) 2 adet
Basın Mikseri (3 Gün) 1 adet
Canlı Yayın Aracı (3 Gün) 1 adet
Jeneratör (3 Gün) 1 adet
İnternet Hizmeti (4 Gün) 4 gün
Perde (Sunum perdesi) (1 Gün) 2 adet
Projeksiyon (1 Gün) 2 adet
A4 Fotokopi Kağıdı 4.000 adet
Ulaşım ve Transfer Hizmeti -4 adet (En az 48 Kişilik) otobüs, 4 adet VIP 16 kişilik minibüs, 4 adet E segment otomobil, 6 adet 5-8 kişilik VIP minibüs 4 gün
Personel Hizmeti (Proje Koordinatörü)-2 Kişi (5 Gün) 10 adet
Personel Hizmeti (Kayıt Personeli)- 6 Kişi 2 Gün 12 adet
Personel Hizmeti (Toplantı Salon Personeli)-1 Kişi (4 Gün) 4 adet
Personel Hizmeti Teknisyen-4 Kişi (5 Gün) 20 adet
Personel Hizmeti Sunucu-1 Kişi (3 Gün) 3 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)