İhale No | 2015/31629 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 21 Ağustos 2015 |
İhale Tarihi | 21 Nisan 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
3 Kısım 2015 Yılı 6 Ay Süreli Personel Hizmet Alımı ile 7 Ay Süreli Malzeme Dahil Yemek Pişirme, Dağıtım ve Dağıtım Sonrası Hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/31629 |
a) Adresi | : | ÇAGIS KAMPÜSÜ 10145 ÇAĞIŞ KAMPÜSÜ BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0 266 612 10 10(1810) - 0 266 612 12 94 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hastanesatinalma@balikesir.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : |
3 Kısım 2015 Yılı 6 Ay Süreli Personel Hizmet alımı (İşin Başlama Tarihi: 01.07.2015) 7 Ay Süreli Malzeme Dahil Yemek Pişirme, Dağıtım ve Dağıtım Sonrası Hizmet Alımı (İşe Başlama Tarihi: 01.06.2015) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | 1. Kısım İDARİ DESTEK – OTOMASYON – YARDIMCI SAĞLIK – TEKNİK HİZMETLER – ŞOFÖR HİZMETİ ve 2. kısım MALZEME DAHİL TEMİZLİK PERSONELİ HİZMETİ ALIMI için Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi, 3. kısımda yer alan yemek hizmetini Yüklenici, malzemeli yemek pişirme işini hastaneye ait mutfakta, yemek dağıtma işini ise Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi yemekhanesi ve hastanenin servislerinde yerine getirecektir. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 0(1.KISIM İDARİ DESTEK – OTOMASYON – YARDIMCI SAĞLIK – TEKNİK HİZMETLER – ŞOFÖR HİZMETİ ALIMI ve 2. KISIM MALZEME DAHİL TEMİZLİK PERSONELİ HİZMETİ ALIMI için işe başlama tarihi: 01.07.2015 İşin Bitiş Tarihi:31.12.2015, 3.KISIM MALZEME DAHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE DAĞITIM SONRASI HİZMET ALIMI İşe Başlama Tarihi: 01.06.2015 İşin Bitiş Tarihi: 31.12.2015 tir.) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Yemekhane Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 21.04.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
3. kısımda yer alan MALZEME DAHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE DAĞITIM SONRASI HİZMET ALIMI için;
İstekli firma, TC. GIDA,TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI tarafınca verilen "GIDA ÜRETİM İZİN BELGESİ"' ne sahip olacaktır.Bu belgeyi istekli, teklif ekinde komisyona sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 30
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1) 3. kısımda yer alan MALZEME DAHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE DAĞITIM SONRASI HİZMET ALIMI için; İstekli firmanın Ticaret Odasından alınmış günlük en az 400 (Dörtyüz) öğün tabldot yemek üretimi yapabildiğini gösterir ihale tarihi itibariyle geçerli kapasite raporu sunulacaktır. iş ortaklarında pilot ve diğer ortakların kapasite raporuna ilişkin olarak iş ortaklığındaki hissesi oranında yeterliliği sağlamaları gerekir. İstekli adına düzenlenmiş farklı tesislere ait birden fazla kapasite raporunun sunulması halinde tutarları toplanmak suretiyle yeterlilik kriterinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. 2) 1. KISIM İDARİ DESTEK – OTOMASYON – YARDIMCI SAĞLIK – TEKNİK HİZMETLER – ŞOFÖR HİZMETİ ALIMI, 2. KISIM MALZEME DAHİL TEMİZLİK PERSONELİ HİZMETİ ALIMI ve 3. KISIM MALZEME DAHİL YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE DAĞITIM SONRASI HİZMET ALIMI için madde madde Teknik Şartnameye uygunluk belgesi verilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımları ve/veya Malzeme Dahil Yemek Pişirme Dağıtım ve Dağıtım Sonrası Hizmet Alımı ihalesi benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma 1 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Balıkesir Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Halk Bankası Balıkesir Şubesi TR93 0001 2009 2410 0006 0000 73 nolu hesaba veya hastane veznesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma 1 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
İdaridestek hizmet personeli (asgari ücretin % 100 fazlası) | 3,00 | 6,000 | Kişix Ay |
İdaridestek hizmet personeli (asgari ücretin % 60 fazlası) | 6,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Otomasyonsistemine yönelik bilgisayar kullanıcısı personeli (Asgariücret) | 37,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Otomasyonsistemine yönelik Engelli bilgisayar kullanıcısı personeli(Asgari ücret - engelli personel) | 3,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Yardımcısağlık hizmeti personeli (eczacı vb. asgari ücretin % 100fazlası) | 2,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Yardımcısağlık hizmeti personeli (% 40 fazlası) | 65,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Teknikpersonel (Mühendis, asgari ücretin % 180 fazlası) | 1,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Teknikpersonel (biyomedikal uzmanı personeli, asgari ücretin % 100fazlası) | 1,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Teknikpersonel (tesisat, elektrik,bilg.kalorifer vb. asgari ücretin %20 fazlası) | 6,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Şoförlükhizmeti için personel (asgari ücret) | 1,00 | 6,000 | Kişix Ay |
UlusalResmi ve Dini Bayram Günleri (Yardımcı Sağlık Hemşire -Tekniker vb. - Asgari Ücretin % 40 fazlası için geçerlidir.) | 7,00 | 10,500 | Kişix Gün |
Ameliyathanedestek hizmeti personeli (asgari ücretin % 20 fazlası) | 12,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Temizlikhizmeti personeli (asgari ücret) | 24,00 | 6,000 | Kişix Ay |
EngelliTemizlik hizmeti personeli (asgari ücret) | 2,00 | 6,000 | Kişix Ay |
Ulusalbayram ve resmi tatil günleri (Asgari Ücret - TemizlikPersoneli kısmı için geçerlidir.) | 7,00 | 10,500 | kişix gün |
LavobaFırçası | 220,000 | adet | |
TuvaletFırçası (kutulu) | 240,000 | adet | |
Saplııslak paspas aparatı | 70,000 | adet | |
Saplııslak paspas (yedek) | 250,000 | adet | |
NemliPaspas Aparatı Yedeği (MOP Yedeği) | 65,000 | adet | |
ÇöpKutusu Pedallı orta boy | 30,000 | adet | |
Sıvıel sabunu (30 kg) | 2.500,000 | kilogram | |
Çamaşırsuyu (koyu kıvamlı) (30 kg) | 5.500,000 | kilogram | |
TemizlikBezi (40 x 40) | 30,000 | adet | |
MikrofiberTemizlik Bezi | 120,000 | adet | |
YüzeyTemizleyici (30 kg) | 5.000,000 | kilogram | |
İçtençekmeli Tuvalet Kağıdı çift katlı (1 rulo )11,5 cm eni 120mt | 2.000,000 | rulo | |
RuloKağıt havlu | 6.000,000 | rulo | |
ÇöpTorbası (110*80 cm) siyah | 5.000,000 | rulo | |
ÇöpTorbası (55*60 cm) siyah | 10.000,000 | rulo | |
TıbbiAtık çöp poşeti kırmızı (80 x 110cm) | 10.000,000 | rulo | |
Çöptorbası mavi 80*110 | 5.000,000 | rulo | |
CamBezi | 150,000 | rulo | |
Havlukağıdı aparatı | 120,000 | adet | |
Sıvısabun aparatı | 120,000 | adet | |
OtomatikMakine için ana yıkama maddesi toz | 2.000,000 | kilogram | |
Sensörlüotomatik makine için havlu (hastanemizdeki makinalara uyumlu) | 5.000,000 | rulo | |
Ağırkir yağ çözücü 15 kg toz | 1.800,000 | kilogram | |
Odaspreyi | 60,000 | adet | |
ZKatlamalı Havlu (200'lük ) | 10.000,000 | paket | |
MetalAliminyum Sap (120 cm) | 100,000 | adet | |
Plastikkova kapaklı | 25,000 | adet | |
NormalYemek (akşam ve öğle) | 110.000,000 | öğün | |
DiyetYemek | 18.000,000 | öğün | |
NormalKahvaltı | 35.000,000 | öğün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)