İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/68659 - Personel Ve Araç Kiralama Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/68659
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 5 Haziran 2015
İhale Tarihi 14 Temmuz 2015 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM DAİRE BAŞKANLIĞI

ASKİ Genel Müdürlüğünce 12 Ay süreyle İş Makinası, araç ve 862 Kişilik Personel Hizmeti satın alınması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/68659

1-İdarenin

a) Adresi : Cumhuriyet.mah. Cumhuriyet cad. 40 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 5321117009 - 02562152409
c) Elektronik Posta Adresi : canyurtnermin@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ayrıntıları teknik şartnamede belirtilen Çeşitli Pozisyonlarda çalıştırılmak üzere 12 ay süreyle toplam 862 kişilik personel,araç ve İş makinesi hizmeti satın alınması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü Hizmet ağı içerinde bulunan Aydın Efeler ve tüm İlçelerdeki birimlerde
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(oniki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mah. Cumhuriyet cad. No:40 Efeler / AYDIN
b) Tarihi ve saati : 06.07.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1) Özel Amaçlı Su arıza Tamir Bakım Servis Aracı  2 adet (1 adedi kendi malı olacak)

2) Kombine Kanal Açma ve Temizleme Aracı (Büyük) 1 adet (Kendi Malı olacak)

3) Kombine Kanal Açma ve Temizleme Aracı (Küçükk) 2 adet (1 adedi Kendi Malı olacak)

4) Özel amaçlı Vinçli Kamyon (Hiyap) 2 adet (1 adedi Kendi Malı olacak)

Yukarıda belirtilen ve kendi malı şartı aranan araçların, özellik arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle, Hizmet Alımı İhale Uygulama Yönetmeliğinin 41.maddesi hükmü doğrultusunda, ihale konusu işin özellik arz eden iş kalemleri kapsamında yapılabilmesi için isteklinin kendi malı olması gerekmektedir. Araçların teknik özellikleri teknik şartnamede belirtilmiş olup, araçların teknik özelliklerinin tevsiki amacıyla; ruhsat veya iş makinesi tescil belgesi ile birlikte, Araçların imal, Tadil ve Montaj Hakkında Yönetmelik kapsamında düzenlenen, TSE tarafından onaylı, aracın şasi numarasını içeren, AİTM (Münferit Araç Uygunluk Belgesi)'nin ihale teklif zarfı içinde sunulması zorunludur. İsteklinin kendi olan makine, techizat ve diğer ekipman ; Ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı, ya da Yeminli Mali Müşavir  raporu veya Serbest Muhasebeci Mali Müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithal ile getirilmiş veya finansal kiralama yolu ile edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır. İş Ortaklığında makine, teçhizat ve diğer ekipmanlar ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.

4925 Sayılı Karayolları Taşımacılığı Kanunu Kapsamında verilen K1,C2,L1,L2,R1,R2 Yetki belgelerinden herhangi birinin ihale teklif zafında sunulması zorunludur.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektöre yapılan her türlü personel temin işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Düz İşçi 322 12 KişixAy
Sıhhi Tesisatçı 180 12 KişixAy
Elektrikçi 60 12 KişixAy
Kaynakçı 19 12 KişixAy
Şoför 78 12 KişixAy
İnşaat Ustası 5 12 KişixAy
Halkla İlişkiler Uzmanı 2 12 KişixAy
Büro Personeli 83 12 KişixAy
Muhasebeci 1 12 KişixAy
Laborant 5 12 KişixAy
Harita Teknikeri 9 12 KişixAy
Operatör 45 12 KişixAy
İnşaat Teknikeri 2 12 KişixAy
Bilgisayar Donanımcısı 1 12 KişixAy
Bilgisayar yardımcı Personeli 2 12 KişixAy
Çevre Mühendisi 3 12 KişixAy
Jeoloji Mühendisi 2 12 KişixAy
Maden Mühendisi 1 12 KişixAy
Makine Mühendisi 2 12 KişixAy
İnşaat Mühendisi 2 12 KişixAy
Harita Mühendisi 2 12 KişixAy
Elektrik Mühendisi 2 12 KişixAy
Mimar 1 12 KişixAy
İş Güvenliği Uzmanı 1 12 KişixAy
Bilgi işlem Koordinatörü 2 12 KişixAy
Bilgi işlem Koordinatör Yardımcısı 4 12 KişixAy
Engelli Düz İşçi 25 12 KişixAy
Orman Mühendisi 1 12 KişixAy
Düz İşçi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 1.610 gün
Sıhhi Tesisatçı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 900 gün
Elektrikçi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 300 gün
Kaynakçı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 95 gün
Şoför (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 390 gün
İnşaat Ustası (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 25 gün
Halkla İlişkiler Uzmanı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Büro Personeli (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 415 gün
Muhasebeci (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 5 gün
Laborant (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 25 gün
Harita Teknikeri (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 45 gün
Operatör (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 225 gün
İnşaat Teknikeri (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Bilgisayar Donanımcısı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 5 gün
Bilgisayar Yardımcı Personeli (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Çevre Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 15 gün
Jeoloji Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Maden Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 5 gün
Makine Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
İnşaat Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Harita Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Elektrik Mühendisi (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Mimar (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 5 gün
İş Güvenliği Uzmanı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 5 gün
Bilgi İşlem Koordinatörü (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 10 gün
Bilgi İşlem Koordinatör Yardımıcısı (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 20 gün
Engelli Düz İşçi Bilgi İşlem Koordinatörü (Resmi ve Dini Bayramlarda fazla çalışma) 125 gün
Kaynakçı (Fazla Mesai) 5.130 saat
Şoför (Fazla Mesai) 21.060 saat
İnşaat Ustası 1.350 saat
Halkla İlişkiler Uzmanı (Fazla Mesai) 540 saat
Büro Personeli (Fazla Mesai) 22.410 saat
Muhasebeci (Fazla Mesai) 270 saat
laborant (Fazla Mesai) 1.350 saat
Harita Teknikeri (Fazla Mesai) 2.430 saat
Operatör (Fazla Mesai) 12.150 saat
İnşaat Teknikeri (Fazla Mesai) 540 saat
Bilgisayar Donanımcısı (Fazla Mesai) 270 saat
Bilgisayar Yardımcı Personeli (Fazla Mesai) 540 saat
Çevre Mühendisi (Fazla Mesai) 810 saat
Jeoloji Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
Maden Mühendisi (Fazla Mesai) 270 saat
Makine Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
İnşaat Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
Harita Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
Elektrik Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
Mimar (Fazla Mesai) 270 saat
İş Güvenliği Uzmanı (Fazla Mesai) 270 saat
Bilgi İşlem Koordinatörü (Fazla Mesai) 540 saat
Bilgi İşlem Koordinatör Yardımcısı (Fazla Mesai) 1.080 saat
Engelli Düz İşçi (Fazla Mesai) 6.750 saat
Orman Mühendisi (Dini ve Milli Bayramlarda fazla Çalışma) 5 gün
Elektrikçi (Fazla Mesai) 16.200 saat
Düz İşçi (Fazla Mesai) 86.940 saat
Sıhhi Tesisatçı (Fazla Mesai) 48.600 saat
Orman Mühendisi (Fazla Mesai) 270 saat
Özel Amaçlı Su Arıza Tamir Bakım Servis Aracı (2x12ay= 24 Aylık Kira bedeli) 24 ay
Kombine Kanal Açma ve Temizleme Aracı Büyük (1x12ay= 12 Aylık Kira bedeli) 12 ay
Kombine Kanal Açma ve Temizleme Aracı Küçük (1x12ay= 12 Aylık Kira bedeli) 12 ay
Özel Amaçlı Vinçli Kamyon(Hiyap) (1x12ay= 12 Aylık Kira bedeli) 12 ay

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)