İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/531114 - Personel Kıyafetleri

İhale No 2018/531114
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Narlıdere Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 30 Ekim 2018
İhale Tarihi 6 Kasım 2018 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL KIYAFETLERİ

HUZUREVİ YAŞLI BAKIM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ-NARLIDERE AİLE, ÇALIŞMA VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Personel kıyafetleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/531114
1-İdarenin
a) Adresi : Huzur mah. Öğretmenler sokak No:7 35320 NARLIDERE/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322385243 - 2322382853
c) Elektronik Posta Adresi : Tahsin.sevinc@aile.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kuruluşumuz 4/D personeline iş kıyafetleri alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Narlıdere Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü. Huzur Mah. Öğretmenler Sok. No:7 Narlıdere-İZMİR
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşme imzalanmasından itibaren 30 takvim günü içerisinde personelin ölçülerine uygun kıyafetleri teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Narlıdere Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü. Huzur Mah. Öğretmenler Sok. No: 7 Narlıdere-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 06.11.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Narlıdere Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Huzur Mahallesi Öğretmenler sokak No:7 Narlıdere-İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Narlıdere Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü. Huzur Mah. Öğretmenler Sok. No: 7 Narlıdere-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Teknik servis personeli alt-üst takım 23 adet
Teknik servis personeli ayakkabı 23 adet
Güvenlik personeli gömlek (arma,apolet) 80 adet
Güvenlik personeli pantolon 76 adet
Güvenlik personeli ayakkabı 40 adet
Güvenlik personeli mont 40 adet
Güvenlik personeli uzun mont 40 adet
Güvenlik personeli kazak 40 adet
Güvenlik personeli kravat 40 adet
Güvenlik personeli yağmurluk 40 adet
Güvenlik personeli kışlık bere 40 adet
Güvenlik personeli kışlık eldiven 40 adet
Güvenlik personeli kışlık deri kemer 40 adet
Güvenlik personeli aynı renk pantolon ve ceket 4 adet
Bahçıvan kışlık pantolon 9 adet
Bahçıvan kışlık iş önlüğü 9 adet
Bahçıvan kışlık ayakkabı 9 adet
Bahçıvan kışlık çizme 9 adet
Çamaşırhane personeli kışlık pantolon 12 adet
Çamaşırhane personeli lakos 12 adet
Çamaşırhane personeli önlük 12 adet
Çamaşırhane personeli terlik 12 adet
Çamaşırhane personeli ayakkabı 12 adet
Mutfak personeli aşçı elbisesi takım 26 adet
Mutfak personeli bulaşıkçı elbisesi takım 20 adet
Mutfak personeli beyaz ortopedik terlik 26 adet
Mutfak personeli lacivert ortopedik terlik 20 adet
Mutfak personeli mermerci önlüğü 30 adet
Mutfak personeli çizme 20 adet
Yemek hizmetleri personeli gömlek 65 adet
Yemek hizmetleri personeli kemerli pantolon 65 adet
Yemek hizmetleri personeli ayakkabı 65 adet
Yemek hizmetleri personeli papyon 44 adet
Yemek hizmetleri personeli V yaka süveter 65 adet
Yemek hizmetleri personeli bayan fular 21 adet
Yemek hizmetleri personeli bulaşık çizmesi 20 adet
Yemek hizmetleri personeli bulaşık önlüğü 25 adet
Yemek hizmetleri personeli boydan cepli önlük 65 adet
Temizlik personeli alt-üst takım 79 adet
Temizlik personeli ayakkabı 25 adet
Temizlik personeli terlik 54 adet
Temizlik personeli çizme 79 adet
Yaşlı bakıcı personel pantolon 101 adet
Yaşlı bakıcı personel üst forma 101 adet
Yaşlı bakıcı personel terlik 101 adet
Bakım danışmanı personel pantolon 14 adet
Bakım danışmanı personel üst forma 14 adet
Bakım danışmanı personel terlik 14 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)