İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/124648 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/124648
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 17 Eylül 2015
İhale Tarihi 16 Ekim 2015 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM DAİRE BAŞKANLIĞI

Genel Müdürlüğümüze Bağlı Tüm Birimlerde Çalıştırılmak Üzere Araç ve Personel Hizmeti satın alınması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/124648

1-İdarenin

a) Adresi : Güzelhisar Mh.İstiklal Cad.No:4 Efeler/ AYDIN AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 5321114009 - 2562262075
c) Elektronik Posta Adresi : canyurtnermin@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Genel Müdürlüğümüze bağlı tüm birimlerde kullanılmak üzere 5 Araç ve 609 Personel çalıştırılması hizmet alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü hizmet ağı içerisinde bulunan tüm birimlerde
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(On İki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası.Kat:4 Efeler/AYDIN
b) Tarihi ve saati : 16.10.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektöre yapılan her türlü personel temin işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Birimi (Aydın Büyükşehir Belediyesi 4.kat) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Düz İşçi(Brüt asgari ücretin %5,000 fazlası) 188 12 Ay
Sıhhi Tesisatçı(Brüt asgari ücretin %10,000 fazlası) 138 12 Ay
Elektrikçi(Brüt asgari ücretin %10,000 fazlası) 64 12 Ay
Kaynakçı(Brüt asgari ücretin %10,000 fazlası) 20 12 Ay
Şoför (D veya E sınıfı)(Brüt asgari ücretin %10,000 fazlası) 77 12 Ay
İnşaat Ustası(Brüt asgari ücretin %10,000 fazlası) 4 12 Ay
Halkla İlişkiler Mezunu(4 yıllık)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 2 12 Ay
Büro Personeli(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 25 12 Ay
Muhasebeci(4 yıllık İşletme-İktisat Mezunu)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 6 12 Ay
Laborant(Brüt asgari ücretin %20,000 fazlası) 7 12 Ay
Harita Teknikeri(Brüt asgari ücretin %20,000 fazlası) 5 12 Ay
Operatör(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 45 12 Ay
İnşaat Teknikeri(Brüt asgari ücretin %20,000 fazlası) 4 12 Ay
Bilgisayar Donanımcısı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 12 Ay
Bilgisayar Yardımcı Personeli(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 2 12 Ay
Çevre Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 8 12 Ay
Jeoloji Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 3 12 Ay
Maden Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 12 Ay
Makine Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 2 12 Ay
İnşaat Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 4 12 Ay
Harita Mühendisi(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 12 Ay
Mimar(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 12 Ay
Engelli Düz İşçi(Brüt asgari ücret) 18 12 Ay
Düz İşçi (Resmi Tatil Çalışma) 940 gün
Sıhhi Tesisatçı (Resmi Tatil Çalışma) 690 gün
Elektrikçi (Resmi Tatil Çalışma) 320 gün
Kaynakçı (Resmi Tatil Çalışma) 100 gün
Şoför (Resmi Tatil Çalışma) 385 gün
İnşaat Ustası (Resmi Tatil Çalışma) 20 gün
Halkla İlişkiler Mezunu (4 yıllık) (Resmi Tatil Çalışma) 10 gün
Büro Personeli (Resmi Tatil Çalışma) 125 gün
Muhasebeci (4 yıllık İşletme-İktisat Mezunu) (Resmi Tatil Çalışma) 30 gün
Laborant (Resmi Tatil Çalışma) 35 gün
Harita Teknikeri (Resmi Tatil Çalışma) 25 gün
Operatör (Resmi Tatil Çalışma) 225 gün
İnşaat Teknikeri (Resmi Tatil Çalışma) 20 gün
Bilgisayar Donanımcısı (Resmi Tatil Çalışma) 5 gün
Bilgisayar Yardımcı Personeli (Resmi Tatil Çalışma) 10 gün
Çevre Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 40 gün
Jeoloji Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 15 gün
Maden Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 5 gün
Makine Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 10 gün
İnşaat Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 20 gün
Harita Mühendisi (Resmi Tatil Çalışma) 10 gün
Mimar (Resmi Tatil Çalışma) 5 gün
Engelli Düz İşçi (Resmi Tatil Çalışma) 90 gün
Düz İşçi (Fazla Mesai) 50.760 saat
Sıhhi Tesisatçı (Fazla Mesai) 37.260 saat
Elektrikçi (Fazla Mesai) 17.280 saat
Kaynakçı (Fazla Mesai) 5.400 saat
Şoför (Fazla Mesai) 20.790 saat
İnşaat Ustası (Fazla Mesai) 1.080 saat
Halkla İlişkiler Mezunu (4 yıllık) (Fazla Mesai) 540 saat
Büro Personeli (Fazla Mesai) 6.750 saat
Muhasebeci (4 yıllık İşletme-İktisat mezunu) (Fazla Mesai) 1.620 saat
Laborant (Fazla Mesai) 1.890 saat
Harita Teknikeri (Fazla Mesai) 1.350 saat
Operatör (Fazla Mesai) 12.150 saat
İnşaat Teknikeri (Fazla Mesai) 1.080 saat
Bilgisayar Donanımcısı (Fazla Mesai) 270 saat
Bilgisayar Yardımcı Personeli (Fazla Mesai) 540 saat
Çevre Mühendisi (Fazla Mesai) 2.160 saat
Jeoloji Mühendisi (Fazla Mesai) 810 saat
Maden Mühendisi (Fazla Mesai) 270 saat
Makine Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
İnşaat Mühendisi (Fazla Mesai) 1.080 saat
Harita Mühendisi (Fazla Mesai) 540 saat
Mimar (Fazla Mesai) 270 saat
Engelli Düz İşçi (Fazla Mesai) 4.860 saat
Pikap Araç (5 Adet x 12 Ay) 60 ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)