İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/17492 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/17492
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare İNEGÖL BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 20 Şubat 2015
İhale Tarihi 30 Mart 2015 09:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
İNEGÖL BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Belediyemiz Hizmetlerinde çalıştırılmak üzere Personel Çalıştırılması Hizmeti ve Araç Kiralama Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/17492
1-İdarenin
a) Adresi:SINANBEY MAHALLESI NURI DOGRUL CADDESI 1 16400 İNEGÖL/BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2247151010 - 2247137526
c) Elektronik Posta Adresi:destekhizmetleri@inegol.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :Belediyemiz Hizmetlerinde çalıştırılmak üzere 200 kişi Personel Çalıştırılması Hizmeti ve Araç Kiralama Hizmeti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:İnegöl Belediyesi Çalışma Alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(Otuzaltı ) aydır

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İnegöl Belediye Başkanlığı Meclis Salonu Belediye Ek Hizmet Binası Atatürk Bulvarı No:41/3 İnegöl/BURSA
b) Tarihi ve saati:30.03.2015 - 09:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İhaleyi alan firma  Ticari Araçlar için Karayolları standartları gereği uygun K Belgelerini sözleşme aşamasında idareye ibraz  edecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1 adet Lastik Tekerlekli Mini Yükleyici, Min. 90 HP Motor, Min. 1500 kg. kaldırma kapasiteli, Tork : Min. 300 Nm/1600 Rpm, Yükleyici ve asfalt frezesi aparatlı yükleyici (kendi malı)

1 Adet   Forkllift, Min 90 HP Motor gücü, Min. 5000 kg. Taşıma kapasiteli Min. Çatal  Hariç Uzunluk 3000 mm iş makinası (kendi malı)

1 adet Min. 4200 cc, 4x2 Teleskopik Bomlu, Sepetli, Vinçli, Kasalı Üst Yapılı araç.    (kendi malı) 

Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir.

Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.

Kendi malı şartı aranan araçlara ait ihale dokümanında yer alan teknik özelliklere haiz olduğunu gösterir bilgi ve belgelerin teklif zarfı içerisinde sunulması zorunludur.

İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilen İhale konusu işlere ait, Mühendis,Mimar,Tekniker, Bilgi İşlem, Büro yöneticisi, Atölye,tamirci, İş Makinası Operatörü, Elektrikci, İnşaat, Asfalt ustası, Defin Hizmetleri, Eğitmen, Şoför hizmetlerinde personel çalıştırılması işlerinden biri veya birkaçının bir arada yürütülmesi hizmetlerine dayalı   hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 354 TRY (Türk Lirası) karşılığı İnegöl Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:41 Kat:3 Belediye Ek Hizmet Binası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İnegöl Belediye Başkanlığı Meclis Salonu Belediye Ek Hizmet Binası Atatürk Bulvarı No:41/3 İnegöl/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
1. Grup personel Çalıştırılması %130 2 36 Ay
2. Grup personel Çalıştırılması %100 2 36 Ay
3. Grup personel Çalıştırılması %80 7 36 Ay
4. Grup personel Çalıştırılması %70 1 36 Ay
5. Grup personel Çalıştırılması %60 3 36 Ay
6. Grup personel Çalıştırılması %50 5 36 Ay
7. Grup personel Çalıştırılması %40 74 36 Ay
8. Grup personel Çalıştırılması %30 101 36 Ay
9. Grup personel Çalıştırılması %40 2 36 Ay
10. Grup personel Çalıştırılması %30 3 36 Ay
Resmi Tatil 1. Grup Personel Çalıştırılması %130 20 gün
Resmi Tatil 2. Grup Personel Çalıştırılması %100 20 gün
Resmi Tatil 3. Grup Personel Çalıştırılması %80 140 gün
Resmi Tatil 4. Grup Personel Çalıştırılması %70 30 gün
Resmi Tatil 5. Grup Personel Çalıştırılması %60 90 gün
Resmi Tatil 6. Grup Personel Çalıştırılması %50 150 gün
Resmi Tatil 7. Grup Personel Çalıştırılması %40 2.220 gün
Resmi Tatil 8. Grup Personel Çalıştırılması %30 3.030 gün
Resmi Tatil 9. Grup Personel Çalıştırılması %40 60 gün
Resmi Tatil 10. Grup Personel Çalıştırılması %30 90 gün
1. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %130 1.620 saat
2. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %100 1.620 saat
3. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %80 5.670 saat
4. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %70 810 saat
5. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %60 2.430 saat
6. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %50 4.050 saat
7. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %40 59.940 saat
8. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %30 81.810 saat
9. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %40 1.620 saat
10. Grup Fazla Mesai Personel Çalıştırılması %30 2.430 saat
2 adet Sevk ve İdare aracı çalıştırılması (4X4 ÇİFT KABİN KAMYONET) 72 ay
5 adet Kontrol aracı çalıştırılması ( 4X2 ÇİFT KABİN KAMYONET ) 180 ay
3 adet Sevk ve idare aracı çalıştırılması (Camlı Koltuklu Kombi araç) 108 ay
6 adet Sevk ve İdare aracı çalıştırılması, ( SEDAN BİNEK ARAÇ) 216 ay
1 adet Sevk ve İdare aracı çalıştırılması (4X2 ÇİFT KABİN KAMYONET) 36 ay
Lastik Tekerlekli Mini Yükleyici Kira Bedeli 780 gün
Forklift Kira Bedeli 780 gün
Vinçli Sepetli Platform Kira bedeli 780 gün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)