İhale No | 2015/15898 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri |
İdare | KARŞIYAKA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 16 Şubat 2015 |
İhale Tarihi | 23 Mart 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 01/04/2015-30/09/2019 YILLARI PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/15898 |
a) Adresi | : | ÖRNEKKÖY MAH. ÇOSKUN SAHIN SOKAK 129 ÖRNEKKÖY KARŞIYAKA/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2323637722 - 2323637577 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | info@karsiyaka.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2015 yılı toplam 163 kişi, 2016 yılı toplam 170 kişi, 2017 yılı toplam 180 kişi, 2018 yılı toplam 190 kişi, 2019 yılı toplam 200 kişi Personel ve 29 Adet Araç ile Personel Hizmet Alım İşidir. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | KARŞIYAKA BELEDİYESİNE AİT BİNALAR VE SORUMLULUK SAHALARI |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.04.2015, işin bitiş tarihi 30.09.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | KARŞIYAKA BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü Örnekköy Şantiyesi Coşkun Şahin Sok. No: 129 35500 Örnekköy Karşıyaka İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 23.03.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %10’undan, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %6’sından az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 15
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği´nin 41. maddesi uyarınca, ihale konusu işin niteliği, idarenin ihtiyacı zamanında karşılaması, isteklilerin ihale konusu hizmette etkin olarak faaliyette bulunduklarını gösterebilmesi, kullanılacak makine ve ekipmanın işin gerçekleştirilmesindeki önem derecesi gibi kriterler göz önünde bulundurularak, idaremizce yukarıdaki tabloda belirtilen sayıda (1 adet Akaryakıt Tankeri, 2 adet Çekici Tır ve 1 adet 11+1 otobüs) aracın kendi malı olma şartı aranmaktadır. İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat (iş makinalarında iş makinası tescil belgesi) ile birlikte demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tespit edilir. Bu belgelerin teklif dosyası ile birlikte sunulması zorunludur. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yolu ile edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile isteklinin kendi malı sayılır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Yurt içinde ve yurt dışında kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen havuzların bakım ve tamiri, temizlik işleri, kontrollük hizmetleri, makine-teçhizatların bakım ve onarımları, mevcut bilgisayar sisteminin işletilmesi, elektronik bilgi erişim hizmetleri, araç kiralama hizmetleri ile benzeri personel çalıştırmaya dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı KARŞIYAKA BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü Örnekköy Şantiyesi Coşkun Şahin Sok. No: 129 35500 Örnekköy Karşıyaka İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KARŞIYAKA BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü Örnekköy Şantiyesi Coşkun Şahin Sok. No: 129 35500 Örnekköy Karşıyaka İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Bakıcı Anne Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 1 | 9 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 5 | 9 | AY |
Teknik Destek Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 19 | 9 | AY |
Santral Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 6 | 9 | AY |
Destek İşçisi Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 59 | 9 | AY |
Usta İşçi Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 15 | 9 | AY |
Orkestra Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 12 | 9 | AY |
Şoför Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 6 | 9 | AY |
Vasıfsız İşçi Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 30 | 9 | AY |
Engelli İşçi Normal Çalışma Ücreti (2015 yılı) | 10 | 9 | AY |
Bakıcı Anne Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 4 | 12 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 5 | 12 | AY |
Teknik Destek Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 20 | 12 | AY |
Santral Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 6 | 12 | AY |
Destek İşçisi Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 60 | 12 | AY |
Usta İşçi Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 15 | 12 | AY |
Orkestra Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 12 | 12 | AY |
Şoför Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 6 | 12 | AY |
Vasıfsız İşçi Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 32 | 12 | AY |
Engelli İşçi Normal Çalışma Ücreti (2016 yılı) | 10 | 12 | AY |
Bakıcı Anne Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 4 | 12 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 5 | 12 | AY |
Teknik Destek Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 25 | 12 | AY |
Santral Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 6 | 12 | AY |
Destek İşçisi Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 60 | 12 | AY |
Usta İşçi Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 15 | 12 | AY |
Orkestra Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 12 | 12 | AY |
Şoför Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 6 | 12 | AY |
Vasıfsız İşçi Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 37 | 12 | AY |
Engelli İşçi Normal Çalışma Ücreti (2017 yılı) | 10 | 12 | AY |
Bakıcı Anne Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 4 | 12 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 5 | 12 | AY |
Teknik Destek Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 30 | 12 | AY |
Santral Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 6 | 12 | AY |
Destek İşçisi Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 62 | 12 | AY |
Usta İşçi Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 15 | 12 | AY |
Orkestra Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 12 | 12 | AY |
Şoför Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 6 | 12 | AY |
Vasıfsız İşçi Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 40 | 12 | AY |
Engelli İşçi Normal Çalışma Ücreti (2018 yılı) | 10 | 12 | AY |
Bakıcı Anne Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 4 | 9 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 5 | 9 | AY |
Teknik Destek Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 35 | 9 | AY |
Santral Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 6 | 9 | AY |
Destek İşçisi Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 65 | 9 | AY |
Usta İşçi Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 15 | 9 | AY |
Orkestra Elemanı Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 12 | 9 | AY |
Şoför Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 6 | 9 | AY |
Vasıfsız İşçi Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 42 | 9 | AY |
Engelli İşçi Normal Çalışma Ücreti (2019 yılı) | 10 | 9 | AY |
Çocuk Gelişimcisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 40,5 | gün | |
Teknik Destek Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 175,5 | gün | |
Santral Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 54 | gün | |
Destek İşçisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 526,5 | gün | |
Usta İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 135 | gün | |
Orkestra Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 108 | gün | |
Şoför Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 54 | gün | |
Vasıfsız İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2015 yılı) | 270 | gün | |
Bakıcı Anne Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 202,5 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 1.012,5 | saat | |
Şoför Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 1.215 | saat | |
Teknik Destek Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 3.847,5 | saat | |
Usta İşçi Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 3.037,5 | saat | |
Orkestra Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 2.430 | saat | |
Santral Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 1.215 | saat | |
Destek İşçisi Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 11.947,5 | saat | |
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai Ücreti (2015 yılı) | 6.075 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 43,5 | gün | |
Teknik Destek Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 188,5 | gün | |
Santral Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 58 | gün | |
Destek İşçisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 565,5 | gün | |
Usta İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 145 | gün | |
Orkestra Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 116 | gün | |
Şoför Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016 yılı) | 58 | gün | |
Vasıfsız İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2016yılı) | 290 | gün | |
Bakıcı Anne Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 270 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 1.350 | saat | |
Şoför Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 1.620 | saat | |
Teknik Destek Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 5.130 | saat | |
Usta İşçi Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 4.050 | saat | |
Orkestra Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 3.240 | saat | |
Santral Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 1.620 | saat | |
Destek İşçisi Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 15.930 | saat | |
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai Ücreti (2016 yılı) | 8.100 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 43,5 | gün | |
Teknik Destek Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 188,5 | gün | |
Santral Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 58 | gün | |
Destek İşçisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 565,5 | gün | |
Usta İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 145 | gün | |
Orkestra Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 116 | gün | |
Şoför Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 58 | gün | |
Vasıfsız İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2017 yılı) | 290 | gün | |
Bakıcı Anne Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 270 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 1.350 | saat | |
Şoför Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 1.620 | saat | |
Teknik Destek Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 5.130 | saat | |
Usta İşçi Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 4.050 | saat | |
Orkestra Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 3.240 | saat | |
Santral Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 1.620 | saat | |
Destek İşçisi Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 15.930 | saat | |
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai Ücreti (2017 yılı) | 8.100 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 43,5 | gün | |
Teknik Destek Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 188,5 | gün | |
Santral Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 58 | gün | |
Destek İşçisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 565,5 | gün | |
Usta İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 145 | gün | |
Orkestra Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 116 | gün | |
Şoför Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 58 | gün | |
Vasıfsız İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2018 yılı) | 290 | gün | |
Bakıcı Anne Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 270 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 1.350 | saat | |
Şoför Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 1.620 | saat | |
Teknik Destek Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 5.130 | saat | |
Usta İşçi Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 4.050 | saat | |
Orkestra Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 3.240 | saat | |
Santral Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 1.620 | saat | |
Destek İşçisi Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 15.930 | saat | |
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai Ücreti (2018 yılı) | 8.100 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 39 | gün | |
Teknik Destek Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 169 | gün | |
Santral Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 52 | gün | |
Destek İşçisi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 507 | gün | |
Usta İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 130 | gün | |
Orkestra Elemanı Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 104 | gün | |
Şoför Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 52 | gün | |
Vasıfsız İşçi Bayram ve Resmi Tatil Ücreti (2019 yılı) | 260 | gün | |
Bakıcı Anne Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 202,5 | saat | |
Çocuk Gelişimcisi Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 1.012,5 | saat | |
Şoför Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 1.215 | saat | |
Teknik Destek Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 3.847,5 | saat | |
Usta İşçi Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 3.037,5 | saat | |
Orkestra Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 2.430 | saat | |
Santral Elemanı Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 1.215 | saat | |
Destek İşçisi Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 11.947,5 | saat | |
Vasıfsız İşçi Fazla Mesai Ücreti (2019 yılı) | 6.075 | saat | |
5 ADET 4+1 BİNEK (SEDAN) (5 *54 AY) | 270 | ay | |
2 ADET 4+1 KAMYONET (PANELVAN) (2 * 54 AY) | 108 | ay | |
1 ADET 4+1 KAMYONET (PANELVAN) | 54 | ay | |
3 ADET 4+1 KAMYONET (PANELVAN) (3 * 54 AY) | 162 | ay | |
1 ADET 4+1 KAMYONET (KAPALI KASA) | 54 | ay | |
1 ADET 2+1 KAMYONET (KAPALI KASA) | 54 | ay | |
8 ADET 5+1 KAMYONET (ÇİFT KABİN/AÇIK KASA) (8 * 54 AY) | 432 | ay | |
1 ADET 6+1 KAMYONET (KAPALI KASA) | 54 | ay | |
1 ADET 11+1 OTOBÜS | 54 | ay | |
2 ADET 1+1 ÇEKİCİ TIR (2*54 AY) | 108 | ay | |
1 ADET 1+1 AKARYAKIT TANKERİ | 54 | ay | |
2 ADET 1+1 DAMPERLİ KAMYON (2*54 AY) | 108 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)