İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/141253 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2012/141253
Sektör Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 10 Ekim 2012
İhale Tarihi 9 Kasım 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -yunus Emre-es kişeh ir
Temizlik,Çamaşır Yıkama,Ütüleme Ve Teknik Servis Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/141253
1-İda re nin
a) Adresi : Uluönder Mah. Salıh Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı/Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi Merkezi Satın Alma Birimi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(oniki) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Merkezi Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 09.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Ve Özel Sektörde Personel Çalıştırmasına Dayalı Hizmet Alım İşleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yunus Emre Devlet
Hastanesi Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı alma k isteyenler,
posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Merkez Şubesi IBAN : TR 8500
0100 0117 4931 1396 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
İŞÇİLİK MALİYETİ (184 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %3 Fazlası) 184,00 12,000 İşçi x Ay
EKİP SORUMLUSU (1 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %23 Fazlası) 1,00 12,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) (Her Ay İçin Her Binişte Bir Defa Aktarma Ücretini de İçeren 52 Adet Binişli Eskart Dolum Bedeli)] 185,00 12,000 İşçi x Ay
RESMİ TATİL ÇALIŞMASI (14,5 Gün * 100 Kişi) 100,00 14,500 İşçi X Gün
Eskart (Kullanım Kartı) 185,000 ADET
YAZLIK TAKIM ve TERLİK (Sorumlu Müdür, Sorumlu Şef, Tıbbi Atık ve Teknik Servis Personeli hariç, diğer 180 işçi için) 180,000 TAKIM
KIŞLIK TAKIM ve AYAKKABI (Sorumlu Müdür, Sorumlu Şef, Tıbbi Atık ve Teknik Servis Personeli hariç, diğer 180 işçi için) 180,000 TAKIM
TIBBİ ATIK KIYAFETİ(1 Adet Tulum,1 Adet Gözlük 1 Çift çizme,1Adet Maske,1Çift Eldiven) 1,000 TAKIM
BAHÇE TEMİZLİĞİ İÇİN TAKIM(2 İşçi için 1 takım Mont,Çizme,Yağmurluk ) 2,000 TAKIM
Küçük çöp sepeti (9 Litre (2 no)) 100,000 Adet
Plastik rulo havlu dispenseri (İdarenin onay vereceği tipte) 300,000 Adet
Küçük plastik tas (Mavi rekkte) 200,000 Adet
Toz alma kovası (3 ayrı renk; sarı, kırmızı, mavi) 130,000 Adet
Islak paspas gereci 900,000 Adet
Nemli paspas gereci 900,000 Adet
Su çekeceği (Sapı ile birlikte) 600,000 Adet
Sabun (Katı en az 75 gram) 3.000,000 Adet
Sabun (Sıvı ) 4.800,000 Litre
El ve Vücut Temizlik Köpüğü (Tüp (1000 ml)) 8.400,000 Litre
Sıvı Sabunluk (Plastik) 250,000 Adet
El ve Vücut Temizlik Köpüğü Dispenseri (Beyaz plastik 1000 ml) 600,000 Adet
Lavabo fırçası 600,000 Adet
Tuvalet fırçası takımı (Yer aparatı ile birlikte) 600,000 Adet
Küçük yer fırçası (Otofırça) (Gürgen sapı ile birlikte) 240,000 Adet
Temizlik bezi (mikrofiber) (50x60cm; sarı, yeşil, mavi) 3.600,000 Adet
Tıbbi atık kovası (5 Litre) 600,000 Adet
Nemli paspas mob 1.200,000 Adet
Kağıt havlu rulo (24’lü paket) 4.200,000 24’lü paket
Tuvalet kağıdı (iki katlı) (48’li paket) 1.440,000 48’lü paket
Sil süpür paspas 3.600,000 Adet
Temizlik eldiveni (3 ayrı renk; sarı, kırmızı, mavi) 2.160,000 Çift
Poşet eldiven 96.000,000 Adet
Çöp torbası mavi (80x110cm -100 mikron kalınlık) 60.000,000 Adet
Çöp torbası siyah (80x110cm-100 mikron kalınlık) 72.000,000 Adet
Tıbbi atık poşeti (Kırmızı büyük boy) (80x110cm - 150 mikron kalınlık) 60.000,000 Adet
Tıbbi atık poşeti (Kırmızı küçük boy) (55x60 cm - 150 mikron kalınlık) 36.000,000 Adet
Küçük çöp poşeti mavi (55x60cm- 50 mikron kalınlık) 96.000,000 Adet
Küçük çöp poşeti siyah (55x60 cm- 50 mikron kalınlık) 72.000,000 Adet
Battal boy siyah çöp poşeti (150 mikron kalınlık) 30.000,000 Adet
Küçük çöp poşeti siyah (20x30 cm) 36.000,000 Adet
Sensörlü kağıt havlu dispenseri için havlu 1.200,000 Rulo
Faraş takımı 240,000 Adet
Galoş 120.000,000 Adet
Genel temizlik maddesi (wax içeren) (5 Kg’lık bidonlarda) 12.000,000 Kg
Tuvalet, klozetler banyo küvet temizlik malzemesi (5 Kg’lık bidonlarda) 7.200,000 Kg
Asansörler için temizleme ve parlatma (1 Kg’lık bidonlarda) 120,000 Kg
Camlar ve aynalar için cam sil (1 Kg’lık bidonlarda) 900,000 Litre
Kireç çözücü (5 kg’lık bidonlarda) 3.600,000 Kg
Klor tablet (5 Lt suya atıldığında 1000 ppm oranında olacaktır.) ( Sodyum Dikloroizosiyanürat) 7.200,000 Adet
Makineye uygun köpüğü ayarlı halı yıkama şampuanı (5 kg’lık bidonda) 120,000 Kg
Oda parfümü (500 gr’lık bidonlarda) 600,000 Litre
Koku Giderici tablet 2.400,000 Adet
Sert zemin temizlik makinesi için köpüğü ayarlı temizlik malzemesi (5 Kg’lık bidonlarda) 2.400,000 Litre
Mineralli sıvı ovma maddesi (mark,cif vb.gibi) (1 Kg’lık bidonlarda) 300,000 Kg
Ana yıkama maddesi (10 Kg) 12.000,000 Kg
Yağ kir çözücü (10 Kg) 2.100,000 Kg
Renkli çamaşır için ağartıcı (10 Kg) 2.400,000 Kg
Beyaz çamaşırlar için ağartıcı (10 Kg) 2.400,000 Kg
Çamaşır suyu (5 kg’lık bidonlarda) 15.000,000 Litre
Çamaşır için kan çözücü (5 kg’lık bidonlarda) 2.400,000 Kg
Çamaşır için yumuşatıcı (5 kg’lık bidonlarda) 2.400,000 Kg
YÜKLENİCİ KAR PAYI 12,000 AY
TEKNİK SERVİS İŞÇİSİ (17 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %13 Fazlası) 17,00 12,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) (Her Ay İçin Her Binişte Bir Defa Aktarma Ücretini de İçeren 52 Adet Binişli Eskart Dolum Bedeli)] 17,00 12,000 İşçi x Ay
TEKNİK SERVİS PERSONELİ KIYAFETİ (17 Personel için Yazlık ve Kışlık Takım tulum, 1 çift Ayakkabı dahil, yılda iki kez) 17,000 TAKIM
Eskart (Kullanım Kartı) 17,000 ADET
YÜKLENİCİ KARI 12,000 AY
İŞÇİLİK MALİYETİ (343 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %3 Fazlası) 343,00 12,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) (Her Ay İçin Her Binişte Bir Defa Aktarma Ücretini de İçeren 52 Adet Binişli Eskart Dolum Bedeli)] 343,00 12,000 İşçi x Ay
RESMİ TATİL ÇALIŞMASI TEMİZLİK PERSONELİ (14,5 Gün * 70 Kişi) 70,00 14,500 İşçi x Gün
Eskart (Kullanım Kartı) 343,000 Adet
YAZLIK TAKIM ve TERLİK (Tıbbi Atık ve Bahçe Temizliği personeli hariç, diğer 327 işçi için) 327,000 TAKIM
KIŞLIK TAKIM ve AYAKKABI (Tıbbi Atık ve Bahçe Temizliği personeli hariç, diğer 327 işçi için) 327,000 TAKIM
TIBBİ ATIK KIYAFETİ(6 Adet Tulum,6 Adet Gözlük 6 Çift çizme,6 Adet Maske,6 Çift Eldiven) 6,000 TAKIM
BAHÇE TEMİZLİĞİ İÇİN TAKIM(10 İşçi için 10takım Mont,10 çift Çizme,10 takım Yağmurluk ) 10,000 TAKIM
TEKNİK SERVİS İŞÇİSİ (20 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %23 Fazlası) 20,00 12,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) (Her Ay İçin Her Binişte Bir Defa Aktarma Ücretini de İçeren 52 Adet Binişli Eskart Dolum Bedeli)] 20,00 12,000 İşçi x Ay
RESMİ TATİL ÇALIŞMASI TEKNİK SERVİS PERSONELİ (14,5 Gün * 2 Kişi) 2,00 14,500 İşçi x Gün
TEKNİK SERVİS PERSONELİ KIYAFETİ (20 Personel için Yazlık ve Kışlık Takım tulum, 1 çift Ayakkabı dahil) 20,000 TAKIM
Eskart (Kullanım Kartı) 20,000 Adet
İŞÇİLİK MALİYETİ (53 Kişi, 8 Ay, Asgari Ücretin %3 Fazlası) 53,00 8,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) (Her Ay İçin Her Binişte Bir Defa Aktarma Ücretini de İçeren 52 Adet Binişli Eskart Dolum Bedeli)] 53,00 8,000 İşçi x Ay
RESMİ TATİL ÇALIŞMASI (12,5 Gün * 3 Kişi) 3,00 12,500 İşçi x Gün
Eskart (Kullanım Kartı) 53,000 Adet
KIŞLIK TAKIM ve AYAKKABI (Özellikli Birim Personeli,Tıbbi Atık ve Bahçe Temizliği personeli hariç, diğer 32 işçi için) 32,000 TAKIM
YAZLIK TAKIM ve TERLİK (Özellikli Birim Personeli,Tıbbi Atık ve Bahçe Temizliği personeli hariç, diğer 32 işçi için) 32,000 TAKIM
YEMEKHANE İÇİN TAKIM (5 işçi için 2 takım hemşire forması) 10,000 TAKIM
STERİLİZASYON İÇİN TAKIM (10 işçi için 2 takım hemşire forması) 20,000 TAKIM
AMELİYATHANE İÇİN TAKIM (1 işçi için 2 takım hemşire forması) 2,000 TAKIM
SUYA DAYANIKLI SABO TİPİ ÖNÜ KAPALI TERLİK 16,000 ÇİFT
BAHÇE TEMİZLİĞİ İÇİN TAKIM(4 İşçi için,4 takım Mont,4 çift Çizme,4 takım Yağmurluk ) 4,000 TAKIM
TIBBİ ATIK KIYAFETİ(1 Adet Tulum,1 Adet Gözlük 1 Çift çizme,1 Adet Maske,1 Çift Eldiven) 1,000 TAKIM
YÜKLENİCİ KARI 8,000 AY
İŞÇİLİK MALİYETİ (9 Kişi, 8 Ay, Asgari Ücretin %3 Fazlası) 9,00 8,000 İşçi x Ay
YOL BEDELİ [(Aylık) 9,00 8,000 İşçi x Ay
İŞÇİLİK MALİYETİ (14 Kişi, 12 Ay, Asgari Ücretin %3 Fazlası) 14,00 12,000 İşçi x Ay
RESMİ TATİL ÇALIŞMASI (14,5 Gün * 5 Kişi) 5,00 14,500 İşçi x Gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)