İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/590056 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/590056
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TIGEM) Merkez
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 28 Kasım 2017
İhale Tarihi 28 Aralık 2017 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TIGEM) MERKEZ

Genel Personel hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/590056

1-İdarenin

a) Adresi : Karanfil Sk. No:62 06100 Bakanlıklar ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124178470 - 3124255955
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tigem.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 yıl süreli toplam 92 kişi (89 normal, 3 engelli) işçilik hizmet alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sk. No:62 Bakanlıklar/ANKARA - Genel Müdürlük Sosyal Tesisler Silahtar Cad. TİGEM Sosyal Tesisleri Gazi /ANKARA - TİGEM Hippoterapi Merkezi Alpaslan Türkeş Cad. No:26/A Beştepe-Yenimahalle/ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sk. No:62 Bakanlıklar/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.12.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede, kamu veya özel sektörde daha önce gerçekleştirilmiş olan personel çalıştırılmasına dayalı olarak ihale edilen her türlü hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sk.No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR 310001 2009 4080 0004 0000 20 no'lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sk. No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Şoför (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 9 24 Ay
Odacılık ve Garsonluk Hizmetleri(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 29 24 Ay
Yemekhane hizmetleri-Bulaşıkçı (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 24 Ay
Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 24 Ay
Temizlik Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 24 Ay
Resepsiyon Çalışanları(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 24 Ay
Resepsiyon Çalışanları(Engelli Personel)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 24 Ay
Kasiyer(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 24 Ay
Büro Hizmetleri Çalışanları (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 15 24 Ay
Gıda Mühendisi(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 1 24 Ay
Aşçı-Pideci(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 3 24 Ay
Peyzaj Mimarı(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 1 24 Ay
Tahmil-Tahliye İşleri ile Park-Bahçe Bakımı ve Çevre Düzenlemesi Şefi(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 1 24 Ay
Tahmil-Tahliye İşleri ile Park-Bahçe Bakımı ve Çevre Düzenlemesi Hizmetleri Çalışanları(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 7 24 Ay
Tahmil-Tahliye İşleri ile Park-Bahçe Bakımı ve Çevre Düzenlemesi Hizmetleri Çalışanları(Engelli Personel)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 24 Ay
At Antrenörü (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 4 24 Ay
At Bakıcısı(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 3 24 Ay
İş Makinesı Operatörü(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 24 Ay
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak şoförlere ilişkin hizmet alım işi 62 gün
Şoför fazla mesai hizmet alım işi 4.860 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak odacılık ve Garsonluk hizmet alım işi 341 gün
Odacılık-Garsonluk fazla mesai hizmet alımı 7.500 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak yemekhane hizmetlerine (bulaşıkçı) ilişkin hizmet alım işi 31 gün
Yemekhane Hizmetleri-Bulaşıkçı fazla mesai hizmet alımı 1.000 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak temizlik personeline ilişkin hizmet alım işi 53 gün
Temizlik Personeli fazla mesai hizmet alımı 1.286 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak temizlik personeline (Engelli Personel) ilişkin hizmet alım işi 9 gün
Temizlik Personeli (Engelli Personel) fazla mesai hizmet alımı 214 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak resepsiyon çalışanlarına ilişkin hizmet alım işi 62 gün
Resepsiyon çalışanlarına fazla mesai hizmet alımı 1.000 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak resepsiyon çalışanlarına (Engelli Personel) ilişkin hizmet alım işi 31 gün
Resepsiyon çalışanlarına (Engelli Personel) fazla mesai hizmet alımı 500 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak kasiyere ilişkin hizmet alım işi 3 gün
Kasiyer fazla mesai hizmet alımı 100 saat
Büro Hizmetlisi Çalışanları fazla mesai hizmet alımı 110 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak aşçılara ilişkin hizmet alım işi 31 gün
Aşçılara fazla mesai hizmet alımı 1.000 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak Tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi şefine ilişkin hizmet alım işi 3 gün
Tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi şefi fazla mesai hizmet alımı 100 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi hizmetleri çalışanına ilişkin hizmet alım işi 73 gün
Tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi hizmetleri çalışanına fazla mesai hizmet alımı 1.166 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak Tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi hizmetleri çalışanları (Engelli Personel) 10 gün
Tahmil tahliye işleri ile park-bahçe bakımı ve çevre düzenlemesi hizmetleri çalışanına fazla mesai hizmet alımı (Engelli Personel) 167 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak at antrenörlerine ilişkin hizmet alım işi 31 gün
At Antrenörlerine fazla mesai hizmet alımı 300 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak at bakıcılarına ilişkin hizmet alım işi 31 gün
At Bakıcılarına fazla mesai hizmet alımı 300 saat
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde çalışacak iş makinesi operatörüne ilişkin hizmet alım işi 15,5 gün
İş makinesi operatörüne fazla mesai hizmet alımı 200 saat
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)