İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/576358 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/576358
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare Zafer Kalkınma Ajansı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kütahya
İşin İli Kütahya
Yayın Tarihi 16 Kasım 2017
İhale Tarihi 6 Aralık 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ZAFER KALKINMA AJANSI İDARİ VE MALİ İŞLER BİRİMİ

İhale Kayıt Numarası : 2017/576358
İşin Adı : Malzemesiz Genel Temizlik İşçiliği Ve Motorlu Araç Sürücülüğü Hizmeti Alımı
İhale Türü - Usulü : Hizmet Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mh. Öncü Sk. No: 39 43020
b) Telefon ve faks numarası : 2742717761 - 2742717763
c) Elektronik posta adresi : info@zafer.org.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: www.zafer.org.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Kütahya adresinde bulunan Genel Sekreterlik Hizmet Binası (4 kişi) ile Afyonkarahisar, Manisa ve Uşak Yatırım Destek Ofislerinin (3 kişi) kapalı alan malzemesiz genel temizlik hizmeti işçiliği ve Ajans Genel Sekreterliği’nde görevlendirilmek üzere motorlu araç sürücülüğü (1 kişi) hizmeti alımı
b) Yapılacağı Yer : Ajans Merkez Hizmet Binası (Cumhuriyet Mah. Öncü Sokak No:39 Merkez / KÜTAHYA) Afyonkarahisar YDO (Dörtyol Mah. Turgut Özal Cad. No:69 ATSO Hizmet Binası Kat:2 Merkez / AFYONKARAHİSAR) Manisa YDO (Merkez Efendi Mah. Mimar Sinan Bulvarı No:127 Manisa TSO Bülent Koşmaz Hizmet Binası Kat:1 Yunusemre / MANİSA) Uşak YDO (Durak Mah. Fatih Cad. No:2/404 Özmerkez İş Merkezi Kat:4 Merkez / UŞAK)
c) Süresi : 1 yıl (01.01.2018 – 31.12.2018 tarihleri arası)
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : Ajans Merkez Hizmet Binası Cumhuriyet Mah. Öncü Sokak No:39 Merkez / KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati : 06.12.2017 - 10:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.

2. Bu ihaleye konsorsiyumlar teklif veremez.

3. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklif kapsamında sunmaları gerekir:

a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

c) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
d) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletnamesi ile noter onaylı imza beyannamesi,
e) İsteklinin ihale konusu işlerde, Ajansa verdiği teklif bedelinin en az %50 (yüzde elli)`si oranında gerçekleştirdiği benzeri işlerle ilgili deneyimini gösteren bilgi ve belgeler (Standart Form EK-6c), gerekirse ortaklık durum belgesi (Standart Form EK-6b),
f) Teklif bedelinin %3 (yüzde üç)’ünden az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek geçici teminat. Teminat mektuplarının standart forma uygun olması zorunludur. (Standart Form EK-5ş),
g) Standart forma uygun birim fiyat teklif mektubu ve eki birim fiyat teklif cetveli (Standart Form EK-5k),
h) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi (Standart Form EK-6a),
i) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.

4. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.3. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

5. İhale, ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren isteklinin üzerinde bırakılır.

6. İhale dokümanı, T.C. Zafer Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği, Cumhuriyet Mah. Öncü Sokak No:39 Merkez / KÜTAHYA adresinde ve Ajansın internet sitesinde (www.zafer.org.tr) görülebilir. İhaleye katılmak için ihale dokümanını satın almak zorunludur. Bunun için 200,00 ₺  (İki Yüz Türk Lirası)’lık ihale doküman bedelinin Ajansın T.C. Ziraat Bankası Menderes Şubesi nezdindeki IBAN TR63 0001 0026 0952 8849 4750 94 hesabına yatırılması ve dekontun Ajansa ulaştırılması gerekmektedir.

7. İstekliler teklifleriyle birlikte, teklif bedelinin %3 (yüzde üç)’ünden az olmamak üzere geçici teminat mektubu sunacaklar veya Ajansın T.C. Ziraat Bankası Menderes Şubesi nezdindeki IBAN TR63 0001 0026 0952 8849 4750 94 hesabına nakit olarak yatırarak dekontu sunacaklardır.

8. Teklifler, teklif açılış günü ve saati olan (ihale günü ve saati) 06.12.2017 tarihi saat 10.00’a kadar T.C. Zafer Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği, Cumhuriyet Mah. Öncü Sokak No:39 Merkez / KÜTAHYA (ihalenin yapılacağı yer) adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada yaşanacak gecikmelerden Ajans sorumlu değildir.

9. İstekliler tekliflerini, işin tamamı için birim fiyat üzerinden vereceklerdir. Kısmi teklif verilemez. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi imzalanacaktır.

10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır.

11. T.C. Zafer Kalkınma Ajansı, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi olmadığından, mal ve hizmet alımı ile yapım işlerine ilişkin işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir. İhalenin tamamen veya kısmen iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce Ajanstan herhangi bir hak talebinde bulunulamaz.

İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)