İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/556126 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/556126
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare İzmir Buca Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 3 Kasım 2017
İhale Tarihi 27 Kasım 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

HUZUREVİ MÜDÜRLÜĞÜ

Veri İşletim ve Otomasyon Elemanı, Şoför hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/556126

1-İdarenin

a) Adresi : Hasan Tahsin Cad. 219 Sokak 3 35150 Basınsitesi KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322436951 - 2322432395
c) Elektronik Posta Adresi : huzurevisbrm@aile.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İzmir Huzurevi Müdürlüğü ve Buca Huzur Evi Müdürlüğünde 6 kişi veri işletim ve otomasyon elemanı, 1 şoför olmak üzere toplam 7 kişi hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İzmir Huzurevi Y.B.R.M Müdürlüğü, Buca Huzurevi Y.B.R.M Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hasan Tahsin Cad. 219 Sok. No:3 Basınsitesi Mah. KARABAĞLAR/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 27.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuda veya Özel Sektörde Personel Çalıştırılmasına dayalı olarak İhale edilen Veri İşletim Otomasyon Elamanı,  Şoför  çalıştırılmasına ilişkin müştereken veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bedeli İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığına yatırılarak temin edilebilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Huzurevi Y.B.R.M Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
.Görevinden herhangi bir nedenle ayrılan personelin yerine yeni bir personel istihdam edilmeyecektir. Sadece 20 günden fazla rapor alan personelin yerine yeni bir personel istihdam edilecektir. 47.2.İhaleyi yapan idarenin takdirinde olmayan sebeplere binaen kuruluşların herhangi bir sebeple kapatılması, devredilmesi veya hizmet modelinin değiştirilmesi hallerinde bu kuruluşların hizmet alımına son verilecektir. Ancak; idare, hizmet değişikliği veya taşınma nedeniyle Genel Müdürlük Makamından onay almak kaydıyla, firmanın da istemesi halinde hizmeti aynı şartlarla, aynı firmayla sürdürebilecektir. 47.3. Sözleşme, İhale İlanında ve İdari Şartnamede belirtilen personel sayısı üzerinden imzalanacaktır. 24 saat kesintisiz hizmet veren kuruluşlarda, yüklenici firma idarece belirlenen çalışma programında belirtilen sayıda personeli, gece, hafta sonları ve tatil günleri bulundurmak zorundadır. 47.4. Yüklenici firma 18 yaşından küçük işçi çalıştırmayacaktır. 47.5. Yüklenici, idare tarafından sözleşmeye davet yazısının kendisine tebliğ edildiği tarih itibarıyla bir hizmet akdine bağlı olarak çalıştırdığı işçiler hariç, sözleşme konusu işte çalıştırmak üzere hizmet akdi yaparak istihdam edeceği personeli, ihale dokümanında belirlenen nitelikleri taşıyan, Türkiye İş Kurumuna kayıtlı işçiler arasından, 25/6/2003 tarihli ve 4904 sayılı Türkiye İş Kurumu Kanunu ve ilgili mevzuatı çerçevesinde bu Kurumun internet portalına üye olarak doğrudan ya da Kurumun İl ve Şube Müdürlüklerine başvuruda bulunarak bu birimlerde görevli personel aracılığıyla ve kendisinin belirleyeceği seçme yöntemini kullanmak suretiyle temin edecektir. Yüklenici firma tarafından temin edilecek olan personel, hizmete uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca İl Müdürlüğü, yüklenici firma ve satın almayı gerçekleştiren birimden birer yöneticinin de katılacağı bir komisyon marifeti ile seçilecektir. Komisyon, elemanların seçimi konusunda kendisini yeterli görmediği takdirde 2 (iki) veya katları kadar üyeyi komisyona dâhil etmekte serbesttir. Komisyonlar en az 3, en fazla 5 kişiden oluşturulmalıdır. 47.6. Yüklenici tarafından çalıştırılan işçiler Sosyal Güvenlik Kurumu ve İş Kanunu hükümlerine tabidirler. Bu nedenle çalıştırılan işçilerin mevzuatla ilgili tüm hakları saklıdır. (Örneğin sigorta primlerinin yatırılması, yıllık izin, doğum izinleri ve yardımları, varsa toplu sözleşmeden doğan haklar vs.) İlgili mevzuatın yüklenici tarafından yerine getirilmemesi sonucundan alt işveren asıl işveren ilişkisi nedeniyle, idareye yüklenecek maddi sorumluluklar aynen yüklenici firmaya yönlendirilir ve ilk tahakkuk evrakından kesinti yapılır. Şayet yükleniciye herhangi bir ödeme yapılması söz konusu değilse, kesin teminattan kesinti yapılır. Eğer hiçbir yolla tahsilât olamayacaksa icra yoluyla tahsili yoluna gidilir. 47.7. Asgari ücretin altında işçi çalıştırılmayacak ve bütün işçiler sigortalı olacaktır. İdare, kuruluşta çalıştırılan işçilerin aylık SGK primlerinin yatırıldığına ilişkin bildirgelerin bir örneğini işçilerin görecekleri bir yere asacaktır. Yüklenici firma, her bir işyerinde, sözleşme konusu işlerde çalıştırdığı işçiler için özel bordro düzenleyecek; bu bordroda bu işle ilgisi olmayan, şirketten maaş alan ve diğer yerlerde çalışan işçilerine yer vermeyecektir. Söz konusu bordro aylık puantaj cetveli ile uyumlu olup işbaşı yapan ve ayrılan işçiler günü gününe gösterilmiş olacaktır. Aylık prim ve işsizlik sigortası kesintisi ödeme makbuzu, tahakkuk eden aydan sonraki ayda ödeme belgeleri ile birlikte idareye verilecektir. 47.8. Çalışanların iş güvenliğinin sorumluluğu, yürürlükteki İş Kanunu çerçevesinde tamamen yüklenici firmaya aittir. Yüklenici firma konuyla ilgili her türlü tedbiri almak zorundadır. 47.9. Fazla çalışılan zamanlarla ilgili izinler idare ve yüklenici firmanın birlikte kararlaştıracakları zamanlarda kullandırılacaktır. 47.10. Personelin çalışma programı idarenin uygun gördüğü ve yüklenici firma yetkilileriyle birlikte hazırlayacakları şekilde uygulamaya konulacaktır. 47.11. Yüklenici firma sorumlusu, kuruluşta yapılacak işler için bir iş programı düzenleyecek, bu iş programı idarece uygun görüldükten sonra Hizmet İfa Tutanağının hazırlanmasına esas teşkil edecektir. Ödemelerde Hizmet İfa Formu ve Aylık Puantaj Cetveli esas alınacaktır. 47.12. Bütün işçiler binaya giriş ve çıkışta Devam Cetvelini imzalayacak, yüklenici firmanın sorumlusu Devam Cetvelinin bir örneğini her gün idareye verecek, herhangi bir mazereti olmaksızın imzası olmayan işçi gelmemiş muamelesi görecektir. İşe gelmeyen işçilerin durumu idare tarafından bir tutanakla tespit edilecektir. İlgili firma uyarılacak ve işçi ücreti, aylık hak edişten düşülecektir. 47.13. Güvenlik nedeniyle gerektiğinde işçiler giriş ve çıkış saatlerinde idarenin güvenlik görevlileri veya görevlendirilenler tarafından “Adlî ve Önleme Aramaları Yönetmeliği” çerçevesinde usulüne uygun olarak aranabilecektir. 47.14. Yüklenici firma çalıştıracağı personelin temizliğine (özellikle saç, tırnak vb.) dikkat edecektir. 47.15. İdare, yüklenici firma elemanlarına dinlenmeleri, kıyafet değiştirmeleri amacıyla yer temin edecek, bunun dışında çalışanların bürolarda, koridorlarda, merdivenlerde ve merdiven boşluklarında oturmaları, yemek yemeleri, yüksek sesle konuşmaları, sigara içmeleri ve ziyaretçi kabul etmelerine izin verilmeyecektir. 47.16. Kamp ve gezilerde de gerektiğinde yüklenici firma elemanları görevlendirilecektir. Kamplara ve gezilere görevlendirilecek yüklenici firma elemanları varsa istekliler arasından seçilecek, kendilerinden istekli olduklarına dair dilekçe istenecektir. Bu durumdaki görevlilere de Harcırah Kanunu çerçevesinde idare tarafından ödeme yapılacaktır. 47.17. Yüklenici firma elektrik, su ve diğer malzemelerin kullanımında azami ölçüde tasarrufa dikkat edecektir. 47.18. Yüklenici firma çalıştırdığı işçilerin idarenin genel çalışma şartlarına, iş yeri disiplinine ve nizamına uymasını sağlayacaktır. 47.19. Yüklenici firma aşağıdaki belgeleri ödeme evrakına ekleyecek, söz konusu belgeler her türlü denetimde ibraz edilmek üzere kuruluşta saklanacaktır. 1-Hak Ediş Raporu. 2-İfa-i Hizmet Tutanağı. 3-Aylık Puantaj Cetveli. 4-Fatura. 5-İşçi Bordrosu (yüklenici firmaya ait kaşeli ve imzalı.) 6-Bir önceki ayın SGK Prim Tahakkuk Bildirgesi ve ödendiğine dair makbuz. 7-Mevcut ayın SGK Bildirgesi. 8-İşçi ücretleri bordro tutarının her işçi adına ayrı ayrı olmak üzere bankaya yatırıldığına dair Banka Listesi veya dekontlarının asılları veya işçi ücretlerinin iki gün içerisinde çalışanların hesaplarına aktarılacağına ilişkin taahhütname. 9-Merkezi Harcama Belgeleri Yönetmeliğine göre istenen diğer belgeler 47.17Personelin eğitim/sertifika durumuna ilişkin düzenleme teknik şartnamede yapılmıştır. 47.18 Üniversite mezunu hemşire raporlu olması durumunda üniversite mezunu hemşire bulunamadığı takdirde yerine lise mezunu hemşire çalıştırılacak olup; ödeme, lise mezunu teklifi üzerinden yapılacaktır. 47.19.İdare tarafından özel hizmet alımı veri işletim otomasyon elamanlarına tutanakla teslim edilen bilgisayar ve yazıcılar yüklenici firmaya bildirilecektir. Yüklenici firma şartnamede belirtilen işlerin yürütülmesi için bu makineleri kullanabilir. Ancak bakım ve onarım giderleri yüklenici firmaya ait olup, bu giderlerin karşılanması % 4 oranında hesaplanan sözleşme giderleri ve genel giderler teklif bileşeni olarak kabul edilir. 47.20.Yüklenici çalıştırdığı tüm personelin özlük haklarını korumak, maaşlarını her ayın en geç 10 günü ödemek zorundadır. İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Veri İşletim Otomasyon Elemanı(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 36 Ay
Veri İşletim Otomasyon Elemanı (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 2 36 Ay
Veri İşletim Otomasyon Elemanı (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 3 36 Ay
Şoför Hizmet Alımı(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 36 Ay
Veri İşletim Otomasyon Elemanı (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 46,5 gün
Veri İşletim Otomasyon Elemanı (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 93 gün
Veri İşletim Otomasyon Elemanı (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 139,5 gün
Şoför Hizmet Alımı (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 46,5 gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)