İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/548226 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/548226
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare DURSUNBEY BELEDİYESİ Özel Kalem Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 2 Kasım 2017
İhale Tarihi 28 Kasım 2017 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

DURSUNBEY BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Dursunbey Belediyesi 2018 Yılı Genel Personel Çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/548226

1-İdarenin

a) Adresi : Cebeci Mahallesi Çarşı Caddesi 10 10800 Dursunbey/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2666621018 - 2666621928
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Teknik şartnamede belirtilen asgari ücret oranlarında toplam 41 adet personel çalıştırılması.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Dursunbey Belediyesi İhale Salonu
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dursunbey Belediyesi İhale Salonu Cebeci Mahallesi Çarşı Caddesi No:10 Dursunbey-Balıkesir
b) Tarihi ve saati : 28.11.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sadece personel çalıştırmaya yönelik hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dursunbey Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dursunbey Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Zabıta Destek, Şoför, Spor Koordinatörü, Evde Sağlık, Boya-Badana, Mezarlık Sorumlusu, İnşaat Kalfası Personeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 14 12 Ay
Özel Kalem, Beyaz Masa,Bilgi-İşlem, Ambulans Şoförü, Sosyal Büro Personeli Personeli(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 6 12 Ay
Temizlik, Çay Ocağı, Tahakkuk-Tahsilat, Santral Personeli(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 4 12 Ay
Sevgi Evi, Mezarlık, Çamaşırhane Personeli(Brüt asgari ücret) 8 12 Ay
Sosyal Market, Ev Temizliği, Kütüphane, Muhasebe Personeli(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 4 12 Ay
Basın Sorumlusu, Sosyal İşler Koordinatörü Personeli(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 2 12 Ay
Sosyal Market Sorumlusu Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
İmar Büro Personeli(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 12 Ay
Topoğraf-Ölçüm Personeli(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 12 Ay
Zabıta Destek Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 5 160 Saat
Özel Kalem, Beyaz Masa Sorumlusu, Beyaz Masa Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 3 200 Saat
Temizlik, Çay Ocağı, Santral Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 3 50 Saat
Sevgi Evi, Mezarlık Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücret) 7 270 Saat
Basın Sorumlusu, Sosyal İşler Koordinatörü Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 2 270 Saat
Sosyal Market Sorumlusu Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 270 Saat
İmar Büro Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 270 Saat
Topoğraf-Ölçüm Personeli fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 270 Saat
Zabıta Destek Personeli Ulusal Bayram ve Genel tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 5 50 Gün
Özel Kalem, Beyaz Masa Sorumlusu, Beyaz Masa Personeli Ulusal Bayram ve Genel tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 3 10 Gün
Temizlik, Çay Ocağı, Santral Personeli Ulusal Bayram ve Genel tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 3 2 Gün
Sevgi Evi, Mezarlık Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücret) 3 31 Gün
Basın Sorumlusu, Sosyal İşler Koordinatörü Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 2 5 Gün
Sosyal Market Sorumlusu Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 5 Gün
İmar Büro Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 5 Gün
Topoğraf-Ölçüm Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 10 Gün
Evde Sağlık, Mezarlık Sorumlusu, Cenaze Şoförü, İnşaat Kalfası, Boya-Badana ustası fazla çalışması (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 6 270 Saat
Şoför, Spor Koordinatörü fazla çalışması (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 240 Saat
Büro Personeli, Ambulans Şoförü fazla çalışması(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 270 Saat
Mezarlık Sorumlusu, Cenaze Şoförü, İnşaat Kalfası, Boya-Badana ustası Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 4 5 Gün
Şoför, Spor Koordinatörü Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 10 Gün
Büro Personeli, Ambulans Şoförü Ulusal Bayram ve Genel Tatil günleri çalışması(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 5 Gün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)