İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/531307 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/531307
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Ankara Aile Ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 26 Ekim 2017
İhale Tarihi 29 Kasım 2017 13:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

T.C.ANKARA VALİLİĞİ Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğüne bağlı 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinin Personel Çalıştırılmasına Dayalı Genel ve Yemek Genel Destek Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/531307

1-İdarenin

a) Adresi : İstiklal Mah.Anafartalar Cad.No:70 Ulus-Altındağ/ANKARA 06050 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312 289 50 34 - 312 289 57 47
c) Elektronik Posta Adresi : ankaramaliisler@aile.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : T.C.ANKARA VALİLİĞİ Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğüne bağlı 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinin Genel ve Yemek Genel Destek Hizmetleri Hizmet Alımının 91 kişi ile 36 ay süreyle yürütülmesi işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Ehlibeyt Mh. Cevizlidere Cd. No:4 Balgat / ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Ehlibeyt Mh. Cevizlidere Cd. No:4 Balgat / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 29.11.2017 - 13:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Kamu İhale Genel Tebliği’nin 75.3. maddesi gereği Gıda Üretim İzni Belgesi ya da bu belgenin yürürlükten kalkması halinde, bu belgenin yerine geçen ve yürürlükte olan belge.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuda veya özel sektörde personel çalıştırılmasına dayalı olarak ihale edilen; Aşçı veya Aşçı Yardımcısı veya Aşçıbaşı veya Aşçıbaşı Yardımcısı veya Bakım Danışmanı veya Bayan Kuaförü veya Bulaşıkçı veya Çamaşırhane Elemanı veya Erkek Berberi veya Garson veya Kuru Temizleme Elemanı veya Santral ve Haberleşme Hizmetleri Elemanı veya Şef Garson veya Terzi veya Yaşlı Bakıcı veya çocuk veya genç veya yaşlı veya hasta veya özürlülerin bakımına ilişkin işler müştereken veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstekliler, Çankaya Malmüdürlüğüne yatıracakları şartname bedeline ait makbuz karşılığında 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Satın Alma Servisi Ehlibeyt Mh. Cevizlidere Cd. No:4 Balgat / ANKARA adresinden ihale dokümanını temin edebilirler. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 75.Yıl Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Ehlibeyt Mh. Cevizlidere Cd. No:4 Balgat / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
AŞÇI(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 5 36 Ay
AŞÇI YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 4 36 Ay
AŞÇIBAŞI(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 1 36 Ay
AŞÇIBAŞI YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 1 36 Ay
BAKIM DANIŞMANI(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 11 36 Ay
BAYAN KUAFÖRÜ(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 36 Ay
BULAŞIKÇI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 36 Ay
BULAŞIKÇI (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 36 Ay
ÇAMAŞIRHANE ELEMANI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 5 36 Ay
ÇAMAŞIRHANE ELEMANI (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 36 Ay
ERKEK BERBERİ(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
GARSON(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 21 36 Ay
KURU TEMİZLEME ELEMANI(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
SANTRAL VE HABERLEŞME HİZMETLERİ ELEMANI(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 6 36 Ay
ŞEF GARSON(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
TERZİ(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
YAŞLI BAKICI(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 24 36 Ay
AŞÇI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 213 gün
AŞÇI YARDIMCISI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 172,5 gün
AŞÇIBAŞI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 24 gün
AŞÇIBAŞI YARDIMCISI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 43,5 gün
BAKIM DANIŞMANI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 51 gün
BAYAN KUAFÖRÜ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 24 gün
BULAŞIKÇI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 126 gün
BULAŞIKÇI (ENGELLİ) (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 42 gün
ÇAMAŞIRHANE ELEMANI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 69 gün
ERKEK BERBERİ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 21 gün
GARSON (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 604,5 gün
KURU TEMİZLEME ELEMANI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 15 gün
SANTRAL VE HABERLEŞME HİZMETLERİ ELEMANI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 135 gün
ŞEF GARSON (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 37,5 gün
TERZİ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 21 gün
YAŞLI BAKICI (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ) 384 gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)