İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/517090 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/517090
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 19 Ekim 2017
İhale Tarihi 23 Kasım 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Yemekhane Servis Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/517090

1-İdarenin

a) Adresi : Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi 6001 .Cadde Çankaya /Ankara 06800 ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125851964 - 3125851965
c) Elektronik Posta Adresi : yhgm.ihale@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 68 adet Personelle (2018- 2019-2020) yılları 36 ay süreyle Yemekhane servis hizmeti alınması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Teknik Şartnamenin 1. Maddesinde belirtilen yerler ile idarenin ihtiyaç duyması halinde yeni açılacak birimlerde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Zemin Kat 8 Nolu oda Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi Eskişehir Yolu 10. Km 6001 Cad. Çankaya Ankara
b) Tarihi ve saati : 23.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel sektörde gerçekleştirilmiş yemek servis ve servis sonrası personel çalıştırılmasına dayalı hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Mali Hizmetler Daire Başkanlığı 2. kat Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi Eskişehir Yolu 10. Km 6001 Cad. Çankaya Ankara adresinden alınabilir. Doküman bedeli Merkez Bankası Ankara Şubesi TR42 0000 1001 0000 0350 1210 14 nolu Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırılması halinde makbuz karşılığında verilecektir. Ayrıca Konur Sokak 37 numarada bulunan Merkez Saymanlık Müdürlüğü veznesine de doküman bedeli yatırılabilecektir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Mali Hizmetler Daire Başkanlığı 2. Kat Bilkent Yerleşkesi Üniversiteler Mahallesi Eskişehir Yolu 10. Km. 6001 Cad. Çankaya Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Aşçı (Brüt asgari ücretin %240 fazlası) 3 36 Ay
Sorumlu(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 7 36 Ay
Kasap(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 2 36 Ay
Şef(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 36 Ay
Yemek Servis ve Dağıtım Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 23 36 Ay
Garson(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 13 36 Ay
Bulaşıkçı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 17 36 Ay
B.M. Deterjanı (Bidon 20 LT) 180 bidon
B.M. Parlatıcısı (Bidon(20 LT) 90 bidon
Bone (Paket100 Ad) 1.500 paket
Bul.Det. (El.Yık.) (Bidon(20 LT) 240 adet
Bul. Eldiveni 450 adet
Bulaşık Teli 600 adet
Bulaşık Süngeri 600 adet
Küçük Saplı Faraş 150 adet
Çamaşır Suyu 600 litre
Çat-Kaş Kılıfı 2.850.000 adet
Çek Pas ( Saplı ) 150 adet
Çelik Parlatıcı Adet (750 mlt) 300 adet
Çöp Poş. ( Dökme ) 60.000 adet
Çöp Poş. ( Orta Boy ) 30 koli
Dispanser Peçete Koli(18*200) 3.000 koli
Havlu Peçete Koli (6 Adet) 150 koli
Kireç Çözücü 600 litre
Kolluk Paket (100 ) 1.800 paket
Krem Tem. Adet (750 ML) 450 adet
Kurulama Bezi 1.200 adet
Kürdan Kutu ( 1000 ) 1.800 kutu
Maske Kutu ( 100 ) 3.000 kutu
Nemli Mop Bezi 600 adet
Metal Mop Ucu ( Saplı ) 150 adet
Paspas Püskülü 600 adet
Paspas Sap.(Met.) 150 adet
Plas. Büyük Yer Çek 150 adet
Pudrasız Vinil Eldiven(M-L) Paket (100 ) 2.700 paket
Streç(45*300) 1.500 adet
Tepsi Kâğıdı 2.850.000 adet
Zemin Deterjanı Bidon (20 LT) 108 bidon
Lavabo Fırçası 60 adet
Yedek Paspas Sıkma Presi 60 adet
Paspas Arabası ( Kovalı ) 60 adet
Yağ Çöz.Bidon ( 20 LT) 120 bidon
Yağ Çöz.( Fırın, Izgara) Adet ( 0.75 LT ) 750 adet
Dezenfektanlı Deterjan Bidon ( 5 LT ) 90 bidon
Leke Çözücü Bastırma MaddesiBidon ( 5 LT) 150 bidon
Seb-Mey Hijyeni İçin Sıvı Durulama Maddesi Bidon ( 5 LT ) 30 bidon
Çöp Konteyneri 60 adet
El Dezenfektanı 60 litre
Soğuk Depolar İçin Temizleme Maddesi 180 litre
Pas Sökücü 45 litre
Kostik 900 kilogram
Numune Alma Kabı ( 500 Mlt )(Steril Kaşıklı) 7.500 adet
Galoş 30.000 adet
Tek Kullanımlık Önlük 9.000 adet
Tek Kullanımlık Bez Rulo ( 100 Lük ) 150 rulo
Alkol ( Ocakları Yakmak İçin ) 15 litre

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)