İhale No | 2017/510593 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | SÖKE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 16 Ekim 2017 |
İhale Tarihi | 14 Kasım 2017 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SÖKE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
SÖKE BELEDİYESİ SINIRLARI DAHİLİNDE İLAÇLAMA,ULAŞIM, MEZARLIKLAR ,BELEDİYE HİZMET BİNASI TEMİZLİK, BÜRO İŞLEMLERİ ve İHTİYAÇ DUYULAN ALANLARDA PERSONEL ÇALIŞTIRILMASI İŞİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/510593 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Konak Mahallesi Saraçlar Caddesi 21 09200 SÖKE/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2565182311 - 2565120496 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sokeihale@soke.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 01.01.2018-31.12.2020 tarihleri arası toplam 113 personel çalıştırılması işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | SÖKE BELEDİYESİ HİZMET BİNASI VE SÖKE BELEDİYESİ SINIRLARI ve GEREKLİ HALLERDE ŞEHİR DIŞINDA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | SÖKE BELEDİYESİ MECLİS SALONU |
b) Tarihi ve saati | : | 14.11.2017 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Personel çalıştırmaya dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı SÖKE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SÖKE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
GENEL KOORDİNATÖR(Brüt asgari ücretin %300 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
ŞEF (Brüt asgari ücretin %200 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
1.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 15 | 36 | Ay |
2.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 27 | 36 | Ay |
2.GRUP ENGELLİ YARDIMCI BÜRO ELEMANI(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
3.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 28 | 36 | Ay |
MAKAM ŞOFÖRÜ(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
ARAÇ KADEME ELEMANI(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 5 | 36 | Ay |
ŞOFÖR VE MEZARLIK İŞÇİSİ(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 8 | 36 | Ay |
ULAŞIM ŞOFÖR(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
İLAÇLAMA ELEMANI (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 11 | 36 | Ay |
BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 10 | 36 | Ay |
ENGELLİ BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 3 | 36 | Ay |
GENEL KOORDİNATÖR RESMİ TATİL GÜNLERİ | 46,5 | gün | |
GENEL KOORDİNATÖR FAZLA ÇALIŞMA | 360 | saat | |
ŞEF RESMİ TATİL GÜNLERİ | 46,5 | gün | |
ŞEF FAZLA ÇALIŞMA | 360 | saat | |
1.GRUP YARDIMCI BURO ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 697,5 | gün | |
1.GRUP YARDIMCI BURO ELEMANI FAZLA ÇALIŞMA | 2.700 | saat | |
2.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 1.255,5 | gün | |
2.GRUP YARDIMCI BURO ELEMANI FAZLA ÇALIŞMA | 4.200 | saat | |
2.GRUP ENGELLİ YARDIMCI BURO ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 46,5 | gün | |
3.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 1.302 | gün | |
3.GRUP YARDIMCI BÜRO ELEMANI FAZLA ÇALIŞMA | 4.000 | saat | |
MAKAM ŞOFÖRÜ RESMİ TATİL GÜNLERİ | 46,5 | gün | |
MAKAM ŞOFÖRÜ FAZLA ÇALIŞMA | 720 | saat | |
ARAÇ KADEME ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 232,5 | gün | |
ARAÇ KADEME ELEMANI FAZLA ÇALIŞMA | 900 | saat | |
MEZARLIK ŞOFÖR VE MEZARLIK İŞÇİSİ RESMİ TATİL GÜNLERİ | 372 | gün | |
MEZARLIK ŞOFÖR VE MEZARLIK İŞÇİSİ FAZLA ÇALIŞMA | 5.760 | saat | |
ULAŞIM ŞOFÖR RESMİ TATİL GÜNLERİ | 93 | gün | |
ULAŞIM ŞOFÖR FAZLA ÇALIŞMA | 1.440 | saat | |
İLAÇLAMA ELEMANI RESMİ TATİL GÜNLERİ | 511,5 | gün | |
İLAÇLAMA FAZLA ÇALIŞMA | 1.500 | saat | |
BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ RESMİ TATİL GÜNLERİ | 465 | gün | |
BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ FAZLA ÇALIŞMA | 1.800 | saat | |
ENGELLİ BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ RESMİ TATİL GÜNLERİ | 139,5 | gün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)