İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/497877 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/497877
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 12 Ekim 2017
İhale Tarihi 14 Kasım 2017 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞINA AİT BİRİMLERİN 2018-2019-2020 YILLARI PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/497877

1-İdarenin

a) Adresi : Eskişehir Yolu 9. km. 06530 Lodumlu ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122877185 - 3122877218
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Müdür ,3 Şef , 321 Hizmet Elemanı 13 ' ü Engelli Personel olmak üzere toplamda 325 Personel ile Genel Temizlik ve Servis Elemanı Hizmet Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının Eskişehir yolu 9.km. Lodumlu/ANKARA adresindeki kampüs alanı ile kampüs alanı dışındaki merkez birimlerinin (İstanbul yolu No:38 Yenimahalle/ANKARA, İvedik Caddesi Bankacılar Sokak No: 10 Yenimahalle/ANKARA ve Fatih Caddesi No:6 Keçiören/ANKARA)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Eskişehir yolu 9.km. Lodumlu/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 14.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya özel sektöre ait her türlü binanın iç-dış ve/veya çevre temizliği işleri veya personel çalıştırılmasına dayalı işlerin tamamı ayrı ayrı veya birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. km Lodumlu Çankaya ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Eskişehir yolu 9.km. Lodumlu/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
MÜDÜR (Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 36 Ay
ŞEF(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 36 Ay
HİZMET ELEMANI(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 308 36 Ay
ENGELLİ PERSONEL(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 13 36 Ay
GENEL TEMİZLİK MADDESİ (20 KG.LIK BİDON) 2.400 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU (KG.LIK) 18.000 kilogram
YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ SIVI (10 KG'LIK BİDON) 15.000 kilogram
KOKU GİDERİCİ (12 ADETLİK KOLİLERDE) 2.000 adet
PİSUVAR TABLETİ (100 GR. POŞET) 2.000 adet
TEMİZLİK BEZİ (40x40 MİKROFİBER) 6.800 adet
TEMİZLİK BEZİ (BÜYÜK BOY 36x44) 6.800 adet
ÇÖP TORBASI ( 85x110 CM) 1.250 koli
ÇÖP POŞETİ (55x60 CM) 700 koli
WC FIRÇASI (KUTULU) TAKIM 1.000 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS İPİ TAKIM 3.600 adet
PASPAS SAPI VE APARATI 200 adet
KİREÇ SÖKÜCÜ (1 KG'LIK) 1.500 kilogram
NEMLİ MOP TK. ( 50 CM ) 2.500 adet
LAVABO FIRÇASI 750 adet
LAVABO SÜNGERİ 3.600 adet
LAVABO POMPASI 450 adet
ELDİVEN 3.000 adet
ÇÖP KOVASI ( BÜYÜK 50 LT. ) 150 adet
MASKE ( TOZ İÇİN ) 50'LİK 100 kutu
TEMİZLİK KOVASI 1.000 adet
ÇEK PAS 1.500 adet
ÇEK PAS SAPI 300 adet
FARAŞ TAKIMI 1.000 adet
ODA PARFÜMÜ (SIVI) 500 kilogram
MAŞRAPA 1.000 adet
YER FIRÇASI 1.250 adet
FIRÇA SAPI 400 adet
CAM ÇEKSİL 450 adet
CAM TEMİZLEME MADDESİ 2.500 litre
METAL TEMİZLEYİCİ (1 KG'LIK) 500 kilogram
ÇİFT KOVALI PRESLİ PASPAS ARABASI 500 adet
PASPAS SIKMA PRESİ (YEDEK) 450 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)