İhale No | 2017/416182 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | TEPEBAŞI BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 28 Ağustos 2017 |
İhale Tarihi | 25 Eylül 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TEPEBAŞI BELEDİYESİ
Belediyemiz birimlerinde yapacağı hizmetler için yardımcı personel hizmeti alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/416182 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | HOSNUDIYE MAHALLESI SAHIN CADDESI NU:84 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2222114000 - 2223204920 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ihale@tepebasi.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 599 personel ile belediyemiz birimlerinde yardımcı personel hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Eskişehir Tepebaşı Belediyesi hizmet birimleri |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.06.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Tepebaşı Belediyesi Encümen Toplantı Salonu (Hoşnudiye Mah. Şahin Cad. No:84 ESKİŞEHİR) |
b) Tarihi ve saati | : | 25.09.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü destek personel, yardımcı personel, işgücü hizmet alımları kabul edilecektir |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tepebaşı Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü (Hoşnudiye Mah. Şahin Cad. No:84 ESKİŞEHİR) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tepebaşı Belediyesi Encümen Toplantı Salonu (Hoşnudiye Mah. Şahin Cad. No:84 ESKİŞEHİR) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Paramedik (Engelli)(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Aşçı(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 6 | 18 | Ay |
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 5 | 18 | Ay |
Bakım Elemanı(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 10 | 18 | Ay |
Başkan Şoförü(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) | 2 | 18 | Ay |
Birim Koordinatörü(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) | 5 | 18 | Ay |
Birim Koordinatörü Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 4 | 18 | Ay |
Birim Koordinatörü Yardımcısı (engelli)(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Büro Elemanı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 98 | 18 | Ay |
Büro Elemanı(engelli)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 8 | 18 | Ay |
Danışma ve Yönlendirme Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Defin işleri Kayıt Kontrol Elemanı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Diş Hekimi(Brüt asgari ücretin %170 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Diş Hekimi Asistanı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 5 | 18 | Ay |
Diyetisyen(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Düz işçi(Brüt asgari ücret) | 164 | 18 | Ay |
Düz işçi(engelli)(Brüt asgari ücret) | 6 | 18 | Ay |
Eğitim Koordinatörü(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 3 | 18 | Ay |
Eğitmen(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) | 25 | 18 | Ay |
Eğitmen Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 13 | 18 | Ay |
Ekip Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 78 | 18 | Ay |
Ekip Sorumlusu(engelli)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Hasta bakıcı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 54 | 18 | Ay |
Hemşire(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) | 4 | 18 | Ay |
Orkestra Şefi(Brüt asgari ücretin %135 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Şoför(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) | 75 | 18 | Ay |
Uzman(Brüt asgari ücretin %115 fazlası) | 3 | 18 | Ay |
Uzman Hasta Bakıcı(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) | 3 | 18 | Ay |
Uzman Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 19 | 18 | Ay |
Uzman Yardımcısı (engelli)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 1 | 18 | Ay |
Aşçı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 46 | gün | |
Aşçı Yardımcısı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 46 | gün | |
Büro Elemanı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 31 | gün | |
Defin İşleri Kayıt Kontrol Elemanı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 14 | gün | |
Diyetisyen (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 14 | gün | |
Düz İşçi (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 368 | gün | |
Ekip Sorumlusu (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 39 | gün | |
Paramedik Engelli (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 23 | gün | |
Büro Elemanı Engelli (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 15 | gün | |
Hasta Bakıcı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 805 | gün | |
Hemşire (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 92 | gün | |
Uzman Hasta Bakıcı (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 69 | gün | |
Şoför (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 1.081 | gün | |
Başkan Şoförü (Ulusal ve Resmi tatil Günleri) | 46 | gün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)