İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/274855 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/274855
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare Bursa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı/İhale Şartname Hazırlama Şube Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 8 Haziran 2017
İhale Tarihi 7 Temmuz 2017 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Bursa Büyükşehir Belediyesi Evde Hasta Bakım ve Hasta Nakil Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/274855

1-İdarenin

a) Adresi : Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Zafer Mahallesi Ankarayolu Cad. No:1 TR- 16240 OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2244441600 - 2247161206
c) Elektronik Posta Adresi : ihale.sbmd@bursa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 Ay süreli, 15 personel ile evde hasta bakım, teşhis, tedavi, refakat, yönlendirme ve Ambulansla Hasta Nakil Hizmetlerinin sağlanması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bursa Büyükşehir Sınırları içerisinde
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Destek Hizmetleri Dai.Bşk. İhale Şb. Md. Zafer Mah. Ankarayolu Cad. Bodrum 1.Kat No:1 TR-16240 Osmangazi / BURSA
b) Tarihi ve saati : 07.07.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler ihale teklif zarfında T.C. Sağlık Bakanlığı İl Sağlık Müdürlüklerinden alınmış olan, Evde Bakım Merkezi Uygunluk Belgesi veya Ambulans Servisi Uygunluk Belgesi sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Evde Bakım ve Ambulansla Hasta Nakil Hizmetleri veya Evde Bakım Hizmetleri veya Ambulansla Hasta Nakil Hizmetleri veya Hastalara teşhis tedavi ve Rehabilitasyon Hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 400 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Destek Hizmetleri Dai.Bşk. İhale Şb. Md. Zafer Mah. Ankarayolu Cad. Bodrum 1.Kat No:1 TR-16240 Osmangazi / BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Destek Hizmetleri Dai.Bşk. İhale Şb. Md. Zafer Mah. Ankarayolu Cad. Bodrum 1.Kat No:1 TR-16240 Osmangazi / BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
BİLGİ İŞLEM BÜRO VE HASTA TAKİP PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 4 24 Ay
ENGELLİ BİLGİ İŞLEM BÜRO VE HASTA TAKİP PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 24 Ay
REFAKAT PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 24 Ay
SÜRÜCÜ (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 24 Ay
AİLE DANIŞMANI PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 3 24 Ay
KOORDİNATÖR (Brüt asgari ücretin %185 fazlası) 1 24 Ay
PERSONELE YAPTIRILACAK FAZLA MESAİ(bilgi işlem büro ve hasta takip personeli 5 kişi için toplam 600 saat) (Brüt asgari ücret) 5 600 Saat
SOSYAL İNCELEME HİZMETİ((En az asgari ücretin %75 fazlası, en az 2 Personel) 11.200 adet
UZMAN DOKTOR MUAYENE-DEĞERLENDİRME HİZMETİ (En az asgari ücretin %600 fazlası, en az 1 uzman hekim) 10.400 adet
DOKTOR MUAYENE-DEĞERLENDİRME HİZMETİ (En az asgari ücretin %500 fazlası, en az 3 pratisyen hekim) 32.000 adet
FİZİK TEDAVİ REHABİLİTASYON HİZMETİ (En az asgari ücretin %200 fazlası, en az 10 fizyoterapist) 60.000 adet
HEMŞİRE BAKIM VE TAKİP HİZMETİ (En az asgari ücretin %65 fazlası, en az 27 hemşire) 116.000 adet
PSİKOLOJİK DESTEK HİZMETİ (En az asgari ücretin %75 fazlası, en az 3 psikolog) 8.550 adet
BAKIM DESTEK VE REFAKAT HİZMETİ (En az asgari ücretin %35 fazlası, en az 28 Bakım Destek Personeli) 96.000 adet
BİNEK OTO (En az 2017 model, En az 1300 cc motor gücünde, otomatik vitesli, hatchback, klimalı, arka ve ön park sensörlü, dizel olacaktır. Akaryakıt idare tarafından karşılanayacaktır. Toplam Aylık 124.800 kilometre yol yapacağı varsayılacaktır. Araçlar s 48 adet
HASTA NAKİL AMBULANSI (En az 2016 model, Turbo Dizel Euro 5 tip, Motor hacmi en az 2100 cc, motor gücü 150 PS ve 340 Nm tork gücüne sahip, araçlarda ön ve arka kabinde split klima olacaktır. Pnömatik (hava kompresörlü) süspansiyon sistemi, park sensörü ol 17 adet
"HASTA NAKİL ARACI(En az 2017 model, 14+1 oturma kapasiteli,kaset lift,2 tekerlekli sandalye yeri+otomatik açılır yankapı ve basamak ve tutunma direkleri olacaktır. Örnek çizim ilişiktedir.Motor: Turbo Dizel; Egzoz emisyonu – en az Euro 5 tip; Motor 1 adet
NAYLON ÖNLÜK Tek kullanımlık(80x130Cm) (boyundan geçirmeli Arkadan bağlamalı) 120.000 adet
BANYO LİFİ Tek kullanımlık, Hijyenik(1Pakette 20 Adet olcak ) 160.000 adet
AYAKKABI GALOŞU Tek kullanımlık,kaymaz 500.000 çift
NON STERİL ELDİVEN (Pudrasız-S:-M-L) 600.000 çift
FOLEY SONDA 40.000 adet
NAZO GASTRİK SONDA 110 adet
İDRAR TORBASI T MUSLUKLU 42.000 adet
STERİL KAYDIRICI JEL(ORJİNAL PAKETİNDE) 5.000 adet
HİPOALERJENİK ELASTİK SABİTLEME BANDI(10cmx10mt) 5.000 adet
ANJİYOKET(sarı) 6.000 adet
ANJİYOKET(pembe) 2.000 adet
ANJİYOKET(mavi) 2.000 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU (Siyah) 800 adet
ENJEKTÖR (5ML YEŞİL UÇLU) 4.000 adet
ENJEKTÖR ( 10 ML'LİK YEŞİL UÇLU) 4.000 adet
ENJEKTÖR (20 ML'LİK YEŞİL UÇLU) 4.000 adet
BİSTÜRİ UCU(NO:11 ) 800 adet
PAMUK(1 Adeti 1Kg ) 40 adet
NONWOVEN PAMUK YARA BAKIM BEZİ STERİL(6Kat.7.5x7.5cm. 1paket içinde 2 adet olacak) 60.000 adet
RULO SARGI BEZİ ELASTİK (10cmX4m) 2.000 adet
HİDROFİL GAZLI BEZ STERİL(30X80cm,20 tel,1 pakette 2 adet steril spanç) 240.000 adet
POVİDON İYOT%10(1000ml Antiseptik solüsyon) 300 adet
ENJEKSİYON BANDI 4.000 adet
%3 HİDROJEN PEROKSİT(1000ml ) 20 adet
EL DEZENFEKTANI 1000ml Ambalajlarda Pompalı 700 adet
TIBBI CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI (70 Adedi 1 Litrelik kalanı 5lt Ambalajda ) 180 litre
SEDYE ÖRTÜSÜ( Su geçirmezTek kullanımlık,lastikli) 7.500 adet
ASPİRASYON SONDASI 400 adet
KANİSTER BAĞLANTI HORTUMU 150 adet
FFP3 VENTİLLİ KORUYUCU MASKE 400 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ 400 adet
OKSİJEN MASKESİ YETİŞKİN 400 adet
OKSİJEN MASKESİ ÇOCUK 100 adet
REZERVUARLI OKSİJEN MASKESİ YETİŞKİN 150 adet
REZERVUARLI OKSİJEN MASKESİ ÇOCUK 50 adet
STERİL ELDİVEN 40.000 çift
CERRAHİ MASKE 2.000 adet
OZON JELİ 50 ml'lik Ambalajlarda 1.000 adet
STERİL TAHTA DİL BASACAĞI 10.000 adet
SPREY ŞİŞESİ 250ml KAPASİTELİ(Boş) 150 adet
YARA BAKIMI ANTISEPTİĞİ 400ml'lik şişelerde 200 adet
NİTROFURAZON MERHEM 56gr 1.000 adet
GÜMÜŞ SULFADİAZİN KREM 40 gr 2.000 adet
İZOTONİK %9 NaCl 500 ml MEDİFLEX 1.300 adet
FONKSİYONEL ELEKTİRİKSEL STÜMÜLASYON CİHAZ(Kanal numaraları 2 (4 çıkış),Stimülasyon Akımları/Kanal 0-100 mA ve geniş aydınlatmalı ekran, Şarj edilebilir Bataryalı, ayarlanmış program sayımı 82, Atım Genişliği 350 µs, en az Ebat (GxYxD) 150 x 80 x 27 mm Ağ 9 adet
LENF ÖDEM TEDAVİ CİHAZIEv tipi , İkili bacak ve kol manşonu ,genişletme aparatı olacak, çalışma voltajı 220-240V, dereceli akım 0,2A, basınç 0-235mmHg, ayarlanabilir zamanlayıcı 0-30 dk. özelliklerinde olacaktır. 1 adet
TANSİYON ALETİ DİJİTAL OTOMATİK KOL TİPİ 40 adet
STETESKOP (İki taraflı dinleme özellliğinde olacak) 5 adet
OTOSKOP( Her birinin3 adet başlığı olacak) 4 adet
TEMEL TIBBI MALZEME ÇANTASI BÜYÜK BOYMETAL 46X33X16) 30 adet
TIBBI MALZEME ÇANTASI (METAL 40X25X13) 30 adet
MALZEME ÇANTASI POLYESTER(50X28X28) 40 adet
YATAKTA HASTA YIKAMA KÜVETİ (Elektrikli şişirme pompalı, portatif kolay şişirebilme özellikli.) 13 adet
BAŞ YIKAMA KÜVETİ(PORTATİF ŞİŞME) 26 adet
STAPLER DİKİŞ SÖKÜCÜ(DİKİŞ SÖKÜCÜ) 35 adet
DAMLA AYAR SETİ 30 adet
POROFESYONEL ŞARJLI SAÇ KESME MAKİNESİ 8 adet
CERRAHİ MAKAS 60 adet
TIBBİ ATIK KOVASI(5LT'lik) 40 adet
MONTGOMER (Dış kumaşı su geçirmez pvc kaplamalı, iç astarı polar veya pamuklu kumaş olacaktır.) 130 adet
KIŞLIK YELEK (Dış kumaşı su geçirmez pvc kaplamalı, iç astarı polar veya pamuklu kumaş olacaktır) 130 adet
PANTOLON ( Kışlık %100 cotton kanvas, ışığa karşı renk hassalığı olan, yırtılma mukavemeti olacaktrır. Yazlık pantolon, %100 cotton ribs kumaştan su ve yağ itici özellikli olacaktır. Yarısı kışlık yarısı yazlık şekilde olacaktır. 520 adet
TİŞÖRT (Yarısı uzun ve yarısı kısa kollu olmak üzere % 100 pamuk, çift toplama lakost kumaştan üretilmiş olacaktır. 520 adet
POLAR ÜST (Kapüşonlu ve fermuarlı olacaktır.) 260 adet
AYAKKABI (Su geçirmez ortopedik spor ayakkabı olacaktır.) 260 çift

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)