İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/7503 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/7503
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) Satınalma Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Ocak 2016
İhale Tarihi 8 Mart 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ)

MALZEMELİ TEMİZLİK, AŞÇILIK, EVRAK DAĞITIM VE ZİYARETÇİ YÖNLENDİRME hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/7503

1-İdarenin

a) Adresi : HIPODROM CADDESI NO: 12 06330 AKKÖPRÜ YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125401000 - 3125401660
c) Elektronik Posta Adresi : icsatinalma@tki.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : TKİ Genel Müdürlüğü hizmet binası , Misafirhane ve Kontrol Müdürlüklerinin malzemeli temizlik , yemek pişirme, evrak dağıtımı ve ziyaretçi yönlendirme hizmetlerinin 2 yıl süreyle 269 kişi ile yapılması işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ankara, Didim, Akçay, İzmir, Dodurga, Saray, Silopi , Göynük
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmidört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TKİ Genel Müdürlüğü Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 08.03.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırmasına dayalı her türlü hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı Kat:11 Oda No: 1108 Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 115 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 300 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini VAKIFBANK KURUMSAL ŞUBE TR 2500 0150 0158 0072 9329 4080 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğü Genel Evrak ve Arşiv Şefliği Zemin Kat Oda No: DZ-25 Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Personeli (Genel Müdürlük Misafirhanesi, Personel Lokali ve Genel Müdürlük Hizmet Binası Makam Katında,İzmir Misafirhanesi,Saray kontrol Müdürlüğü,Doğu Anadolu Kontrol Müdürlüğü,Silopi Kontrol Müdürlüğü,Göynük Kontrol Müdürlüğü, Akçay ve Didim Eğ 140 24 Ay
Aşçı(Genel Müdürlük Hizmet Binasında ve Göynük Kontrol Müdürlüğünde Çalışacaktır)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 21 24 Ay
Temizlik Personeli (Yol Gideri Öngörülmeyen Didim,Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacaktır.)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 70 8 Ay
Aşçı (Yol Gideri Öngörülmeyen Didim, Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacaktır)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 6 8 Ay
Evrak Dağıtım ve Ziyaretçi Yönlendirme Hizmeti(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 25 24 Ay
Engelli Temizlik İşçisi(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 7 24 Ay
Yemek Bedeli (İdari Şartnamenin 25.3.2 maddesinde öngörülen yemek bedeli) 136.240 öğün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Genel Müdürlük Misafirhanesinde Çalışacak Temizlik Personeli) 290 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Genel Müdürlük Misafirhanesinde Çalışacak Aşçı) 58 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Didim, Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Temizlik Personeli) 1.260 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Didim, Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Aşçı) 108 gün
Beyaz ped (Getirilen makineye uygun olacak) 240 adet
Siyah ped (Getirilen makineye uygun olacak) 120 adet
Cam jileti 600 adet
Cam jileti aparatı 20 adet
Cam çek çek 20 adet
Cam çek çek lastiği 48 metre
Cam pelüşü aparatı 10 adet
Cam pelüşü 20 adet
Beş basamaklı merdiven 4 adet
Yer Çek çek (yer çek) (ilk ay 110 adet sonraki aylar 10 adet) 340 adet
Alüminyum sap (ilk ay 210 adet sonraki aylar 10 adet) 440 adet
Sert yer fırçası 20 adet
Battal süpürge 480 adet
Havlu paspas 720 adet
Oto fırçası (ilk ay 110 adet sonraki aylar 10 ) 340 adet
Gürgen sap vidalı (ilk ay 155 adet sonraki aylar 15 ) 500 adet
Nemli paspas aparatı (ilk ay 50 adet sonraki aylar 5 ) 165 adet
Nemli paspas yedeği (ilk ay 50 adet sonraki aylar 30 ) 740 adet
Islak paspas aparatı (ilk ay 50 adet sonraki aylar 5 ) 165 adet
Islak paspas yedeği ilk ay 50 adet sonraki aylar 30 ) 740 adet
Lavabo fırçası (ilk ay 50 adet sonraki aylar 10 ) 280 adet
Kabinli Tuvalet fırçası 200 adet
Saplı faraşlı süpürge 150 adet
Mikrofiber toz bezi 1.800 adet
Bulaşık eldiveni 480 çift
Metal cilası (Çelik parlatıcı) 120 litre
Dökme Çöp Poşeti (80cm*110cm) 1.200 kilogram
Büyük boy çöp poşeti (80cm*110cm) 120 koli
Küçük boy çöp poşeti (55cm*60) 120 koli
Genel temizlik maddesi 3.600 litre
Köpük el sabunu 2.160 litre
Huni (temizlik maddesi aktarımı için) 10 adet
Wc oil (Koku Parçalayıcı) 720 litre
Pisuar koku giderici süzgeç 2.400 adet
Wc koku giderici (askılı) 1.200 adet
Hareketli havlu kağıt (Koli içi 6?lı) 4.800 koli
Cimri Tuvalet Kağıdı (Koli içi 12?li) 2.400 koli
Maşrapa 300 adet
Plastik köpük sabun aparatı 150 adet
İçten Çekmeli Tuvalet Kağıdı Aparatı 170 adet
Hareketli havlu kağıt aparatı 150 adet
Kireç sökücü 720 litre
Cam silme maddesi 720 litre
Halı şampuanı 240 litre
Sıvı mineralli ovma maddesi 720 litre
Pisuvar tableti 72 kilogram
Çamaşır suyu 2.160 litre
Lateks eldiven 24 kutu
Toz Maskesi 24 kutu
Kir ve cila sökücü 720 litre
Cila bakım solüsyonu 720 litre
Cila teli 24 paket
Polimer cila 720 litre
Kristalize yer cilası 150 litre
Wc temizlik maddesi 720 litre
Temizlik kovası 200 adet
Plastik çöp kovası 100 adet
İş eldiveni 960 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)