İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/147044 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/147044
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 18 Kasım 2015
İhale Tarihi 18 Aralık 2015 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

2 Kısım 2016 Yılı 6 Ay Süreli Personel hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/147044

1-İdarenin

a) Adresi : ÇAGIS KAMPÜSÜ 10145 ÇAĞIŞ KAMPÜSÜ BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 266 612 10 10 (1810) - 0 266 612 12 94
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesatinalma@balikesir.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısım 2016 Yılı 6 Ay Süreli Personel Hizmet Alımı 1. Kısım İdari Destek - Otomasyon, Yardımcı Sağlık - Teknik Hizmetler - Şoför (toplam 149 kişi) 2. Kısım Temizlik Malzemesi Dahil Temizlik Personeli (toplam 45 kişi)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 30.06.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Çağış Kampüsü BALIKESİR
b) Tarihi ve saati : 18.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Arastırma Hastanesi Satınalma adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Balıkesir Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Halk Bankası Balıkesir Şubesi TR93 0001 2009 2410 0006 0000 73 nolu hesaba veya hastane veznesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
İdari destek hizmet personeli (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 3,00 6,000 Ay
İdari destek hizmet personeli (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 8,00 6,000 Ay
Otomasyon sistemine yönelik bilgisayar kullanıcısı personeli(Brüt asgari ücret) 45,00 6,000 Ay
Otomasyon sistemine yönelik Engelli bilgisayar kullanıcısı personeli (Brüt asgari ücret) 3,00 6,000 Ay
Yardımcı sağlık hizmeti personeli (eczacı)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2,00 6,000 Ay
Yardımcı sağlık hizmeti personeli (Hemşire,ebe,Anestezi Tekn.ATT,vb.)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 78,00 6,000 Ay
Teknik personel (Mühendis)(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 1,00 6,000 Ay
Teknik personel (biyomedikal uzmanı)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1,00 6,000 Ay
Teknik personel (tesisat, elektrik,bilg.kalorifer vb.)(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 7,00 6,000 Ay
Şoförlük hizmeti için personel (Brüt asgari ücret) 1,00 6,000 Ay
Ulusal Resmi ve Dini Bayram Günleri (Yardımcı Sağlık Hemşire - Tekniker vb.)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 15,00 4,000 Gün
Ameliyathane destek hizmeti personeli (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 13,00 6,000 Ay
Temizlik hizmeti personeli (Brüt asgari ücret) 30,00 6,000 Ay
Engelli Temizlik hizmeti personeli (Brüt asgari ücret) 2,00 6,000 Ay
Ulusal bayram ve resmi tatil günleri (Temizlik Personeli kısmı için geçerlidir.)(Brüt asgari ücret) 8,00 4,000 Gün
Metal Saplı ıslak paspas aparatı 70,000 adet
Saplı ıslak paspas (yedek) 250,000 adet
Temizlik Bezi (40 x 40) 30,000 adet
Yüzey Temizleyici (30 kg) 5.000,000 kilogram
İçten çekmeli Tuvalet Kağıdı çift katlı (1 rulo )11,5 cm eni 120 mt 2.000,000 rulo
Rulo Kağıt havlu 6.000,000 rulo
Çöp Torbası (55*60 cm)siyah 10.000,000 rulo
Tıbbi Atık çöp poşeti kırmızı (80 x 110cm) 10.000,000 rulo
Sensörlü otomatik makine için havlu (hastanemizdeki makinalara uyumlu) 5.000,000 rulo
Klor Tablet (100’lük 100 kutu) 10.000,000 tablet
Cam Silme Malzemesi (1 Litrelik) 100,000 litre
Paspas arabası sıkacağı 20,000 adet
Tıbbi Atık poşeti (55 x 60 ) kırmızı 10.000,000 rulo
OtoYıkama Fırçası Sapı 100,000 adet
Sıvı Ovma Deterjanı (krem) 200,000 litre
Koruyucu Amaçlı Nonsteril İş Eldiveni (100'lük kutu) 300,000 kutu
Bulaşık Süngeri 300,000 adet
Kireç Çözücü (1 Litrelik) 50,000 litre
Diri Tuz (25 Kg’lık) paket 500,000 kilogram
Toz Kireç (25 Kg’lık) paket 500,000 kilogram
Yer Yıkama Makinesi için temizlik kimyasalı 50,000 litre
Sinek Savar 100,000 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)