İhale No | 2015/158266 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | Başiskele Belediye Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kocaeli |
İşin İli | Kocaeli |
Yayın Tarihi | 17 Kasım 2015 |
İhale Tarihi | 17 Aralık 2015 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BAŞİSKELE BELEDİYE BAŞKANLIĞI
DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ YARDIMCI PERSONEL DESTEK HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/158266 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | YUVACIK HİZMET BİNASI FATİH MAH. HOCA AHMET YESEVİ CD. NO:2 BAŞİSKELE/KOCAELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2623432020 - 2623444212 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | strateji@basiskele.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 36 ay süreli 58 personel ile Destek Hizmetler Müdürlüğü Yardımcı Personel destek Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Başiskele Belediye ilçe sınırları içerisindeki tüm alanlarda hizmet verilecektir. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yuvacık Hizmet Binası Strateji Geliştirme Müdürlüğü-İhale Birimi -Fatih Mah.Hoca Ahmet Yesevi Cad.Gizem Sok.No:2 Başiskele/KOCAELİ |
b) Tarihi ve saati | : | 17.12.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1- 1 Adet Kapalı Kasa (Van) Minibüs:En Az 120 HP motor gücünde, minimum 1900cc motor hacmine sahip, Dizel Yakıtlı, ABS ve Klimalı, Ekstra Uzun Şasi Kapalı Kasa Van Minibüs 2014 yılı ve üzeri trafiğe tescilli araç 2- 1 Adet Camlı Kombi Minivan:En az 1300cc motor hacminde, 5 kişi taşıma kapasitesine sahip. En Az 90 HP, Dizel. Klimalı, ABS sistemine sahip, 2014 yılı ve üzeri trafiğe tescilli araç 3- 1 Adet İkram-Servis Aracı (En az 2000cc motor hacminde, En Az 150 HP, Turbo Dizel. Klimalı, ABS sistemine sahip Kamyonet, 2014 yılı ve üzeri trafiğe tescilli araç Kasa Teknik Özellikleri: Kasa profili 40X40X1,5-2 mm kalınlığında olacak, Araç kasası ana taşıyıcıları 40X40, 40X60, 40X80 profil kullanılarak yapılacaktır, Araç kasası kapakları toz ve su geçirmez özellikte elektrikli eloxallı alüminyum panjur olacaktır. Panjur kapakları raylı sistem ile bir yatak üzerinde dolap üst kısmına geri sarım mekanizmalı tambur sistemi ile toplanacak kol mekanizması ile rahatça açılıp kapatılabilecek, sessiz ve titreşimsiz çalışacaktır. Panjur sistemindeki kol mekanizması kilit görevi yapacaktır, Aracın tavan iç kısmına havalandırma sistemi olacaktır. Sistem muhafazası krom olacaktır,Araca 2 adet benmari konulacaktır, Aracın kasasına yerleştirilecek benmari krom olacaktır, Araca 2 adet su sebili konulacaktır, Araca 2 adet en az 200 bardaklık çay-kahve makinesi konulacaktır, Araç kasa iç aydınlatmaları led ışıklandırma sistemi olacaktır,Aracın anons sistemi için 1000 watt çıkış gücünde hoparlör konulacaktır. Anons cihazı ses sistemi şoför kabinine monte edilecektir. Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği´nin 41. maddesindeki "(1) İşin yapılabilmesi için gerekli görülen makine, teçhizat ve diğer ekipmanın sayısına ve niteliğine dökümanda yer verilir. Makine, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmaması esastır. 1 Adet İkram-Servis Aracının, isteklinin kendi malı olması şartı istenmektedir. Kendi malı şartı aranan aracın yukarıdaki tabloda belirtilen özelliklere haiz olduğunu gösterir bilgi ve belgelerin (araç ruhsatları ile birlikte imalatçıdan alınmış araca eklenmiş teçhizat ve/veya ekipmanın uygunluk projeleri ve belgeleri ile diğer teknik özellikleri tevsik edici belgelerin) teklif zarfı içerisinde sunulması zorunludur. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü personel çalıştırmaya dayalı hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 400 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yuvacık Hizmet Binası Strateji Geliştirme Müdürlüğü-İhale Birimi -Fatih Mah.Hoca Ahmet Yesevi Cad.Gizem Sok.No:2 Başiskele/KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yuvacık Hizmet Binası Strateji Geliştirme Müdürlüğü-İhale Birimi -Fatih Mah.Hoca Ahmet Yesevi Cad.Gizem Sok.No:2 Başiskele/KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
MİMAR-MÜHENDİS(Brüt asgari ücretin %186 fazlası) | 2 | 36 | Ay |
YARDIMCI PERSONEL(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) | 30 | 36 | Ay |
TEKNİSYEN-TEKNİKER(Brüt asgari ücretin %88 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
HİZMET NOKTASI GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücretin %32 fazlası) | 7 | 36 | Ay |
ŞOFÖR(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 7 | 36 | Ay |
VERİ TABANI YÖNETİM PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
AŞÇI(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) | 1 | 36 | Ay |
BÜRO PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 9 | 36 | Ay |
MİMAR - MÜHENDİS FAZLA ÇALIŞMA | 600 | saat | |
YARDIMCI PERSONEL FAZLA ÇALIŞMA | 9.000 | saat | |
TEKNİSYEN-TEKNİKER FAZLA ÇALIŞMA | 300 | saat | |
HİZMET NOKTASI GÖREVLİSİ FAZLA ÇALIŞMA | 2.100 | saat | |
ŞOFÖR FAZLA ÇALIŞMA | 2.100 | saat | |
VERİ TABANI YÖNETİM PERSONELİ FAZLA ÇALIŞMA | 300 | saat | |
AŞÇI FAZLA ÇALIŞMA | 300 | saat | |
BÜRO PERSONELİ FAZLA ÇALIŞMA | 2.700 | saat | |
MİMAR-MÜHENDİS ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 48 | gün | |
YARDIMCI PERSONEL ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 720 | gün | |
TEKNİSYEN-TEKNİKER ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 24 | gün | |
HİZMET NOKTASI GÖREVLİSİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 168 | gün | |
ŞOFÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 168 | gün | |
VERİ TABANI YÖNETİM PERSONELİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 24 | gün | |
AŞÇI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 24 | gün | |
BÜRO PERSONELİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞTIRILMASI | 216 | gün | |
Kapalı Kasa Minibüs (1 Adet) | 36 | ay | |
Camlı Kombi Minivan (1 Adet) | 36 | ay | |
İkram-Servis Aracı (1 Adet) | 36 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)