İhale No | 2015/153361 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş. |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 11 Kasım 2015 |
İhale Tarihi | 17 Aralık 2015 09:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
BURULAŞ RAYLI SİST İŞLET-BURSA DENİZ OTO İŞLET-BURSA OTO TERM İŞLETM-BURSA HAVAYOLLARI İŞLETM-BURSA TURİZM İŞLETM AİT İŞ YERLERİNDEKİ BÜTÜN LOKASYONLARIN 2016 YILI TEMİZLİK, GİŞE, İKRAM,BAHÇE VE YOLCU YÖNLENDİRME hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/153361 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2244525244 - 2244525243 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | burulas@burulas.com.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | TOPLAM 295 KİŞİ İLE, BURULAŞ RAYLI SİST İŞLET-BURSA DENİZ OTOB İŞLET-BURSA OTOBÜS TERM İŞLET-BURSA HAVAYOLLARI İŞLET-BURSA TURİZM İŞLET AİT İŞYERLERİNDEKİ BÜTÜN LOKASYONLARIN 2016 YILI TEMİZLİK, GİŞE, İKRAM, BAHÇE VE YOLCU YÖNLENDİRME HİZMETİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | BURULAŞ RAYLI SİSTEM İŞLETMECİLİĞİ-BURSA DENİZ OTOBÜSLERİ İŞLETMECİLİĞİ-BURSA OTOBÜS TERMİNALLERİ İŞLETMECİLİĞİ-BURSA HAVAYOLLARI İŞLETMECİLİĞİ-BURSA TURİZM İŞLETMECİLİĞİNE AİT İŞ YERLER İNDEKİ BÜTÜN LOKASYONLAR |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer-BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 17.12.2015 - 09:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Raylı Sistem, Otogar, Liman gibi toplu ulaşım hizmetlerinin verildiği mahallerde personel çalıştırmaya dayalı yapılan hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Temizlik hizmetlerinde isteklinin yüksek personel devir hızına sahip olması hizmetin kalitesini olumsuz olarak etkilediğinden ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki formülle hesaplanacak puan dikkate alınacaktır.
PÇ = 2015 yılı içinde işten ayrılan/çıkarılan personel sayısı
PT = Eylül 2015 bordrosunda yer alan personel sayısı
PÇ/PT <=0.1 ise %3 ağırlıklı puan
0.1< PÇ/PT < =0.2 ise %2 ağırlıklı puan
0.2 < PÇ/PT < =0.5 ise %1 ağırlıklı puan
0.5< PÇ/PT ise %0 ağırlıklı puan
PÇ ‘nin hesaplanmasında 2015 yılı Ocak ayından, Eylül ayı sonuna kadar olan (9 aylık) dönem dikkate alınacaktır. İstekli, SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan PÇ ve PT değerlerini hesaplayacaktır. Hesaplanan bu değerleri beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
İsteklilerin SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personeline ait 2015 yılı Ocak-Eylül dönemini kapsayan 9 aylık Sigortalı Hizmet Listeleri (barkodlu) teklif dosyasında İdareye ibraz edilecektir.
35.1.2.Temizlik hizmetinde İsteklinin personelinin tecrübe ve kıdemi hizmetin kalitesini artırdığından
K<=0,5 ise %0 ağırlıklı puan
0,5 < K<=1 ise % 1 ağırlıklı puan
1 < K<=1,5 ise %1,5 ağırlıklı puan
1,5 < K<=3 ise %2 ağırlıklı puan
3 < K <=5 ise %2,5 ağırlıklı puan
5 < K ise %3 ağırlıklı puan
K = Mevcut personelin İsteklinin bünyesinde çalıştığı sürelerin yıl cinsinden aritmetik ortalaması(Kıdem)
İstekli SGK’da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan kıdem tablosunu hazırlayacak ve teklif dosyasında İdareye ibraz edecektir. İstekli tarafından kıdem tablosu esas alınarak K değeri hesaplanacaktır. İstekli, hesapladığı K değerini beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
35.1.3. Standart form KIK015.3/H Birim Fiyat Teklif Mektubu formunda teklif edilen fiyat toplamı için %94 ağırlıklı puan aşağıdaki şekilde hesaplanır.
Mali Tekliflerin Puana dönüştürülmesi :
PM= 94 x (Mmin/ M)
PM = Mali teklif puanını
M = İsteklinin mali teklif fiyatı
Mmin = İstekliler arasında teklif edilen en düşük mali teklif fiyatını ifade eder
35.1.4. Yukarıdaki 35.1.1; 35.1.2; 35.1.3; bentlerinde hesaplanan puanlar toplanır en yüksek alandan en düşüğe göre sıralanır. En yüksek puan alan İstekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif veren İstekli olarak belirlenmiş olur.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı BURULAŞ Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer-BURSA (Burulaş Satınalma Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Proje sorumlusu normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
Temizlik amiri normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %90 fazlası) | 3 | 12 | Ay |
Vardiya amiri normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
Temizlik görevlisi normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 124 | 12 | Ay |
Engelli Temizlik Görevlisi normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 9 | 12 | Ay |
"İkram Görevlisi normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 11 | 12 | Ay |
Bahçıvan Görevlisi normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
"Gişe personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 3 | 12 | Ay |
Budo Mudanya Temizlik personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 13 | 12 | Ay |
Budo Kabataş Temizlik personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 7 | 12 | Ay |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Temizlik personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 2 | 12 | Ay |
Budo Mudanya Gişe personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 12 | 12 | Ay |
Budo Kabataş Gişe personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 12 | 12 | Ay |
"Budo Armutlu Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 2 | 12 | Ay |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
"Bursa Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 40 | 12 | Ay |
Bursa Otobüs Terminalleri Yolcu Yönlendirme Personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) | 4 | 12 | Ay |
"Bursa Otobüs Terminalleri Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 3 | 12 | Ay |
"Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) | 6 | 12 | Ay |
"Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 7 | 12 | Ay |
"Bursa Hava Yolları İşletmeciliği şişli, Atatürk hava Limanı, Kadıköy, Haliç, Bandırma, Bodrum ve Çeşme Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 8 | 12 | Ay |
"Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Gemlik Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
"Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Bursa Heliport Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti" (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 3 | 12 | Ay |
Bursa Turizm İşletmeciliği Gişe Personeli normal çalışma işçilik maliyeti (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
"Proje sorumlusu Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 14,5 | gün | |
Proje sorumlusu fazla çalışma işçilik maliyeti | 270 | saat | |
"Temizlik amiri Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü ek maliyeti" | 43,5 | gün | |
Temizlik amiri fazla çalışma işçilik maliyeti | 810 | saat | |
Vardiya amiri Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü ek maliyeti" | 58 | gün | |
Vardiya amiri fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.350 | saat | |
"Temizlik görevlisi Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 1.537 | gün | |
Temizlik görevlisi fazla çalışma işçilik maliyeti | 14.880 | saat | |
Engelli Temizlik Görevlisi Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 116 | gün | |
Engelli Temizlik Görevlisi fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.080 | saat | |
İkram Görevlisi Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 130,5 | gün | |
"İkram Görevlisi fazla çalışma işçilik maliyeti" | 1.320 | saat | |
Bahçıvan Görevlisi Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 58 | gün | |
Bahçıvan Görevlisi fazla çalışma işçilik maliyeti | 600 | saat | |
"Gişe personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 43,5 | gün | |
Gişe personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 360 | saat | |
"Budo Mudanya Temizlik personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 159,5 | gün | |
Budo Mudanya Temizlik personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.560 | saat | |
"Budo Kabataş Temizlik personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 87 | gün | |
Budo Kabataş Temizlik personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 840 | saat | |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Temizlik personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 29 | gün | |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Temizlik personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 240 | saat | |
Budo Mudanya Gişe personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 145 | gün | |
Budo Mudanya Gişe personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.440 | saat | |
Budo Kabataş Gişe personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 145 | gün | |
"Budo Kabataş Gişe personeli fazla çalışma işçilik maliyeti" | 1.440 | saat | |
Budo Armutlu Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 29 | gün | |
"Budo Armutlu Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti" | 240 | saat | |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 58 | gün | |
Budo Tekirdağ, Marmara, Avşa, Büyükada ve Erdek Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 600 | saat | |
Bursa Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 493 | gün | |
Bursa Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 4.800 | saat | |
"Bursa Otobüs Terminalleri Yolcu Yönlendirme Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet" | 43,5 | gün | |
Bursa Otobüs Terminalleri Yolcu Yönlendirme Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 480 | saat | |
Bursa Otobüs Terminalleri Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 43,5 | gün | |
"Bursa Otobüs Terminalleri Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti" | 360 | saat | |
Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 72,5 | gün | |
Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Temizlik Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 720 | saat | |
Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 87 | gün | |
Bursa İlçe Otobüs Terminalleri Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 840 | saat | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği şişli, Atatürk hava Limanı, Kadıköy, Haliç, Bandırma, Bodrum ve Çeşme Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 101,5 | gün | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği şişli, Atatürk hava Limanı, Kadıköy, Haliç, Bandırma, Bodrum ve Çeşme Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 960 | saat | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Gemlik Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 58 | gün | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Gemlik Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.350 | saat | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Bursa Heliport Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 43,5 | gün | |
Bursa Hava Yolları İşletmeciliği Bursa Heliport Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 810 | saat | |
Bursa Turizm İşletmeciliği Gişe Personeli Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü çalışmalarına ait ek maliyet | 58 | gün | |
Bursa Turizm İşletmeciliği Gişe Personeli fazla çalışma işçilik maliyeti | 1.350 | saat | |
Sarf Malzemeler | 12 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)