İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/148962 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/148962
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare EGE ÜNİVERSİTESİ Sosyal Tesisleri
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 3 Kasım 2015
İhale Tarihi 3 Aralık 2015 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

SOSYAL TESİSLER EGE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL TESİSLERİ

EÜ SOSYAL TESİSLER 2016 YILI (12 AYLIK) MALZEMESİZ GENEL TEMİZLİK, İDARİ İŞLER, TEKNİK İŞLER, YEMEK PİŞİRME, SERVİS VE SONRASI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/148962

1-İdarenin

a) Adresi : Ege Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Bşk Kampus İçi 35040 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2323430676 - 2323885536
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.kısım icin: 105 kişi x 12 ay = 1260 kişi 2.kısım için: 22 kişi x 12 ay = 264 kişi personel çalıştırılacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Sosyal Amaçlı Tesisler İşletmesi (Rektörlük Kreşi, Kampüs Anaokulu, Atatürk Kültür Merkezi, Konukevi, Kış Bahçesi, Lokal, Prof Dr. Sermed Akgün Kapalı Olimpik Yüzme Havuzu, Açık Olimpik Yüzme Havuzu ve KİT-VAK Hasta ve Hasta Yakınları Konukevi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : E.Ü.Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Toplantı Salonu Kampüs İçi Bornova/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 03.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İdarece hazırlanmış olan ve aşağıda belirtilen makine teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmamaktadır. Eğer makine, teçhizat ve diğer ekipmanlar aday veya isteklinin kendi malı ise; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı yada yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik etmesi gerekmektedir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş ise makine ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartıyla isteklinin kendi malı sayılacaktır.
İş ortaklarından makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
Elektrik Süpürgesi (12 adet), Cila ve Temizleme Makinesi (2 adet),Halı yıkama makinesi (1 adet), Vakumlu Yer Yıkama makinesi (2 Adet) idarenin gerek duyduğu birimlerde kullanılacaktır. Makinaların tamamı bakımlı durumda olacaktır. Firma cihazların arızalanması halinde hizmetin aksamaması için gerekli önlemleri alacaktır.  Temizlik malzemeleri idaremizce karşılanacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör alanında her türlü personel çalıştırmaya dayalı;

1.kısım için:

- Temizlik işi
- İdari İşler
-Yemek Pişirme, Servis ve Sonrası benzer işler olarak kabul edilecektir.
2.kısım için;

-bina içi bakım
-onarım ve her türlü tesisat işleri
-bahçe Bakım işleri
benzer işler olarak kabul edilecektir. İş deneyim belgesi 1. ve 2.Kısım için ayrı ayrı sunulacaktır.


 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı E.Ü.Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İhale Servisi Kampüs İçi Bornova/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar E.Ü.Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Toplantı Salonu Kampüs İçi Bornova/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
KOORDİNATÖR(Brüt asgari ücretin %235 fazlası) 1,00 12,000 Ay
TESİS YÖNETİCİSİ (Brüt asgari ücretin %95 fazlası) 1,00 12,000 Ay
BİRİM SORUMLUSU(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 4,00 12,000 Ay
BİRİM SORUMLUSU YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 4,00 12,000 Ay
ŞEF(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) 1,00 12,000 Ay
ŞEF YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 3,00 12,000 Ay
AŞÇIBAŞI(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 3,00 12,000 Ay
AŞÇIBAŞI YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 3,00 12,000 Ay
AŞÇI(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2,00 12,000 Ay
AŞÇI YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 2,00 12,000 Ay
İDARİ İŞLER PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 35,00 12,000 Ay
SERVİS PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 8,00 12,000 Ay
YARDIMCI PERSONEL(Brüt asgari ücret) 35,00 12,000 Ay
ENGELLİ İŞÇİ(Brüt asgari ücret) 3,00 12,000 Ay
KOORDİNATÖR 270,000 saat
TESİS YÖNETİCİSİ 270,000 saat
BİRİM SORUMLUSU 810,000 saat
BİRİM SORUMLUSU YARDIMCISI 270,000 saat
ŞEF 270,000 saat
ŞEF YARDIMCISI 810,000 saat
AŞÇIBAŞI 810,000 saat
AŞÇIBAŞI YARDIMCISI 810,000 saat
AŞÇI 540,000 saat
AŞÇI YARDIMCISI 270,000 saat
İDARİ İŞLER PERSONELİ 1.890,000 saat
SERVİS PERSONELİ 2.160,000 saat
YARDIMCI PERSONEL 1.890,000 saat
ŞEF 5,000 gün
ŞEF YARDIMCISI 15,000 gün
AŞÇIBAŞI 10,000 gün
AŞÇIBAŞI YARDIMCISI 10,000 gün
AŞÇI 10,000 gün
SERVİS PERSONELİ 15,000 gün
YARDIMCI PERSONEL 70,000 gün
TEKNİK BİRİM SORUMLUSU(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1,00 12,000 Ay
TEKNİK BİRİM SORUMLUSU YARDIMCISI(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1,00 12,000 Ay
TEKNİK PERSONEL(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1,00 12,000 Ay
TEKNİK DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücret) 19,00 12,000 Ay
TEKNİK BİRİM SORUMLUSU 270,000 saat
TEKNİK BİRİM SORUMLUSU YARDIMCISI 270,000 saat
TEKNİK PERSONEL 270,000 saat
TEKNİK DESTEK PERSONELİ 810,000 saat
TEKNİK DESTEK PERSONELİ 30,000 gün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)