İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/144868 - Personel Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2015/144868
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare TALAS BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kayseri
İşin İli Kayseri
Yayın Tarihi 30 Ekim 2015
İhale Tarihi 30 Kasım 2015 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

TALAS BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Talas Belediyesi hizmet birimlerinin tüm iş ve işlemlerinde çalıştırılmak üzere teknik, vasıflı ve vasıfsız yardımcı hizmet personeli ve araç kiralama hizmeti alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/144868

1-İdarenin

a) Adresi : YENIDOGAN MAHALLESI PAZAR CADDESİ NO:4 PK: 38 280 TALAS/KAYSERİ TALAS/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524370055 - 3524370040
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@talas.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 Ay süre ile 224 Kişi Talas Belediyesi hizmet birimlerinin tüm iş ve işlemlerinde çalıştırılmak üzere teknik, vasıflı ve vasıfsız yardımcı hizmet personeli ve 20 Adet Hizmet aracı kiralama hizmeti alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Talas Belediyesi Meclis Salonu
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yenidoğan Mahallesi Pazar Caddesi. No: 10 Talas/KAYSERİ
b) Tarihi ve saati : 30.11.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

K1 Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1 Araç Kendi malı olacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

BU İHALEDE BENZER  İŞ OLARAK, KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE TEK SÖZLEŞMEYE DAYALI OLARAK YAPILMIŞ OLAN   YEŞİL ALANLAR, PARKLAR, ORTA REFÜJ TEMİZLİĞİ, TANZİMİ, SULAMA, ÇİM BİÇME, BUDAMA, İLAÇLAMA, GÜBRELEME, HER TÜRLÜ  VASIFLI, VASIFSIZ PERSONEL HİZMETİ ALIMI İLE BİRLİKTE BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Talas Belediyesi Veznesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Talas Belediye Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
KOD: 1 Kameraman (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:2 Sosyal Medya Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:3 Santral Operatörü (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD:4 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:5Bilgi İşlem Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:6 Tekniker veya Teknisyen (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:7 Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) 4 36 Ay
KOD:8 İdari Birim Sormlusu (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:9 Tekniker (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 4 36 Ay
KOD:10 A Sınıfı Operatör (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 12 36 Ay
KOD:11 B Sınıfı Operatör (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 15 36 Ay
KOD:12 Usta (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 22 36 Ay
KOD:13 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 36 Ay
KOD:14 Erbap İşçi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 17 36 Ay
KOD:15 Yardımcı Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:16 Vasıfsız Personel(Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD:17 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:18 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:19 Asfalt Operatörü (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:21Bekçi (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:22 Meydancı (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:23 Kültür Hizm. Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:24 Ses Sistemi Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:25 Kül. Hiz. Yard. Personel (Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD:26Sosyal Hizm. Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:27 Aşçı (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:28 Aşçı Yardımcısı (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:29Aşevi Yard. Persneli (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:30Bilgi Evi Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 36 Ay
KOD:31Kadın Kültür Evi Sorm. (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:32 Hiz. Per.Temizlik/Çaycı (Brüt asgari ücret) 6 36 Ay
KOD:33 İkinci Bahar Evi Sorumlu Personeli (Brüt asgari ücret) 2 36 Ay
KOD:34Büro Personeli (Engelli Personel) (Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD:35 Misafirhane Sorm. (Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD:36 Büro/Belge Yön. Pers. (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 4 36 Ay
KOD:37 Cenaze/Mezarlık Sorm. (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 38 İmam (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 39 İmame (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 40 ŞOFÖR (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 4 36 Ay
KOD:41 Bahçıvan/Mezarcı (Brüt asgari ücret) 4 36 Ay
KOD:42 Erbap İşçi (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:43 İnşaat Teknikeri (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:44 Büro Personeli (Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD: 45 Büro Personeli ( Engelli Personel) (Brüt asgari ücret) 2 36 Ay
KOD: 46 Usta (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:47 Tekniker (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 2 36 Ay
KOD:48 Usta (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 11 36 Ay
KOD: 49 Bahçıvan (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 36 Ay
KOD: 50 Operatör (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 3 36 Ay
KOD: 51 Şoför (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 9 36 Ay
KOD: 52 Erbap İşçi (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 16 36 Ay
KOD:53 Düz İşçi (Brüt asgari ücret) 27 36 Ay
KOD: 54 Büro Personeli ( Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 3 36 Ay
KOD: 55 Makam Sekreteri (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:56 Makam Şoförü (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 36 Ay
KOD:57 Makam Odacısı (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD:58 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:59 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD:60 Beyaz Masa (Erkek) (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 61 Bayaz Masa (Kadın) (Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
KOD: 62 Büro/Saha Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 36 Ay
KOD: 63 Usta (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 36 Ay
KOD: 64 Erbap İşçi (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 2 36 Ay
KOD: 65 Harita Teknikeri (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 66 Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 36 Ay
KOD:20Tornacı/ Kaynakçı (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
KOD: 1 Kameraman 30 gün
KOD:2 Sosyal Medya Personeli 30 gün
KOD:9 Tekniker 36 gün
KOD:10 A Sınıfı Operatör 70 gün
KOD:11 B Sınıfı Operatör 150 gün
KOD:12 Usta 60 gün
KOD:14 Erbap İşçi 480 gün
KOD:23 Kültür Hizm. Sorumlusu 14 gün
KOD:24 Ses Sistemi Sorumlusu 14 gün
KOD:25 Kül. Hiz. Yard. Personel 14 gün
KOD:26 Sosyal Hizm. Sorumlusu 14 gün
KOD:27 Aşçı 4 gün
KOD:28 Aşçı Yardımcısı 4 gün
KOD:37 Cenaze/Mezarlık Sorm. 14 gün
KOD: 38 İmam 14 gün
KOD: 39 İmame 14 gün
KOD: 40 ŞOFÖR 100 gün
KOD:41 Bahçıvan/Mezarcı 100 gün
KOD:42 Erbap İşçi 14 gün
KOD: 46 Usta 39 gün
KOD:47 Tekniker 33 gün
KOD:48 Usta 63 gün
KOD: 49 Bahçıvan 51 gün
KOD: 50 Operatör 63 gün
KOD: 51 Şoför 84 gün
KOD: 52 Erbap İşçi 300 gün
KOD:53 Düz İşçi 480 gün
KOD: 55 Makam Sekreteri 35 gün
KOD:56 Makam Şoförü 35 gün
KOD:57 Makam Odacısı 35 gün
KOD:58 Büro Personeli 20 gün
KOD:59 Büro Personeli 30 gün
KOD:60 Beyaz Masa (Erkek) 30 gün
KOD: 61 Bayaz Masa (Kadın) 30 gün
KOD: 62 Büro/Saha Personeli 40 gün
KOD: 1 Kameraman 810 saat
KOD:2 Sosyal Medya Personeli 810 saat
KOD:4 Büro Personeli 720 saat
KOD:5Bilgi İşlem Personeli 720 saat
KOD:6 Tekniker veya Teknisyen 720 saat
KOD:8 İdari Birim Sormlusu 720 saat
KOD:9 Tekniker 3.000 saat
KOD:10 A Sınıfı Operatör 9.000 saat
KOD:11 B Sınıfı Operatör 11.250 saat
KOD:12 Usta 16.500 saat
KOD:14 Erbap İşçi 12.750 saat
KOD:23 Kültür Hizm. Sorumlusu 750 saat
KOD:24 Ses Sistemi Sorumlusu 750 saat
KOD:25 Kül. Hiz. Yard. Personel 750 saat
KOD:26 Sosyal Hizm. Sorumlusu 300 saat
KOD:37 Cenaze/Mezarlık Sorm. 750 saat
KOD: 38 İmam 750 saat
KOD: 39 İmame 750 saat
KOD: 40 ŞOFÖR 1.000 saat
KOD:41 Bahçıvan/Mezarcı 1.000 saat
KOD:42 Erbap İşçi 750 saat
KOD: 46 Usta 720 saat
KOD:47 Tekniker 1.440 saat
KOD:48 Usta 7.380 saat
KOD: 49 Bahçıvan 4.320 saat
KOD: 50 Operatör 2.160 saat
KOD: 51 Şoför 6.480 saat
KOD: 52 Erbap İşçi 11.520 saat
KOD:53 Düz İşçi 19.440 saat
KOD: 55 Makam Sekreteri 750 saat
KOD:56 Makam Şoförü 750 saat
KOD:57 Makam Odacısı 750 saat
KOD:58 Büro Personeli 720 saat
KOD:59 Büro Personeli 720 saat
KOD:60 Beyaz Masa (Erkek) 720 saat
KOD: 61 Bayaz Masa (Kadın) 720 saat
KOD: 62 Büro/Saha Personeli 1.400 saat
Fen İşleri Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek PICKUP 4X4 ARAZİ ARACI 2 adet
Fen İşleri Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek BİNEK ARACI 1 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek BİNEK ARACI 2 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek BİNEK ARACI 3 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek OTOBÜS 1 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek KAPALI KASA KAMYONET 2 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek ÇİFT KABİN KAMYONET 3 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek 4X2 PICKUP ARAZİ ARACI 2 adet
Park Bahçeler Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek KAMYON 3 adet
Etüt Proje Müdürlüğünde 36 AY SÜRE İLE görevlendirilecek PICKUP 4X2 ARAZİ ARACI 1 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)