İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/207421 - Paket Arıtma Tesisi Projelendirilmesi İle İçmesuyu Ve Paket Arıtma Tesisi Yaptırılacaktır

İhale No 2011/207421
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare İller Bankası Anonim Şirketi Altyapı Uygulama Dairesi Başkanlığı
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 5 Ocak 2012
İhale Tarihi 7 Şubat 2012 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PAKET ARITMA TESİSİ PROJELENDİRİLMESİ İLE İÇMESUYU VE PAKET ARITMA TESİSİ YAPTIRILACAKTIR
İLLER BANKASI ANONİM ŞİRKETİ ALTYAPI UYGULAMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
FATİH (ORDU) İÇMESUYU PAKET ARITMA TESİSİ PROJELENDİRİLMESİ İLE İÇMESUYU VE PAKET ARITMA TESİSİ YAPIM İŞİ yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası:2011/207421
1-İdarenin
a) Adresi:Atatürk Bulvarı No: 21 Opera / ANKARA
b) Telefon ve faks numarası
:3125087602 - 3125087699
c) Elektronik Posta Adresi:altyapi@ilbank.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Fatih (ORDU)
c) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 15 gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:Yer tesliminden itibaren 500 (beşyüz) takvim günüdür.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İller Bankası Anonim Şirketi Altyapı Uygulama Dairesi Başkanlığı 2. Kat Toplantı Salonu Atatürk Bulvarı No:21 Opera / ANKARA
b) Tarihi ve saati:07.02.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu,
Bu kriterler, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 70 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:
23.1. Yüklenici, 23.3. maddesi uyarınca, İdareye bildirdiği teknik personelin onaylandığının kendisine bildirildiği tarihten itibaren aşağıda adet ve unvanları belirtilen teknik personeli iş programına göre iş yerinde bulundurmak zorundadır.
A) Proje ve Yapım İşlerinde Çalışacak Teknik Personel
1)1 adet en az 5 yıl deneyimli İnşaat Mühendisi (Proje Müdürü ve Şantiye şefi),
2)1 adet en az 3 yıl deneyimli Çevre Mühendisi,
3)1 adet en az 3 yıl deneyimli Makine Mühendisi,(Isıtma, havalandırma,sıhhı tesisat projesinde görev alacak) (*)
4) 1 adet en az 3 yıl deneyimli Makine Mühendisi,(içmesuyu paket arıtma projesi ve yapımında görev alacak) (*)
5)1 adet en az 3 yıl deneyimli Elektrik Mühendisi, (*)
6)1 adet en az 3 yıl deneyimli Harita Mühendisi,
B-Tesisi üç ay süresince işletecek personel olarak;
1) 1 adet en az 3 yıl deneyimli Makine Mühendisi,
2) 1 adet en az 2 yıl deneyimli Kimya veya Çevre Teknisyeni,
3) 1 adet en az 2yıl deneyimli Makine Teknisyeni,
4) 1 adet en az 2 yıl deneyimli Elektrik Teknisyeni,
C-Tesisin 3 ay işletilmesinden sonra dokuz ay süresince bulundurulacak personel olarak;
1) 1 adet en az 2yıl deneyimli Makine Teknisyeni,
2) 1 adet en az 2 yıl deneyimli Elektrik Teknisyeni
İşletme Personeline ait bildirimleri tesisin işletmeye alma çalışmalarına başlanılmadan on beş gün önce 23.3 maddesinde belirtilen belgeleri idareye sunacaktır.
(*) Teknik Personel işin kendi mesleğine ilişkin kısmında ve sadece o kısmın gerçekleştirilmesi sırasında şantiyede bulundurulacaktır.
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğde yer alan A/III, A/IV, A/XI Gurubu İşler, Benzer İş olarak kabul edilecektir.
A/III Grubu İşler;
a) Petrol ve gaz boru hatları ve şebekeleri
b) Su isale hatları
A/IV Grubu İşler;
a) Kanalizasyon şebekeleri
b) Yağmur suyu şebekeleri
c) İçme ve kullanma suyu şebekeleri
d) Mikrotünel işleri
A/XI Grubu İşler;
a) Kanalizasyon arıtma tesisleri
b) Atıksu arıtma tesisler
c) Su arıtma tesisleri
d) İçmesuyu arıtma tesisleri
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İhale konusu iş veya benzer işe denk sayılacak mühendislik bölümü "İnşaat Mühendisliği" veya "Çevre Mühendisliği" dir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 600 TRY (Türk Lirası) karşılığı Atatürk Bulvarı No:21 Opera / Ankara İller Bankası Anonim Şirketi Muhasebe ve Mali İşler Dairesi Başkanlığına ihale doküman bedeli yatırılarak makbuz karşılığında İhale dokümanı İller Bankası Anonim Şirketi Altyapı Uygulama Dairesi Başkanlığından tutanak ile teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İller Bankası Anonim Şirketi Atatürk Bulvarı No:21 Opera / ANKARA (Giriş Kat Gelen Evrak Servisi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,2
1-İhale dokümanı satış dosyası içerisinde Birim Fiyat ve Tutar sütunları boş olarak verilen birim fiyat teklif cetveli aynen kullanılarak veya içeriği değiştirilmeden yeniden tanzim edilerek rakamla doldurulacak ve teklif ekinde her sayfaları kaşelenmiş ve imzalanmış olarak verilecektir.
2-Onaylı projelerde Ø 110 mm. 32 atü HDPE boru, Ø 100 mm (K9) Duktil boru olarak ve Ø 90 mm. 32 atü HDPE boru Ø 80 mm. (K9) Duktil boru olarak değiştirilecek olup bununla ilgili hatlara ait revizyon projeler (plan – profil-şematik profil) yüklenici firma tarafından hazırlanacak olup bununla ilgili yüklenici firmaya ayrıca bir bedel ödenmeyecektir.
3-1m3 suyun işletme maliyeti hesaplanırken bir yıl (365 gün) süresince tesisin tam kapasite (1.036,80 m3/gün) ve yarım kapasite (518,40 m3/gün) ile çalıştırılacağı kabul edilerek her iki kapasite için ayrı ayrı yıllık işletme giderleri tablosu ile Enerji Tüketimine ait beyan ve Kimyasal Madde Tüketimine ait Beyan düzenlenerek paket arıtma tesisi proje yapımının B etabında verilecektir.
4- Teklif ekinde aşağıdaki belgelerin İsteklilerce verilmesi zorunludur.
a-Proses Garantisine ait Beyan,
b-Arıtılmış Su Kapasitesine ait Beyan,
c-Arıtılmış Su Kalitesine ait Beyan,
e-Boru Ekipman Garantisine ait Beyan,
f-Bakım Ve Servis Garantisine ait Beyan verilecektir.
Bu Beyan örnekleri ihale dokümanı içerisinde yer almaktadır.

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)