İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/102960 - Özel Güvenlik Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/102960
Sektör Güvenlik Personel Hizmetleri
İdare TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ - (TPAO) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 13 Mart 2018
İhale Tarihi 11 Nisan 2018 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (TP) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI

TP SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/102960

1-İdarenin

a) Adresi : Söğütözü Mah. 2180. Cad. No.10 06530 Söğütözü ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122072000 - 3122869073
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@tp.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Türkiye Petrolleri Genel Müdürlüğü, Gölbaşı Jeofizik Operasyonlar Müdürlüğü (Gölbaşı Tesisleri), Batman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Bölge Müdürlüğü ve Trakya Bölge Müdürlüğünün toplam 615 personel ile Silahlı Özel Güvenlik Hizmetinin alınması işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TP Genel Müdürlüğü, TP Gölbaşı Jeofizik Operasyonlar Müdürlüğü (Gölbaşı Tesisleri), TP Batman Bölge Müdürlüğü, TP Adıyaman Bölge Müdürlüğü, TP Trakya Bölge Müdürlüğü yerleşkeleri, sahaları, üretim tesisleri, ham petrol boru hatları, lokasyonları ve faaliyet gösterilecek tüm diğer yerleri kapsar.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.07.2018, işin bitiş tarihi 30.06.2021


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TP GENEL MÜDÜRLÜĞÜ /Sıtkı Sancar Binası Zemin Kat Toplantı Salonu Söğütözü Mah. 2180. Cad. No.10 06530 Söğütözü - ÇANKAYA / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 11.04.2018 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 5. maddesi gereği; İçişleri Bakanlığınca verilmiş olan Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun kapsamında, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektörde sözleşme ile bağıtlanmış silahlı, silahsız veya her ikisi birlikte, özel güvenlik ve koruma hizmeti olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 400 TRY (Türk Lirası) karşılığı TP Genel Müdürlüğü Tedarik Ve Lojistik Daire Başkanlığı İhale Müdürlüğü 6. Kat, Oda No: 603 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TP GENEL MÜDÜRLÜĞÜ / GELEN EVRAK SERVİSİ Söğütözü Mah. 2180. Cad. No.10 06530 Söğütözü - ÇANKAYA / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Ekip Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1,00 36,000 Ay
Vardiya Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 4,00 36,000 Ay
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 49,00 36,000 Ay
3 vardiya sorumlusu için Ulusal Bayram, Genel Tatil Günleri ( Brüt asgari ücretin %100 fazlası toplam 140 gün) 140,000 gün
33 güvenlik görevlisi için Ulusal Bayram, Genel Tatil Günleri ( Brüt asgari ücretin %60 fazlası toplam 1535 gün) 1.535,000 gün
Vardiya Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 20,00 34,000 Ay
Vardiya Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 20,00 19,000 Gün
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 282,00 34,000 Ay
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 282,00 19,000 Gün
15 vardiya sorumlusu için Ulusal Bayram Genel Tatil ( Brüt asgari ücretin %100 fazlası toplam 683 gün) 683,000 gün
212 güvenlik görevlisi için Ulusal Bayram Genel Tatil (Brüt asgari ücretin %60 toplam 9646 gün) 9.646,000 gün
4x4 Pick Up ( Toplam 11 araç olacaktır. Her bir araç günlük ortalama 400 km yol yapacaktır Sözleşme süresince toplam (11 araç için ) 4.633.200 km yol katedecektir) 4.633.200,000 kilometre
4+1 Van/ Panelvan sürücüsüz denetim aracı (günlük ortalama 150 km Sözleşme süresince toplam 157.950 km yol yapacak) 1.053,000 gün
Merkez tesisleri için 1 (bir) adet 16+1 sürücülü servis aracı (üç vardiya halinde günlük 180 Km sözleşme süresince 189.540 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Raman Üretim sahası için 1 (bir) adet 13+1 sürücülü servis aracı ( üç vardiya halinde, günlük 300 Km Sözleşme süresince 315.900 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Batı Raman Üretim sahası için 1 (bir) adet 16+1 sürücülü servis aracı (üç vardiya halinde, günlük 240 Km, Sözleşme süresince 252.720 Km. yol kat edecektir. 1.053,000 gün
Beykan-Kurkan Üretim sahaları için 1 (bir) adet 13+1 sürücülü servis araçı (üç vardiya halinde, günlük 450 Km, Sözleşme süresince toplam 473.850 Km yol kat edecek) 1.053,000 gün
Sarıcak Üretim sahası için 1 (bir) adet 13+1 sürücülü servis araçı (üç vardiya halinde, günlük 360 Km, Sözleşme süresince toplam 379.080 Km yol kat edecek) 1.053,000 gün
Garzan Üretim sahası için 1 (bir) adet 4+1 sürücülü servis araçları (üç vardiya halinde, günlük 330 Km, Sözleşme süresince toplam 347.490 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Silivanka Üretim sahası için 1 (bir) adet 4+1 sürücülü servis araçı (üç vardiya halinde, günlük 330 Km, Sözleşme süresince toplam 347.490 Km yol kat edecek) 1.053,000 gün
Çamurlu-Batı Kozluca Üretim sahaları 1 (bir) adet 4+1 sürücülü servis aracı ( üç vardiya halinde günlük 450 Km, Sözleşme süresince toplam 473.850 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Katin Üretim sahaları için 1 (bir) adet 4+1 sürücülü servis aracı (üç vardiya halinde günlük 420 Km, Sözleşme süresince 442.260 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Dodan Üretim sahası için 1 (Bir) adet 4+1 sürücülü servis aracı (üç vardiya halinde günlük 600 Km, Sözleşme süresince 631.800 Km. yol kat edecek) 1.053,000 gün
Ekip Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1,00 30,000 Ay
Ekip Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1,00 23,000 Gün
Vardiya Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 6,00 30,000 Ay
Vardiya Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 6,00 23,000 Gün
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 166,00 30,000 Ay
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 166,00 23,000 Gün
4 vardiya sorumlusu için Ulusal Bayram, Genel Tatil (Brüt asgari ücretin %100 fazlası toplam 98 gün) 98,000 gün
82 güvenlik görevlisi için Ulusal Bayram, Genel Tatil (Brüt asgari ücretin %60 fazlası toplam 3060 gün) 3.060,000 gün
1 adet 16+1 Minibüs Sürücülü Servis Aracı (Günlük ortalama 169 km sözleşme süresince toplam 158.015 km yol yapacak) 935,000 gün
13+1 Minibüs Sürücülü Servis Aracı (Toplam 3 araç olacaktır. Her biri günlük ortalama 169 km yol yapacaktır.Sözleşme süresince toplam (3 araç) 474.045 km yol yapacaktır.) 2.805,000 gün
4x4 pick up ( Toplam 2 araç olacaktır. Her bir araç günlük ortalama 273 km yol yapacaktır. Sözleşme süresince toplam (2 araç) 255.563 km yol katedecektir.) 1.870,000 gün
Vardiya Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1,00 36,000 Ay
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 69,00 36,000 Ay
64 güvelik görevlisi için Ulusal Bayram, Genel Tatil Günleri ( Brüt asgari ücretin %60 fazlası toplam 2976 gün) 2.976,000 gün
4x4 Pick Up ( Aylık ortalama 3.000 km sözleşme süresince toplam 108.000 km yol katedecek) 36,000 ay
Vardiya Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 3,00 6,000 Ay
Güvenlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 13,00 6,000 Ay
2 vardiya sorumlusu için Ulusal Bayram, Genel Tatil (Brüt asgari ücretin %100 fazlası toplam 23 gün) 23,000 gün
10 güvenlik görevlisi için Ulusal Bayram, Genel Tatil (Brüt asgari ücretin %60 fazlası toplam 115 gün) 115,000 gün
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)