İhale No | 2508733 |
Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı |
İdare | Bursa Kestel Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 29 Temmuz 2022 |
İhale Tarihi | 2 Ağustos 2022 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
T.C. |
|
Kayıt No: 62282 |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Sayı |
: / |
|
28.07.2022 |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Sayın Ilgili |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı OTOMATİK KAPILARIN PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu 22/d uyarınca alımı yapılacaktır. Bu iş için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 02.08.2022 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz. |
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
|
|||||||||||
1 |
OTOMATİK KAPILARIN PERİYODİK BAKIMI (114 ADET OTOMATİK KAPI, 6 ADET VAKUMLU KAYAR AMELİYATHANE KAPISI 6 AYDA BİR BAKIM) |
2 |
BAKIM |
|
|
||||||||||||
Toplam |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Teklifimiz teknik şartnameye uygundur. |
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Fatih Cemal ALTINKAYA Tıbbi Sekreter Telefon: 0224 502 80 16 (Dahili: 1242-1245) Faks: 0224 502 80 18 |
|||||||||||||||||
KESTEL BURSA |
|
||||||||||||||||
1/1 |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
T.C. SAÛLIK B/SK/,AJLIûl Bursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi |
TEKNİK İŞLER /TEKNİK MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
DOKÜMAN NO YAYIN TARİHİ REVİZYON NO REVİZYON TARİHİ |
SAYFA NO |
|
MC.FR.21 31.12.2020 00 00 |
l/l |
|
|
OTOMATİK KAPI ve KARTLI GEÇİŞ SİSTEMİ BAKIM ONARIM SÖZLEŞMESİ
Kestel Devlet Hastanesinde kullanılan Otomatik Kapıların (107 adet SCHMELZ, 6 adet SCHMELZ HH HERMETIK ve 1 Adet BFT Marka Sensörlü Bariyer Kapıların) 01.07.202231.12.2022 yılı periyodik bakım, kontrol, sökme, takma, tesis etme, yedek parça değişini ve tamir bakım onarımı işlemlerin üretici firmanın bakım el kitaplarında belirttiği ve önerdiği hususlara uygun bir şekilde yapılması ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlanması. Bakım işlemleri yılda 2 kez yapılacaktır.
Periyodik Bakım: Cihaz, makine ya da sistemleri verimli çalışması için belli periyotlarla yapılması gerekli kullanım süresi veya zamana bağlı olarak parça değişim ve bakım işleri.
Arıza: Cihaz, makine ya da sistemlerin parçaların veya yazılımlarının bir veya birkaçının olağan şekilde çalışmaması veya fonksiyonlarını yerine getirmemesi durumu.
Tamir, Bakım ve Onarım: Cihaz, makine ya da sistemlerin, çalışmasını önleyecek bir arızası belirlendiğinde bunun giderilmesi için yapılacak sökme, takma, yenileme, düzeltme, ölçmek, ayarlama, test etme gibi işçilik veya parça değiştirme işlemi.
Yedek Parça: Otomatik kapılarının conta, kayış, dişli vb. tüm yedek parçaları temin ve tedarik hastane idaresi tarafından karşılanacaktır.
Servis (işçilik) Hizmet: Periyodik bakını ya da arızaların giderilmesi için yapılan hizmetler.
Arıza Tespit Süresi: Arızanın yükleniciye bildirilmesini takiben, yüklenici tarafından arıza yerine ulaşım süresidir.
Proforma Fatura: Yüklenicinin değiştirme yaptığı yedek parça ve işçilik ücreti için ödemeye esas teşkil ellileyen ücretlendirme belgesi.
Fotoselli Kapıların Bakım ve Onarım Formu: İşler türlü bakım onarım faaliyetleri teknik servis formuna kaydedilecektir. Bakını bitiminde yüklenici firma teknik personelince doldurulacak olan teknik servis formu İdare tarafından kontrol edilecek ve taraflarca imzalanacaktır. Forma bakım esnasında cihaza yapılan tüm işlemler ayrıntılarıyla yazılacaktır. Bu form 3 (üç) nüsha halinde tanzim edilecek: bir nüsha yüklenici firmada yapılacak ödemeye esas teşkil etmesi açısından İdareye teslim edilecektir.
Kontrol (Kontrollük): İdare tarafından bu şartnamedeki işlerin kontrolü için görevlendirilmiş bir kişi veya bir komisyon aracılığı ile yapılan kontrol faaliyeti.
Yüklenici, üretici firmanın cihaz, makine ya da sistemlere koyduğu bütün parçanın değiştirme veya tamir ve bakımım yapmak için gerekli teknik donanım ve personeli bulunduracaktır.
Cihaz, makine ya da sistemlerin bakım ve onarımları sırasında veya sonrasında durumlarının tespiti için gerekli olan bilgi ve belgelerin idareye ait teknik servise ulaştırılmasından Yüklenici sorumludur.
Cihaz, makine ya da sistemlerin fennine uygun tamir, bakım ve onarım yapılacaktır.
Yüklenici doğal afet (deprem, sel, kar, vb.), terör gibi hallerde hizmetlerin aksamaması için idarenin talebini beklemeden idare ile temas kurarak bakım. Onarım, servis ekiplerini takviye edecek ve hizmetlerini kesintisiz sürdürecektir.
Yüklenici fotoselli kapıların ve bariyerlerin tamir, bakım ve onarımı için gerekli her türlü alet ve avadanlıkları bulundurmak zorundadır.
6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereğince yerine getirilmesi gereken yükümlülükler Yükleniciye aittir.
Periyodik bakım ve onarım esnasında yükleniciden kaynaklı herhangi yeni bir arızadan yüklenici sorumlu olacak ve her türlü gider yüklenici tarafından karşılanacak.
Yüklenici firma Hizmet vermek için gireceği ihalede, Gerekli TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini bildirmek zorundadır.
> Periyodik bakım sözleşme süresi içinde Yılda 2 (İKİ) defa olacak şekilde ve eşit zaman aralıklarında planlanacaktır.
> Bakım zamanın da firma bakım gerekli kendisinin kullanacağı el aletlerini kendisi getirecektir.
> Kapılarda contası düşen contaları sağlamlaştırma yapılacaktır. Conta olmayanların temini servis formunda idareye bildirecek veya sağlam olacak şekilde çözüm sunma yüklenici firmaya aittir.
> Periyodik bakım zamanı idare tarafından görevlendirilen kontrol teşkilatının onayı ile bakım aralıklarına uyularak belirlenecektir.
> Bakım saatleri idarenin işleyişini engellemeyecek şekilde belirlenecektir.
k Fotoselli kapıların bakım zamanı dişli, kasnak vb iç malzemeler kontrol edilmelidir.
> Fotoselli kapıların iç dişli takımı, kayış vb tüm parçalar yüklenici firma tarafından arızalı olanları tespit edip servis formu ve gerekli malzemelerin şartnamelerini hastane teknik birimine teslim edilecektir.
> Hastanemizde bulunan otomatik kapıların güvenlik, mahremiyet, sağlık gibi tüm durumlardan etkilenmemesi açısından arıza bildirildikten en geç 2 (iki) saat içerisinde kesin müdahale edilmesi gerekmektedir.
r Kapılarda ekleme veya değişiklik yapılacağı zaman yüklenici firma tarafından yapılacak ücret talep etmeyecektir.
^ Bakımlar hastane teknik personel nezaretinde yapılacaktır.
KESTEL DEVLET HASTANESİ
Metin AKINCI
Elektrik Teknisyeni
h
iC’'%r'7) |
|
|
T-C. SA<SLIK BAKANLIĞI Bursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi |
TEKNİK İŞLER /TEKNİK MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
DOKÜMAN NO |
YAYIN TARİHİ REVİZYON NO REVİZYON TARİHİ |
SAYFA NO |
MC.FR.2I |
31.12.2020 00 00 |
1/1 |
|
ÖNEMLİ HUSUSLAR:
S Bakım ve onanında parça gereken durumlarda gerekli parça teknik servis raporu ile hastane idaresine/teknik servise bildirilecektir. Hastane idaresi parça temini ile ilgili satın alma prosedürünü uygulayacak, parça temin yoluna gidilecek, (idare gerekli parçayı istediği yerden alabilmektedir) sonrasında ilgili firma belirlenmiş sürelerde müdahale ederek parça değişimini yapacaktır. Arızalı parçanın yerine orijinal parça satın alınacaktır.
V Arızanın tamiri mümkünse yerinde giderilmesi, firmaya gitmesi gerekliyse nakil işlemlerinin tümü firmaya aittir. Firmaya verilecek olan parçalar tutanak dahilinde kayıt altına alınarak firmaya teslim edilecektir.
V Parça firmanızdan veya başka firmadan temin yoluna gidildiğinde parça sipariş ve montaj aralığındaki süre içinde sistemde aksama olmaması ve aksaklık sebebiyet vermemesi açısından geçici çözüm ile sorunu giderme yoluna gitmeleri yüklenici firmaya aittir.
V I'emin yoluna gidilen parçalar teknik şartnamelerinin hazırlanıp hastane teknik birime sunulması alman malzeme uyum sağlamaması veya yanlış olması durumunda yüklenici firma sorumluluğundadır. Maddi zararlar firma tarafından karşılanacaktır.
•S Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılan cihazlar ile ilgili düzenlenecek 3 nüsha formunun 1 nüshası ilgili birime bırakılacak. 1 nüshasını firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde satın alma birimine bırakılacaktır.
■S Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS raporunun hastane teknik personelince onaylanması sağlanacaktır.
V Tebligat esas bildirilerinden Telefon. Fax. Mail taahhütlü ve iadeli taahhütlü posta gönderilerinden sayılacaktır.
ARIZA ONARIM HİZMETLERİ ve YEDEK PARÇA DEĞİŞİMİ
Arıza bildirimleri telefon, elektronik posta ya da faks ile yapılacaktır.
Arıza için yapılan çağrılara karşı yüklenici firmaya sözleşme kapsamı haricinde ücret ödenmeyecektir.
Arızanın yükleniciye bildiriminden itibaren ilk müdahale süresi 2 saattir. Çok acil durumlarda bile süre beklenmeksizin arızaya müdahale edilecektir.
Arıza durumunda sistemi çalıştıracak tedbir yüklenici firma tarafından mutlaka alınacaktır.
Kurumun sağlık sektörü olması sebebi ile arızalarda: Şehir merkezi için, mesai saatleri içinde en geç 2 (iki) saat mesai saatleri dışında ise en geç 4 (dört) saat içinde, ilçelerde bulunan fotoselli kapılara mesai
KESTEL DEVLET HASTANESİ |
KESTEL DEVLET HASTANESİ |
KESTEL DEVLET HASTANESİ |
Taner TÜYLÜ |
Metin AKINCI |
A bd u 1 sela m' A RT A N |
Elektrik Tekleri |
Elektrik/Te^nisyeni |
Teknisyeni |
Teknik .Birim Sorumlusu |
__________ ZJn_______ |
(#f |
|
T.C. SAÛLIK BAKANLIĞI Hursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi |
TEKNİK İŞLER /TEKNİK MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
DOKÜMAN NO YAYIN TARİHİ REVİZYON NO REVİZYON TARİHİ |
SAYFA NO |
|
YIC.FR.21 31.12.2020 00 00 |
1/1 |
|
|
saatleri içinde en geç 4 (dört) saat mesai saatleri dışında en geç 6 (altı) saat içinde müdahalede bulunulacaktır. Gerekli olur İse yüklenici firma mesai saati dışında çalışmayı kabul edecektir.
Arızanın giderilmesi için yedek parça gerektiği durumlarda Yüklenici firma idareye servis bakım formu ile bildirimde bulunacaktır. Servis formuna değiştirilecek parçaların isimleri ve özellikleri yazılacaktır. İdare parça temin yoluna gidecek. Yedek parçanın bakım sözleşmeli firma veya idare tarafından temininden sonra arızalı fotoselli kapı en geç 24 (yirmi dört) saat içinde tamir edilmiş olacaktır. Bu parça değişimi için yükleniciye herhangi bir bedel ödenmeyecektir. Gerekli yedek parça ithal edilecek ise yüklenici İdareden süre uzatımı talebinde bulunacak. Parçanın İthal edildiği belgeler İdareye teslim edilecektir.
Parça değişiminde orijinal yedek parça kullanılacak. Eski, çıkma, paslı, sisteme uygun olmayan vb. parçalar kullanılmayacaktır. Temin yoluna gidilen parçalar teknik şartnamelerinin hazırlanıp hastane teknik birime sunulması alınan malzeme uyum sağlamaması veya yanlış olması durumunda yüklenici firma sorumluluğundadır. Maddi zararlar firma tarafından karşılanacaktır.
Kabul ve faturalaııdırma işlemleri yılda 2 ( İKİ) kez yapılacaktır.
Hak ediş hesaplaması, hak ediş dönemine düşen bakım ücreti ile varsa sözleşme kapsamında kullanılan yedek parçalar dahil edilerek yapılacaktır.
Kabule esas dokümanlar. İdare tarafından tutulan kayıtlar, bakım formları, arıza formları, teslim fişleri ve mevzuat gereğince düzenlenmesi gereken diğer belgelerdir.
Kullanılan yedek parça ve malzemelerde yetkili servislerde üretici firmaların verdiği teknik garantiler aynen geçerli olacaktır.
Garanti süresi içerisinde değişen yedek parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir.
Alım konusu hizmet bilse de yüklenicinin taktığı parça, malzeme veya işçilikten kaynaklanan arızalar için garanti süresince sorumluluğu devam eder.
Yüklenici yedek parçalarda garanti dışında tutma durumunda ayrıntılı rapor düzenleyerek idareye verecektir.
Kapı sayısında artış olması durumunda yeni kapı veya kapıların periyodik bakımı İçin bu şartnamede yazılı olan maddeler geçerli olacaktır.
Bakım firması ile sözleşme imzalandıktan sonra şartnamede belirtilen hususları kabul etmiş sayılacak Tebligat esas bildirilerinden Telefon, Fax. Mail taahhütlü ve iadeli taahhütlü posta gönderilerinden sayılacaktır.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Kestel Devlet Hastanesi |
TEKNİK İŞLER /TEKNİK MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ |
|
DOKÜMAN NO YAYIN TARİHİ REVİZYON NO |
REVİZYON TARİHİ SAYFA NO |
|
MC.FR.21 31.12.2020 00 |
00 1/1 |
|
|
güvenlik tedbîrlerî
Firma, işin yapılması esnasında can ve mal emniyeti açısından önem arz eden ve telafisi; İmkânsız zararlara sebep olacak olay ve kazalara sebebiyet vermemek için: bu durumu engelleyecek her türlü teknik ve idari tedbirleri almak zorunda olup. Elektrik Kuvveti Akım Tesisleri Yönetmeliği ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununa uymak zorundadır. Bakım yapan firma elemanları 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununda belirtilen koruyucu ekipmanları kullanmak zorundadır.
Herhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A.B.C.D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.
Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =365x 24 saat x 0,95 (A) Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa: Çalışma stiresi(%95 up-time süresi) =Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0.95 (B)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma siiresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0.95 (C)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) — Yıllık resmi iş günü xl5 saat x 0.95 (D) olarak hesaplanır.
Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5down time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)