İhale No | 2665599 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 14 Şubat 2023 |
İhale Tarihi | 16 Şubat 2023 09:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Flastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Rabia BOZKURT (Satın Alma Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 44 69 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilrnazdogrudantemin@ginail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın..................................................... i........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Mâktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
OTOKLAV CİHAZI KAPAK CONTASI |
4 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
OTOKLAV CİHAZI BASINÇ SENSÖRÜ |
2 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 16/02/2023 tarihi, saat 09:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli f İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsimı4miza,Kaşe) |
Rabia BOZKURT |
i |
Satın Alma Memuru |
|
Teklilln Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun |
|
Uygun Değil |
F.23.002.1) i
|
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
n$Yvw |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
|
|
Revizyon No: |
0 |
|
|
|
Sayfa No: |
1 |
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek binası Sterilizasyon biriminde kullanılmakta olan Trans marka Smartsckk model TR900CM1907051502 seri nolu, 1009567600 Künye nolu otoklav cihazının ve Trans marka Smartsckk model TR900CM1907051102 seri nolu, 1009567601 Künye nolu otoklav cihazının anzası üzerine bakım- onarım anlaşmalı firması AGE Medikal müdahale etmiştir. Firması ısı hatası ve basınç hatasına istinaden aşağıdaki parçaların gerektiğini teknik servis raporu ile belirtmiştir.Bahsi geçen parçanın klinik mühendislik birmimiz tarafından da tamirinin mümkün olmadığı tespit edilmiş olup yenisi ile değiştirilmesi gerekmektedir.
Cihazların servisinde hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL gerekli parçaların temini hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
|
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA f ' UYGUN KAPAK CONTASI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Kapak Contası Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.
2. Dairesel (yekpare olmalıdır) yapıya uygun olmalıdır.
3. 50 shore kalitesinde olmalıdır.
4. Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.
5. Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.
6. Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.
7. Parça orijinal ambalajında olmalıdır.
8. Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.
9. ;Parça Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.
10. Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.
TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN BASINÇ SENSÖRÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ
*
1. Basınç sensörü Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve
s
orijinal malzeme olmalıdır.
2. Basınç sensörü 6 bara kadar ölçme özelliği olmalıdır.
3. Bağlantı yerleri ve dış görünümü cihazın üzerindeki ile aynı olmalıdır.soketleri uygun olmalı.
4. Bağlantısı cihazda ekstra bir apart ve başka bir malzeme gerektirmeden
5. Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.
6. Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.
7. Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.
8. f>arça orijinal ambalajında olmalidır.
9. Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.
10. Parça Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.
ll£ Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul ' komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.
|
|
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
KJL^ |
. S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim * Tarihi/Miadı/Garantisi * |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar V |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğimin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım; |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)