İhale No | 2350727 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 30 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 2 Aralık 2021 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TEKLİF MEKTUBUDUR
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15-16 Dahili: 1878-1879-1895-1898
Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
O D
|
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FlYAT |
|||||
SiRA |
UBB/UTS BARKOD NO |
MALZEMENİN CİNSİ |
MARKA MODELİ |
MİKTARI |
|||
1 |
|
Hastanemiz Sterilizasyon Ünitesinde kullanılmakta olan Trans marka,Elite S 555 model,1016150209,1016150210 ve 1016150211 künye numaralı 3(üç) adet Buharlı Dik Tip Otoklav Cihazlarının (511LT-1000LT) Yedek Parça Hariç 12(on iki) aylık Bakım-Onarım Hizmetinin dış piyasadan temini |
|
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM = |
|
||||||
NOT:Teklif mektupları en geç Kadar S a tın alma Birimine Ulaştırılmalıdır. |
r./2021-Saat: |
EK: TEKNİK ŞARTNAME |
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
3- Numune istenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- Bakanlığunız TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBÎ CİHAZ SATIŞ YERİ YF.TFRl.IlJK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- ldaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ûdemeler kuruman mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderier firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİME UYGUM ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE:
|
||||
|
BUHARLI DİK TİP OTOKLAV CİHAZLARI YEDEK PARÇA HARİÇ BAKIM
ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
Konu: Hastanemizde kullanılmakta olan 3 (üç) adet Trans marka, Elite S 555 model, 1016150209,1016150210 ve 1016150211 künye numaralı Buharlı Dik Tip Otoklav Cihazlarmm(511LT-1000LT) Yedek Parça Hariç 12(Oniki) aylık süre dahilinde oluşabilecek her türlü arızasmın onarımı ve cihazların periyodik bakımlarının yapılması işine ait teknik şartnameyi kapsamaktadır.
1. Cihazların periyodik bakımı 3 aylık periyotlarla yılda 4 defa yapılacaktır.
2. Periyodik bakımlarda kullanılacak tüm ekipmanlar firma tarafından karşılanarak, bakımda yapılan işlemlerin kontrol listesine, kullanıcı ve yapan kişi imzalayacaktır.
3. Firma, cihazlarda yapılması gerekli olan periyodik bakını ve onarım işlerini yerine getirmekte, sorumlu ve yetkili olacaktır.
4. Arıza giderme işlemi sırasında mümkünse parçaların tamiri yapılacaktır. Eğer parça değiştirilmesi gerekiyor ise tamamen yeni olarak değiştirilecek, tamir görmüş ya da kullanılmış parça takılmayacaktır. Eğer yedek parça yükleniciden temin edilerek takılırsa en az 1 (bir) yıl garantili olacaktır.
5. Teknik Raporlar 3 kopya halinde düzenlenecek, birim sorumlu/çalışam ve hastane teknik personeline imzalatılacaktır. Bir kopya teknik birime, bir kopya ilgili servise teslim edilecek, bir kopya da faturayla birlikte idareye teslim edilecektir.
6. Bakım onarım esnasında firma elemanları tarafından kırılan, bozulan ve tahrip edilen cihaz ve cihazın parçalarını yüklenici firma ücretsiz temin edecektir.
7. Onarılacak cihaz/sistem ve parçaların onarım için mahalinden (bulunduğu yerden) başka bir yere götürülmesi durumunda yapılacak tüm masraflar yüklenici firmaya ait olacaktır.
8. Cihazların Bakım işlemi idare ve kullanıcının belirlediği günde ve hafta içi mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. (08:00 - 17:00)
9. Periyodik bakım esnasında yapılan bakım, onarım ve kontrolde arızalı cihaza ait parçaların arıza tespiti eğitimli personel tarafından belirlenecek ve teknik servis raporu ile gereken aksesuarlar ve miadlı parçalar için yazılı teklif sunulacaktır.
10. Tespit edilen arızalı parçaların satın alınması hastane idaresine ait olup değiştirilmesi ve montajı Yüklenici firmaya aittir. Yüklenici frnna değiştirilecek arızalı parçalar için ilave |
11. Hastane tarafından temin edilen yedek parçalar otoklav cihazlarına uyması durumunda yüklenici firma değiştirmek zorundadır. Yüklenici firma yedek parça ile ilgili belirli markalarm temin edilmesi talebinde bulunmayacaktır.
12. Periyodik bakım dışında cihazların arızalanması durumunda firma cihaza en geç kırk sekiz (İJf) saat içinde müdahale edecektir. Cihazm arızası teknik servis raporuna ayrıntılı olarak yazılarak hastane idaresine sunulacaktır.
13. Otoklav cihazlarının tamamı arızalanması ve devre dışı kalması durumunda bu durum mail ya da telefonla yüklenici firmaya bildirilecektir. Durumun ehemmiyeti gereği tüm otoklav cihazlarının arızalı ve devre dışı kalma durumunda yüklenici firma en geç 12 saat içinde arızaya müdahale edecektir.
14. Bakım ve arıza işlerini yürütecek firmanın, otoklav cihazlarının bakım-arızasmı yapacak personelin (mühendis, tekniker yada teknisyen) bu alanda eğitim sertifikası bulunmalıdır. Yüklenici firma personelin Eğitim sertifikaları hastane yönetimine ibraz edilecektir.
15. Yüklenici Firma servis elemanlarının acil irtibat ve iş numaralarını idareye yazılı olarak bildirecektir.
16. Teklif verecek teknik servis sağlayıcıları ve ilgili teknik personelleri Tıbbi İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunun 78704445-511 sayılı Genelgesine istinaden ÜTS(Ürün Takip Sistemine)'ye kayıtlı olduğunu ve TS 12426 veya TS 13703 standartlarına uygunluğunu belgelemelidir. Buna göre firmanın hizmet yeterlilik belgesi, TS 13703 (İlgili cihazın türünü içermelidir.) veya TS 12426(İlgili cihazın türü ve markasmı içennelidir.) standartlarına göre Ürün hizmet/Laboratuvar Kapsamı (hangisi uygunsa) içeriği uygun olmalıdır.
17. Yüklenici bakım ve onarım esnasmda çalışanının güvenliğini sağlamak zorundadır. Firma OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi gereği her türlü iş güvenliği tedbirlerini almakla yükümlüdür. Bakım onarım esnasında olabilecek her türlü iş kazalarında tüm kanuni sorumluluk ve doğabilecek tazminatlar yükleniciye ait olacaktır. Ayrıca bakım onarım esnasmda yüklenici personelinin yanlış ve ihmalkârlığından veya kasti hatalı müdahalesi sonucu meydana geldiği kanıtlanan hata veya arızanm neden olduğu zarar, ziyan, kaza veya yaralanmadan ve iş kaybmdan yüklenici sorumlu olacaktır.
18.
Bakım sözleşmesi yapılacak cihazlar "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin" 3. maddesinin "o" bendinde belirtilen "Hastalığın tanısı, önlenmesi, izlenmesi, tedavisi veya hafifletilmesi" maddesi gereğine uygun cihazların bakım arıza sözleşmesi planlanmaktadır.
19. Teklif verecek firma hastanenin Bilgi Güvenliği Prosedürüne uyması gerektiğini ve bu konuda oluşabilecek olumsuz durum karşısında hukuki olarak sorumlu olacağmı bilmelidir.
20. Firma cihazların yılda en az %95 aktif çalışmasını (uptime) sağlaması gerekmektedir. Uptime hesaplaması yıllık bazda ve sadece cihazı tamamen kullanılamaması durumu downtime olarak kabul edilecektir. %95 uptime’m altma düşüldüğü her 1 (bir) işgünü için bire 2(iki) olarak uptime süreleri ilave bakım olarak sözleşme bitimine eklenecektir.
21. Bakım-onarım esnasmda cihazda üretici tarafından belirlenen kriterlerin dışında performansın düştüğü veya fonksiyon kayıp edildiği tespiti halinde tamir işlemi yapılmamış sayılacaktır. Yüklenici firma arıza veya bakım sonucu cihazları çalışma performansını test edecek ve çalışır vaziyette teslim edecektir.
22. Firma sözleşme kapsamındaki cihazların, Hastanemiz Teknisyenleri nezaretinde Genel bakım yapacaktır, Bakım ve onarım sonrası - bakım ve onarım arıza formu doldurulacaktır. Bu form Steriiizasyon personeli, Klinik Mühendislik Teknik personeli ve firma tarafmdan imzalanacaktır.
23. Üretici firmanın gönderdiği tüm yazılım up-dateleri ( Güncelleme ) ve modifikasyonlar , yüklenici Firma tarafından Hastane yönetimine bildirilecek ve ücretsiz olarak sisteme uygulanacaktır. Herhangi bir eğitim verilmesi gerekirse hiçbir ücret talep etmeyecektir.
24. Finna tarafından değiştirilen yedek parça ve sarf malzemelerin eskileri hastane personeline teslim edilecektir.
25. Hastane yönetimi Yüklenici Firmanın vermiş olduğu hizmetten memnun olmaması durumunda sözleşmeyi tek taraflı olarak iptal etme yetkisine sahip olacaktır. Cihazların herhangi bir nedenle kullanım dışı kalması durumunda ilgili cihazların bakım sözleşmeleri iptal edilebilecektir. Bu durumlarda firma herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.
Cihazların periyodik bakımlarında en az aşağıdaki işlemler yapılmalıdır.
• Cihazın yan ve ön koruma sacları açılıp fiziki kontrolleri yapılmalıdır.
• Pano ve otomasyon bölümü giriş-çıkış prosedür takibi yapılmalıdır.
• Kumanda paneli,printer ve manometrelerin kontrolü yapılmalıdır.
• Kapak ve göbek contalarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Göbek flanşı,kilit takımı,kurt dişi ve yayının kontrolleri yapılmalıdır.
• Prizmatik direksiyon çalışılırlığınm kontrolü yapılmalıdır.
• Kapak kilit kollarının sağlamlığı kontrol edilmelidir.
• Kayar kapak contalarının kontrolü ve temizliği yapılmalıdır.
• Kapı svvitelerinin görsel ve fiziki bakımları yapılmalıdır.
• Hava motoru veya merkezi hava bağlantılarının kontrolü yapılmalıdır.
• Ekov/at motorunun periyodik bakımları yapılmalıdır.
•
Sistemdeki genel hava ve yol verici elemanlann kaçak kontrolleri yapılmalıdır.
• Jeneratör emniyet ventilinin basınç kontrolü yapıldı; yapılmalıdır.
• Jeneratör basınç aralığı, referans ayarları kontrol edilmelidir.
• Jeneratör suyu en az bir kez boşaltılıp su doldurma işleminin takibi yapılmalıdır.
• Jeneratör içerisinde kireçlenme var ise temizliği yapılıp, gereken bilgi yetkililere aktarılmalıdır.
• Sıvı seviye elektrotları ve şamandıraların kontrolleri yapılmalıdır.
• Rezistans ve kablo takımlarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Rezistans bağlantı buvatı ve klemenslerinin kontrolü yapılmalıdır.
• Ana güç girişi ve rezistans çıkış klemenslerinin kontrolleri yapılmalıdır
• Su motoru ve selenoidinin kontrolü yapılmalıdır;
• Su motoru pislik tutucu filtrenin temizliği yapılmalıdır.
• Su motoru çekvalfi ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.
• Hücre çıkış rekorları ve pt 100 bağlantı manşonu kontrol edilmelidir.
• Hücre çıkış hattı,vakum ve bypass bağlantı rekorları kontrol edilmelidir.
• Hücre çıkış hattı,çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır
• Hücre çıkış hattı, pislik tutucu filtreleri açılıp kontrolleri yapılmalıdır.
• Vakum sel.,bypass sel.,eşanjör sel.,bobin ve valflarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Vakum motoru ve servis suyu selenoidinin kontrolleri yapılmalıdır.
• Vakum motoru hava akış vanası çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.
• Vakum ve kondens gider hattı elemanlarının kontrolleri yapılmalıdır.
• Ceket doldurma ve kondens hattının kontrolü yapılmalıdır .
• Ceket basınç aralığı,referans ayarları kontrol edilmelidir.
•
Ceket emnîvet ventilinin haşine knnfrnlii vanılmahriır
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)