İhale No | 2184857 |
Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 18 Şubat 2021 |
İhale Tarihi | 23 Şubat 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 18/02/2021 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
224 294 42 71 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
||||
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
OSMANGAZİ EK HİZMET BİNASINDA BULUNAN ASANSÖRÜN REVİZYONU İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumurauza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşİ Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/02/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen GörevH (Isım,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93Te fakslayınız.
Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.
* Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)
* Vergi borcu sorgusu
* Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) *E Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.
*IBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846
F.23.002.01
|
T.C. |
f *;'.•/ ıj V-'%* t |
BURSA VALİLİĞİ |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
TEKNİK ŞARTNAMESİ |
TEKNİK ŞARTNAME |
• Bu şartname. Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Ek Binasında bulunan 128565660/3 kimlik numaralı, hızı 1.2 m/s olan 1 adet 1000 kg ve 7 duraklı asansörün kapsamlı revizyon işidir.
• Bu kapsamda; asansörün mevcut tahrik sistemi/motor kullanılacak, kumanda sistemi, halatlarının, kabin eşik rayının, revizyon kutusunun, kat göstergelerinin, kabin iç butonyerinin. dış çağrı butonlarının, hız regülatörünün değişimi yapılacak olup, değişmeyen aksam ile uyum içerisinde çalışması sağlanacaktır. Yeni uygulama projesi çizilecek ve mukavemet hesaplarına istinaden yetersiz görüldüğü takdirde konsol ilavesi yapılacaktır. Gerekmesi durumunda yetkili kuruluştan asansörün tescili (risk analizleri yüklenici tarafından yapılacaktır.) yaptırılarak yeşil etiket alınmasına müteakip iş bitecektir.
• İş anahtar teslimi esasına göre yaptırılacaktır. Bu ihale kapsamında temin edilecek ekipmanlar dahil tüm malzeme, işçilik, mühendislik, projelendirme, yüklenicilik hizmeti, vc nakliye yükleniciye ait olacaktır.
• Mevcut asansörün değişimi istenilen tüm ekipmanı (kumanda panosu, revizyon kutusu, pano tesisatı, kabin iç butonları, kat üst göstergeleri, halatları, kabin eşik rayı, liiz regülatörü, tamponu, kabin mekanizma ve paneli, kat üstü palanga kasnakları vs) itinalı bir şekilde firma tarafından sökülerek hastane idaresine teslim edilecektir.
• Yüklenici, asansörlerin tesis edileceği binayı, asansörlerin tesis edileceği kuyu ve elektrik sistemini, yerinde detaylı ve kapsamlı olarak inceleyerek bahse konu iş hususunda kendini tamamen bilgi sahibi kılacak, mevcut durum, engeller vb. tüm bilgi, belge- ve verileri toplayacak tüm gerekli bilgileri (riskler, beklenmedik olaylar ve işlerin ifasını etkileyebilecek diğer faktörler yönünden) edinmiş kabul edilecek ve teklifinde bunları dikkate alacaktır.
• İlgili yasa ve yönetmeliklere, ulusal ve uluslararası standartlara uygun asansörlerin testleri, nakliyesi, gümrükleme-ardiyesi, montajı ve servise hazır halde teslim edilmesi firma tarafından sağlanacaktır.
3. UYULMASI ZORUNLU STANDARTLAR, YÖNETMELİKLER ve ŞARTNAMELER ______________________________________ a)Standartlar
|
• Yukarıda belirtilen yerel Standart, Yönetmelik ve .Şartnamelerin yürürlükte olan son yayınlarına uyulacaktır.
• Asansörün imalatını, tesisini ve bakımım yapacak firmaya ait onaylanmış kuruluş tarafından veril Modül H), ISO 9001 belgesi olmalıdır.
• Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Sicil Belgesi, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası 1 !i/.n Yeterlilik Belgesi, olmalıdır.
• Asansörün geçici kabul tarihinden itibaren 3 (üç) yıl süre ile tesisat işçilik ve malzeme yönünden garanti taahhütnamesi verilecektir. Garanti taahhütnamesinde garanti dışında kalacak unsurlar belirtilecektir. Geçici kabulü müteakip Sanayi ve Ticaret Bakanlığından onaylı garanti belgesi düzenlenecektir.
• Asansörün periyodik aylık bakım ve kontrolü; 31.12.2022 tarihine kadar ücrctsiz olarak yapılacaktır.
■■ • 31.12.2022 tarihine kadar ücretsiz olarak olası arızalara müdahale edilecektir.
• A tipi muayene kuruluşuna ödenecek ücretler ve asansörün periyodik kontrolünün yapılması 31.12.2022 tarihine kadar firmanın uhdesindedir.
• Asansörlerde kullanılacak malzemelerin yedek parçalarını 10 (on) yıl süre ile stoklarında bulunduracak ve bu konudaki taleplere mümkün olan en kısa sürede cevap verecektir.
7. MONTAJA BAŞLAMA VE MONTAJ ESNASINDA KONTROL
• Mevcut asansör parçalarının sökümü ve yeni sistemlerin montajı günlük asansör trafiğini engellemeyecek şekilde yapılacaktır.
• Asansör parçalarının demontajından sonra çıkan molozlar belediyenin moloz döküm yerine atılacaktır. Demontaj ve montaj sırasında kırılan yerler, duvarlar, sıva, alçı çekme, boya v.s. işlemleri yapılarak hasar görmeyen yerlerle bütünlük oluşturacak hale getirilecektir. Mevcut asansör parça ve tesisatı yüklenici tarafından dikkatlice sökülecek ve hastane idaresi tarafından teslim alınacaktır.
• Montaj esnasında oluşabilecek kazalara karşı güvenlik önlemleri yüklenici tarafından alınacaktır. Montajı yapılacak ekipmanlar yüklenici firma tarafından korunacaktır.
Asansörlerin çalışır vaziyete gelmesine müteakip kurumdan en az 3 kişi; asansörde kalan kişilerin kurtarılması, asansörde oluşabilecek riskler, dikkat edilmesi gereken ayarlar ve hususlar vb. konularda eğitilecektir. Bu eğitim sonunda sertifika verilecektir.
Asansör kumanda panosunu açıklayıcı elektronik devre şemaları, elektronik kart programlama bilgileri, emniyet devresi şemaları, her türlü şifre kullanma ve yeni şifre oluşturma bilgileri vb. bilgiler Türkçe olarak iki takım halinde firma tarafından hazırlanıp idareye teslim edilecektir. Asansör kullanma talimatları, acil kurtarma talimatı, kat plakaları ve diğer gerekli uyarı talimatları asansör firması tarafından ilgili yerlere konulacaktır.