İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Osmangazi Ek Hizmet Binasında Bulunan Asansörün Revizyonu İşi

İhale No 2184857
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 18 Şubat 2021
İhale Tarihi 23 Şubat 2021 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 18/02/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru )

Telefon

 

224 294 42 71

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

         

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

OSMANGAZİ EK HİZMET BİNASINDA BULUNAN ASANSÖRÜN REVİZYONU İŞİ

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumurauza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşİ Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 23/02/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen GörevH (Isım,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93Te fakslayınız.

Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.

Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)

Vergi borcu sorgusu

Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) *E Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.

*IBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846

F.23.002.01

 

T.C.

f *;'.•/ ıj V-'%* t

BURSA VALİLİĞİ

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

 

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

TEKNİK ŞARTNAMESİ

TEKNİK ŞARTNAME


 

1.     İŞİN KONUSU:

•         Bu şartname. Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Ek Binasında bulunan 128565660/3 kimlik numaralı, hızı 1.2 m/s olan 1 adet 1000 kg ve 7 duraklı asansörün kapsamlı revizyon işidir.

•         Bu kapsamda; asansörün mevcut tahrik sistemi/motor kullanılacak, kumanda sistemi, halatlarının, kabin eşik rayının, revizyon kutusunun, kat göstergelerinin, kabin iç butonyerinin. dış çağrı butonlarının, hız regülatörünün değişimi yapılacak olup, değişmeyen aksam ile uyum içerisinde çalışması sağlanacaktır. Yeni uygulama projesi çizilecek ve mukavemet hesaplarına istinaden yetersiz görüldüğü takdirde konsol ilavesi yapılacaktır. Gerekmesi durumunda yetkili kuruluştan asansörün tescili (risk analizleri yüklenici tarafından yapılacaktır.) yaptırılarak yeşil etiket alınmasına müteakip iş bitecektir.

2.      GENEL:

•         İş anahtar teslimi esasına göre yaptırılacaktır. Bu ihale kapsamında temin edilecek ekipmanlar dahil tüm malzeme, işçilik, mühendislik, projelendirme, yüklenicilik hizmeti, vc nakliye yükleniciye ait olacaktır.

•         Mevcut asansörün değişimi istenilen tüm ekipmanı (kumanda panosu, revizyon kutusu, pano tesisatı, kabin iç butonları, kat üst göstergeleri, halatları, kabin eşik rayı, liiz regülatörü, tamponu, kabin mekanizma ve paneli, kat üstü palanga kasnakları vs) itinalı bir şekilde firma tarafından sökülerek hastane idaresine teslim edilecektir.

•         Yüklenici, asansörlerin tesis edileceği binayı, asansörlerin tesis edileceği kuyu ve elektrik sistemini, yerinde detaylı ve kapsamlı olarak inceleyerek bahse konu iş hususunda kendini tamamen bilgi sahibi kılacak, mevcut durum, engeller vb. tüm bilgi, belge- ve verileri toplayacak tüm gerekli bilgileri (riskler, beklenmedik olaylar ve işlerin ifasını etkileyebilecek diğer faktörler yönünden) edinmiş kabul edilecek ve teklifinde bunları dikkate alacaktır.

•         İlgili yasa ve yönetmeliklere, ulusal ve uluslararası standartlara uygun asansörlerin testleri, nakliyesi, gümrükleme-ardiyesi, montajı ve servise hazır halde teslim edilmesi firma tarafından sağlanacaktır.

3. UYULMASI ZORUNLU STANDARTLAR, YÖNETMELİKLER ve ŞARTNAMELER ______________________________________ a)Standartlar

Standart No

AÇIKLAMA

 

TSEN81-80

Asansörler-Yapım ve Montaj İçin Güvenlik Kural lan-Mevcut Asansörler-Bölüm 80:Mevcut Yolcu ve Yük Asansörlerinin Güvenliğini Geliştirme Kuralları

 

b) Yönetme

ikler

 

 

Resmi Gazete - No

Yayın Tarihi

AÇIKLAMA

26420

31.01.2007

Sanayi ve Ticaret Bakanlığı- Asansör Yönetmeliği 95/16/AT

27158

03.03.2009

Sanayi ve Ticaret Bakanlığı- Makine emniyeti Yönetmeliği (2006/42/AT)

26735

27.11.2007

Binaların Yangından Korunması Hakkmdaki Yönetmelik

25305

03.12.2003

Elektrik İç Tesisler Yönetmeliği

24500

21.08.2001

Elektrik Tesislerinde Tpprakl^ma Yönetmeliği

 

 

 

 

 

•         Yukarıda belirtilen yerel Standart, Yönetmelik ve .Şartnamelerin yürürlükte olan son yayınlarına uyulacaktır.

•         Asansörün imalatını, tesisini ve bakımım yapacak firmaya ait onaylanmış kuruluş tarafından veril Modül H), ISO 9001 belgesi olmalıdır.

•         Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Sicil Belgesi, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası 1 !i/.n Yeterlilik Belgesi, olmalıdır.

4.      GARANTİ

•         Asansörün geçici kabul tarihinden itibaren 3 (üç) yıl süre ile tesisat işçilik ve malzeme yönünden garanti taahhütnamesi verilecektir. Garanti taahhütnamesinde garanti dışında kalacak unsurlar belirtilecektir. Geçici kabulü müteakip Sanayi ve Ticaret Bakanlığından onaylı garanti belgesi düzenlenecektir.

5.      ARIZA & BAKIM

•         Asansörün periyodik aylık bakım ve kontrolü; 31.12.2022 tarihine kadar ücrctsiz olarak yapılacaktır.

■■ • 31.12.2022 tarihine kadar ücretsiz olarak olası arızalara müdahale edilecektir.

•         A tipi muayene kuruluşuna ödenecek ücretler ve asansörün periyodik kontrolünün yapılması 31.12.2022 tarihine kadar firmanın uhdesindedir.

6.      YEDEK PARÇA GARANTİSİ

•         Asansörlerde kullanılacak malzemelerin yedek parçalarını 10 (on) yıl süre ile stoklarında bulunduracak ve bu konudaki taleplere mümkün olan en kısa sürede cevap verecektir.

7.      MONTAJA BAŞLAMA VE MONTAJ ESNASINDA KONTROL

•         Mevcut asansör parçalarının sökümü ve yeni sistemlerin montajı günlük asansör trafiğini engellemeyecek şekilde yapılacaktır.

•         Asansör parçalarının demontajından sonra çıkan molozlar belediyenin moloz döküm yerine atılacaktır. Demontaj ve montaj sırasında kırılan yerler, duvarlar, sıva, alçı çekme, boya v.s. işlemleri yapılarak hasar görmeyen yerlerle bütünlük oluşturacak hale getirilecektir. Mevcut asansör parça ve tesisatı yüklenici tarafından dikkatlice sökülecek ve hastane idaresi tarafından teslim alınacaktır.

•         Montaj esnasında oluşabilecek kazalara karşı güvenlik önlemleri yüklenici tarafından alınacaktır. Montajı yapılacak ekipmanlar yüklenici firma tarafından korunacaktır.

8.      İŞLETME EĞİTİMİ

Asansörlerin çalışır vaziyete gelmesine müteakip kurumdan en az 3 kişi; asansörde kalan kişilerin kurtarılması, asansörde oluşabilecek riskler, dikkat edilmesi gereken ayarlar ve hususlar vb. konularda eğitilecektir. Bu eğitim sonunda sertifika verilecektir.

9.      DOKÜMANLAR

Asansör kumanda panosunu açıklayıcı elektronik devre şemaları, elektronik kart programlama bilgileri, emniyet devresi şemaları, her türlü şifre kullanma ve yeni şifre oluşturma bilgileri vb. bilgiler Türkçe olarak iki takım halinde firma tarafından hazırlanıp idareye teslim edilecektir. Asansör kullanma talimatları, acil kurtarma talimatı, kat plakaları ve diğer gerekli uyarı talimatları asansör firması tarafından ilgili yerlere konulacaktır.

 

 

Metin Kutusu: GENELÖZELLİKLER
[	: 1 Adet

10.1.                   G

Asansör Sayısı Asansörün Cinsi Taşıma Kapasitesi Tahrik şekli

Seyir (Anma) Hızı Kumanda Sistemi

Acil Kata Getirme Sistemi Kat Adedi

Durak Adedi Kuyu Ölçüleri Seyir Mesafesi

Güç Gereksinimi : Sedye Asansörü (Engelli Kullanımına Uygun)

: 1000 kg 13 kişi

: Kapalı Çevrim VVVF (Kapalı devre Değişken Frekanslı) Kademesiz Hız Kontrollü - Elektromanyetik Uyumlu : 1,0 m/s

: Çift düğme çift yön selektif toplama kumandalı, elektronik özel kart dizaynlı 3'lü grup TRİPLEX, CE belgeli : Olacak

7 (yedi) 7 (yedi)

Mevcut kuyu ölçüleri alınacak 22 metre

220/380 Volt 50 Hz.

 

 

 

10.2.                   KUMANDA PANOSU

® Hız kontrollü, VVVF sürücülü olmalıdır.

•         Direkt duruş özelliği olmalıdır.

® Erken kata yanaşma özelliği olmalıdır.

•         Vatman çıkış özelliği olmalıdır.

•         Detaylı arıza kaydı olmalıdır.

•         Çok fonksiyonlu park modları olmalıdır.

® Yangın deprem fonksiyonu olmalıdır.

•         Kumanda kartı, sürücü ve kata getirme tek bir cihazda olmalıdır.

•         Makine dairesiz tahrik sistemli, kuyu dışında kullanıma uygun olmalıdır.

® Asansör hızını 1.2 m/s'ye kadar desteklemelidir.

® Artımsal veya mutlak değer enkoder ile kabin pozisyon bilgisi alınabilmelidir.

•         1 faz 220VAC veya akü grubu bağlantısı ile otomatik kata getirme özelliği olmalıdır.

•         Ön tork fonksiyonu ile kalkışta geri kaymayı önleme özelliği olmalıdır.

•         Direkt duruş özelliği olmalıdır.

•         Dahili EMİ Filtre olmalıdır.

® Hassas duruş özelliği olmalıdır.

® Kabin ve kat kapılarının tam otomatik tahriki için bir kapalı devre değişken frekans kontrollü kapı operatörü bulunmalıdır.

© Açma ve kapama hızı profili yazılım esaslı olarak bir test aletiyle yeniden programlanabilmelidir.

® Kapının kapanma sırasında bir engelle karşılaşması durumunda bir motor kaydırma tespit cihazı vasıtasıyla yeniden açılma başlamalıdır.

•         Modüler bir yapıya sahip mikroprosesör işletim sistemli kumanda tablosu kullanılmalıdır.

•         Hareket kontrolü Motor kontrolü, kabin kontrolü, yük Kontrolü vs. modüller arasındaki haberleşme seri tip olmalıdır.

•         Bütün kablolar ve bağlantılar fabrikasyon üretim olup fişli sistem olmalıdır.

•         Sistemde trafik cost özelliği olmalı, kabin içindeki yolcu sayısı dikkate alınmalı ve dış kumandalara buna göre cevap verilmelidir.

•         Sistemde Up-peak ve down-peak trafik özellikleri bulunmalıdır.

® Asansör yoğun trafiği otomatik olarak çözebilmeli ve hareketlerini buna göre ayarlayabilmelidir.

® Asansör normal çalışması esnasında kabin içindeki insan sayısından en çok bir. fazla kabin kumandası verilmesine müsaade etmelidir.

•         Daha fazla kumanda verildiğinde sırasıyla ilk verilen kumandalar silinmelidir.

•         Sistemde Final Timer bulunmalıdır.

© Asansör kapısının gerektiğinden fazla meşgul edilmesi durumunda kapı yavaş hızlı, tam bo ışın perdesini iptal ederek ve düdük sesiyle ikaz ederek kapanmalı ve kumandalara cevap vermeye devam etmelidir.

•         Kapı açılma kapanma süresinin elektronik olarak değiştirilebilme imkanı olmalıdır.

•         Kullanılacak sürücü en az 12 kw gücünde olmalıdır.

10.3.                   REVİZYON KUTUSU

© Kumanda Panosuyla CAN BUS haberleşme olmalıdır.

•         Bakımcı kumandası olmalıdır.

•         Alarm ve Acil aydınlatma sistemi olmalıdır.

•         Pano üzerindeki düğmelerle her iki yönde düşük hızla hareket ettirilebilmelidir.

•         Pano üzerinde mantar tipi stop butonu olmalıdır.

•         220V AC priz olmalıdır.

10.4.       TESİSAT

•         Anma gerilimi 300/500 volt 0,75 mm olmalıdır.

•         Yangın standardına (TS EN 60332-1-2) uygun olmalıdır.

© Kısa devre sıcaklığı 160° C olmalıdır.

10.5.                             KABİN İÇ BUTONU

•         Satine paslanmaz 304 kalite olmalıdır.

® Dotmatrix veya 7 segment gösterge olmalıdır.

•         Koruma sınıfı IP 40 olmalıdır.

© Voltaj: 24 volt DC olmalıdır.

•         Sıva üstü model olmalıdır.

•         Kabin yan yüzeyine monte olmalıdır.

•         Engelliler Kanunu hükümlerine uygun şekilde kabin yüksekliğinde tam boy, 2mm kalınlıkta satine veya paslanmaz çelikten yapılmış bir kabin butonyeri yerleştirilmelidir.

•           Kabin kontrol panelinde en az durak sayısı kadar kumanda butonu olmalıdır, o Kabin buton yerleri basmalı tip olmalıdır.

•         Butonyeri üzerindeki kat çağrı düğmelerine basıldığını gösteren düğme aydınlatması olmalıdır. Düğmeler fosforlu tip ve karanlık ortamda görülebilir tip olmalıdır.

© Kabin kapasitesinin üstünde yüklendiğini (aşırı yük) ışık ve ses ile haber veren sinyal elemanı butonyerin üst kısmında bulunmalıdır.

•         Kat çağrılarını, kapı açılmasmı-kapanmasmı ve alarmını girmek için düğmeler bulunmalıdır. Bu düğmelerin ve panelin dizaynı hiç bir şekilde butonyerin ve düğmelerin ısınmasına sebep olmayacak şekilde tasarlanmış olmalıdır.

© Her ışık ortamında görünebilirliği yüksek, dijital (harf-rakam) gösterimli bir pozisyon göstergesi bulunmalıdır. Pozisyon göstergesinde LCD teknolojisi kullanılmalıdır.

•         Kabin içerisinde kapı veya kabin butonyeri üzerine yerleştirilmiş yatay gösterge paneli bulunmalıdır. Bu gösterge panelinde büyük boy dijital, aşağı-yukarı yöne hareket ve geçtiği kat numaralarını gösteren göstergeler bulunmalıdır.

•         Mevcut kabine tam uyum sağlamalıdır. Görsel olarak mevcut kabin ile bütünlük sağlamalıdır.

© Panelde şunlar bulunmalıdır.

>       Acil kabin aydınlatma ışıkları.

>       Hoparlör ızgarası ve dahili haberleşme ünitesi.

>       Bağımsız servis anahtarlı şalteri.

>       Kabin aşırı yük göstergesi.

>       Kabin Fan anahtarı.

>        Kapı açma ve kapama butonu


 

10.6.                   KAT DONANIMI

•         Kontrol ve Gösterge panelleri kapı ve kabin kaplamalarına uygun olarak satine paslanmaz çelik olmalıdır.

•         Kat butonyer mikro-push ve LED aydınlatmalı olmalıdır.

•         Butonyer üstündeki üzeri oklu butonlar kendinden aydınlatmalı olmalıdır.

•         Çağrısı olmadığında aydınlatma otomatikman sönmelidir.

•         Bir kat düğmesine anlık basışla bir çağrı kaydedildiğinde o düğme yanmalı ve çağrıya cevap verilene kadar yanık kalmalıdır.

•         Her kat butonyeri ile birlikte büyük boy Dot-Matrix kat göstergesi, aşağı-yukarı yöne hareket ve bakım göstergeleri olmalıdır.

10.7.                                   TAHRİK     SİSTEMİ/MAKİNA

Mevcut Özgen marka ÖN 160 LB-20 model, 9,2 kW gücünde, 1.0 m/s hızlı molor kullanılmalı ve kullanılacak VVVF Sürücü ile tam uyumlu çalışmalıdır:

10.8.      HALAT

•          Halatların anma çapları 10 mm’den az olmamalıdır.

•          Halatlar kabine ve karşı ağırlığa emniyetli bir şekilde bağlanmalı ve bağımsız ayarlama yöntemleri olmalıdır.

•          SEAL tip 8X19 örgülü çelik halat olmalıdır.

•          Halat uçları askı noktalarına halat kilitleri, en az üç uygun halat klemensiyle bağlanan kurı gözü, konik soket, presle sıkıştırılmış boru ya da aynı derecede güvenli başka bir sistemle bağlanmış olmalıdır.

•         Kullanılan çelik halatın durumuna göre tahrik ünitesine vereceği yükleri dengelemek için denge halatı kullanılmalıdır.

•         Kopma yükü 43.3 kN olmalıdır.

10.9.                 HIZ           REGÜLATÖRÜ

® Mevcut sisteme uygun olmalıdır.

© Hız 1,2 m/s olmalıdır.

•          Aşağı yönde frenleme özelliği olmalıdır.

•          Hız regülatörü merkezkaç kuvvet teorisine göre imal edilmelidir.

•          Regülatörün dönüş hızı normal çalışmadaki dönüş hızının 1.25 katına çıktığında sistem kilitlenip ve artık dönmemelidir. Bu olay mekanik bir kilitleme şeklinde yapılmalıdır.

10.10.TAMPON

•         Mevcut tampon kullanılmalı, ihtiyaç olması durumunda yenilenmelidir.

10.11. RAYLARIN GÜÇLENDİRİLMESİ

•          Mukavemet hesaplarına göre ihtiyaç olması durumunda mevcut raylara uygun ek ray konsolları yapılmalıdır.

10.12. KABİN MEKANİZMA VE PANEL

© Mevcut teleskopik panel kullanılmalı ve yeni kabin mekanizması ile uyumlu çalışmalıdır.

•          Kapı kontrol motoru ve kartı değiştirilmelidir.

•          Kat ve kabin kapıları senkron şekilde birlikte çalışmalıdır.

•          Kapı harekete başlarken ve bitirirken çok kısa bir süre yavaş yavaş hareket etmeli, geri kalan yolu büyük hız değişiminde darbe olmayıp tam ve sürekli bir geçiş olmalıdır.

10.13. KAT ÜSTÜ PALANGA KASNAKLARI

•          Mevrut kat ıistü nalanaa ve kasnaklar kullanılmalıdır

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)